Syyspojat

  • 25 343
  • 284

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Eräät ehdokkaat yrittävät selvästi lahjoa meitä äänestäjiä.;)

Miten tuomari koo huomioi ääntelaskennassa nämä tarjotut lahjukset?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vilpertti
Minä.

>>> Voi luoja! Ja tässäkö on Suomen tulevaisuudentoivo number one? Minä sentään opiskeluaikoinani tajusin aina sammua mahalleni... oli siitä kyllä vähän harmiakin, nimittäin kerran heräsin tilanteessa jossa riikinkukon pyrstösulka törrötti pystyssä persuksessani. Tämä tapahtui onneksi sisätiloissa ja niinkin kaukana Korkeasaaresta kuin Kuopiossa, joten tuskin siellä minun ahterissani ihan oikea riikinkukko oli käynyt transuilemassa. Tai mistäs minä tiedän.... oliko Savossa kalakukkojen lisäksi riikinkukkoja vapaalla jalalla 1970-luvulla?
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator


>>> Voi luoja! Ja tässäkö on Suomen tulevaisuudentoivo number one? Minä sentään opiskeluaikoinani tajusin aina sammua mahalleni...

Preda, olet sinä rohkea miäs! Täällä Ruattissa ei kuule uskalla sammua mahalleen.... eikä edes selälleen tohori langeta!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pimpelipompeli!

Olen 22-vuotias, tummatukkainen, sinisilmäinen mies. Pituutta minulla on 176 cm ja painoa 72 kiloa. Olen kotoisin maaseudulta, mutta viimeiset pari vuotta olen asustellut luonnonkauniissa, mutta jotenkin hieman synkässä Tampereen Hervannassa. Sieluni kaipaakin aina silloin tällöin maaseudulle, mutta mieli taas haluaa pysyä täällä kaupungissa. Olenkin usein miettinyt, olenko hieman kahju, mutta uskoisin kuitenkin, että syy on pohjavedessä tai maasäteilyssä.

Ammatiltani olen kunniallinen, raskaan työn raataja - eli teekkari. Harrastan monia kivoja juttuja. Soitan koskettimia kotiseudullani mukavassa rokkipumpussa. Musiikkia kuuntelen paljon, ehdottomina suosikkeina Ismo Alanko ja Pohjannaula. Nylon Beatista pitäisin muuten, mutta kun ne ei osaa laulaa. Lisäksi jonkin verran pelailen tietokoneella - suurin suosikkini on Eastside Hockey Manager, missä ollaan yhden NHL-joukkueen manageri. Se on tosi hyvä peli.

Yhteiskunta on myös sydäntäni lähellä. Otan lähes päivittäin kantaa yhteiskunnallisiin asioihin Jatkoaika-nimisellä keskustelupalstalla. Jatkoaika onkin minulle miltei toinen koti - sieluni huutaa tuskissaan, jos joudun olemaan muutaman päivän erossa sieltä.

Asun yksin ja olen hetero ja sinkku. Pidän lapsista ja vihreästä teestä. Olutkin on tosi hyvää ja sitä tulee juotua joskus. Ehkä jopa välillä vähän liikaa, mutta se on pieni vahinko, jos vertaa siihen, että joku öljytankkeri uppoaa. Maailma on kaunis ja hyvä elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille.

Lopuksi lähetän vielä seuraavanlaisia terveisiä kaikille HPK-faneille:

Must on tosi hyvä et tuulola ei lähteny sinne nhlään vaik kaikki puhu et se lähtis mut ei se sit mennykään se on tosi hyvä pakki ja tosi tärkee hpkn yli voima pelissä ja se olis ollu paha menetys se olis voinu ehkä pärjätä nhlläs mut sitä ei tiedä koskaan ku se ei menny sinne toivottavasti se ei mee sinne ens kaudellakaa ku se on nii hyvä
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Kai sitä allekirjoittaneenkin pitää osallistua, ihan vain huvin vuoksi.

Eli oon juuri 20 vuotta täyttänyt miehenalku ja asustelen Tampereen seudulla. Syntyperältäni olen täysin Suomalainen mutta syntymäpaikka löytyy länsinaapurista (toivottavasti tämä ei heikennä mahdollisuuksiani).

Pituutta on 191 cm ja painoa 97 kg. Vaikka painoa onkin "liikaa" niin ne on kuitenkin lihakset mitkä painaa, ei läski. Hiukseni ovat maantienväriset ja lyhyet. Silmäni ovat lumoavan vihreät. Ne ovat valttini iskutilanteissa. Lisäksi minulla on kuulemma ihanat huulet joita on kiva suudella. Silti ulkonäköäni on sekä mollattu että kehuttu joten en osaa sanoa olenko komea. Itse ainakin olen ihan tyytyväinen.Parrankasvunikin miellyttää minua. Yleensä ajan kaikki pois mutta silloin tällöin saatan kasvattaa jonkinlaisen leukaparran.

Harrastuksiin kuuluu penkkiurheilu (lähinnä lätkä ja futis), kuntosali, musiikki (kuuntelua ja kitaran soittamista), biljardi ja rullaluistelu.
Lisäksi tulee pelailtua kaikenlaisia pelejä esim. tennistä, sulkapalloa ja keilailua. Myös playstation 2:sen ääressä tulee vietettyä aikaa. Musiikkimaultani olen kaikkiruokainen.

Toivon että pitkäaikainen haaveeni toteutuu pian ja pääsen töihin päiväkotiin lastenhoitajaksi. Rakastan lapsia yli kaiken ja kun itsekin olen lapsenmielinen niin sovin siihen hommaan erinomaisesti. Toisaalta lapsenmielisyyteni vuoksi saatan usein tehdä kaikkea hölmöä mikä saa muut joko paheksumaan tai nauramaan.

Parhaina ominaisuuksinani pidän sitä että olen luotettava ystävä ja hyvä kuuntelija. Juuri se on saanut eniten kiitosta etten keskeytä toista kun hän kertoo jostain asiastaan. Olen hyväsydäminen, joskus vähän liiankin.

Elämäntapani herättävät joskus ihmetystä koska olen absolutisti, en tupakoi enkä harrasta irtosuhteita. Lisäksi kieltäydyn jyrkästi tarttumasta aseisiin. Ja tiedoksi kaikille että en ole uskovainen. Tässä on ihan muut syyt kysymyksessä.

Elin yli vuoden sinkkuna mutta nyt olen jälleen varattu mies. Ja lisätään vielä sellainen mikä unohtui mainita eli olen hetero.

Tähän loppuun vielä mottoni joka kuuluu: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä on minun korttini syksyllä julkaistavasta Ari Mennanderin Syyspoikaoppaasta:

Vaatturi, Paha
24v, 190 cm, 98 kg
hyökkääjä
Kätisyys: kentällä L, siviilissä L/R

Paha Vaatturi edustaa klassista suomalaista miestyyppiä. Iso, vaalea ja vähäeleinen. Tämä mies ei tee mitään yllättävää tai repäisevää ainakaan selvinpäin, humalassa meno on ainakin omasta mielestä hauskaa. Kuitenkin jäyhän ulkokuoren alta, kun se paljastuu, löytyy tunteva ja ajatteleva mies, joka omaa terveen arvomaailman ja elämänkatsomuksen sekä omalaatuisen huumorintajun. Vaatturin vartalossa yhdistyvät ennennäkemättömällä tavalla kestävyysjuoksijan leveät hartiat ja kehonrakentajan aerobinen kestävyys.

Vaatturin arkipäivät kuluivat talvella opiskelujen parissa Hervannassa ja nyt kesällä töissä. Vapaa-ajallaan Vaatturi viihdyttää itseään jääkiekon ja muiden pallopelien parissa, myös ravintolaelämästa saatat miehen löytää. Muita harrastuksia ovat rullaluistelu, urheiluvedonlyönti ja seksi(yksin).

Jäällä Vaatturin vahvuuksiksi voidaan lukea ainoastaan pitkät kädet, muut ominaisuudet eivät ole mainitsemisen arvoisia. Ei kuitenkaan ole aivan pois luettu mahdollisuus, että näinkin vanha kaveri voisi oppia vielä luistelemaan edes tyydyttävästi.

Vaikka aikaisemmat näytöt ovat vähäiset, odotetaan Vaatturin tekevän läpimurtonsa jo tänä syksynä ja häntä voidaankin pitää jopa eräänlaisena "mustana hevosena" Jatkoajan Syyspoikakilpailussa. Etenkin maaseudulla Vaatturi sai promokiertueellaan todella positiivista palautetta ja lavalle lensi sekä mies- että naiskatsojien alusvaatteita. Mikäli Paha Vaatturi valitaan Jatkoajan Syyspojaksi hän lupasi "parantaa ihmisoikeuksia, koska ne ovat hyvä asia".
 
Viimeksi muokattu:

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Loistava aihe... Olen 27-vuotias sinisilmäinen ja vaalea filosofian maisteri. Tällä hetkellä asustelen Jyväskylässä, vaikka kotoisin olenkin Kankaanpäästä. Luonteeltani olen huumorintajuinen ja pitkävihainen, mutta kovin moni ei ole minua vielä onnistunut suututtamaan. Strategiset mitat ovat 180 cm ja 66 kiloa, en siis ole mikään lihasten pullistelija, mutta kestävyyspuoli on kunnossa, sillä työstä yli jäävän vähäisen vapaa-ajan juoksentelen metsissä joko kartan ja kompassin kanssa tai ilman. Helpoiten minut löytääkin Laajavuoresta työajan jälkeen. Muita harrastuksia ovat elokuvat, musiikin kuuntelu (lähes kaikki käy) sekä erilaisten luonnontieteellisten aiheiden tutkiskelu. Viime ajat on kuluneet lähinnä tähtitieteen, kosmologian ja futiksen MM-kisojen parissa. Lempiruoka on pikkusiskon tekemä pizza, lempijuoma vesi, horoskooppi oinas, sotilasarvo alikersantti.

Tällä hetkellä elelen vapaata sinkkumiehen elämää. Lemmikkejä ei ole, mutta kissanaiset ovat kivoja. Vastakkaisessa sukupuolessa arvostan eniten urheilullisuutta, luontaista kauneutta ja huumorintajua, lisäksi vaaleat hiukset ja ruskeat silmät katsotaan eduksi.

Jos siis, arvon naiset, arvostatte tähtitaivaan tuijottelua pimentyvinä syysiltoina, niin minä olen varma valinta syyspojaksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Rohkenisinko...

Minä olen juuri se kumararyhtinen luisuharteinen epäilyttävän oloinen noin 170 sentin lyhyyteen ja 70 kilon painoon pullahtanut psykopaatti jota mieluiten väistätte osuessa kahden kanssani pimeälle kujalle. Jo pelkän nimeni lausuminen saa ihon nousemaan kananlihalle kauniimman sukupuolen edustajissa ja miehet taasen... Sehän on taasen aivan toinen tarina.

Tyhjän katseen, hailakan siniset silmät, takana raksuttaa hidasta joutokäyntiä melkoisen kömpelörakenteinen koneisto joka on hät' hätää kestänyt kasassa koko 32 vuoden mittaisen elinkaareni ajan - tiedä kuinka kauan vielä kestää. Koneiston takuuaika meni umpee jo 30 vuotta sitten... Tätä koneistoa suojaava luukuori on verhottu lyhyellä ja kovin ohueksi käyvällä kuontalolla.

Jonkin sortin yksineläjän päivät täyttyvät apaattisen työnteon ohella epämääräisistä harrastuksista jotka liittynevät jollain kummallisella tapaa kirjallisuuteen, elokuviin, asioiden tutkimiseen ja jopa jääkiekoksi kutsuttuun lajiin - silloin kun näiltä tiiviiltä ajatustyötä vaativilta harrasteilta ehdin, käyn rasittamassa kehoani jonkin sortin painoharjotteilla.

Jossain koneiston uumenissa elää muistikuva siitä, että joskus elämä hymyili minulle mutta se oli kauan kauan sitten.

Rehellinen ollakseni, rehellisyys on ylevä päämäärä jota tavoittelen kaiken aikaa, on minun muutama yltiöpositiivinen sana itsestäni sanottava. Siispä, mitä hyvää minusta löytyy? Rehellisyyden ja vilpittömyyden ohella hyvänä puolenani voinen pitää mielikuvistustani - tässä suhteessa kehno koneistoni jaksaa yllättää minut hetkestä toiseen - sekä sitä etten ole impotentti.

Yksikin ääni minulle voi horjuttaa mielenterveyttäni liiaksi...

Terveisin,

itsensä uneen onanoiva

vlad#16.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen Vth, jos ketään kiinnostaa. Taakkana vanhemmilleni olen ollut liian kauan. Ystäviä en omista. Ulkomuodoltani olen huomaamaton. Lempivärini on harmaa. En harrasta mitään, koska olen huono kaikessa. Kannattamani jääkiekkojoukkue on liigan pohjasakkaa ja miljoonaveloissa.





En ole koskaan voittanut mitään.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Predator
>>> Voi luoja! Ja tässäkö on Suomen tulevaisuudentoivo number one? Minä sentään opiskeluaikoinani tajusin aina sammua mahalleni... oli siitä kyllä vähän harmiakin, nimittäin kerran heräsin tilanteessa jossa riikinkukon pyrstösulka törrötti pystyssä persuksessani. Tämä tapahtui onneksi sisätiloissa ja niinkin kaukana Korkeasaaresta kuin Kuopiossa, joten tuskin siellä minun ahterissani ihan oikea riikinkukko oli käynyt transuilemassa. Tai mistäs minä tiedän.... oliko Savossa kalakukkojen lisäksi riikinkukkoja vapaalla jalalla 1970-luvulla?
Hehee, pidin sentään maapalloa pystyssä yhden illan. Voisin varmaan lisätä CV:hen. Kokemusta siis löytyy vastuullisista tehtävistä ja niiden mallikkaista suorituksista. Selkäpuolen maapallolle käänsin pelkästään kitkakertoimen takia. Tuntui homma hoituvan huomattavasti luontevammin...

Toivottavasti en ole tulevaisuudentoivo number one, silloin menee heikosti. Mitä siitäkin tulisi jos valtion johtava henkilö vaan irkkaisi ja "keskustelisi" jatkoajassa päivät pitkät.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Viestin lähetti vilpertti
Toivottavasti en ole tulevaisuudentoivo number one, silloin menee heikosti. Mitä siitäkin tulisi jos valtion johtava henkilö vaan irkkaisi ja "keskustelisi" jatkoajassa päivät pitkät.

Jaa-a. Olisivatko ne tulokset noilla meriiteillä sitten sen huonommat, kuin mitä nykyisillä valtion johtajilla?

Sitä paitsi, moniko niistä on kannatellut maapalloa ansiokkaasti harteillaan (ja selällään)?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Totta tosiaan. Minussako presidenttiainesta? Kenties, kenties...

Se on hyvä, että tavoitteet ovat realistisia ja jalat pysyvät tukevasti maassa.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
hörkkö ilmoittautuu!

Olen 17-vuotias poika/mies Porista. Pituutta on minulle on kertynyt vain n.170cm ja painoa 67 kg. Opiskelujani suoritan lukiossa.
Kuntoni salaisuus on ahkera jopa melkein addiktiivinen jääkiekon ja jalkapallon peluu sekä puntti- ja kuntosaleilla käynti. Hiukseni ovat ruskeahkot ja melko lyhkäiset, silmieni väri on kirkkaan sinininen joita monet naiset ovat ihastelleet. Muihin harrastuksiini kuuluu kalastus, tietokoneen ja pleikkarin satunnainen rämpytys, Ässien ja jääkiekon seuraaminen sekä tietenkin kavereitten kanssa sekoileminen. Kesällä vietän paljon aikaa varsinkin Yyterin upeilla hiekkarannoilla, jossa ahkerasti yritän grillata jumalaista pyykkilautavatsaani:cool: .
Musiikki maultani olen melkeinpä kaikkiruokainen eli kaikki musiikki käy, etunenässä rock ja heavy. Nautin tällä hetkellä vapaasta sinkkuelämästä;)

Nyt odottelen muidenkin Ässäfanien kertomuksia itsestään. Haastan siis nämä nimimerkit mukaan taistoon: Tuamas, The Rock, korkki, ks, The Hawks(synttärionnittelut), pekoni ja Pata. Joten älkää ujostelko!
 
Viimeksi muokattu:

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Re: OHJEITA

Viestin lähetti koo
- osallistumisaika on alkanut jokunen tunti sitten ja PÄÄTTYY vasta 20.07.02 kun olen palannut reissuiltani
- 21.07. 02 tämän ketjun perään aletaan antamaan pisteitä

Eiköhän tuosta luulisi myös Miikan huomaavan äänestyksen alkamisajankohdan. Tarkkaavaisuutta pyydän.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Heippa ja moi

Nimi: mikko z
Koko: xl (n 185 ja n 120)
Yleiskuvaus: hyväjätkä

Olen kohta kolmekymppinen. Asun ja synnyin hämeenlinnassa.

Historia:
Usein on ihmetelty sukunimeäni Z. Se oli isoisän aikaan ZZZ johtuen kenties sukuni hyvistä unenlahjoista.
Sittemmin isäni lyhensi sen ZZ ja päättelin sen johtuvan erään amerikkalaisbändin maailman valloituksesta (myös isälläni oli pitkä parta).
Itse taas halusin olla omaperäinen ja kuul, ehkä jopa mystinen joten lyhensin vieläkin sukunimeäni pelkkään Z:n (sukunimeni ei ole matkittu siitä zorosta vai mikä se nyt oli).

Pari faktaa:
- Harrastukset: miekkailu, ratsastus, vanhat mustat vaatteet ja lätkä.
- Tykkään tytöistä, raktoreista, nappiverkkareista, hankkijanlippiksestä ja pussikaljasta
- Minulle laulaminen on hyvin paljon muutakin kuin pelkkä harrastus, se on myös elämäntapa.
- Olen mukana täällä seikkailumielellä ja leikkimielellä.
- Lempikappaleistani mainittakoon 'Sealed with the kiss' ja 'Love letters'.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Heippa ja moi

Viestin lähetti mikkoz

Usein on ihmetelty sukunimeäni Z. Se oli isoisän aikaan ZZZ johtuen kenties sukuni hyvistä unenlahjoista.
Sittemmin isäni lyhensi sen ZZ ja päättelin sen johtuvan erään amerikkalaisbändin maailman valloituksesta (myös isälläni oli pitkä parta).
Itse taas halusin olla omaperäinen ja kuul, ehkä jopa mystinen joten lyhensin vieläkin sukunimeäni pelkkään Z:n (sukunimeni ei ole matkittu siitä zorosta vai mikä se nyt oli).


Saas nähdä mitä Sun lapset aikanaan keksii. Voi olla, että lyhentävät loputkin, eikä teillä enää ole sukunimeä ollenkaan!:D
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: OHJEITA

Viestin lähetti luistimet
Eiköhän tuosta luulisi myös Miikan huomaavan äänestyksen alkamisajankohdan. Tarkkaavaisuutta pyydän.




Oujee...

Tartteeki ens kerralla itte ottaa selvää eikä rasittaa muita...:o
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Hei!

Olen 22-vuotias opiskelijapoika Tampereen liepeiltä. Tietotekniikka on se ala, jota tässä nyt yritetään opiskella. Elämässäni olen tosin joutunut opettelemaan monenkin eri alojen käytännön taitoja, joten kokemusta löytyy vaikka mistä. Pituutta on 188cm ja painoa 85 kg.

Kesäisin vietän aikaa paljon maaseudulla ja varsinkin yhden lempiharrastukseni kalastuksen parissa. Talvella ehtii käydä pilkillä sitten muualla. Olen luontoystävällinen, joten kesäinen näky minusta marjametsässä poimimassa luonnonraikkaita mustikoita ei ole ollenkaan mahdoton ajatus. Muuten kesät menee töitä tehdessä ja urheilua seuratessa. Urheilua ja opiskelua puolestaan kuuluun minun talveen. Eli siis jääkiekko.

Pidän lähes kaikesta musiikista, paitsi hip hop-tyylisuunnasta. Kasvispöperöt eivät todellakaan kuulu ruokavalikoimaani, muuten lähes kaikki menee kurkusta alas. En tupakoi ja alkoholinkäyttö on rajoittuneen sopivaa. Hiukset ovat ruskeat, iho vaalea ja karvoja siellä, missä kuuluukin.

Olen tunteellinen, mukava ja vihaisena vihainen. Lisäksi olen ylioppilas. Minulla ei ole Telian liittymää....
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hienoja syyspoikia

Vau, mitä kuvauksia, ihmettelen vaan jotta näin upeiden miesten kanssako täällä "ollaan".
No vielä ehtii panna paremmaksi, monta taatusti upeaa voittajaehdokasta on vielä kirjoittamatta kuvaelmaansa.

Seniorin on turha nuoleskella pelkästään minua, katsos en minä YKSIN tätä voittajaa päätä. Sinun on vakuutettava kaikki naispuoliset ja yllätys yllätys myös miespuoliset palstalaiset...
Tosin se auttaa jos nuoleskelet minua sillä minulla on suhteita, joten voit mielellään vähän hehkuttaa lisää...

Lisää miehiä peliin toivoo lomareissuileva koo
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Hienoja syyspoikia

Viestin lähetti koo


Seniorin on turha nuoleskella pelkästään minua, katsos en minä YKSIN tätä voittajaa päätä. Sinun on vakuutettava kaikki naispuoliset ja yllätys yllätys myös miespuoliset palstalaiset...


Ihanainen koo!

Päättää kuka päättää näitä miespuolisia palstalaisiahan en lipase! Se on jämpti niin!:mad:

Naispuolisia sitten vaikka virtuaalikieleni kuivaksi.:p
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Hienoja syyspoikia

Viestin lähetti koo
Seniorin on turha nuoleskella pelkästään minua, katsos en minä YKSIN tätä voittajaa päätä. Sinun on vakuutettava kaikki naispuoliset ja yllätys yllätys myös miespuoliset palstalaiset...

Tämähän tässä juuri on ongelmana. Vaikea päättää, minkä kohderyhmän kimppuun hyökkää. Pitäsikö yrittää leperrellä naisia pyörryksiin, vaikka ei se ole aikaisemminkaan onnistunut;) Toisaalta naisia on täällä niin hirvittävän vähän. Parempi vaihtoehto saattaisi kuitenkin olla miehinen testosteronia pursuava kirjoitus, jolla houkuttelen kaikki jääkiekosta(eli siis väkivallasta) pitävät karvaiset miehet puolelleni. Taidan kuitenkin tyytyä kirjoittamaan androgyynin mitäänsanomattoman kuvauksen, jota äänestän ainoana itse.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Moi!

Olen 22-vuotias nuori mies Itä-Suomesta. Olen pellavapäinen ja siniharmaa silmäinen, joskin lyhyt: varrella mittaa 173cm. Elopainoa on kuitenkin kertynyt tuollaiset 75kg. Luonteeltani olen huumorintajuinen, tasapainoinen, älykäs ja rehellinen. Olen myös hellä rakastaja.

Tällä hetkellä vietän kesälomaani rakkaan tyttöystäväni luona Umeåssa, Ruotsissa.

Opiskelen tradenomiksi ja aloitan kolmannen vuoden syksyllä. Pääaineena minulla on markkinointi. Harrastuksiani ja kiinnostuksen aiheita ovat urheilu (pallopelit sekä eri ammattilaissarjojen seuraaminen: NHL, jalkapallo), tietokoneet ja internet, luonto ja elokuvat. Luen myös mielelläni. Kirjallisuusharrastukseeni sisältyy lähinnä jännäreitä ja tieteiskirjallisuutta klassikoita unohtamattakaan.

Äänestäkää minua sillä minä olen paras.

Lihaa säästämättä, laadusta tinkimättä,

teemu_s
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Hienoja syyspoikia

Viestin lähetti koo


No vielä ehtii panna paremmaksi...


Oliko tuo kehotus, pyyntö tai vihjaus:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös