Mitä se Li sanoi?
"Lukihäiriölle tai oppimisvaikeuksille nauraminen ei tietenkään ole hyväksyttävää eikä niin ollut tarkoitus. Sanoin itse asiassa vieressä istuvalle Henrikssonille että esitit erittäin tärkeän kysymyksen. Olen vilpittömästi pahoillani, että reaktioni saattoi tulkita tuolla tavalla."
Mikäli Andersson ei nauranut edes Harkimolle, niin miksi hän silloin pyytäisi edes anteeksi? Eihän hänellä pitäisi silloin olla mitään syytä pyytää anteeksi. Kuten jo sanoin, niin todella toivon ettei Anderssonista tule Ohisalo 2.0. Eli siis sellaista jota pitää Suomen kansalaisena hävetä kuten Saksa Hitleriä tai Brasilia 7-1 tulosta.
Niin no sinun persulasisi ovat tunnetusti sen verran vahvat, että niiden läpi voi olla vaikea lukea edes selkokielellä kirjoitettua Suomea.
Minulla ei ole mitään "persulaseja" vaan pyrin tutkimaan politiikkaa objektiivisesti. Myönnän etten aina ole tuossa onnistunut, mutta pääasiallisesti olen täälläkin kommentoinut objektiivisesti. Turtiaisestakin mainitsin, että hänen jakama kuva oli mauton.
Yksi niistä lukuisista ongelmista vihervasemmistolaisissa on se, etteivät tutki politiikkaa objektiivisesti. Tätä mieltä oli jopa äärivihervasemmistolainen Iikka Kivi Twitterissä.
Kyllähän tämä vähän köykäinen kohu taas oli, mutta nuo "olen pahoillani siitä, että pahoitit mieleni tuosta kommentista"-kommentit ovat naurettavia anteeksipyyntöjä.
Syy miksi tämä kohu oli köykäinen on me oikeistolaiset. Me kun emme nosta näistä valtavaa someraivoa vasemmistolaisten tapaan, niin silloin nämä tällaiset ministereiden uskomattomat aivopierut jäävät tuomitsematta. Näistä asioista tulisi puhua isommin.