Hei
Olen 35-vuotias vaari täältä Vantaalta.Painoa on kertynyt 93-kiloa ja pituutta olen venähtänyt 183cm.Minä en todellakaan ole mikään trimmattu adonis,vaan enemmänkin sellainen pallokalan näköinen hikoileva tursas.
Minulla on siniset(välillä punaiset)sian silmät.Luonteeltani olen todella vittumainen tyyppi.Tästä luonteenpiireestäni joutuvat kärsimään lähinnä työkaverini,sillä kotona olen tottelevainen ja hiljainen hissukka.
Unohdin näköjään mainita hiuksieni värin.Olen vaalea väritykseltäni,mutta päästäni on kylläkin irtisanoutunut melkoinen joukko noita jouhia.Täytyykin sanoa,että mikäli värjäisin nämä jämät tummiksi,niin olisin kuin kloonattu Markus Kajo.
Myönteisiä puoliani ovat:Lapsirakas,uskollinen,hauska?,rehellinen,ahkera(juomaan),sopeutuvainen,sisäsiisti.
Harrastuksia minulla ei juurikaan ole.Käyn kyllä välillä Hifk:n peleissä päästämässä höyryjä pihalle,mutta muuten lihon vaan kotona.Poikani(4vee)kanssa käyn kyllä päivittäin ulkona leikkimässä,sillä rakastan leikkimistä lasten kanssa.
Nuorempana kyllä tappelin pikkubroidini kanssa lähes päivittäin,mutta sitähän ei voi luetella harrastukseksi(vai voiko?)
Mutsi ja faija kannusti meitä parvekkeella,ja muut pihan tyypit ikkunoissaan,kun nämä veijarit ottivat paikallismatsia(broidini on Jokeri-fani).
Tuli muuten noista harrastuksista mieleen uiminen,sillä minä en osaa edes uida.Muistuupa mieleeni kun intissä meillä oli alkamassa 50-metrin viestiuinti.Sanoin kavereilleni että minä olen kelvoton uimari,mutta silti he laittoivat minut ankkuriksi.Olimme johdossa kun minun vuoroni tuli.25-metrin jälkeen sijoituksemme oli tippunut jo neljänneksi,jonka jälkeen heitin hommat sikseen,sillä meinasin hukkua.:D
Ala-asteellakin meillä oli joku 25-metrin uimakoe.Minun ja altaan reunan välissä uiskenteli luokkakaverini,joka sattui olemaan tyttö.Jaksoin pinnistellä pinnan tasolla n.15-metrin matkan,jonka jälkeen alkoivat tämän jullin ongelmat kasaantua.
Voimani ehtyivät totaalisesti ja lähdinkin pyrkimään sinne reunalle.Minun oli pakko uida tämän onnettoman luokkakaverini yli,sillä rupesin jo panikoimaan.Tällöin sattui onneton tapahtuma,sillä käteni hipaisi hänen rintsikoitaan jotka luonnollisesti lähtivät pois.Voitte muuten uskoa että pikkuneidistä lähti kotuullisesti ääntä,minä häpesin ja yritin samalla pelastaa itseäni.
Kaveripiirini on melko laaja ja siihen kuuluu myös jatkoaikalaisia.Voisinpa mainita vaikkapa JHagin ja Korakin,jotka tietävät että olen hiljainen ja melko vaatimaton ihminen;) .
Ps:Syyspojaksi minua ei varmaankaan valita,mutta miten olisi syysmäski?:D