Hejsan!
Syyspoikaehdokas numero 0 ilmoittautuu kisaan mielenhäiriössä.
Olen 28-vuotias mies täältä Pohjois-Suomen pääkaupungista Oulusta. Olen 184 senttinen ja 99 kiloinen ei-atleettinen atleetti, vakaa kuin kallio ja peräänantamaton kuin Halmeen Tony. Aasinsillasta huomannette että edustan suomalaisten valtauskontoa heteroja. Erityisvahvuuteni on karvoitus, paitsi että sitä löytyy mitä kummallisimmista paikoista vartaloltani sitä on suhteettoman paljon. Hiukseni ovat mustat, aivan kuten brendanshanahan-partani. Viimeksi parturissa ollessani nuori tytön hupakko kehui hiusteni väriä mahtavaksi, mikä järkytti minua tavattomasti, koska se on ainoa kehu jonka olen kuullut neljään vuoteen. Voinette siis arvata ettei naamani ole kaksinen. En ymmärrä mitä vaimoni minussa näkee.
Luonteeltani olen epävakaa, synkkä ja vihamielinen. Olen ennakkoluuloton, vihaan kaikkia tasapuolisesti. Poliittisesti edustan oikeistolaista elämänkatsomusta, sen radikaalimpaa siipeä. En pidä skineistä enkä vasemmistohipeistä, lapsista enkä aikuisista. Ihailen spartalaista elämäntyyliä, sotaveteraaneja ja koiraani, suurimmaksi osaksi myös vaimoani. Motto: jos joku asian tuntuu vaikealta, miksi edes yrittää?
Luonteenpiirteisiini kuuluu myös erilainen huumorintaju, haihattelu ja yleinen synkistely.
Harrastuksiini kuuluu luonnollisesti jääkiekon lisäksi lukeminen, varsinkin sotahistorian lukeminen. Puuhailen myöskin vapaaehtoisen maanpuolustuksen hyväksi, kuulun Reserviläisliittoon, Jääkäriprikaatin kiltaan ja Kennelliittoon.
Tulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu oleellisena osana tulla sikamaisen rikkaaksi. Toinen varteenotettava vaihtoehto on vuohipaimenen ura Lapissa, kun majakatkin on nykyään automaattisia. Joka tapauksessa rikkaana miehenä vetäydyn erakoksi jonnekin kauas. Aion myöskin ihan lähiaikoina tulla jälleen terveeksi ja hyvinvoivaksi, lopettaa tupakoinnin sekä tulla vähemmän sosiaaliseksi.
Pidän enemmän tisseistä kuin perseestä, vaikkakin olen sitä mieltä että seksi on turhaa ajanhaaskausta. En katsele televisiosta kuin hyviä ohjelmia, luen pelkästään yleissivistäviä kirjoja, kuuntelen vain hyvää musiikkia enkä käy koskaan ulkona.
Jos haluatte Syyspojan perseestä, olen miehenne.