Buddy Langwitz
Jäsen
@Cobol
Tulit mieleen kun luin aamun Hesaria. Olen aina arvostanut kovasti näkemyksiäsi ja ihan siksi haluan kaivaa esiin liki kahden vuoden takaisen viestini tähän ketjuun, johon silloin vastasitkin.
Tilanteet ovat eläneet. Sanna Marin on osoittanut johtajuutta ja suhteet presidenttiin lienevät erittäin hyvin kunnossa. Samalla kartalla ovat. Indeed.
Kyllä Marin yllättti myös minut.
Tulit mieleen kun luin aamun Hesaria. Olen aina arvostanut kovasti näkemyksiäsi ja ihan siksi haluan kaivaa esiin liki kahden vuoden takaisen viestini tähän ketjuun, johon silloin vastasitkin.
@CobolVoin toki olla väärässä mutta mielestäni Marin osoittaa juuri sellaista puoluepolitiikasta riippumatonta johtajuutta jota nyt tarvitaan.
Ennen vanhaan sitä kutsuttiin valtionjohtajuudeksi ja valtiomiestaidoksi.
Edellinen tuon kaliiberin pääministeri taisi olla juurikin Vanhanen vaikka sitten Ruususeen ja lautakasaan kompastuikin.
Olen tässä koronakriisin aikaan jäänyt pohtimaan, että kulissien takana ensin Presidentti Niinistö ja sittemmin myös Vanhanen ovat antaneet Sannalle hyvää oppia ja että näiden kolmen kesken on myös erittäin hyvä keskustelu-yhteys.
edit: Ja siis itsehän olen yrittäjä, kolmannen polven Tamperelainen aseveli-demari jolle mieluisin hallituspohja on aina ollut sinipuna.
Marinista olen pitänyt heti poliittisen uransa alusta, mutta pidin häntä pitkään liian vasemmisto-demarina, jotta voisin häntä äänestää.
Jo valtuuston puheenjohtajana ja etenkin nyt pääministerinä hän on osoittanut sellaisia pragmaattisen, Suomen kokonaisedun perään katsovan oikean poliitikon elkeitä jotka voin allekirjoittaa.
Juurihan hän myös hyvin kylmästi torppasi Vasemmistoliiton yrityksen tinkiä HX-hankkeesta.
Tilanteet ovat eläneet. Sanna Marin on osoittanut johtajuutta ja suhteet presidenttiin lienevät erittäin hyvin kunnossa. Samalla kartalla ovat. Indeed.
Kyllä Marin yllättti myös minut.