James Blunt uhkaa julkaista uutta musiikkia, jos Roganin podcastia ei poisteta. Pitää sanoa, että aika paha uhkaus :D
Hauskaa että tässäkin keskustelussa on noussut esiin, ettei ole mitään ongelmaa, jos jotain huuhaata levitetään. Ihmiset voivat itse selvittää ja tehdä sen jälkeen päätökset, koska kaikille annetaan puheenvuoro. Nyt tämän Blunt uutisen alle on parissakin somekeskustelussa ilmestyneet nämä ihmiset, joiden mielestä karrikoiden Blunt vastustaa sananvapautta ja noh, on tosissaan.
Kun keskustelussa koitetaan tuoda esiin, että kannattaa lukea myös uutinen ja ehkä havaita myös lievä sarkasmi, jolloin ihminen toteaa että ottaa joko uutisen juuri sellaisena kun se on kirjoitettu tai lukee vain otsikon, koska ei halua tukea klikeillään tuollaista paskaa. Hienoa kriittistä ajattelua ja medialukutaitoa.
Hirveän luottavainen olen siihen, että nämä ihmiset suhtautuvat kriittisesti fanittamaansa sisältöön tai lukevat vastakkaisia mielipiteitä. En ole. Miksi? Donald Trump.
Eihän se tietenkään Joe Roganin vika ole, mutta ymmärrän kyllä miksi kaikki eivät halua toimia samalla alustalla ko. herran ja podcastinsa kanssa. Asia jonka takia en itsekään enää halua rahojani tunkea Spotifylle, se ei toki tässä tilanteessa auta, koska tämä sananvapauden airut vetänee faninsa tilalleni. Joe Roganiin en voi itse vaikuttaa, enkä halua ko. herraa canceloida.
Tällä hetkellä keskustelussa vahvoilla on se, joka suoltaa helposti ja viihteellisesti juuri sitä mitä yleisö haluaa kuulla. Tiede harvemmin on tällaista.