Syyspojat

  • 25 388
  • 284

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

Annuli: Orastava suhteemme on saanut jo parin nettiveljemme hyväksynnän. Karataan yhdessä! Jos painat alle 100 kg, niin voin kantaa sinua. Pakopaikaksi ehdotan 20 tunnin mukavaa risteilyä Viking Cinderellan herkissä tunnelmissa. Eikä sitten hypätä satama-altaaseen Tallinnassa, eihän?

JHag. Ennenkuin karkaatte, olethan ottanut huomioon, että tulemme järjestämään Sinulle tietenkin polttarit. Vaikken tietysti voi sisällöstä juuri kertoa, voin valottaa, että tulet käyttämään Tps- ja Jokerit-jääkiekkopaitoja sekä Brasilia-potkisasua koko ensi vuoden. Arvaa mikä lukee Tepsipaidan selässä? Hiuslookin olemme plagioineet Ronaldolta. Sen verran voin kertoa, että istut Riki 'kyrpänokka-kiikkikiiiii' Sorsan vieressä kaikki Jokeri matsit ensi kaudella ja Marko Tuokon takana Tepsimatsit. Sinusta tulee Tuokon lapsen kummi ja Sinut adoptoidaan Hedbergin veljeksi. Mutta sori, enempää en voi paljastaa, ymmärräthän?

edit: okei vähän lisää. Joudut pudottamaan 40 kiloa painoa, Sinusta tulee Riihijärvi-look. Liityt 'Nurtsin syöminen on nastaa' -eämäntapakertsiin ja niputat itsesi jokaiseen metsäkoneeseen Lapissa. Ostat lintukiikarit ja rintanappi 'sivarit on symppiksiä' -kuuluu kaikkiin asuihisi. Käyt koko vuoden suviseuroissa ja liityt Jehoviin sen jälkeen. Jokeripaidan selässä lukee 'tapa se' ja Tepsipaidan 'mä en oo tullu tänne tappelemaan'. Muutoin polttarisi ovat ihan nastat, kuka muuten on bestman?
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Annuli: Ei haittaa mutsi, mukaan vaan. Pistetään se pelaamaan vaikka pasianssia sillä aikaa, kun me pidämme lystiä. Ja kuulokoje ehdottomasti pois päältä. Ja näköhän sillä on kai jo huono? Paitsi ulkonäkö, sillä onhan hän sentään sinun äitisi...Krhm...Meni vähän pisteiden keruuksi, mutta herrasmies on aina herrasmies.

Senior: Juuri tuon vuoksi nimenomaan KARKAAMME. Kaikki muu olisi vielä siedettävissä, mutta että TPS-paita.....
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huominen Ilta Sanomat lienee saanut jo vihiä suhteesta. Jatkoajan "punainen pariskunta on löytänyt toisensa. Raavas Annuli on löytänyt herkän kumppanin runollisen herkästä Jhagista.
Odottelen jo parin laivamatkalta otettuja kuvia, jotka paparaz kuvaajat ovat napsineet. Yksi riita laivalla piristäisi, joten muistakaa sen ;) Pitää mennä soittamaan...
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Äitihän on tosiaan puolisokea...piilotetaan vaikka pullonpohjat, niin ei näe edes bingonumeroita. Mamma on kyllä oikein mukava, jos sille päälle sattuu, mikä kyllä tapahtuu aivan liian harvoin. Unohdin muuten mainita äidin ilmavaivat, mutta ne kyllä kestää, jos on mies...

Olen haistavani hieman katkeruutta ilmassa ainakin Seniorin puolelta...Taunus oli kyllä kova sana, mutta JHagin syvä runollisuus ja herkkä sielu vei kyllä voiton.

Toivon todellakin, että laivalla ei ole kellään uutta Nokian kamerapuhelinta mukana, sillä meno saattaa yltyä liiankin rajuksi...julkkikseksi ei ole haluja. En kyllä tiedä JHagista...

Hame tuli silitettyä...vielä täytyy hakea narulta aluspaita ja villahousut, niin alan olemaan valmis. Pakkaan laukun valmiiksi ja jään odottamaan kutsuasi...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag


Senior: Juuri tuon vuoksi nimenomaan KARKAAMME. Kaikki muu olisi vielä siedettävissä, mutta että TPS-paita.....

Olisin kuvitellut että vastaat: Mihin tarvitsee vihamiehiä, kun ystävätkin ovat tuollaisia?

Annuli: Minäkö katkera? Eieieieiei ja vielä kerran ei. Eikö JHag todellakaan ole kertonut Sinulle, että naimakauppaan tulee mukana kylkiäisinä, vähän niinkuin hatuksi kaupalle, hänen lisäkseen Johannes, Korak ja minä? Eikö todella? Mehän olemme kuin Marxin veljekset, erottamattomat. Hansoneiksikin meitä on kutsuttu. Toivottavasti teillä on varaa heti isoon taloon. Ettei tule ahdasta. Ja ota Sinä toki JHag, tuo ravunsyötin näköinen örveltäjä, minulla on sopimusneuvottelut menossa jo toisaalle. Jos ne ei natsaa, lähestyn ratsain ja miekoin erästä Porvoolaista pimatsua nimeltään Janina. Illastetaan sitten kimpassa: veljekset, JHag samata-ahtaajavaimoineen, meitsi ja Janina. Deal?:p
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Mutta sehän on hienoa. Iso perhe onkin aina ollut unelmani. Mielelläni vaikka adoptoin teidät kaikki...tosin saatan olla siten poikiani nuorempi, mutta väliäkös tuolla.

Illallinen sopii loistavasti. Tosin toinen meistä saattaa erottua liiaksi, joten ehkä on parempi mennä johonkin pienee intiimiin paikkaan. Minä, kun pääsen niin kovin harvoin täältä pois. Harjavallassa kutsuvat käymään melko usein ja siellä saakin viettää aina pitkä tovin. Siellä on sitten mukavia ihmisiä tupa täynnä... Suosittelen kaikille lämpimästi. Ajatelkaa, siellä on ihan täysylläpito...ja pehmeät seinät... Oikein luksusta ajatellen tätä sataman kupeessa olevaa pientä yksiötä, jossa asustelen äiteen kanssa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Älä Annuli usko noita katkeria mouruajia. Kyllä mä (ainakin aluksi) tulen ihan yksin ja tuon kukkia ja sellaista pientä romantiikkaa on luvassa muutenkin. Olen nimittäin lukenut ämmienlehdistä, että romantiikkaa ei ole koskaan liitossa liikaa. Tuosta eteenpäin olen aina vienyt kukkia, kun olen reissuiltani palannut. Nyt meillä on kaunis kukkatarha, johon hankitaan seuraavaksi kuulemma lihansyöjiä.

Ota sitten villahousujen lisäksi myös pipo ja toppahaalari, jos vaikka roolileikkeihin äidymme. Minä voin pukeutua metsuriksi, olen siinä hommassa tosi hyvä, vaikka moottorisaha onkin minulle naisen veroinen mysteeri. Ja koska olet alle 100 kg, minun ei tarvitse enää käydä salilla, vaan voin bodata sinulla. Kätevää ja lähentävää.

Kuka tarvitsee Napakymppiä, kun Jatkoaikakin on olemassa? Ja ison perheen hommaamisen aloittanemme hetimiten? Koetetaan kaksosia, mulla on pari mainiota kikkaa siihen.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Olin kyllä äärettömän pettynyt, kun Napakymppi lopetettiin. Se Salmelaisen Kari oli sitten tyylikäs mies tai on vieläkin.

Otanko toppahaalareiden lisäksi myös muutaman parin näppylähansikkaita? Ne on sitten hyviä hanskoja. Kestävätkin vaikka mitä.

Vai oikein kukkia tuot... Älä poimi kauheasti sitten pelloilta, kun tuo mun heinänuha saattaa äityä oikein pahaksi. Juuri sain silmät auki jälleen muutamaan viikkoon, kun muurautuivat umpeen tuossa kesäkuun alussa.

Mä olenkin aina halunnut kaksosia. Ois kyllä tosi hienoa, jos tiedät konsteja niiden tekoon. Mulle on kyllä sanottu, että lantiosta mahtuu putkahtamaan suurempiakin lapsia, kunhan ei aivan hirvittävän suuripäisiä.

Taidatkin olla ihan unelmieni mies... Voin varmaan lakata unelmoimasta Timo TA:sta nyt, kun sinä ole tullut elämääni. Ja lupaan otta Kari Salmelaisen ja Joel Hallikaisen kuvat heti pois seinältä, kun äitee nukahtaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Senior


Olisin kuvitellut että vastaat: Mihin tarvitsee vihamiehiä, kun ystävätkin ovat tuollaisia?

Annuli: Minäkö katkera? Eieieieiei ja vielä kerran ei. Eikö JHag todellakaan ole kertonut Sinulle, että naimakauppaan tulee mukana kylkiäisinä, vähän niinkuin hatuksi kaupalle, hänen lisäkseen Johannes, Korak ja minä? Eikö todella? Mehän olemme kuin Marxin veljekset, erottamattomat. Hansoneiksikin meitä on kutsuttu. Toivottavasti teillä on varaa heti isoon taloon. Ettei tule ahdasta. Ja ota Sinä toki JHag, tuo ravunsyötin näköinen örveltäjä, minulla on sopimusneuvottelut menossa jo toisaalle. Jos ne ei natsaa, lähestyn ratsain ja miekoin erästä Porvoolaista pimatsua nimeltään Janina. Illastetaan sitten kimpassa: veljekset, JHag samata-ahtaajavaimoineen, meitsi ja Janina. Deal?:p

Ööh, Annuli, minun pitää ottaa lisäksi muutama lapsi mukaan. Niitä, kun on päässyt kertymään. Ei kai haittaa menoa ja tietysti Viivi tulee mukaan asumaan taloomme minun kanssani. Lähdemme ajamaan kohti Poria illalla nelosen urheilu-uutisten jälkeen. Kaikki on varmaan kunnossa, kun pääsemme perille.

Jhag, ei se kaksoskikka tepsinyt viimeksikään, että minä ja Korak maataan sängyn alla toimituksen ajan. Nyt en kyllä suostu samaan uudestaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Johannes




Jhag, ei se kaksoskikka tepsinyt viimeksikään, että minä ja Korak maataan sängyn alla toimituksen ajan. Nyt en kyllä suostu samaan uudestaan.

Hys! Mä yritän tässä rakentaa elämäni ensimmäistä romanttista suhdetta, jossa on ensin keskusteluvaihe. Se on juuri tämä, mikä täällä on nyt menossa. Minun lapsista ajattelin jutella vasta vähän myöhemmin, täytyy tarkistaa onko siellä Länsi-Suomen suunnalla yhtään.....Ette jumalauta häslää tätä hommaa nyt, tää menee tosi loistavasti ja luulen, että rauhoitun nyt koko loppuelämäksi. Pitäkää Viivinne, minä lähden Poriin!

EDIT: Näppylähanskat? No ilman muuta!
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Tuossa jo vaihdoin yönuttuni ylle ja levitin kurkkunaamion kasvoille. Äiteekin nukahti liikavarvasten hierontaan, joten sain julisteet seinältä.

Tuota...mistähän lapsista te oikein puhutte? Isä-vainaa tapasi aina sanoa, että tytön sen pitää odottaa sitä oikeaa ja sitten vielä pihdata. Eipä se toisaalta ole ollut kovin vaikeaa, vaikka satamassa töissä olenkin...kummasti ovat kaikki jättäneet rauhaan. Siksi olenkin niin onnellinen sinusta, JHag... Olen suorastaan onneni kukkuloilla. Ihan sinua varten nypin tänään rintakarvani pois, kun ajattelin, että niin olisi parempi. Viiksiä en ehtinyt vielä trimmaamaan, mutta kyllä nekin ehdin.

Heteka jo kutsuu minua... Hyvää yötä. Näen varmasti suloisia unia sinusta...toivottavasti en kauheasti niistä kahdesta sängyn alla olijasta tai siitä raumalaisesta tytöstä...Viivikö se oli...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No mutta hieno homma, Annuli. Isä-vainaasi puhui järjen sanoja. Jos jostain syystä välillämme ei ns. natsaisikaan eli se kaunein asia ei oikein ottaisi tulta, niin älä tyttökulta huoli. Minulla on kaksi varasuunnitelmaa tulevaisuutta varten:

1) Perustamme taikuri ja hento avustaja -duon ja kierrämme ympäri maailmaa. Ohjelmassa mm. korttitemppuja, yleisön hävitys ja norsun voittaminen kädenväännössä

2) Käytän valmentajankykyjäni ja teen sinusta olympiavoittajan naisten kuulantyöntöön. CJ Hunterkin kalpenee, kun astelet kuulapaikalle ja pökkäät miesten kuulaa vasurilla 22 metriä ennen naisten kilpailua. Ja minä ulvon katsomossa: "Jumalauta! Tapa ne! Anna palaa!". Tässä skenaariossa saamme palkkioksi tontin järven rannalta ja siellä voimme sitten uran jälkeen tutkailla sen pihtailun järkevyyttä. Kilpailuaikana selibaatti tietenkin on olennainen osa treeniä, siitä saa mukavaa raivoa. Kysy vaikka Anna-Kaisalta.

