Siirsin tämänkin viestin pois väärästä ketjusta. Olen kirjoittanut aiemmin hyvin selvin sanoin, jotta asia voi myös olla ihan niin kuin sinä sen esität, eli Aittokallio lyö epäurheilijamaisesti Pikkaraista. Videomateriaalilta sitä ei voi kuitenkaan varmaksi sanoa. Tämän materiaalin perusteella on myös mahdollista tehdä se tulkinta, että Pikkarainen luistelee päin Aittokalliota. Kumpikin vaihtoehto on mahdollinen.Olen itse pelannut jääkiekkoa 10 kautta, joten olen ihan kartalla miten nuo säännöt menevät. Tässä ei ole kyse siitä että Pikkarainen olisi luistellut päin Aittokalliota, vaan Aittokallio osallistui pelaajapenkiltä kentän tapahtumiin lyömällä pelaajaa.
Minulle se on oikeasti näin jälkikäteen aivan se ja sama. Niin pitäisi olla tepsiläisillekin, vaan ei tunnu olevan. Voitetun pelin jälkeen joukkue valmentajia ja kapteenia myöten syytää tuomareita epäreilusta kohtelusta, vaikka välissä on ollut hyvin nukuttu yö. Mielestäni erittäin, erittäin ammattitaidotonta touhua. Kyllä minä kehottaisin ottamaan hienosta voitosta mukaan hyvät asiat ja pitäisin katkeruuslaukun tyhjänä.
Voi sinua. Luulisi, kun kymmenen vuotta on pelannut, että olisi pikkaisen pelisilmää. Mielestäsi Aittokallion olisi pitänyt väistää kohti luistelevaa Pikkaraista? Miksi? Voitko ajatella, että Pikkarainen haki kontaktia tarkoituksella jäähyn kalastus mielessään?Jos pelaaja luistelee niin läheltä laitaa että pelaajapenkillä oleva joutuu väistämään, pelaajapenkillä oleva väistää. Siitä ei ole kahta sanaa, ei vaikka kyseessä olisi kuinka sinun suosikkijoukkueesi. Aittokallio on pelkkä rotta, ei mitään muuta.