Syyspojat

  • 25 344
  • 284

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tähän ketjuun kaikki syyspoikaehdokkaat. Ohjeet löytyy kesätyttöketjusta koon viimeisimmästä kirjoituksesta.

----------------------------------------------

Olen rohkea humanisti. Elämänarvoni ovat pehmeät, samoin kuin hellät kätenikin. Käsivarteni taas ovat kovat ja lihaksikkaat. Kovuutta minusta löytyy kauttaaltaan.

Ulkonäköni kuvaileminen on minulle hyvin mieluisaa, sillä niin paljon hyvää sanottavaa siitä löytyy. (ja kuten huomaatte, en ole turhan vaatimaton) Pituutta löytyy noin 182 cm ja painoa noin 90 kg. Mittasuhteet ovat täydelliset. Silmät siniharmaat.

Harrastan historiaa, lukemista, filosofiaa, kuntosaliharjoittelua, joukkuepelejä ja kokkaamista.

Musiikki on minulle elämäntapa, leivänantaja ja välillä myös uskomaton riesa. Harrastukseksi en sitä laske. Soittimista hallitsen pianon, kitaran, basson, rummut. Jälkimmäiset kaksi tosin vain auttavasti.

Pääinstrumenttini on kuitenkin laulu ja sen hallitsen jumalaisesti. Jos vain voisin, niin laulaisin juuri sinulle "Only you" ja veisin sinut mukanani sellaiseen seikkailuun, jonka me molemmat muistaisimme ikuisesti.

Olen suvaitsevainen hetero.

Naiset ovat minulle ihmisiä - samoin miehet. Älylillisesti olen kiinnostunut molemmista - seksuaalisesti vain naisista.

Päälimmäinen asia minussa on tyytyväisyys siihen, mitä olen. Siksi en hetkeäkään häpeä itseäni tai sitä, mitä teen. Olen esim. esiintynyt eräässä julisteessa alasti, eikä se hetkauta mihinkään suuntaan. Sopivasta syystä tekisin sen uudelleen.

Arvoisat ihmiset: minusta saaatte hyvän syyspojan.

-----------------------------------------------------------

Lisäys: koon pyynnöstä jotain ihan pientä. Ei kai tässä isompiin ole aihetta. Realisti valitsee minut.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ja eikun sekaan...

Olen nuorekas, etten sanoisi suorastaan kakaramainen ikuinen lapsi ja elämäntaiteilija.
Vaikka takanani on yliopisto-opintoja, niin en kuitenkaan ole vieraantunut rasvanahkaisesta duunarista, duunareitten toivottomista kakaroista, kärpäsistä ja yleisestä ilveilystä.

Pituutta minulla on 192cm - 196 cm, en tiedä mistää johtuu, pituuteni vaihtelee vuodenaikojen ja mielialojen mukaan (sulka päässä on joskus mitattu jopa 245 cm).
Hiukseni ovat gigolon mustat ja silmäni ovat... vasen vihreä ja oikeanpuoleinen sininen (tämä ei ole vitsi) ja olen hetero reservin kersantti.

Harrastan pienoismallien rakentamista, rc-lentokoneita, sählyä ja odottamista. Eniten odotan sitä kun vanhin poikani muuttaa kotoa pois ja minä saan vihdoinkin oman työhuoneen! Muuten olen kyllä varsin lapsi- ja eläinrakas.
Harrastan myös aina kesäisin alasti kekkalointia kesämökilläni Savon sydämessä.

Ruokatottumuksistani sen verran, että kaikki kelpaa, mitä eteen kannetaan... paitsi kylmä musta makkara ja lämmin Carillo. Vaikka siis tykkäänkin siitä, että minua passataan, niin olen kuitenkin aina valmis myös hellimään omaa vaimoani hyvällä ruualla (ja muutenkin... no, kyllähän te tiedätte). Grilliruuan ystävä kun olen, niin kesällä pääsen sitten hellimään koko perhettäni itse kokatuilla grillausjutuilla. Olenkin suorastaan ylpeä siitä, kun viime kesänä teini-ikäinen poikani sanoi, että "kun faija tekee tulisen possuvartaan, niin maukkaampaa safkaa ei takuulla saa missään ravintolassa Maapallolla".

Näin siis ehdokas nro 2, Predator

EDIT: Lisätty omakehuosuutta "ruokatottumusosiossa".
 
Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vastaammeko me naiset nyt sitten tähän äänestäessämme syyspoikia?

Tällä hetkellä näiden kahden kilpailijan välinen kilpailu on tasaista, mutta tähän mennessä ääneni menisi Oivalle, ihan vaan tuon jokerihenkisyyden puolesta.

Mutta en vielä äänestä mitään, haluan ensin nähdä ainakin Tommyn, Cairnsin, vilpertin, JHagin, Janoksen ym. esittelyt!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
OHJEITA

Laitanpa ohjeet tähän ketjuun selvyyden ja väärinkäytösten vuoksi.
Näin mennään:
- jatkoaijan miehet kirjoittavat kuvauksen itsestään rehellisesti
- pituus
- paino
- väritys: silmät, hiukset jne...
- erityiskomeusmerkit
- 20 riviä piti kirjoittaa, mutta Predator ei osaa laskea joten se sääntö poistettiin juuri nyt. Oiva saa kernaasti lisätä tekstiä jos luulee tarvitsevansa lisärivejä.
- kaikki halukkaat saavat osallistua ja joidenkin on jopa pakko osallistua
- osallistumisaika on alkanut jokunen tunti sitten ja PÄÄTTYY vasta 20.07.02 kun olen palannut reissuiltani
- 21.07. 02 tämän ketjun perään aletaan antamaan pisteitä
- kaikki saavat äänestää ykköspoikaa ja kakkospoikaa, siis parhaalle 10 pistettä ja tokaparhaalle 1 piste
Palkinnoista en tiedä vielä mutta yritän neuvotella jotain kivaa jonkun kanssa...

Osallistukaa ny, varmasti kannattaa!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: OHJEITA

Viestin lähetti koo

- 20 riviä piti kirjoittaa, mutta Predator ei osaa laskea joten se sääntö poistettiin juuri nyt. Oiva saa kernaasti lisätä tekstiä jos luulee tarvitsevansa lisärivejä.

>> Koo, haloo (loukkaannutko muuten tuosta kun kirjoitan nimesi isolla Koolla?)... niin, siis kyllä minä laskea osaan, muta kun ainoastaan vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni, niin innostuin samalla vasten tapojani hiukan kehumaan itseäni yli vartaiden.
Muuten olen kyllä hyvin vaatimaton ja sisäsiisti elukka. En ole kakannut sänkyynikään yli neljäänkymmenen vuoteen... teltan solumuovialustaahan ei lasketa sängyksi?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: OHJEITA

Viestin lähetti koo


- kaikki halukkaat saavat osallistua ja joidenkin on jopa pakko osallistua

Palkinnoista en tiedä vielä mutta yritän neuvotella jotain kivaa jonkun kanssa...

Osallistukaa ny, varmasti kannattaa!

Keiden on muka pakko osallistua?:p

Mitä palkintoja muka?:p

Miten niin kannattaa muka?:p

Mä en kyllä äänestä ketään helvata. Mieti nyt! Tekisin Excel taulukon ehdokkaista ja neitimäisesti vertailisin painoja ja silmiä:eek: . Pois se minusta. Joku viel laittaa olevansa saatana söötti! Eiiii...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: OHJEITA

Viestin lähetti Senior


Keiden on muka pakko osallistua?:p

Mitä palkintoja muka?:p

Miten niin kannattaa muka?:p

Mä en kyllä äänestä ketään helvata. Mieti nyt! Tekisin Excel taulukon ehdokkaista ja neitimäisesti vertailisin painoja ja silmiä:eek: . Pois se minusta. Joku viel laittaa olevansa saatana söötti! Eiiii...
Esimerkiksi Sinun on pakko osallistua

Ajattelin palkinnoksi jotain Viivi-teemaan liittyen, katsotaan nyt keksin varmasti jotain, olen "kova" keksimään

Kannattaa osallistua jo palkinnon takia. Toiseksi voi kerrankin luvan perästä kehua itseään rajattomasti. Kolmanneksi me naiset saamme uusia ulottuvuuksia Teistä arvon miehet. Neljänneksi siksi että tämä on ensimmäinen Syyspoika kilpailu kautta historian ja kahdenkymmenen vuoden kuluttua voitte kertoa lapsenlapsillenne, että "jo silloin" pappa voitti eräänlaiset miesten missikilpailut. Onhan noita syitä vaikka kuinka, älä nyt nipota rohkeasti peliin mukaan.

Kyllä nykyaikana voi mieskin sanoa olevansa saatanan söötti, JOS on söötti, mitäs kummaa tuo nyt on, höh. Mitä tulee neitimäiseen vertailuun painoista ja pituuksista niin, souvot, minäkin olen rouva ja aina vertailen...
Että älä nyt anna onnesi kulkea ohi vaan rohkeasti mukaan.

Predatorille kerron, että en loukkaannu juuri mistään, joten voit kirjoittaa "koon" mitenkuten milloinkin mukavalta tuntuu.
Hyvä kun lisäsit nämä suolen toiminta ja ulostus jutut ketjuun, ne on naisille aika tärkeitä asioita näissä miesten keskeisissä mittelöissä.

Ja taas kaivataan uusia ehdokkaita...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
[tyhjää]
[/tyhjää]
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tässä siis tilaisuus kaikille meille vaatimattomille luonnonlapsille… Eikun jonon jatkoksi!

Olen puhdas. Suomensiniset silmät ja vartalo, joka on lumivalkean puhdas. Vapaa piirrustuksista ja arvista. Käyn suihkussa kaksi kertaa päivässä ja pesen valkoiset hampaani aamuin ja illoin. Ajan myös parran joka aamu ja pyöräytän hieman Hugo Bossia kainaloihini. Myös leukaani heraisen hieman saman valmistajan tuotteita – varsinkin ennen naispuolisen ihmisen tapaamista.

Jäntevät käsivarteni ovat varustettu kullanvärisillä karvoilla. Vartaloni on vanhan uimarin mitoissa, pituutta löytyy 181 cm ja painoa sirot 82 kg - siis ihannemitoissa!

Minulla ei ole viiksiä.

Luonteeltani olen huikean rohkea. En maitoile vakavaakaan tilannetta, vaan käyn kiinni hyvän huumorin kera. Hieman ujo joskus…

Nopeus on minulle valttia. Niin moottoritiellä kuin pubin tiskillä lyyliä jahdatessa. Myös kaiken perusteellinen suunnittelu ja esittely sopii minulle mainiosti.

Palvon naistani lähes orjamaisesti. Annan hänelle kaikkeni ja vältyn näin paljastamasta huonoja taitojani keittiössä. Maalaan myös aina hänen varpaankyntensä punaisiksi tarpeen vaatiessa. Osallistun myös hänen jokapäiväiseen elämäänsä, tukien häntä niin myötä kuin vastoinkäymisissä.

Pukeudun normaalisti suoriin housuihin ja huolella silitettyyn paitaan, mutta myös Helvetin Enkeleiden teltasta ostettu svetari roikkuu joskus päälläni. Olen erittäin tarkka sukistani. Niissä ei ole koskaan reikiä, enkä voisi kuvitellakaan vetäväni valkoisia tuubisukkia jalkoihini. Siis lievästi fetisti..

Harrastan musiikkia, uintia, polkupyöräilyä, moottoripyöräilyä, elokuvia ja biljardia. Myös jääkiekko kiinnostaa kovasti, mutta jalkapallo ei saa niin kovasti aikaa intensiivisessä elämässäni. Matkustan myös paljon, niin työni puolesta kuin vapaa-ajallakin.

Olen juuri nyt vapaa urheilijanuorukainen (ainakin tällä viikolla), joten kelpaisin todella hyvin syyspojaksi!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan näin chattina väliin huomio, että aikuiset miehet saa nyt pistää parastaan, Miika-90:sen esittely tähän mennessä ehdottomasti paras ja lumoavin. Cairns, odotin sinulta enemmän.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumakauta elämän tilaisuus ;)

Olen tyylikäs siisti Vantaalainen poikamies (huom naiset, älkää jättäkö tätä tilaisuutta käyttämättä ;) )

Pituutta minulle on kertynyt elämän pyörteissä 185-186cm, vartaloni on atleettinen, lihaksikas ja kiinteä. Ihoni on ruskettunut kauniin ruskeaksi. Painoa tähän herodeksen kroppaan on kertynyt 90kg. Vastakkaista sukupuolta lumoan syvän sinisillä sielukkailla silmilläni. Päälakeani koristaa kauniin tumma, miltei musta tukka, joka kiiltää kauneimmilaan kuutamossa.

Harrastuksiini kuuluvat mm: Jääkiekko (tämä miehisyyden symboli), kuntosali, lenkkeily, salibandy, kung-fu, sekä kaikki urheilu hyvässä seurassa. Kirjoitan myös runoja ja rustaan omia biisejä huvikseni.

Olen avoin seurallinen, ehdottoman rehellinen, Hellä, herkkä, itsepäinen. Olen myös unelmiesi mies, jos et sitä tiennyt ;) Olen itsenäinen ja sinkku asuntoni on aina välillä siisti ;) Ruuanlaitto on intohimoni, jos siihen joskus jää aikaa.

Opiskelen tällä hetkellä kauppatieteitä ja valmistun ekonomiksi muutaman vuoden kuluessa. Olen myös töissä tällä hetkellä.

Pukeudun siististi tilanteen mukaan. Eli vaatekaappi on varsin monipuolinen. Ajan partani päivittäin, suihkuttelen parhaimmillaan 3 krt päivä.

Musiikki makuni on enemmän raskaan metallin suuntaan, rock ja hardrock kuuluvat myös suosikkeihini. Kuuntelen silti todella moniopuolisesti musiikkia.

Rakastan eläimiä ja omistan kaksi kissaa.
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
EI SITTE :D
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
joo...
ikä: 16 vee
pituutta: semmoset 182 senttii...
sit paino: vajaa sata kiloo(!) tarkasti 96 kiloo...
kuvailu: mulla on blondatut hiukset+ silmät on siniset ku tonnin setelit ja pukeudun yleensä skedekuteisiin ja kuunteleen räppii ja eritoten Petri Nygårdia olen hetero, mutta kaikkee voi tai oikeestaan pitää aina kokeilla... ajelen uudella skootterilla joka makso ihan hiljaa... ja bensaa menee... autona mulla on opel corsa comfort 1.2 jonka mä sain mun äidiltä perintöö... opiskelen lukiossa, vaikka ei pahemmin huvittas ja työkseni leikkaan heinää... salaisena paheenani pidän: dokaamista, röökäämistä ja roskaruoan syöntiä ja biittiiki tulee nykyään käyteltyä aika paljo...
muita harrastuksia on lätkän ja osittan myäs futiksen seuraaminen sitte veneily ja kalastus (ja varsinkin naisten...) sitte liikentesääntöjä rikon sitä mukaa ku uusia sääntöjä keksitään nii ja ryyppäys tiätty ja sen semmosii... erityiskomeusmerkit: ei oo...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Pakko kai se on osallistua, kun media kerran pyytää.

Olen 19-vuotias opiskelija Espoosta.
Harrastuksiini kuuluu jääkiekko Itä-Helsingin Noutajat -joukkueessa. Intohimoihini kuuluu punaviinin juominen, Samuli Edelmannin musiikki ja runojen kirjottaminen.

Minulla on tummahkot pitkät hiukset, ihoni on sileä kuin vauvan pylly ja silmäni luomaa jokaisen vastaantulijan. Pituutta minulla on 190 cm ja painoa, atleettisesti, hitusen yli 90 kiloa.

Vapaa-aikani vietän kävelyretkillä pitkin Espoon metsiä.
Luonto on minulle todella tärkeä.

Yleensä pukeudun suoriin mustiin housuihin ja kauluspaitaan, pastelliväreihin. Vauvansininen suorastaan kiehtoo minua. Kuumana kesäpäivänä puen päälleni Tommy Hilfiger -shortsit ja hihattoman valkoisen paidan (mallia vaimonhakkaaja).

TV:stä katson seuraavat sarjat: Siskoni on noita, Ally McBeal, Passions, Pasadena ja Frendit.

Lempivuodenaikani on syksy, sillä minua kiehtoo kun luonto muuttaa väriään ja illat pimenevät. Silloin kelpaa patikoida Nuuksion luontopoluilla.

Yksinkertaisesti: Äänestäkää minua.
 
Viimeksi muokattu:

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
musta hevonen, Black Horse

Edellyttäen, että palkinto on Viivi-aiheinen, on minunkin palkinnon toivossa osallistuttava. Kilpakumppanit ovat kovia, mutta altavastaajana on tunnetusti helppo lähteä taistoon. Tommyn liikuttava esittely toi kyllä tipan linssiin.

Sitten itse esittelyyn:

Maalintekijäksi minusta kun ei ole, kuuluu harrastuksiini kaukalon kulmassa vääntäminen ja raju taklauspeli. Tähän hommaan kokoa varmaankin tarvittaisiin, mutta sitä löytyy vain 170cm ja risat. Painoa on varusteet päällä riittävästi. Puutteellisen taidon korvaa loistava pelisilmäni. Olen siis varsin vaarallinen hyökkääjä.

Kypärän alle peittyvät tumman ruskeat hiukset ja vihaiset katseet vastustajaan kohdistavat vihertävät silmät. Hikisinä hiukseni ovat melkoisen sekaisin ja tämä omaperäinen kampaus vetoaakin osaan naiskatsojista. Pidän siis myös tätä vahvuutenani.

Luonteeltani olen todellinen taistelija. Tämän huomaa niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin. Kaukalossa roikun vastustajassa viimeiseen asti, usein jopa jäähyn arvoisesti. Kaukalon ulkopuolella taas roikun naisissa varsin lujaa, joskus jopa liian lujaa. En vain haluaisi päästää heistä irti.

Ennen kuin illalla kömmin koisimaan, kuuntelen mieluusti rauhoittavaa musiikkia. Sentenced saa minut rentoutumaan, mutta kauniiseen kesäiltaan sopii hyvin myös Hanna Ekola kappaleellaan Villihevosia.

Perinteisesti tämänkaltaisissa kisoissa kysellään tulevaisuuden näkymistä. Jos en muualle pääse, niin suurena haaveenani on pelata Itä-Helsingin Noutajissa. Toivottavasti varausvuoro on joukkueella kärkipäässä.

Demiä lukeneena tiedän, että tärkeintä on olla oma itsensä.
 
Viimeksi muokattu:

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Pakkohan se on tähän osallistua, perk... kukkanen. Kilpailu näyttää aika kovalta, mutta yrittänyttähän ei laiteta.

Siniset silmät, ruskeat normaalimittaiset hiukset, pituutta about 175 cm ja painoa ehkä tuollaiset 70 kg - notkea kuin nuora siis. Yleensä pukeudun kuluneisiin farkkuihin ja villapuseroon tai T-paitaan. Parta on tavallisesti sängellä ja erikoistuntomerkkeihin kuuluu tatuointi oikeassa kädessä. Muotia en pahemmin seuraa, mutta kerran muoti on seurannut minua - grungen ollessa vallalla.

Toisin kuin grungen "esitaistelija" Cobain olen luonteeltani avoin ja helposti lähestyttävissä. Nauran paljon, vaikken mikään vitsiniekka olekaan. Rakastan keskustelemista aiheesta kuin aiheesta enkä arkaile lähteä väittelemäänkään, kunhan se ei turhaksi jankkaamiseksi mene. Ehdoton rehellisyys ei kuulu paheisiini, voin aivan hyvin kehua anoppia valloittavaksi persoonaksi. Hyvänä puolena on siis järjen käyttö ja hienotunteisuus sekä ekstraplussana vielä hiukan renttumainen luonne.

Harrastuksiin kuuluu pääasiallisesti piirtäminen ja kitaran soittaminen. Ruumiinkuntoa ylläpidän pääsääntöisesti pyöräilyn, luistelun (kesällä rullaluistelun) ja patikoimisen merkeissä - ja toisinaan treenaamalla taistelulajeja.

Yhteenvetona siis erittäin hyvä, ellei täydellinen.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, ilmoittaudun mitä innokkaimmin tähän lihatiskiohjelmaan mukaan.

Kyllä, olen siis yli kaksikymppinen, mutta alle kolmekymppinen teräksisen spartalaisen vartalon sekä preussilaisen ryhdin, ilman koppalakkia, omaava majavanpamputtaja (hetero) syvältä sivistyksen-, sekä Hämeen kehdosta, Hämeenlinnasta.

Olen hyvätapainen ja sisäsiisti, mutta osaan myös tarvittaessa kusta kadulle. Olen kissaihmisiä, joten kaikenlaiset räksyttäjät saavat minut hermostumaan.

Luonteeltani olen peruslaiska, josta johtuen erilaisten kirjojen lukeminen on minulla verissä. Koulutukseni edustaa yhtä maailman vanhimmista ammateista, heti huoran, kauppiaan, huorakauppiaan, metsästäjän ja rakennusmiehen jälkeen. Olen nähkääs Rakennusmestari.

Harrastan höntsälajeina lätkää, potkupalloa, rantalentistä, aperitiivien sekä pussikaljan nauttimista sekä tämänlisäksi käyn maamme jääkiekkoskenen ykköstykin, HPK:n, peleissä.

Sotilasarvoltani olen matruusi, vaikka olen käynyt vain kolmesti laivaston aluksella, silloinkin olin vain syömässä siellä ja ne paatit olivat tukevasti ankkurissa.

Musiikkimakuni koostuu suomalaisesta tavarasta, Popedan toimiessa johtotähtenä. Tämän kesän yksi tähtihetkistäni oli se kun pääsin piipahtamaan ko. bändin keikkabussissa juomassa pullon kaljaa.

Horoskooppimerkiltäni olen kaksimielinen kaksonen ja kuuleman mukaan oikein tyypillinen sellainen

Valitkaa siis minut, tai tulee poikittaista.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
transurbaani Suomea nähnyt ehdokas vilpertti

Hei, mun nimi on Ville!

Mä oon ihan pian 22vee pieni teekkarinalku Suomen helmestä, Lappeenrannasta. Pituutta on jäntevät 175 senttii ja painoa tällä hetkellä äärimmilleen trimmattu atleettinen 73 kiloa. Olen hyvänäköinen, molemmissa silmissä näkö taitaa olla vielä 1,6.

Harrastuksiin kuuluu laskettelu, sähly, jääkiekkofanaattisuus sekä 0% kosteutta sisältävät hauskat tilannekoomiset vitsit. Tietokoneittenkin parissa tuhraantuu välillä aikaa.

Viimeisin lukemani kirja on jokin vanhempieni kirjahyllystä löytämäni edesmenneen isoäitini ...

Edesmenneen isoäitini jälkeensä jättämä kirja täynnä ajatelmia ja viisauksia. Tämän kirjan parissa koen olevani vielä niin kovin pieni, puolivalmis. Huomaan, kuinka suuri kokonaisuus ympäröivä maailmamme on.

Olen luonnonystävä, lempielukkani on varmaan saukko tai kilpikonna. Saukot ovat niin hellyttäviä pieniä viiksivalluja, kilpikonnien kiireetön elämä on jotain äärettömän kiehtovaa, yksinkertaisen valloittavaa. Minulla on vahvat mielipiteet luonnonsuojeluun liittyvistä asioista, eivätkä ne aina mene yksiin luonnonsuojeluliittojen kanssa, sillä olen ottanut asioista itse selvää ja muodostanut mielipiteitäni niiden tietojen perusteella.

Henkisen puoleni vastapainoksi pitää talvella hurjastella mäessä sekä ympäri vuoden pelata hieman sählyä. Enkä olisi teekkari ellen välillä myös tutustuisi nestemäiseen sieluun joka lonkeropullossa lymyää! Viinaa juodessa ei kuitenkaan humala ole se itsetarkoitus vaan hyvä olo ja hauska seurustelu kaveripiirin kesken.

Itseäni luonnehtisin adjektiiveilla diplomaattinen, ymmärtävä, henkisesti tasainen, maanläheinen ja humaani. Tärkeintä minulle on ottaa muut huomioon ja ymmärtää heitä jos jokin on pielessä.

Jos saisin kolme toivetta, haluaisin maailmanrauhan, rakkautta kaikille ja opintotuen takaisin itselleni.

En tupakoi, enkä pidä tupakan hajusta ollenkaan.

XOXO
-- edit --
Osata minä suomikieli hyvä
 
Viimeksi muokattu:

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Ehdokas nro jotain

Olen 30-vuotias, 176 pitkä ja 98 kiloa painava. Kilot ovat jakaantuneet tasaisesti vatsan ja perseen alueille, jotka eivät todellakaan ole kiinteitä. Hiukseni ovat ruskeat ja sijaitsevat tällä hetkellä takapihalla, terassin vieressä. Kännipäissäni en jaksanut kammata hiuksia, joten ajoin naapurin vanhalla koneella kaikki pois. Nyt, paria viikkoa jälkeenpäin, hiusten kasvu on silmiä hivelevää; hiustuppoja puskee esiin sieltä täältä. Ilmeisesti koneen ajojälki ei ollut tasaista.
Silmäni ovat siniset / punaiset ja harottavat aika ajoin itä-länsi akselilla. Parta kasvaa kuin 16-vuotiaalla, eli haivenia sieltä täältä ja pari pitkää karvaa tulee esiin päivässä. Korva- ja nenäkarvat kyllä tulevat vauhdilla esiin.
Vaatteet. Yleensä karmeaa ja mautonta, päävärinä neon keltainen ja oranssi.
Luonteeltani olen vittumainen ja naista alistava, jos naisia muuten kuin Jallussa ja Tallinnassa tapaan. Juon paljon viinaa, pääasiassa sahtia, pontikkaa ja kiljua. Humalapäissäni aiheutan aina riitaa ja tappeluita joten turpaani saan aika ajoin. Myös poliisilaitos on tuttu paikka. Kaivan nenää paljon ja juon sahtia, jotta pierettäisi entistä enemmän. Henki haisee ( jos sahtipierujen takaa sitä huomaa ) valkosipulille ja krapulalle.
Koulutukseltani olen keinosiementäjä ja mottoni on: hanskoja ei vaihdeta, ei edes naistentansseissa.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos kerran muutkin varatut köriläät osallistuvat "poika"-kisaan, niin kaipa minäkin. Semminkin kun aikuiseksi en itseäni vieläkään tunne, 31:stä ikävuodesta huolimatta.

Mittaa on 190 cm ja painoa 83 kg, siis hoikka poika, vaikka lihaksiakin löytyy kuntosaliharrastuksen ansiosta - M-E Hytönen jää rinnanympäryksessä toiseksi. Tukka on kaiketi vaalean ruskea, olin joskus skidinä ihan pellavapää, mutta ovat mokomat haivenet tummenneet ajan myötä. Siniset ovelina tuikkivat silmät kruunaavat komeuden.

Mutta suurin valttini taitaa olla hymy, johon lankeavat niin pikkutytöt kuin mummotkin. Syykin on selvä: Hymy yltää silmiin asti ja on sataprosenttisen aito; olen näet harvinaisen hyväntahtoinen ja kiltti mies (noh, useimmiten).

Kaiketi hymystäni johtuen olen saanut ihailijapostia teinitytöiltä ja päässyt jopa top teniin maailman kymmenen parhaimman näköisen listalla... (tosin tietääkseni vain yhden teinitytön toimesta). Ai niin; peppukin on terästä - sitäkin on tuntemattomien naisten toimesta nipistelty!

Jääkiekkoa katson ja pelaan (kerta viikossa), puntilla käyn, soitan skittaa, piirrän, kirjoitan, luen... Kaikkea sitä vielä ehtiikin!

Vaatteet? Usein joudun pukeutumaan pukuun, mutta tällä hetkellä ylläni ovat farkkutyyliset housut ja tiukka musta T-paita. Tällaisissa myös parhaiten viihdyn.

Ja vielä yksi seikka: Hetero. Ja jokseenkin suvaitsematon sellainen. Tiedän, pointsini putoavat sen johdosta, mutta suoraselkäinen mies on suoraselkäinen mies.

EDIT:

Olen myös hyvä kuuntelija. Mm. työkaverit käyvät kertomassa murheitaan, ja aina meikä ymmärtää. Jotkut pitävät hyvänä puhujanakin. Mutta se varsinainen lisäys oli yleisön pyynnöstä karvoituksesta:

Karvoitusta piisaa, voisi sanoa että kaikkialla muualla paitsi selässä. Leukani ajan aina tilanteen vaatiessa (noin kolmasti viikossa), ja siitä kyllä huomaa ellei sitä ole pariin päivään ajeltu.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti ervatsalo


(hetero) syvältä sivistyksen-, sekä Hämeen kehdosta, Hämeenlinnasta.


Vedän kättä lippaan ja kumarran! Nimittäin ei monellakaan ihmisellä ole munaa myöntää olevansa syvältä! Tuo on todella kova temppu... ei tuon jälkeen meillä muilla ehdokkailla ole enää mitään mahiksia... epistä...
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen parikybänen nuori ja uljas vantaalainen, pituutta on kertynyt yli 180 ja painoa yli 70. Rakkaisiin harrastuksiini kuuluu kävely Helsingin puistoissa, puiden halailu ja klassinen musiikki. Esikuvani mukaisesti harrastan kiihkeästi myös puutarhanhoitoa, faxilla säätämistä, kutrien silittämistä ja purkan syöntiä.

Siniset silmäni loistavat kuin Pentin Rolex, hiukseni ovat täsmälleen samanväriset kuin Pentillä. Takatukkaa olen kovasti yrittänyt kasvattaa, esikuvani mukaisesti tottakai! Pukeudun ihan normaalin nuoren miehen tavoin, sivistyneesti nahkakenkiin, tyylikkäisiin housuihin ja poplariin. Kun heitän vapaalle, pukeudun trendikkäästi maihinnousukenkiin, nappiverkkareihin, verkkopaitaan ja pilottirotsiin. Vaatteeni hankin edullisesti mutta trendien mukaisesti, Mustamäen torilta.

Suosin myös etelänmatkoja, käynkin lomailemassa kauniilla eteläisellä lomakohteella (Tallinna) monta kertaa vuodessa.

Kuka ei voisi äänestää minua? Olen yksinkertaisesti komein, paras, trendikkäin, penttimäisin...täysin vastustamaton!

(Ylläoleva ilmoitus on täyttä paskaa alusta loppuun asti, ensimmäistä lausetta lukuunottamatta)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ööh...

koo:n pakottamana otan osaa tämän vastenmieliseen skabaan, tosin harkinnan jälkeen. Kirjoitan jo nyt ilman, että pelaisin aikaa ja tsekkaisin muiden mainospuheita ja taktikoisin siten itselleni edulliset asemat palkkaamalla esimerkiksi Seppo Ahdin tai Tommy Tabermanin tätä kirjoittamaan. En valmistele kirjoitustani voiton toivossa (toivottavasti 'virtuaalikirves' löysi perille). En tällä luonteella edes toivo voittoa.

Taidan selvästi kuulua JA:ssa tähän kokeneempaan kaartiin. Ikäkilsamittarissa on reilut 40. Elämänkokemusta sitäkin enemmän. En millään tunne itseäni vieläkään ’aikuiseksi’. Mieli on kovin poikamainen, samoin kuin ajatus. Paljon on kuitenkin sattunut ja tapahtunut, kovia ja raskaitakin asioita. Ikäviä, rintakarvoja kasvattaneita. Sellaisia, joita toivottavasti Sinä et joudu kokemaan.

Se niistä, pää on edelleen pystypäin, kuten 'Junior'. Siitä yht’äkkiä tulikin mieleeni, että käytyäni 7 vuotta sitten teettämässä lahjaksi saamani Markku Mannisella sellaisen hömppä-astrologi-analyysin, hän sanoi, että minulla on poikkeuksellinen kartta. Olen luotu maan päälle naisia varten! (Viikko käynnin jälkeen minulle soitti hänen naispuolinen astrologifrendi ja halusi tavata...) Ja tämä tarina on tosi. Ja olen siitä ylpeä. Karttani muistuttaa vahvasti kuulemma Ilkka Kanervan karttaa. Siitäkin olen ylpeä, Ilkka on Asiahemmo. Sen verran analyysissä on perää, että vimmatusti hamekansa kyllä kiinnostaa. Siitä ex-anoppinikin minut pahiten muistaa ja jaksaa muistuttaa. Mutta mies tekee mitä miehen pitää. Näillä olen mennyt. Ja pää on pystyssä edelleen. Äidilläni on täytynyt kanssani olla imetyshäiriöitä, sen verran kyltymätöntä tissikiinnostukseni on edelleen. Sen tunnustan.

Muutenkin kiinnostukseni aiheet poikkeaa edellisistä hieman. Olen nimittäin kiinnostunut antiikista, vanhoista matoista, vanhasta hopeasta ja maalaustaiteesta. Kaikki ajan patinoima ja todellista taitoa vaativa hivelee silmää. Tyylisuunnat, rakennustaide, kartanot ja niiden historia jne. Minua on sanottu esteetikoksi ja romantikoksi (kaverit käyttää nimitystä naistenmies), johon jossain määrin viittaavat elämssä tehdyt työtkin.

Jossakin taisin jo elvistellä, että eniten olen ylpeä kolmesta pojastani. Ne, joilla ei vielä lapsia ole, eivät tätä aina pysty ymmärtämään. Ne, joilla on, tietävät mistä puhun. Vieläpä poikia! Ensimmäisiä ja ainoita sukuhaaramme nimenjatkajia. Se tuntuu munissa asti. Kelpo heppuja kaikki, pienin keikari vasta puolivuotias.

Naisten (sinänsä typerään) kiinnostukseen mitoista ja muusta hömpästä sen verran, että tarvitsisin ’mauripekkariskorot’ voidakseni röyhistellä olevan esim 185. Paino on normaali. Komea minun täytyy olla sillä perusteella, että minulla on ollut kauniita naisia. Grrr... Minua on luultu puolentusinaa kertaa italialaiseksi (jalkapalloilijaksi) ja ystäväni sanoo minun olevan 30 vuotta nuorempi painos Paul Newmanista. Itse kommentteja ihmettelen, sillä en näe yhdennäköisyyttä eikä ystävät ole edes homoja. Tummia hiuksiani on vihdoin alkanut komistaa orastava harmaa ohimoissa. Saatan hyvinkin vanhemmiten kasvattaa letin puoleen selkään ponnarille ja arvokkaasti kuljeskelen keskustassa, sivistyneessä tissisyynissä. Niin varmaan teen. Silmäni ovat, kuulemma, taianomaiset. Niitä on naisväki jaksanut kehua. Niihin kai ne kauniit naiset ovat ihastuneet. Katse menee tarinan mukaan luihin ja ytimiin. Moni on punastunut. Ne ovat kuulemma mystiset, eroottiset, pitkäripsiset makuuhuonesilmät. Olenko niistä ylpeä? Noh, minusta ne ovat ihan tavalliset öögat. Mutta paljon on niiden kanssa pahaa tehty, joskus hyvääkin. Parin päivän parransänki kuuluu myös usein vakiovarusteisiin, jos duuni sallii.

Naisia arvostan ja kunnioitan. Ihan totta. Naiset on AINA pidettävä 'henkisellä korokkeella'. Naiset ovat elämän suola. Vaikka kurkona poikamiesaikoina pyörin, oli vaikea tulla yksin toimeen. En oikein viihtynyt yksin. Ehkä siinä osatotuutta astrologin kertomaan. Sikäli Italiasta tunnetussa perheen yhteenkuuluvuus-ajatuksissa on minua. Lapset ja perhe on pyhä, vaikka välillä kävisi omilla teillä. Tiedättehän.

Toivon, että miehet eivät äänestä minua syyspojaksi. Minulla taitaa olla homofobia. Oma tähän astinen ehdoton suosikkini on Miika-90, jossa on selvästi ainesta. Jatka jangsteri omaan tyyliisi ja käytä ruskeita silmiäsi siihen, mihin ne parhaiten tehoavat. Miikan myyntikirje on aito ja rehellinen. Siitä ansaittu arvostus hänelle!

Saakeli, koo, tää oli vaikee rasti!;)
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehdokas X, Varpunen:

Saavatko linnut osallistua? Tässä tapauksessa saanen ns. villin kortin? :p

Tällä esittelyllä ei haeta epätoivoisesti kuuluisuutta, vaan testataan ensisijaisesti oman itsen kykyä kuvailla itseään. Without further delay, I shall begin:

Kyseessä on 21-vuotias opiskelija Turun seudulta, joka on viimeisen vuoden aikana vihdoin tajunnut, kuka on. Kärsivällisyyttä on koeteltu monesti, mutta vaikeuksien kautta voittoon. Ja tällaisen koirasvarpusen elämä on vuosien saatossa muotoillut:

Tuntomerkit: tummat, keskipitkät hiukset, harmaanvihreät silmät ja poikkeava koko (193cm/85kg). Käyttää enimmäkseen tummaa vaatetusta/höyhenpukua, kesäisin värejä hieman enemmän (paita saattaa vaihtua aloha-tyyliseksi).

Luonne: hyväntahtoinen, kiltti, "pölö", nöyrä ja laskelmoiva. Jakaa vilpitöntä rakkauttaan niille, jotka sen ansaitsevat. Viattomat ja vähäosaiset saavat myös vankkumattoman myötätunnon. Tämän rauhaarakastavan luonteen saa vihaiseksi hyväksikäyttämällä edellemainittuja viattomia ja etenkin naisia. Naiset ovat pyhä asia, ja varsinkin oman rakkaan hyvinvointi on ensisijaisen tärkeää.

Varpusen harrastuksiin kuuluvat sulkapallo, jääkiekko (hieman pelattuna ja etenkin seurattuna), roolipelaaminen, pienoismallit ja tietokoneet (pelit, internet, you name it). Ystävien kanssa hengailu on myös harrastus.

Erikoisosaaminen: keittiössä meksikolaiset (tai yleisesti tuliset) ruoat, tosin valikoima ei ole vielä hirveän laaja. Loistava kuuntelemisen taito ja muiden murheita kuunnellessa lähes katkeamaton pinna. Vahva osaaminen sympatian saralla.

Suosikkilausahduksia/mottoja: "carpe diem", "some things are worth fighting for", "every man dies...but not every man really lives" ja "I do it for you".

Varpunen ei pyydä paljoa, ainoastaan onnellista elämää.

Lisähuomautus: naiset, joudutte mahdollisesti pettymään. En ole vapailla markkinoilla. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös