En minä ole ainoa ihminen, joita puhelinmyyjien liiviin uiminen omassa kodissa vituttaa ja loukkaa.
Vaikka kuinka olet postannut satoja ylimielisiä viestejäsi täällä Jatkiksessa niin puhelinmyyjät ovat edelleen kaikkien tutkimusten mukaan ammatillista pohjasakkaa. Ja käyttäytymisesi perusteella tulevat olemaankin.
Kotirauhan loukkaaminen on kohtalokas virhe. Ja puhelinmyyjät EIVÄT määrittele, mikä on kullekkin soiton kohteelle kotirauhan loukkaamista. Sistis tuossa edellä hyvin asiaa perustelikin.
Voi pyhä Sylvi! Jos on oikeasti maailma noin mustavalkoinen ja ennakkoluulojen valtaama pieni sielu saa syytämään silkkaa puppua ruutuun niin pitääkö se yksinkertaisuus aina vaan uudestaan tuoda esiin?
Selvästi jokainen puolueettomasti asiaa katsova näkee, ettet edes vaivaudu lukemaan mitä täällä olen sanonut. Olen kertonut hyvinkin ymmärtäväni ihmisiä, joita ärsyttää puhelinmyynti, heillä on täysi oikeus mielipiteeseensä.
He voivat hankkia suoramarkkinointikiellon tai sanoa heti "kiitos ei" tai olla jopa vastaamatta puhelimeen jos on oikeasti se paha paikka.
Taisinpa myös mainita, että vaikka markkinointialalla olenkin niin itse en sitä soittamista toteuta, vaan sen tekevät työntekijät joita olen muun työni ohella kouluttanut em. tehtävään ja antanut selvät ohjeet kuinka toimitaan rehellisesti ja oikein. Kehtaan myös väittää että heistä jokainen osaa ymmärtää lukemansa ja käyttäytyä paremmin kuin sinä, joka suu vaahdossa suollat OMIA MIELIPITEITÄSI virheellisesti totuuksina, jotka eivät pidä paikkaansa. Hyvä esimerkki on tuo että väität minun postanneen satoja ylimielisiä viestejä täällä jatkiksessa, sekin väite on täyttä tuubaa.
Montaakaan sataa viestiä en ole täällä "urani" aikana julkaissut, niistäkin vain muutama harva on koskenut tätä tunteita kuohuttavaa puhelinmyyntikeskustelua. Taas siis näkemättä ja lukematta paskaa on tuo sinun asenteesi ja ymmärrys hyvin rajallista.
Kuten sanoin myös jo aiemmin, niin hyvällä myyjällä on hyvä itsetunto.
Sellainen ihminen ei välitä kuinka arvostettu hänen työnsä on tai mitä muut hänestä ajattelevat. Taidat olla kade niille ihmisille jotka tekevät niin kuin itse haluavat eivätkä tee valintojaan sen perusteella, mitä muut heistä sanovat tai ajattelevat.
Ja lopuksi: mikä sinä luulet olevasi, jos väität että sinä määrittelet mikä on kotirauhan rikkomista? Kuten joku jo sinua oikaisikin, niin sen määrittelee Suomen laki, et sinä enkä minä. Ja niin kauan kuin laki ei määrittele puhelinmyyntiä kotirauhan rikkomiseksi, on Teidän ylhäisyytennekin siihen sopeuduttava.
PS. Voi kun edes sen tietäisit, -kaikista niistä mainitsemistasi tutkimuksista huolimatta-, että kuinka pieni osa asiakasrekistereihin kuuluvista ihmisistä on kaltaisiasi negatiivisia asennevammaisia, niin taas pahoittuisi mielesi.
Heitä kun on keskimäärin sadan asiakkaan joukossa 0-10 riippuen kuinka hyvin kohdistettua em. rekisteri on. Ihan harmiksesi voin myös senkin vielä tuoda esiin, että ala tänä taloustaantumankin aikana elää ja voi hyvin, toisin kuin moni muu bisnes.