Toivon itse hartaasti näin, kuten myös Tiihoselle mahdollisimman suurta menestystä.Tuo on varmaankin persuissa sen verran suuri meriitti, että se varmistaa sisumiehelle varapuheenjohtajan paikan.
Toivon itse hartaasti näin, kuten myös Tiihoselle mahdollisimman suurta menestystä.Tuo on varmaankin persuissa sen verran suuri meriitti, että se varmistaa sisumiehelle varapuheenjohtajan paikan.
Samoin minä. Mitä vähäpäisempi puheenjohtajisto on, sitä epäuskottavampi on puolue. Kannatan myös Turtiaisen hanketta, sillä eiköhän osa persujen potentiaalisista äänistä valu eduskuntavaaleissa sinne.Toivon itse hartaasti näin, kuten myös Tiihoselle mahdollisimman suurta menestystä.
Vaikka Puisto ei talouslinjaa ehtinyt paljon avaamaan, hänestä jäi miellyttävä ja asiantunteva kuva. Paikallinen sopiminen sai kannatuksen.
Itselläni ei ollut tietoa edes siitä, että on työskennellyt Kiinassa. Cambridgen tohtori oli tiedossa ja Lindströmin avustaminen. Kaivoin tuon Kiinan, ja jotain oli tehnyt Chungnamin sukuyhtiössä. Yhtiöksi löytyy haulla ainakin ehdokas, jonka sivut eivät ole turvalliset.Puiston tausta on ilmeisesti herättänyt jonkin verran epäilyjä puoluekentässä. Esimerkiksi vuosista Kiinassa ei ole oikein mitään selvyyttä, mikä on työn kuva ollut siellä? Tarkemmin en asiaa tunne, mutta Puisto on lähinnä todennut toimineensa jonkinlaisena yleismiehenä paikallisessa yrityksessä.
Itselläni ei ollut tietoa edes siitä, että on työskennellyt Kiinassa. Cambridgen tohtori oli tiedossa ja Lindströmin avustaminen. Kaivoin tuon Kiinan, ja jotain oli tehnyt Chungnamin sukuyhtiössä. Yhtiöksi löytyy haulla ainakin ehdokas, jonka sivut eivät ole turvalliset.
Puiston valinta olisi toki kokoomuksen kannalta hyvä vaihtoehto, en sanoisi Suomen.Katsoin Purra vs Puisto A-studiosta. Puiston valinta olisi Suomen kannalta hyvä vaihtoehto. Perussuomalaiset järkiintyisivät ja maltillistuisivat. Söisivät vähitellen vasemmiston kannatusta. Oikeistohallituksen mahdollisuudet paranisivat.
Vaikka Puisto ei talouslinjaa ehtinyt paljon avaamaan, hänestä jäi miellyttävä ja asiantunteva kuva. Paikallinen sopiminen sai kannatuksen.
Näkökulmakysymys. Itse pidän parhaana hallituksena Suomen kannalta hyvällä hallitusohjelmalla kokoonpanoa, jossa ovat mukana Kok, PS ja SDP. Niin kauan kun ay-liike omaa ison vallan työllisyys- ja talouspolitiikkaan, oikeistohallitus ei kykene yksin viemään läpi tarvittavia uudistuksia. Sipilän hallituksen yritykset näyttivät, millaista valtaa SDP ja ay-liike käyttävät.Puiston valinta olisi toki kokoomuksen kannalta hyvä vaihtoehto, en sanoisi Suomen.
Kyllä kokoomus muodostaa hallituksen myös Purran johtaman persujen kanssa, mutta joutuu tekemään enemmän kompromisseja kuin Puiston johtaman persujen kanssa joutuisi.
Toki. Itse toivoisin Kok ja PS:n keräävään niin ison kannatuksen ensi vaaleissa, jotta hallitus voitaisiin muodostaa Kok-PS-KD välille, RKP mukaan jos ei saada enemmistöä muuten kasaan. Marinin SDP ja PS eivät mahdu samaan hallitukseen, oli sitten Puisto tai Purra pj.Näkökulmakysymys. Itse pidän parhaana hallituksena Suomen kannalta hyvällä hallitusohjelmalla kokoonpanoa, jossa ovat mukana Kok, PS ja SDP. Niin kauan kun ay-liike omaa ison vallan työllisyys- ja talouspolitiikkaan, oikeistohallitus ei kykene yksin viemään läpi tarvittavia uudistuksia. Sipilän hallituksen yritykset näyttivät, millaista valtaa SDP ja ay-liike käyttävät.
Koska ay-liikkeen "kukistaminen" ei näytä olevan Suomessa kokoomuksenkaan tavoitteissa tekoina, tarvitaan vielä enemmän yhteistyötä SDP:n ja PS:n kanssa.
Pj Purra
1. vpj Puisto
2. vpj Meri
3. vpj Tynkkynen
Tässä olisi mielestäni paras nelikko, mutta eiköhän Peltokangas ainakin tule valituksi. Vallin saanee vähemmän ääniä kuin Tynkkynen ja Eerola.
Suomessa on jo riittävästi tungosta vasemmiston suunnalla. Sen suunnan puolueista luulisi löytyvän poliittisia koteja niin ay-junttamiehille kuin intersektionaalisesta feminismistä voimaantuville, eli vähän kaikille, joita sosialistinen ajattelu puhuttelee tai ei jostakin syystä häiritse. En usko, että Suomeen tarvitaan yhtään enempää vasemmistopuolueita, nykyisissä on jo riittävästi valinnanvaraa.Halla-aho puhuu kauniisti olevansa pienen sorretetun ihmisen ja kansan asialla ja hallituspuolueet ovat kaikkea tätä vastaan. Samanaikaisesti hän on ajanut itse puolueensa oikeistolaiseksi porvaripuolueeksi Kokoomuksen syliin.
Ei riittänyt vielä karisma tai esiintyminen. Muutama kurssi ja ja vähän malttia. Neljän vuoden päästä uusi yritys, osaamista saattaa taustalla olla.mutta olihan tämä kova tappio Puistolle kun näin rumasti tuli turpaan.
Putkonen pisti Tiihos-liput salkkuunsa ja käärii niistä norttisätkiä pari viikkoa.Miksi noin vähän äänestäneitä?
Seurasin Levelin kanavaa, kun tulos julkistettiin, niin ne hörhöthän laittoivat yllättäen heti salaliittoteoriat tulille, kun Tiihosen kelkassa olivat.