Kiitti vitusti sinulle urpo, joka tulit suoraan eteeni kolmion takaa. Kyydissänihän oli vaan kahdet lastenvaunut vauvoineen ja äiteineen, joista toinen ilmeisesti viimeisillään raskaana. Oli ihan hilkulla ettei ne vaunut lentäneet pitkin käytäviä, mutta niin, sinullahan oli tottakai kiire siihen seuraavaan risteykseen odottamaan. Ei vaan voi ymmärtää mitä noiden idioottien päässä liikkuu. (tuskin yhtään mitään) Tuo kun ei ollut ihan ensimmäinen kerta viimeisen kuukauden aikana. Ja toinen noista mammoista tietenkin ensin hiiltyi meikäläiselle, että miksi vedän jarrut pohjaan. No, en ehkä halunnut vetää sen volkkarin takaluukusta sisään viidenkympin vauhdissa. Jatkuvasti saa olla varuillaan liikenteessä, monilla kun ei ole sitä järkeä yhtään päässä. Muutenkin joutuu siinä seuraamaan joka puolelle (pysäkit ym.) ja sitten ei voi edes kanssa-autoilijoihin luottaa pätkän vertaa, että ne noudattaisi liikennesääntöjä. Kun niillähän se kiire toki on kotiin eukon viereen, eihän minulla ole mihinkään kiire, varsinkaan kun on ihan minuutti aikataulu. Ja kun itse ajaa henkilöautolla niin on jokseenkin ihan outoa kun kukaan ei kouki eteen tai ohittele ties missä, vaikka ajan rajoitusten mukaan tai hieman ylikin. Itsekin ihmettelen noita ohittelijoita, jotka jää sitten siihen eteen junnaamaan. Ja kun yleensä siitä ei vaan ole mitään hyötyä, lähes aina ollaan sitten jossain valoissa kuitenkin samaan aikaan. Niin ja ei, minua ei vituta ohitetuksi tuleminen (en kai olisi tässä työssä näin kauaa jaksanutkaan) En vaan käsitä noita turhia ohituksia. Itsekin toki ohittelen, jos siitä on oikeasti jotain hyötyä. Eli edellä ajava ajaa alinopeutta tms.