On juurikin näin, kyse olikin siitä että noita tungetaan aina noihin kuvituskuviin esimerkeiksi missä tilanteessa pyöräilijän pitää aina väistää ja tosiasiassa noita paikkoja on koko maassa todella vähän. Niihin voisi vaikka kaikkii lätkiä kolmiot.Eikös tuossa pyöräilijällä ole väistämisvelvollisuus, mitä moni pyöräilijä ei tiedä tai kunnioita? Noissa kohdin seurailen pyörän selästä mitä autoilija tekemäss, kun osa antaa tietä vaikkei tarvitsisi. Autosta taas seuraan fillaroijaa, että meinaako pysähtyä vaikka tarvitsisi. Yhteentörmäys toki sattuu pyöräilijää paljon enemmän kuin autoilijaa.
Tuossa muuten @heavy laittoi ihan järjettömästi merkityn risteyksen kuvan. Tuossa on siis noin 10m pätkä asfalttia millä on huoltoajo sallittu, sekä siis samalla taksiliikenne yms. mutta moottoriajoneuvolla liikkuminen kielletty. Sitten takana olevalla asfalttitiellä näkyy yhdistetyn pyörätien ja kävelytien merkki. Ja tuohon kokonaisuuteen johtaa pyörätien jatke. Siinä sitä on taas kaupungin suunnitteluinsinöörillä ollut tekemistä kun on tuota suunnitellut. Lisäksi vasemalle risteää päällystämättömiä teitä kaksikin kappaletta joita ei ole merkitty millään tavalla ja toinen johtaa tuolle samalle pyörätielle, mutta siis eri liikennemerkillä varustettuna, koska risteyksen kohdalla ei ole liikennemerkkiä. Kenkää joutaisi saada se joka on noita tuonne ollut laittamassa.