Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Indikoin? Ja sinä tulkitset ajatuksiani ja syitäni?Ei, vaan sinä indikoit että Atkinsonin puhe liittyisi mitenkään tähän nykytilanteeseen.
Suomen kulmasta? Konservatiivien? Eikö konservatiivinen media voi olla uskottava ja muistaakseni myös muualla on asiasta ollut puhetta.Katsotaan, GB News on paikallinen konservatiivien kanava, jonka uskottavuus on Suomen kulmasta siellä MV-lehden tienoilla.
Hörhön? Tarkoitat siis hörhöjen, koska heitä on kaksi. Miksi he ovat mielestäsi hörhöjä? Suljet erilaisia medioita suoraan, koska ne eivät istu sinun ajatusmaailmaasi? Minä luen Kansan Uutisia, vaikka tiedän sisällön olevan minun mielestäni paskaa, mutta haluan tietää mitä erilaiset ihmiset ajattelevat.Miksi katsoisin jonkun hörhön youtube-videota minuuttiakaan?
Kyllä, olen samaa mieltä, mutta elämme tätä aikaa ja miten kykenemme erottamaan tekoälyn tuottaman tiedon faktasta - tai ideologisesta disinformaatiosta? @Rexa n tekoälyvastaushan oli oikein hyvä - useiden mielestä paljon parempi kuin minun.Koska tekoäly nykymuodossaan pystyy tuottamaan loputtoman määrän uskottavan kuuloista dadaa ja vaatii asiaan perehtymistä
Missä vai miten?Missä tulkinta on muuttunut?
UKssa "vihapuheen" havainnointiin on valjastettu erityisiä poliisivoimia, samaan aikaan kun kaduilla voidaan huutaa juutalaisten päänkatkomista. Puhe/teksti netissä on vaarallisempaa kuin julkinen kehoitus surmata ihmisyhmän jäsen.