Vitamiinit tulevat purkista ilmeisesti aamulla. Mutta tästä huolimatta syöt aivan helvetin vähän jäniksenruokaa. Lisäisin kasviksia vähintään myös tuohon päivän toiseen lämpimään ateriaan. Ja reippaasti. Ja lounaallakin luonnollisesti vähän enemmän kuin pari salaatinlehteä ja kurkunpalaa.
Jep täältäkin. Aamu- ja iltapalaan on helppo heittää sekaan puolesta pussillisesta pussilliseen (100-200 g) vaikka Pirkan pakastettuja mustaherukoita, kuutioiksi pilkottu päärynä tai edes purkki säilykeananasta. Lisäkustannus jää noin euroon päivässä.
Pähkinöiden lisäksi tuohon ruokavalioon olisi helppo lisätä pari kananmunaa tai graavilohta johonkin väliin vaikka ihan sellaisenaan. Cocovin kookosöljyä lisään itse välillä rahkan joukkoon siten, että sulatan ensin mustaherukat ja kookosöljyn ja sitten lisään ne rahkan joukkoon. Siitä on myös helppoa tehdä suklaata herkutteluhetkiin.
Noista palkkareista voin ainakin itse suositella Mannisen Anabolic Overdrive 2:sta. Mansikka-lime, appelsiini ja mustaherukka menee ainakin meikäläiselle mainiosti alas ihan veden kanssa.
Kiitos! Vinkki ei mene käyttöön ihan sellaisenaan (liikaa hiilareita mulle, tykkään sekoittaa itse tarpeen mukaan), mutta tämän ansiosta bongasin Mannisen vanukkaat, joita on varmaan pakko testata :)
Edit. Kroppa on tuntunut vähän väsyneeltä viime aikoina ja kalenterissa oli muutenkin täksi päiväksi suunniteltu lepopäivä. Rupesin äsken laskeskelemaan ja huomasin, että edellinen lepopäivä oli 2.3. sunnuntaina... Yli kaksi viikkoa vähintään tunti liikuntaa ja kuntoilua päivässä. Ei taida tarvita enää ihmetellä, miksi olo on ollut vähän tukkoinen :)
Viimeksi muokattu: