Mitään en ole koskaan aikaisemmin näiltä tilannut ja olen ollut sitä mieltä, että en tilaakaan. V-käyräkin näiden kanssa tuppaa nousemaan kun sinne kaaliin ei aina mene, että olen tosissani jos sanon EI. Mutta,
tulipahan tilattua ystävälliseltä naismyyjältä uusi mokkula, televisiossa samaa on mainostettu ja vanhassa sopimus "katkolla". Nyt halvemmalla tehokkaampi ja paremmalla mokkulalla, palveluntarjoaja on sama. Kaikki hoitui samalla puhelulla, vanha sopimus poikki ja uutta tulemaan. Olin ollut aikeissa jo käydä kaupungin myymälässä tämän hoitamassa, mutta kiitos puhelinmyynnin ei tarvinnut vaivautua. Kiitos, tämähän oli hienoa.
Postissa tulee perille ja sopimuspaperit(lähinnä ohjeita palutukseen yms...) tulee etukäteen myöskin postissa.
Puhelu tuli siis perjantaina 28.05, paperit taisi tulla perjantaina 04.06. Mokkulaa ei näkynyt ja 14 päivän testijakso joka alkaa sopimuksen tekopäivästä alkoi uhkaavasti loppua, tiistaina 08.06 soitin sitten asiakaspalveluun, että ei ole mokkulaa näkynyt... Sanoivat siellä, että joo ne on tilapäisesti loppu ja uusia tulee kyllä ja saan omani sitten mahdollisimman pian. Sanoi kyllä, että se 14 päivän testijakso alkaa sitten vasta kun haen sen mokkulan lähipostista, missään paperissa tätä ei ole mainuttu.
Totesin kaverille, että annetaan olla. Pistetään uusi mokkulasopimus poikki, eikä tarvi koko laitetta mulle lähettää.
Lähdin sitten kaupungilta katsomaan jos siellä sattuisi mokkula olemaan vai olisiko joka paikasta loppu, ei ollut. Sain mukaani samanlaisen jota puhelimessa kaupiteltiin ja kaikki asiat hoidettua nopeammin kuin nuo kaksi puhelua jotka aikaisemmin olin asian tiimoilta käynyt.
Summasummarum,
aion vastaisuudessakin olla asioimatta näiden puhelinmyyjien kanssa, vaikka tarjoaisivat oikeasti 100€:n summaa pankkitilille ilman velvoitteita, niin saavat kyllä pitää tunkkinsa, prkl.