Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Moottoritiellä on usein se tilanne, että oikealla kaistalla ajetaan rekkojen, vasemmalla rikesakkorajan määrittämällä rytmillä.
Itselläni on tapana ajaa joko kelloa vastaan, mutta jos sellaista tilannetta ei ole, polttoaine mittaria vastaan. Jälkimmäisessä tapauksessa matkavauhti on sen noin 100-110 tyypillisesti.
Tällöin tulee tilanteita, joissa vaikkapa rekkaa ohittaakseen joutuu hakemaan vasemmalta kaistalta raon, mihin sitten jää hetkeksi tukkimaan näiden 128 ajavien tietä. Kun palaan oikealle ASAP, varsin usein tämä hetkeksi jumittunut nostaa nopeutensa 140:en ja ajaa letkan kiinni. Miksi? Eikö ajon hetkellisen hidastumisen hyvä puoli ole se, että omaa tavoitevauhtia saisi nyt ajella ns. tyhjällä tiellä?
Itse kun rakastan turvavälejä, niin ihmettelee tuota aina kovin.
Itselläni on tapana ajaa joko kelloa vastaan, mutta jos sellaista tilannetta ei ole, polttoaine mittaria vastaan. Jälkimmäisessä tapauksessa matkavauhti on sen noin 100-110 tyypillisesti.
Tällöin tulee tilanteita, joissa vaikkapa rekkaa ohittaakseen joutuu hakemaan vasemmalta kaistalta raon, mihin sitten jää hetkeksi tukkimaan näiden 128 ajavien tietä. Kun palaan oikealle ASAP, varsin usein tämä hetkeksi jumittunut nostaa nopeutensa 140:en ja ajaa letkan kiinni. Miksi? Eikö ajon hetkellisen hidastumisen hyvä puoli ole se, että omaa tavoitevauhtia saisi nyt ajella ns. tyhjällä tiellä?
Itse kun rakastan turvavälejä, niin ihmettelee tuota aina kovin.