Mikä lie tossakin lopulta syy toiminnalle. En mä ainakaan omaan Teslaani noin kovasti uutta peltiä / muovia tahdo, että rupeaisin leikkimään. Yksi epätodennäköinen vaihtoehto on myös se, että Teslakuski on arvioinut pakukuskin ohitusaikeet hitaammaksi kuin ne olisivat olleet. Sieltähän tulee auto jo valmiiksi vastaan kun ohitus alkaa. Ne ohitukset ei isommilla välineillä aina onnistu ihan heittämällä ja jossain tapauksessa tuo ohitusyrityksen torppaaminen olisi voinut jopa pelastaa kolarilta, kun selkeästi on vastaantulija (ei tässä, koska nopeusero). Mutta tuo lopun jarruttelu taas kertoo kyllä jostain ihan muusta ja jos on ollut toistuvaa toimintaa, niin sitten on kyse vaan mulkusta johon ylisuuret kumitkin Tessukassa jo viittaa...
Itsekin ajan vuoteen sen 80-90tkm, paljon näkee ja kokee ja tilanteisiin on yleensä se pari kolmekin syy seuraus vaihtoehtoa olemassa. Tässä nyt on selkeästi veikattu heti sitä idioottikorttia, joka onkin toki todennäköisin.
Samaa mietin itsekin, että onko siinä ohitettavan auton (itse en oikein jaksa merkkikategorisointeja eivätkä ne näihin kuulu) kuljettaja ajatellut, että vastaantuleva auto on liian lähellä, risteysalue tulossa ja sulkuviivakin alkaa - äkisti näyttäisi ettei pakettiauto norminopeudella ehtisi ennen sitä ohi - mutta eihän se nyt ohitettavan tehtävä ole alkaa noin silti "kouluttaa" vaan ennemmin sitten laskea nopeutta ohittajan turvallisuuden vuoksi.
Hullun touhua, kortti pois.