Syyspojat

  • 25 376
  • 284

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
HIFK-tyyli: Keinoja kaihtamatta kohti päämäärää, norsun ottein. Ja mitään ei myönnetä, jos jäädään kiinni.

Annuli: Et sinä kuitenkaan olisi keksinyt noin herkkää nickiä, jos oikea nimesi olisi Keijo-Einari ja kokosi 122 kg. Tai sitten....No, onhan siellä huoneessa valot pois -mahdollisuuskin. Luotan kyllä vaistooni, se on vienyt minut ennenkin pitkälle ja katselen jotain kivaa mestaa vaikkapa järven rannalta.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Hei

Olen 35-vuotias vaari täältä Vantaalta.Painoa on kertynyt 93-kiloa ja pituutta olen venähtänyt 183cm.Minä en todellakaan ole mikään trimmattu adonis,vaan enemmänkin sellainen pallokalan näköinen hikoileva tursas.

Minulla on siniset(välillä punaiset)sian silmät.Luonteeltani olen todella vittumainen tyyppi.Tästä luonteenpiireestäni joutuvat kärsimään lähinnä työkaverini,sillä kotona olen tottelevainen ja hiljainen hissukka.

Unohdin näköjään mainita hiuksieni värin.Olen vaalea väritykseltäni,mutta päästäni on kylläkin irtisanoutunut melkoinen joukko noita jouhia.Täytyykin sanoa,että mikäli värjäisin nämä jämät tummiksi,niin olisin kuin kloonattu Markus Kajo.

Myönteisiä puoliani ovat:Lapsirakas,uskollinen,hauska?,rehellinen,ahkera(juomaan),sopeutuvainen,sisäsiisti.

Harrastuksia minulla ei juurikaan ole.Käyn kyllä välillä Hifk:n peleissä päästämässä höyryjä pihalle,mutta muuten lihon vaan kotona.Poikani(4vee)kanssa käyn kyllä päivittäin ulkona leikkimässä,sillä rakastan leikkimistä lasten kanssa.

Nuorempana kyllä tappelin pikkubroidini kanssa lähes päivittäin,mutta sitähän ei voi luetella harrastukseksi(vai voiko?)
Mutsi ja faija kannusti meitä parvekkeella,ja muut pihan tyypit ikkunoissaan,kun nämä veijarit ottivat paikallismatsia(broidini on Jokeri-fani).

Tuli muuten noista harrastuksista mieleen uiminen,sillä minä en osaa edes uida.Muistuupa mieleeni kun intissä meillä oli alkamassa 50-metrin viestiuinti.Sanoin kavereilleni että minä olen kelvoton uimari,mutta silti he laittoivat minut ankkuriksi.Olimme johdossa kun minun vuoroni tuli.25-metrin jälkeen sijoituksemme oli tippunut jo neljänneksi,jonka jälkeen heitin hommat sikseen,sillä meinasin hukkua.:D

Ala-asteellakin meillä oli joku 25-metrin uimakoe.Minun ja altaan reunan välissä uiskenteli luokkakaverini,joka sattui olemaan tyttö.Jaksoin pinnistellä pinnan tasolla n.15-metrin matkan,jonka jälkeen alkoivat tämän jullin ongelmat kasaantua.

Voimani ehtyivät totaalisesti ja lähdinkin pyrkimään sinne reunalle.Minun oli pakko uida tämän onnettoman luokkakaverini yli,sillä rupesin jo panikoimaan.Tällöin sattui onneton tapahtuma,sillä käteni hipaisi hänen rintsikoitaan jotka luonnollisesti lähtivät pois.Voitte muuten uskoa että pikkuneidistä lähti kotuullisesti ääntä,minä häpesin ja yritin samalla pelastaa itseäni.

Kaveripiirini on melko laaja ja siihen kuuluu myös jatkoaikalaisia.Voisinpa mainita vaikkapa JHagin ja Korakin,jotka tietävät että olen hiljainen ja melko vaatimaton ihminen;) .

Ps:Syyspojaksi minua ei varmaankaan valita,mutta miten olisi syysmäski?:D
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti JHag
HIFK-tyyli: Keinoja kaihtamatta kohti päämäärää, norsun ottein. Ja mitään ei myönnetä, jos jäädään kiinni.

Annuli: Et sinä kuitenkaan olisi keksinyt noin herkkää nickiä, jos oikea nimesi olisi Keijo-Einari ja kokosi 122 kg. Tai sitten....No, onhan siellä huoneessa valot pois -mahdollisuuskin. Luotan kyllä vaistooni, se on vienyt minut ennenkin pitkälle ja katselen jotain kivaa mestaa vaikkapa järven rannalta.

Niinhän se on, että rohkea rokan syö...

Järven ranta kuullostaa houkuttelevalta, meren rannalla saa olla riittävästi muutenkin, kun tuolla satamassa olen töissä....:D

Odottelen kutsuasi...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior


Mitäs täällä jeesustellaan! Puhutaan rehellisesti asioiden oikeilla nimillä vaan. Täällä on niin vähän pimuja äänestämässä, että minä ainakin käytän kaikki mahdolliset keinot hyväksi! No doubt! IFKmaiseen ja lastenkasvatustyyliin kiristys, lahjonta ja uhkailu, siinä tämän skaban avainsanat! Vain raukka jarruttaa. Niin koo, Annuli ja girlzilla: olikos ne meikit, kynnet, kasvot ja vaatekaapit kondiksessa?;)

Jeesustelua, jeesustelua, jees...


Kyllä nyt ollaan menty jo rajan yli varsinkin kun tarjouksessa näyttää olevan vain vanhaa ja väsynyttä.

Huonoja puolia voisin itsekin mainita Sparrown tyyliin, koska olenhan minä sentään rehtikilpailija.

Monesti olen kauniimmansukupuolen edustajan uuvuttanut unelmiin, niin ettei hänestä ole kuin nauttimaan vuorokausiin. aiheutan myös suurta addiktia hieronnallani, siitä suorastaan tulee riipuvaiseksi, sehän vasta kamalaa onkin. Nyt minun pitää mennä palvelemaan seuraava...kiitos ajastanne ;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Senior

Mitäs täällä jeesustellaan! Puhutaan rehellisesti asioiden oikeilla nimillä vaan. Täällä on niin vähän pimuja äänestämässä, että minä ainakin käytän kaikki mahdolliset keinot hyväksi! No doubt! IFKmaiseen ja lastenkasvatustyyliin kiristys, lahjonta ja uhkailu, siinä tämän skaban avainsanat! Vain raukka jarruttaa. Niin koo, Annuli ja girlzilla: olikos ne meikit, kynnet, kasvot ja vaatekaapit kondiksessa?;)

Tyydyn kohtalooni ja annan Sinun lahjoa kaikki Jatkoajan naiset ja kerätä heiltä täydet pisteet... olet ylivertainen minuun nähden.

Minä en enää halua edes sitä ainoatakaan pistettä, aion tästä lähin käydä negatiivista kampanjaa itseäni vastaan kaikin mahdollisin keinoin.

Pyydän, älkää siis äänestäkö minua. Äänenne menee tyystin harakoille ja minä niiden myötä huningolle! (Lukekaa esittelystäni mielenterveyteni vaarantumisesta mikäli saan liiaksi pisteitä tjsp.)

vlad#16.


P.S. Arvon Senior, minä annan ääneni Sinulle poskisuudelman kera... (tähän joku voi sitten laittaa sellaisen oikein mukavan silmää iskevän hymiön).
 
Viimeksi muokattu:

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Ohhoh!

Kun näin tähän ketjuun kertyneen jo kuudetta sivua vastauksia, ajattelin sen sisältävän kilpakumppaneiden toinen toistaan nerokkaampia kuvauksia itsestään. Mutta mitä olikaan vastassa - pettymys oli suuri, kun täällähän on alettu selvästi jakamaan sijoituksia etukäteen ja kaikenlaiset lipevät koijarit ja epärehelliset irstaat miehenpuolikkaat nuoleskelevat ja lahjovat äänestäjiä minkä ehtivät! Itsekin olisin voinut pyytää Helsingissä asuvia äänestäjiä live-tapaamiseen ollessani viime viikonloppuna siellä keikkaa katsomassa - ja lahjonut vielä paikalle saapuneet äänestäjät backstage-paikalla! Hyi teitä!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Euro71
Kun näin tähän ketjuun kertyneen jo kuudetta sivua vastauksia, ajattelin sen sisältävän kilpakumppaneiden toinen toistaan nerokkaampia kuvauksia itsestään. Mutta mitä olikaan vastassa - pettymys oli suuri, kun täällähän on alettu selvästi jakamaan sijoituksia etukäteen ja kaikenlaiset lipevät koijarit ja epärehelliset irstaat miehenpuolikkaat nuoleskelevat ja lahjovat äänestäjiä minkä ehtivät!
Minäkin olen tyrmistynyt tästä häikäilemättömästä käytöksestä. Raskauttavaa asiassa on se, että tällä hetkellä on vielä osallistumisaika meneillään - ääniähän saa antaa vasta ajan umpeuduttua. Kyseisellä epämääräisellä toiminnalla paitsi pyritään lokaamaan muiden jo ilmoittautuneiden mahdollisuuksia, myös kaivamaan kuoppaa vielä ilmoittautumatta olevien kilpailijoiden mahdollisuuksille. Törkeää. Kyseisten kähmijöiden on saatava kyllä jonkinlainen sanktio. Ehdotankin, että heidät joko suljetaan pois kilpailusta, tai vaihtoehtoisesti (Suomen oikeuslaitoksen toimintatapoja myötäillen) heidän pisteensä ovat äänestyksen alkamishetkellä -300.

Reilu kilpa kunniaan!
 
Viimeksi muokattu:

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Antaa poikien yrittää...naisen mieltä on kuitenkin vaikea muuttaa... Itse tiedän kyllä, ketä äänestän ja siihen ei kukaan voi vaikuttaa...hei, onhan meilläkin aivot...

Vielä ei ole tullut tarjousta, joka saisi mieleni muuttumaan...

Terveisin,

Osmo-Juhani, ahtaaja, Mäntyluodon satama
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Annuli, tarkoitus ei todellakaan ollut väittää, että nämä mokomat onnistuisivat vaikuttamaan äänestäjiin. He vain pyrkivät tekemään niin, ja se on väärin. Korjasin kirjoitustani tuolta osin, kiitokset vastineesta!

Ja muuten, jokainen mies kyllä tietää, miten "helppoa" naisen mielen muuttaminen on :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen viaton

Minä en tunnusta, että yritän tavoitella Syyspoika -titteliä ja vieläpä kaikilta naisilta. Vonkaukseni on järkkymättä kohdistunut YHTEEN naiseen, jonka sukupuolestakin (Osmo-Juhani) on vielä epäselvyyttä. Jotkut formulakisat ovat siinä päässeet täysin unohtumaan. Kamoon jätkät, eikö täällä saa kokea edes nettirakastumisen huumaa ja sitten jopa puhua tunteistaan epäsuomalaiseen tyyliin ilman että heti ollaan tuomitsemassa...? Snif....Minä tässä yritän järkätä jännittävää tapaamista ja suunnittelen tuntomerkeiksi ruusua nenään tai porkkanaa korvaan ja toiset sitten tekevät pilkkaa tunteistani jonkun poikakisan merkeissä.

Annuli/Osmo-Juhani....sua aattelen päivin öin ja töin...no perkele, kun on runosuoni tukossa. No, kyllä tämä tästä. Ja ehkä on parempi ettemme tapaa sittenkään, sillä meidät on tuomittu näköjään jo etukäteen. Vähän kuin Daavid ja Goljat. Eikun Romeo ja Julia. Vai ketä ne nyt oli?

Voin lähteä siihen syyspoika-kisaan vaikka -1000 takamatkasta. Ja kyllä, naisillakin on aivot. Voin todistaa. Kerrankin yksi nainen osti Teboililta korin olutta ja Frederikin kasetin, itse näin.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Designer
Ja muuten, jokainen mies kyllä tietää, miten "helppoa" naisen mielen muuttaminen on :)

Tämä taas riippuu naisesta, mutta saattaa se onnistuakin: pitää vain osata vetää oikeista naruista. Naisen pään saa joskus niin halutessaan AIVAN pyörälle esim. lahjom...siis kauniilla, sopivassa kohdassa lausutuilla sanoilla. Todennäköisyys siihen, että onnen huumassa olevan naisen mielen saa muuttumaan, on silti melko pieni. Prosenteissa noin...10-20%:n luokkaa. Että nuo naiset osaa olla henkisesti vahvoja ja jääräp...siis itsevarmoja joskus! :D

Ja kaikkihan, myös naiset, tietävät miten helposti itkevä nainen saa karuimmankin murjottavan körilään sulamaan. Nimim. omakohtaista kokemusta eilisillalta. Turhaa mökötystä pienistä asioista ja lopulta naiseni itku sai minut (jälleen) heltymään. Se, mitä "sulamisesta" seurasi, onkin yksityinen juttu. :rolleyes:
God I love my woman!
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Kilpailuun ilmoittautuu pitkän harkinnan ja sukulaisten painostuksen ansiosta oikeudenjakaja.

Pituutta kertynyt vain 197cm (harmittaa se 3 cm)
Paino vaihtelee kisakunnosta 92kg treenikuntoon 99kg.
Hiukset on vielä päässä ja ne on lyhyet (ei siili) ja vaaleat.
Silmani ovat kuin jadekivet eli vihreät.
Harrastuksena tällä hetkellä ainoana vakavana on jääkiekkotuomarointi, sekä siihen liittyvä peruskunnon ylläpito, lenkkeillen, fudista pelaillen ja salilla käynti.
Aikaisemmin on jääkiekkoa pelattu 10v ja valmennettu 7v ja nyt tuomarina tulee syksyllä 11v. Lisäksi yleisurheilusta löytyy B-ikäisenä SM pronssia otteluissa, pesäpalloa on pelattu aina jopa suomisarjantasolla asti (1 kausi) loput alempana, lentopallossa oltiin nuorempana jopa SM-karsintaturnauksessa. Salibandyakin olen kerinnyt kokeilla 5div josta 1kauden jälkeen "kaupattiin" 3divariin. Muina harrastuksina hyvän ruoan laitto, kotimaset dekkarikirjat, ja omakotitalon rakentelun viimeistely.
Eiköhän tuossa ollut harrastusosiota tarpeeksi. Kotona taustajoukoissa vaikuttaa vaimo ja kaksi poikaa.
Joten tälläinen 100%:n huumorintajun omaava ennenkaikkea mukava ja komeaksi kehuttu mies olisi tarjoolla.
ps. olen myös nuorempana notkeana poikana kävellyt catwalkilla.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Re: Olen viaton

Viestin lähetti JHag

Annuli/Osmo-Juhani....sua aattelen päivin öin ja töin...no perkele, kun on runosuoni tukossa. No, kyllä tämä tästä. Ja ehkä on parempi ettemme tapaa sittenkään, sillä meidät on tuomittu näköjään jo etukäteen. Vähän kuin Daavid ja Goljat. Eikun Romeo ja Julia. Vai ketä ne nyt oli?

Voin lähteä siihen syyspoika-kisaan vaikka -1000 takamatkasta. Ja kyllä, naisillakin on aivot. Voin todistaa. Kerrankin yksi nainen osti Teboililta korin olutta ja Frederikin kasetin, itse näin.

Miten ihanaisia sanoja lateletkaan näin aamutuimaan... edes sataman kylmä tuuli ei saa hekumaani laskemaan. Uskoin jo, että romanttisuuden huippu on Frederik ja Koff taskulampun valossa, mutta sanoistasi saan aivan uutta uskoa. Kuinka kauniisti kutsutkaan minua Daavidiksi...vai Goljatiksi....no, kauniisti kuitenkin.

Tunnen suolaisen kyyneleen ahavoituneilla kasvoillani, vai oliko se eilistä soosia...mutta liikuttunut olen kuitenkin. Kiitos kauniista sanoistasi, edes -10000 pisteen takamatka ei voisi viedä voittoa sinulta....
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vlad

Minä en enää halua edes sitä ainoatakaan pistettä, aion tästä lähin käydä negatiivista kampanjaa itseäni vastaan kaikin mahdollisin keinoin.

Pyydän, älkää siis äänestäkö minua. Äänenne menee tyystin harakoille ja minä niiden myötä huningolle! (Lukekaa esittelystäni mielenterveyteni vaarantumisesta mikäli saan liiaksi pisteitä tjsp.)

Kaikkea soopaa sitä onkin tullut tänne yöllä kirjoitettua, kaipa nyt sen verran voin perua puheitani, että sen yhden pisteen nyt voinen ottaa vastaan - jos vaan joku sen rohekenee minulle antaa mutta toinen piste voi jo sitten romahduttaa minun henkisen kuin myös fyysisen tasapainon täysin.

Ja, Senior, ällös huolehdi, en minä taida Sinulle sitä poskisuudelmaa antaa vaan mikäli joskus törmään Sinuun bongailemassa naisten kauniita rintavarustuksia, lupaan kuitenkin lisätä nautintoasi tarjoamalla yhden pitkän kylmän huurteisen Koff'in. (Edellisellä en koeta vaikuttaa Senior'iin saadakseni häneltä pisteitä tässä kisassa).

Joten rehellisellä pelillä siihen yhteen pisteeseen...

Kesäterveisin

vlad#16.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ohhoh!

Viestin lähetti Euro71
Kun näin tähän ketjuun kertyneen jo kuudetta sivua vastauksia, ajattelin sen sisältävän kilpakumppaneiden toinen toistaan nerokkaampia kuvauksia itsestään. Mutta mitä olikaan vastassa - pettymys oli suuri, kun täällähän on alettu selvästi jakamaan sijoituksia etukäteen ja kaikenlaiset lipevät koijarit ja epärehelliset irstaat miehenpuolikkaat nuoleskelevat ja lahjovat äänestäjiä minkä ehtivät! Itsekin olisin voinut pyytää Helsingissä asuvia äänestäjiä live-tapaamiseen ollessani viime viikonloppuna siellä keikkaa katsomassa - ja lahjonut vielä paikalle saapuneet äänestäjät backstage-paikalla! Hyi teitä!

Lipevät koijarit! Epärehelliset.... Mitäs helvetin tosikkoja tänne nyt on ilmestynyt? Hymiö. Lahjontaa ja vaikuttamistahan tapahtuu NIMENOMAAN täälläolevien naiskirjoittajien TOIVEESTA. Lukekaa nyt hempat ketjua vähän taaksepäin, ennenkuin virtuaalituomionne langetatte!;) Sitäpaitsi minua ei näissä hommissa tarvitse neuvoa. Minulla on jo musta vyö. Useamman 'denierin', iik. Yv:llä voin toki teillekin, ryppyotsat, panna pari vinkkiä, jos kaipaatte. Taas hymiö.

Ja vlad: *P.S. Arvon Senior, minä annan ääneni Sinulle poskisuudelman kera... * KASKUN ET KIELARIN KERA!;)

Virtuaalilahjonta jatkuu, vaikka koirat haukkuu karavaanin kyljessä!:cool:
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
JHag & Annuli

Enhän minä juuri kukkaan puhkeamassa olevaa suhdettanne halua pilata, hyvänen aika. Päinvastoin, toivotan onnea molemmille. Mutta kyllä se vähän pistää silmään, jos täältä esiintymislavalta ryhdytään antamaan lahjoja sinne tuomaripöydän suuntaan ;)
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
JHag: "Kamoon jätkät, eikö täällä saa kokea edes nettirakastumisen huumaa ja sitten jopa puhua tunteistaan epäsuomalaiseen tyyliin ilman että heti ollaan tuomitsemassa...?"

Kuten Designer, minustakin tässä ah-niin-kauniissa nettirakastumisen huumassa maistuu taustalla pieni taka-ajatuksen poikanen... Vähän kuin sulavasanainen italiaano vannomassa ikuista rakkautta viattomalle suomalaisneidolle :-/

Senior: "Lipevät koijarit! Epärehelliset.... Mitäs helvetin tosikkoja tänne nyt on ilmestynyt?"

Se koira älähtää... ;-) EDIT: Ne koirat...
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Euro71
Senior: "Lipevät koijarit! Epärehelliset.... Mitäs helvetin tosikkoja tänne nyt on ilmestynyt?"

Se koira älähtää... ;-)

Jommalle kummalle, minulle tai JHagille, olit kait kirjoituksesi suunnannut?;) Kakista ulos vaan. Mutta nou hätä, papempi hampaissa kuin jaloissa...(hymiöitä)
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Top1:nen on löytynyt, vaikka kukaan ei ole yrittänytkään lahjoa minua. ;)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tästä on tulossa pikku hiljaa Vapaan keskustelun erikoisin ketju...
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ei

Viestin lähetti sampio
Tästä on tulossa pikku hiljaa Vapaan keskustelun erikoisin ketju...

Saanen huomauttaa, että myös testialue kuuluu vapaaseen keskusteluun ja siellä sitä vasta erikoista keskustelua käydäänkin.

Mautonta mekastamista joillakin. Olen varma, että koo ei lomalta palattuaan hyvällä katso tuollaista örveltämistä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Saat toki huomauttaa. Tarkennettakoon kuitenkin sen verran, että tarkoitin nimenomaan tätä Vapaan keskustelun aluetta Vapaasta keskustelusta, en testialuetta. Selkeää, eikö?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Sampio

Nyt en kyllä ymmärrä.Voisitko lähettää minulle YV:n,jossa kerrot minulle kaiken tästä mielenkiintoisesta aiheesta.Minä olen todella ihmeissäni.;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Täällähän lahjotaan vain pyynnöstä. Krhm...Ja jos nainen pyytää jotain, silloin tehdään.

Ja tämä ei ole lähelläkään Vapaan erikoisinta ketjua, tsekatkaa vaikka taanriin Hyvää päivää, jota en tähän enää linkkinä hae. Löytyy hakutoiminnolla. Tulkaa sen jälkeen kertomaan mikä on erikoisin ketju:D

Annuli: Orastava suhteemme on saanut jo parin nettiveljemme hyväksynnän. Karataan yhdessä! Jos painat alle 100 kg, niin voin kantaa sinua. Pakopaikaksi ehdotan 20 tunnin mukavaa risteilyä Viking Cinderellan herkissä tunnelmissa. Eikä sitten hypätä satama-altaaseen Tallinnassa, eihän?
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Voi JHaq....karataan vaan. Painan kyllä alle 100 kg vaatteetkin päällä, joten voit ottaa minut roteville hartaillesi ja kantaa kohti auringonlaskua, Viking Cinderellakin kelpaa...

Uimataitoni on niin ja näin, että jätän mielelläni hyppäämättä satama-altaaseen. Ja niitä altaita näen päivittäin, joten tiedän, mitä kaikkea hienoa sinne lirutetaan...

Voinhan ottaa myös äitini mukaan??? Äiti on jo vanha, enkä uskalla jättää häntä yksin kotiin... Äidistä ei ole mitään haittaa, kunhan muistan ottaa hänen peräpukama- ja kihtilääkkeensä mukaan. Kuulokoje pois päältä ja olemme kuin häntä ei olisikaan. Lähdenpä silittämään kukallista mekkoani...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös