Ei ole. Olen puhunut ainoastaan siitä, että alkoholilla SAA päänsä enemmän sekaisin kuin muilla huumeilla pl. ehkä heroiini. Etkö vieläkään oikeasti ymmärrä tätä? Varmaan aika raskasta luettavaa jo muille tässä ketjussa tämä jankkaaminen.
Niin, minusta on harhaanjohtavaa yhdistää pelkkä päihdyttävyys yksi yhteen sen kanssa, onko pää kuinka sekaisin, niin kuin ilmeisesti teit. Se kun ei ole aivan sama asia. Enkä ole missään kohtaa ymmärtänyt tarkoitushakuisen esimerkkisi pointtia. Aivan tarpeeton heitto alkujaankin.
Seuraukset kovien huumeiden runsaasta käytöstä ovat yksiselitteisen kammottavia - oli jokin taulukon päihdettävyysaste mikä tahansa. Ja silloin kun on harhoja, aivohalvauksen riskit ja niin edelleen ja niin edelleen, pääkin on hemmetin sekaisin.
Näkkäri kirjoitti:Lehtisalaattijutun voi lukea tästä ketjusta, mutta siinähän taas oli kyse siitä, että jonkun mielestä kannabis SAATTAA aiheutta jotain LIIKAA käytettynä, johon reagoin tällä, jo kuuluisalla lehtisalaattiteorialla. Täysin validi teoria sekin edelleen.
Kas kun et vaikka purukumiin verrannut. Älytön vertaus ja tajuat sen itsekin. Kannabiksella on aivan todistettuja ja merkittäviä haittavaikutuksia ihan niillä määrillä, joita ihmiset ovat sitä käyttäneet. Pitääkö tänne ne taas pistää näkyviin? Lehtisalaattia saat syödä todella urakalla, ennen kuin mitään haittavaikutuksia ilmenee. Huhhuh.
Petri1981 kirjoitti:Minä itse ja suurin osa suomalaisista mukaan lukien porskuttaa kyllä työelämässä melkolailla riippuvuutta aiheuttavan stimulantin, kofeiinin voimalla, ja en koskaan pääse irti. Ilman tätä piristettä olen aamulla tokkurainen ja väsynyt, päätä särkee ja hommat ei luista. Murheellinen kierre tai ei, mutta näin se vain on, minun sekä lähes kaikkien muidenkin suomalaisten kohdalla.
Rinnastat siis kahvin ja kokaiinin? Vai selitätkö taas, että olen ymmärtänyt väärin? Onhan niillä sama alkukirjain, mutta nyt menee kyllä niin paksuksi, että tämä älytön keskustelu saa olla osaltani tässä.
Viimeksi muokattu: