Ei viittaa, vaan saksalaiseen.Eikö tuo 15%:a viittaa suomalaiseen järjestelmään?
Ei viittaa, vaan saksalaiseen.Eikö tuo 15%:a viittaa suomalaiseen järjestelmään?
Ei viittaa, vaan saksalaiseen.
Tämä on mielenkiintoinen ketju. Sihvosella kuitenkin kompetenssia kirjoittaa lätkästä ja urheilusta, vaikka usein myönnettäköön provoaakin.
Sitten tälläiset Hiitelät, jotka tuskin lätkää pahemmin on pelanneet ja "pulskahkosta olemuksesta" päätellen olleet varmaankin niitä viimeisen kierroksen varauksia kun koulun jumppatunnilla on joukkueita muodostettu. Nämä saavat kuitenkin kirjoitella ilman isompaa polemiikkia ja muka asiantuntijoina jopa nhl-lätkästä ilman, että omaa ketjua avattaisiin. Siitä voi jokainen miettiä, että kummalla on kompetenssia enemmän kirjoitella valtamedioissa lätkästä tai urheilusta ylipäätään.
Sitten tälläiset Hiitelät, jotka tuskin lätkää pahemmin on pelanneet ja "pulskahkosta olemuksesta" päätellen olleet varmaankin niitä viimeisen kierroksen varauksia kun koulun jumppatunnilla on joukkueita muodostettu.
Missään tapauksessa ei ollut tarkoitus tehdä isokokoisista huonoja ihmisiä!Huolimatta siitä, että muuten olen asiasta kanssasi varsin samaa mieltä, mutta vihaan tällaisia juttuja edes vitsillä. Monen nuoren ihmisen itsetunto on tuhoutunut jo nuorella iällä tuohon sinun mainitsemaasi jumppatunnin varausnumeroon. En kerta kaikkiaan ymmärrä, että automaattisesti isokokoisista ihmisistä tehdään huonoja ihmisiä tällä tavalla. Muutenkin osaat varmaan argumentoida asioilla etkä ihmisten ominaisuuksilla.
Meni muistaakseni aikoinaan vielä niinkin, että "Crosby ei olisi kummoinen pelaaja EHT:llä". Rohkenen olla Petterin kanssa "hivenen" eri mieltä tästä.Crosby tehoilla 18 12+15=27 ei muistaakseni "ollut kummoinenkaan pelaaja MM-tasolla".
Älä huolehdi. Siitä yrittivät muut aikoinaan tehdä mutta älä kuitenkaan kerro tuota "vitsiä" uudelleen.Missään tapauksessa ei ollut tarkoitus tehdä isokokoisista huonoja ihmisiä!
Kaukalojen koon suhteen Sihvonen taitaa olla hajulla. NHL:n seurapomot äänestivät jo muutama vuosi sitten asiasta ja oliko tulos 29-1 tms kaukaloiden leventämisen puolesta. Sitä ei tule välttämättä koskaan tapahtumaan, koska NHL-pomot eivät päätä hallien asioista. Leveämpi kaukalo söisi katsomokapasiteettia myös muista tapahtumista ja vanhoissa halleissa leventäminen on muutenkin teknisesti ongelmallista. Jääkiekon kehityksen kannalta - kun pelaajat ovat aiempaa nopeampia ja suurempia - kaukaloiden leventäminen esim 27 x 61 olisi NHL:ssä varmasti toivottavaa.
Ei ole kiinnostusta klikata sun klikkihuorausblogiasi, joten kerro täällä jos jotain järkevää sanottavaa on.
Hidas puolustus voi olla joko ’levoton’ (eli tehoton) tahi ’levoton’ (eli tehokas).
Ei ole kiinnostusta klikata sun klikkihuorausblogiasi, joten kerro täällä jos jotain järkevää sanottavaa on.
Heh heh, ihan kuin suoraan Kummolan suusta. Olen kyllä samaa mieltä. En ymmärrä miksi pitää tätä palstaa jonain oman blogin mainosalustana. Toki siinä mielessä onnistuvaa mainontaa, että itse kyllä kävin lukemassa. En kyllä tullut tuosta hullua hurskaammaksi...Ei ole kiinnostusta klikata sun klikkihuorausblogiasi, joten kerro täällä jos jotain järkevää sanottavaa on.
Enbuske, Veitola & Salminen -höpöstelyssä johtava kertomassa dopingista. Ei sinänsä tuonut uutta tietoa mihinkään asiaan, mutta silti ihailen miestä. Salminen kysyi, mistä tietää että dopingia on huuppu-urheilussa niin paljon. Tehnyt pienet päättelyt ja kaneettina vielä, että minähän se urheiluasiantuntija tässä olen. Todellinen tuntija, sanon ma.
Juhani "Veli" Tamminen on varmasti yksi neljästä, kolme jäljellä.Henkilökohtaisesti suurin käsittämättömyys oli tuo reagointipelaaminen vs. ennakointipelaaminen, jossa Sihvonen lyttäsi Marjamäen reagointipelaamisen "teorian" tekstillä, josta sai kuvan, että Marjamäen kiekossa ajatellaan peliä vasta eteenpäin vasta siinä vaiheessa, kun pelaaja itse saa kiekon. Tuonkin tarinan kruunasi Sihvosen päätelmä, että koko valtakunnassa on 7 jääkiekkoihmistä, joille juttu aukeaa. Yksi oli Sihvonen itse, toinen veli-Sihvonen, Twitterissä myönsi Ramstedtin olevan kolmas. Olisi mielenkiintoista tietää loput neljä, jotka Sihvosen mukaan ymmärtävät.
Summasta ja J Jalosta koko rahalla.
Onhan J Jalonen voittanut kaikki mestaruutensa Sihvosen opein ja pahan paikan tullen aina Petterille rimpauttaa, niin saa vähän korkeampaan tietoisuuteen yhteyden.