Maltan tuskin odottaa ja uskon kyllä, että pääsemme lemmenleikkeihin vaivattomasti. En ole koskaan voinut vastustaa kurkkunaamion lumovoimaa. Myös papiljotit ovat ehdoton feivöriittini.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
JHag!

Joko hääpäivä on tiedossa?

Mikäli tarvitsette kirkkoon heleä-äänistä huori... ei kun kuoripoikaa niin meikä on jonossa heti ensimmäisenä tai vähintään toisena... (Toisena ollessa on se etu, että saa antaa ja sen lisäksi vielä saa itsekin - onneksi kaikki alaikäiset ovat jo nukkumassa niin rohkenen kirjoitella näitä ylen fiksuja viestejäni tänne).

Ja jos joskus itse naimisiin menen niin Senior saa ehdottomasti tulle järjestämään minulle totaalisen perusteellisen kunnolliset polttarit.

Tämän ketjun lukeminen on tämän päivän tähän mennessä ehdottomasti hauskin kokemukseni!

Terv. Syyspoikaehdokas

vlad#16.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
JHag:

Kirjoitinkin, että tästä on hyvää vauhtia tulossa erikoisin ketju, en että se sitä jo olisi. Täytyy kyllä myöntää, ettei taanriin
"hyvälle päivälle" löydy ihan heti voittajaa, mutta vakavasti otettava haastaja tämä on.


Reds1897:

En jaksa perustella heti työpäivän aluksi. Erikoinen ketju kuitenkin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti sampio
Reds1897:

En jaksa perustella heti työpäivän aluksi. Erikoinen ketju kuitenkin.
Minähän en mistään mitään tiedä, mutta olettaisin reds1897:n mielestä erikoisen ketjun vaatimuksiin kuuluvan:

-Kaljan juontia ei mainita ollenkaan
-Seksuaalisesta kanssakäymisestä ei puhuta ollenkaan
-Yhtään kirosanaa ei näy
-Kuvauksia väkivallasta ei ole

Miekkonen itse varmaan täydentää listaa, kun toip... eikun herää.
Vieläköhän joku muuten uskaltaa mukaan kisaan? :cool:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Designer
Minähän en mistään mitään tiedä, mutta olettaisin reds1897:n mielestä erikoisen ketjun vaatimuksiin kuuluvan:

-Kaljan juontia ei mainita ollenkaan
-Seksuaalisesta kanssakäymisestä ei puhuta ollenkaan
-Yhtään kirosanaa ei näy
-Kuvauksia väkivallasta ei ole

Miekkonen itse varmaan täydentää listaa, kun toip... eikun herää.
Vieläköhän joku muuten uskaltaa mukaan kisaan? :cool:

Mutta nuo neljä perusasiaahan pitäisi olla kaikissa ketjuissa, jopa yksittäisissä viesteissä. Kaljanjuonnista voi kyllä tinkiä, mutta vanhan masokistin sanontaa mukaillen mikään ei hakkaa kunnon väkivaltaa. Seksistä ja kiroilusta puhumattakaan.

vlad: Kyllä se toimii, tervetuloa vaan. Voisitko laulaa kirkossa soolona Frederikin Tsingis Khanin, se on vähän niinkuin meidän laulu.....
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Voi JHag, mulle tulee turvallinen olo, kun kirjoittelet noin kauniita. Olet selvästikin vakavasti ajatellut tuota meidän tulevaisuutta. Kukaan nainen ei voi saada parempaa... Tuo kuulantyöntö tuntuu melkoisen hienolta idealta. Olenkin tuossa pihalla heitelly suurempia lohkareita lokkien päälle, kun äitee ei pidä niiden äänestä. Ja kuinka kauniisti kannustaisitkaan minua....tuo oli kauneinta, mitä kukaan on minulle kirjoittanut.

Onpa mukavaa, että pidät kurkkunaamioista. Minun aivan pakko käyttää niitä joka ilta, kun tuo iho tuppaa muutoin menemään melko hilseileväksi. Yleensä tosiaan nukun naamio kasvoilla, aamulla siitä saat loistavat kurkkuvoileivät, etenkin kun pohjarasvana on käyttänyt Keijua... Mutta nyt tunnen tuskan raastavan sisimpääni...papiljotit...Hiukseni ovat sen verran harvat, että en kauhean usein käytä papiljotteja, mutta teen vuoksesi mitä vain...eipä tähän päähän montaa papiljottia tosin tarvitse, neljä riittänee...

Voi JHag...olen niiiiin onnellinen...
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Pölykapselit ja papelijotit , johan on mennyt hankalaksi.
Ei meillä viikingeillä kyllä..........
JhaGille pikku vinkki papiljoiteista : etsi sellaisia vähän isompia ja puolipehmeitä , niistä kuuluu sillain kivasti pluuh pluuh kun ne osuvat johonkin kovempaan kuten vaikkapa seinään . Siinä sitten on kivan tahdikas meno heti päällänsä. Jos et saa muuten niitä tukassasi pysymään niin Kiillon Junior - liima on kivaa käyttää ja mukava tuoksukin , kyl Annuli siitä pitää.
Ps. Papiliojoitit ovat HIFK:n tulevan kauden salainen ase , sen tietää siitä että Haakanan tukkaan ne eivät sopineet mutta tulevien " vahvistusten" pitää niitä oppia käyttämään oikeaoppisesti Penan hellässä opetuksessa.
Jos oikein tarkaan katsoo HIFK:n pikkukotikissakuvaa sieltä löytyy oikein pienenpieni papeljoitti. Ei ollut vielä vuosi sitten.
PepeljoittiPentti rules!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

vlad: Kyllä se toimii, tervetuloa vaan. Voisitko laulaa kirkossa soolona Frederikin Tsingis Khanin, se on vähän niinkuin meidän laulu.....

Tottahan toki!

Suorastaan hämmästelen sitä kuinka soveliaan laulun minulle valitsit koskapa juuri Frederikin Tsingis Khan kuuluu ehdottomiin huippuihini - siinä olen liki lyömätön ja suoritustani voitaneen verrata jopa Frederikin vastaavaan. Itse asiassa viime kesänä vedimme Tsingis Khan'in duettona Frederikin kanssa Kolmen sepän patsaalla ja villiintynyttä yleisöä rauhoittelemaan tarvittiin monta maijallista poliiseja. Ehkäpä sinäkin olit kuuntelemassa sitä... muistelen paikalla olleen runoniekan näköisen miehen joka oli pukeutunut HIFK'n pelipaitaan.

Täytynee ruveta avaamaan kurkkua...

Tsing - Tsing - Tsingis Khan...

vlad#16.


P.S. Haluatteko että tulemme Frederikin kanssa vetämään sen duettona häihinne?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olethan Annuli varovainen niiden kurkkunaamioiden kanssa, sillä luin juuri järkyttävästä onnettomuudesta, joka tapahtui USA:ssa. Eräs herttainen moukarinheittäjänainen nukkui yön yli kurkkunaamio kasvoillaan ja aamulla perheen koira luuli emännän naamaa voileiväksi. Huh! Koira alkoi nakertaa ja ehti syödä daamin naamasta 3 senttiä eli ei mitään pahempaa onneksi. No, täti heräsi, otti koiraa hännästä kiinni ja teki moukarinheiton maailmanennätyksen. Ja vielä ikkunan läpi. Koiraa ei ole vieläkään löydetty, mutta NASA:n tarkat tutkat ovat havainneet selvää haukuntaa maata kiertävältä radalta. Ja Laikakin on jo kuollut, joten....

En siis haluaisi, että suloinen hipiäsi kokisi vaurioita. Sitäpaitsi neljä papiljottia on täysin riittävästi.

vlad: Sinäkö se olit Reetun kanssa? Mitä varten ne soittivat palokunnankin paikalle? Mielestäni ainakin naispuolisella yleisöllä oli riittävän kosteat tunnelmat. Minunkin ylitseni lensivät yhdet Ö-kupin rintsikat, joihin lokki ehti tehdä pesän ilmalennon aikana. Sieltä kuoritui 26 pikkulokkia sitten lavalla. Siis toisesta kupista. Toisessa kupissa oli jäätelökioski.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
JHag: Minähän se olin... kukapa muu kuin kultakurkku. Ja, miksikö paikalle hälytettiin myös palokunta. Hmmm... hivenen häpeillen on tunnustettava, että syy löytyy tavallaan minusta. Kas kun villiintynyt yleisö yritti polttaa minun ainokaisen jäljellä olevan rintakarvani (toisen joku himokas pitkäkyntinen varas oli ehtinyt viedä ennen tätä) niin johan se oli paikalle palokuntakin tilattava. Ties mikä katastrofi siitä olisi seurannut mikäli karvani olisi totaalisesti kärventynyt.

Lokin poikasiako ne olivatkin? Minä ehdin jo luulla niiden olleen minun lapsiani ja nyt olen jo vuoden päivät niitä kasvattanut. Lentoharjkoitukset tosin tuppaavat olemaan rankkoja kun minulta tuo lentäminen ei oikein tahdo vielä(kään) sujua vaikka pientä edistymistä on jo havaittavissa. Kun tiedollasi vapautit minut vastuusta niin nakkaan koko pesueen yli laidan, opetelkoot elämään ilman minua.

vlad#16.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kröhöm, anteeksi. Suonette minulle hetken ajastanne, vaikka ymmärrän häiden suunnittelun vievän pääosan mielenkiinnostanne ja voimavaroistanne. Niin, asiani on vain se, ettei tämä olekaan enää niin kovin kummallinen ketju. Satuin nimittäin lukemaan finnishninjan "Kusetko uima-altaaseen?"-äänestyksen ja minulle suoduin valtuuksin julistan sen tämän hetken erikoisimmaksi ketjuksi.

Ai mitkä valtuudet? No, ei siitä sen enempää.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Voi, eihän minun hipiääni mitkään koiran hampaat tehoa...sitä paitsi lemmikkinäni on vain rottia, jotka olen opettanut nakertamaan isovarpaani kynnen säännöllisin väliajoin.

Kuinka hienoa onkaan, että olet saanut loistavia laulajia laulamaan meidän biisiämme, jota tosin emme ole vielä kertaakaan yhdessä kuunnelleet... Uskon, että sinä Vlad saat aikaan unohtumattoman esityksen, mikä nostaa kyyneleen useampaankin silmään...

Ne perhanan lokit, kyllä ovat rasittavia, mutta odottakaan vielä tuhoamisen kanssa. Voin tulla harjoittelemaan kuulantyöntöä ja näin yhdistää huvin ja harrastuksen.

Kerroinko jo, kultaseni, kaameasta painajaisesta, jota näin viime yönä... Olimme kahden, sinä ja minä vain, mökissä. Kutittelit niin sirosti rotevia käsiäni ja taisimme olla lähellä pihtaamisen lopetusta, kun kuulimme järkyttävän huudon. Olo oli kuin Kuutamosonaatissa, missä se suloinen poika ajelee sen traktorin kanssa... No, kuitenkin taisi pikkaisen pelottaa, sinä värisit kuin haavanlehti. Tempaisin sängyn ylös ja mitä sieltä alta löytyikään. Kaksi itkua vääntävää poikasta, jotka peukaloaan imien pyysivät päästä äidin luo... Minä sitten kammoksun itkeviä miehiä, paitsi sinua armaani...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ööh..

Annuli... älä ota enää:D

Onko sinulla muuten silmälasit?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voi helvata, Annuli, olipa paha painajainen. Minä en ole itkenyt elämässäni kuin kaksi kertaa: 1) silloin kun Aigars Ciprussin diilistä HIFKiin ilmoitettiin ja 2) silloin kun Niklas Hedbergin diilistä HIFKiin ilmoitettiin. Nämä itkut varmasti ymmärrät.

Ne kaksi tyyppiä siellä sängyn alla saattoivat olla Mika Halvari ja Arsi Harju, jotka halusivat vakoilla tekniikkasi salaisuuksia.

Ja finnishninja, eipäs vittuilla mun tulevalle vaimolle. Ei se ota koskaan liikaa eikä sen naamaan sopivia silmälaseja ole vielä keksitty. Kaikki, mikä peittää sitä sulolärviä on kielletty meidän huushollissa...i vårt hushåll. Kun siellä Ruotsissa vaikutat, niin kerropa onko nettirakastuminen siellä kovin yleistä?

EDIT: tyyppoja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös