Pimpelipompeli!
Olen 22-vuotias, tummatukkainen, sinisilmäinen mies. Pituutta minulla on 176 cm ja painoa 72 kiloa. Olen kotoisin maaseudulta, mutta viimeiset pari vuotta olen asustellut luonnonkauniissa, mutta jotenkin hieman synkässä Tampereen Hervannassa. Sieluni kaipaakin aina silloin tällöin maaseudulle, mutta mieli taas haluaa pysyä täällä kaupungissa. Olenkin usein miettinyt, olenko hieman kahju, mutta uskoisin kuitenkin, että syy on pohjavedessä tai maasäteilyssä.
Ammatiltani olen kunniallinen, raskaan työn raataja - eli teekkari. Harrastan monia kivoja juttuja. Soitan koskettimia kotiseudullani mukavassa rokkipumpussa. Musiikkia kuuntelen paljon, ehdottomina suosikkeina Ismo Alanko ja Pohjannaula. Nylon Beatista pitäisin muuten, mutta kun ne ei osaa laulaa. Lisäksi jonkin verran pelailen tietokoneella - suurin suosikkini on Eastside Hockey Manager, missä ollaan yhden NHL-joukkueen manageri. Se on tosi hyvä peli.
Yhteiskunta on myös sydäntäni lähellä. Otan lähes päivittäin kantaa yhteiskunnallisiin asioihin Jatkoaika-nimisellä keskustelupalstalla. Jatkoaika onkin minulle miltei toinen koti - sieluni huutaa tuskissaan, jos joudun olemaan muutaman päivän erossa sieltä.
Asun yksin ja olen hetero ja sinkku. Pidän lapsista ja vihreästä teestä. Olutkin on tosi hyvää ja sitä tulee juotua joskus. Ehkä jopa välillä vähän liikaa, mutta se on pieni vahinko, jos vertaa siihen, että joku öljytankkeri uppoaa. Maailma on kaunis ja hyvä elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille.
Lopuksi lähetän vielä seuraavanlaisia terveisiä kaikille HPK-faneille:
Must on tosi hyvä et tuulola ei lähteny sinne nhlään vaik kaikki puhu et se lähtis mut ei se sit mennykään se on tosi hyvä pakki ja tosi tärkee hpkn yli voima pelissä ja se olis ollu paha menetys se olis voinu ehkä pärjätä nhlläs mut sitä ei tiedä koskaan ku se ei menny sinne toivottavasti se ei mee sinne ens kaudellakaa ku se on nii hyvä