Perussuomalaiset

  • 5 538 697
  • 44 419

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linkkaa ihmeessä ja saamme huomata, että kyse on ollut aina tuosta samaisesta videosta ja sille YouTube:ssa annetusta nimestä. Joten kerrohan nyt sitten omin sanoin, mikä väittämä on virheellinen.
No mikä selitys se nyt on, että youtubesta löytyy samanniminen video, kuin se valhe jota levittelet? Sä olet levitellyt valhetta useaan otteeseen. Pyytäisit edes anteeksi typeryyttäs tai jotain. Noloa tuollainen

Vai onko sun mielestä ihan ok heitellä tänne netistä löytyviä lauseita, joissa esiintyy sana "geezer". Ja se on sitten ihan ok, koska se löytyi netistä ja eihän se mun vika ole, jos se ei pidäkään paikkaansa?
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajattelin ensin osallistua tähän mamutettu alue normaalilla elämänrytmillä -visaan Hervannalla (12 %), mutta jätin sitten väliin simuloituani keskustelua mielessäni päätyen juurikin samaan lopputulokseen kuin täällä nyt on päädytty.
Mä en tunne Tampereen tilannetta. Siellä toi voi olla vaikka kuinka suuri, mutta Helsingin mittapuulla se taitaisi olla alle keskitason.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Geezer väitti, että malminkartano on erittäin mamutettu alue. Se ei kuitenkaan ole helsingissä edes top kympissä ja pääkaupunkiseudulla niukinnaukin top kolmessakympissä. Jos tuolla pääsee erittäin mamutetuksi alueeksi, niin samalla logiikalla Unkari on erittäin merkittävä tekijä jääkiekossa..

Aika jännä juttu. Jos minä siis tunnen kymmenen kaveria jotka vetävät kaksi lavaa kaljaa päivässä joka ikinen päivä ja minä vain puolitoista lavaa, en oikeastaan ole alkoholisti koska niin moni muu juo vielä enemmän. No, on totta että normithan muuttuvat yhteiskunnan mukana joten olet sikäli ihan oikeassa, kohtahan jo Malminkartanokin nähdään houkuttelevaksi asuinalueeksi kun on monia paikkoja jotka ovat vielä rikkaampia.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
En mä odotakaan sun myöntävän väärässäoloas, olen lukenut sun kiemurtelujas aiemminkin. Mutta ystävällisenä vinkkinä, kun löydät itsesi syvän kuopan pohjalta, kannattaa lopettaa kaivaminen.

Uskomaton koomikko. Lapio heiluu ja kuoppa syvenee, vaikka faktat todistavat sinun olevan a) kuutamolla b) täysin kyvytön myöntämään sen. No, tunnettu tosiasiahan on, että aatteesseen äärimmaisesti hurahtaneet ovat aivan samanlaista sakkia, oli kyse sitten oikeisto-vasemmisto- askelin kumman tahansa pään edustajasta.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika jännä juttu. Jos minä siis tunnen kymmenen kaveria jotka vetävät kaksi lavaa kaljaa päivässä joka ikinen päivä ja minä vain puolitoista lavaa, en oikeastaan ole alkoholisti koska niin moni muu juo vielä enemmän. No, on totta että normithan muuttuvat yhteiskunnan mukana joten olet sikäli ihan oikeassa, kohtahan jo Malminkartanokin nähdään houkuttelevaksi asuinalueeksi kun on monia paikkoja jotka ovat vielä rikkaampia.
Miten nää on teille niin vaikeita? Sun esimerkissäs sä olet alkoholisti, mutta sun kaveripiirissäs sä et ole suurin juoppo.

Malminkartanon houkuttavuus on kovin subjektiivista. Joillekin se ensimmäinenkin väärän värinen on liikaa. Se ei vielä tee alueesta erittäin vahvasti mamutettua.

Koitetaan nyt muistaa sekin, että koko kalabaliikki lähti siitä, että Geezerin mukaan siellä missä on eniten mamuja, on eniten persuja. ( juu, ei todellakaan sanatarkka lainaus).
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Koitetaan nyt muistaa sekin, että koko kalabaliikki lähti siitä, että Geezerin mukaan siellä missä on eniten mamuja, on eniten persuja. ( juu, ei todellakaan sanatarkka lainaus).

Jos nyt kuitenkin rajoitettaisit hieman tuota vääristelyäsi. Totesin faktan, että persut olivat viime vaaleissa suurin puolue Jakomäen ja Malminkartanon alueilla, jotka molemmat ovat vahvasti mamutettuja kaupunginosia. Vastaavasti Vihreät ovat olleet suurin puolue äänestysalueilla, jossa vieraskielisten osuus on vähäinen. Tästä on seurannut se, että sinä yrität kumota persujen suurta kannatusta Kontulassa, sillä perusteellla, että myös vihervasemmistolla on Kontulassa huomattava kannatus - Tämän vastareaktion loogisuus jää ainakin minulta hämärän peittoon. Yhtä outoa on se, että Yrität maalata Malminkartanoa, jossa vieraskielisten osuus on 20%, jollain tapaa maahanmuuttajien osuuden kannalta jonkinlaiseen Helsingin keskikastiin, itse julkistamasikin faktat kertovat päinvastaista. Ehkä sinä voisit itse kertoa, mikä on tämän aiheen ympärillä kirjoittamiesi tarinoiden tarkoitus.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Niin
Miten nää on teille niin vaikeita? Sun esimerkissäs sä olet alkoholisti, mutta sun kaveripiirissäs sä et ole suurin juoppo.

Malminkartanon houkuttavuus on kovin subjektiivista. Joillekin se ensimmäinenkin väärän värinen on liikaa. Se ei vielä tee alueesta erittäin vahvasti mamutettua.

Koitetaan nyt muistaa sekin, että koko kalabaliikki lähti siitä, että Geezerin mukaan siellä missä on eniten mamuja, on eniten persuja. ( juu, ei todellakaan sanatarkka lainaus).

Niin, mietitäänpä sitten mitä tuo nyt nimenomaisesti Malminkartanon vieraskielisten osuus oikeastaan tarkoittaa.
Koko Helsingin alueella osuus on siis 8%, 20% on tähän nähden 2,5 kertainen.
Yleensä, jos joku asia poikkeaa noin paljon koko joukon keskiarvosta, on kyse aika merkittävästä asiasta ja siten on täysin perusteltua että kyse on myös aika poikkeuksellisesta luvusta... VAIKKA voisikin olla alueita joitten vertailuluku olisi vieläkin enemmän.

Ja, jos 20% ei ole mitenkään merkittävä luku, miksi ihmeessä myös Hesari laittoi sen rajaksi jota käyttää juttunsa alustuksessa?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Malminkartanon houkuttavuus on kovin subjektiivista. Joillekin se ensimmäinenkin väärän värinen on liikaa. Se ei vielä tee alueesta erittäin vahvasti mamutettua.

No, mutta nythän sinulla on loistava tilaisuus kertoa, kuinka suuri vieraskielisten osuuden tulee olla, jotta asuinalue on vahvasti mamutettu. Samalla voit kertoa, mikä sai sinut puhumaan rasistisesti väärän värisistä, kun toistaiseksi on ollut puhe vain vieraskielisistä?
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, mutta nythän sinulla on loistava tilaisuus kertoa, kuinka suuri vieraskielisten osuuden tulee olla, jotta asuinalue on vahvasti mamutettu. Samalla voit kertoa, mikä sai sinut puhumaan rasistisesti väärän värisistä, kun toistaiseksi on ollut puhe vain vieraskielisistä?
Kuten aiemmin sanoin, se on kovin subjektiivista. Jos Helsingistä puhutaan, niin erittäin vahva nimityksen käyttö vaatii tällä hetkellä kyllä vähintään sen 25%, joita taisi olla niitäkin 8 aluetta.

mitä väärään väriin tulee, niin kai minä saan omaan esimerkkiini valita omat kriteerini.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Kuten aiemmin sanoin, se on kovin subjektiivista. Jos Helsingistä puhutaan, niin erittäin vahva nimityksen käyttö vaatii tällä hetkellä kyllä vähintään sen 25%, joita taisi olla niitäkin 8 aluetta.

Subjektiivista varmasti, muuta ennen kaikkea tarkoitushakuista. Aivan kuin väärässä olemisesi muka kumoutuisi maalitolppia siirtelemällä.

mitä väärään väriin tulee, niin kai minä saan omaan esimerkkiini valita omat kriteerini.

Tottakai saat ja epäilemättä olet niin tehnytkin. Herää vain kysymys, keitä sinä pidät väärän värisinä ja miksi henkilön ihonväri ylipäänsä on sinulle merkityksellinen tekijä.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et tiedä mikä asian laita on, mutta pokka riittää kuitenkin väittämään vastaan? No, tarkasta ja katsotaan sitten, kuka on väärässä tai valehtelee.
No nyt mä olen kotona ja pääsin tarkistamaan näitä sun väitteitä. Kyse oli siis tästä väitteestä:
"Pesut ovat suurin puolue kahdella erittäin vahvasti mamutetulla alueella, Jakomäessä ja Malminkartanossa, nauttien korkeaa kannatusta kaikkialla, missä vieraskielisten osuus asukkaista on suuri."

Aloitetaan tuosta Malminkartanon äänimääristä. Lähteenä Vaalit.fi - Etusivu , joka on oikeusministeriön vaalisivu. Tuolta löytyy vaalien viralliset tulokset, eli ne tarkastuslasketut ja viralliset tulokset.

Malminkartanon tuloksista viime eduskuntavaaleissa:
Malminkartano A:
SDP 381 ääntä
Persut 403 ääntä
Malminkartano B:
SDP 391 ääntä
Persut 341 ääntä

Yhteensä Malminkartano
SDP 381+391=772 ääntä
Persut 403+341=744 ääntä

Kerros nyt @Geezer onko 772 ääntä enemmän kuin 744 vai vähemmän? Ja onko Persut suurin, vai onko joku muu puolue suurin Malminkartanossa? Kerro sitten kuka oli väärässä ja valehteliko joku.

Jatkan noista muista myöhemmin, on vielä reissun rasitukset päällä.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Höpsis. Ketään ei ole kotona
Mielenkiintoista. Mä olen ennenkin törmännyt ihmisiin, jotka ei pysty myöntämään virheitään, mutta sä taidat olla kyllä kaikista pahin tapaus tällä saralla.

Toisaalta, jos sä et ole väärässä, niin osoita toki se kohta, missä tein virheen. Tuon pitäisi olla kovin helppoa tällaisessa asiassa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Mielenkiintoista. Mä olen ennenkin törmännyt ihmisiin, jotka ei pysty myöntämään virheitään, mutta sä taidat olla kyllä kaikista pahin tapaus tällä saralla.

Toisaalta, jos sä et ole väärässä, niin osoita toki se kohta, missä tein virheen. Tuon pitäisi olla kovin helppoa tällaisessa asiassa.

Nyt tämä hauskuus vasta alkaakin. Puhuin noista kahdesta kaupupungin osasta vilkaistuani pikaisesti erästä havainnekuvaa. Tosiasiassa äänestysalueita, joissa Persut olivat suurin puolue onkin kolme. Jätetään sokerit kuitenkin pohjalle odottamaan. Ettei kenellekään tätä jaarittelua seuranneelle tulisi sellaista kuvaa, että olen yhtä epärehellinen kuin sinä, niin kuvasta katsomani maapala ei ole koko Malminkartano ja siltä osin väitteeni oli virheellinen. Valehteluksi tätä ei kuitenkaan saa tekemälläkään.

Jos kuitenkin katsotaan tarkemmin Malminkartano A:ta ja B:tä, niin käy ilmi, että A käsittää ylivoimaisesti suurimman osan kyseistä kaupunginosaa ja nimenomaan sen sosiaalilehtopuolen. Eli toteamukseni saa itseasiassa lisävahvistuksen kaupunginosassa, jossa on kaksi äänestysaluetta, persut olivat suurempi siinä, missä mamutus on korkeampi. No, sinä voit tietysti kiemurrella, että emme voi tietää asuvatko väärän värisiksi nimittämäsi henkilöt lähiössä vai sen kyljessä olevalla pientaloalueella. Loppujen lopuksi virheeni oli puhua kaupunginosista eikä äänestysalueista. Eli, korjataan. Persut olivat viime eduskuntavaaleissa kolmen vahvasti mamutetun helsinkiläisen äänestysalueen suurin puolue.

Ja sitten sokerit pohjalta, eli se mainitsemani kolmas äänestysalue, jossa persut olivat suurin puolue. No, sehän on (rumpujen pärinää) .. eeeeei.. enpäs paljastakaan alueen nimeä. Tehdäänkö kuitenkin niin, että SINÄ kerrot mihin kaupunginosaan kuuluu äänestysalue 47E, jossa persujen osuus annetuista annetuista äänistä oli peräti 23.8%? Ehkä voisit jopa hieman kuvailla seutukuntaakin ja kuinka se kenties poikkeaa muista saman kaupungionosan äänestysalueista.
 
Viimeksi muokattu:

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta Perussuomalaisten kannatusta kantasuomalaisten keskuudessa nostanee korkea mamujen määrä? Toisin sanoen, jos Perussuomalaisten kannatus on jollain alueella esim. 15%, ja maahanmuuttajien osuus alueen väestöstä on 20%, niin Perussuomalaisten kannatus kantasuomalaisten joukossa on todellisuudessa yli 15%. Jotta relevantti ero syntyisi, tämä vaatisi kuitenkin ainakin kaksi taustaoletusta, joiden toteutumisesta minulla ei ole tietoa:

1) Maahanmuuttajat äänestävät suunnilleen yhtä ahkerasti, kuin kantasuomalaisetkin
2) Maahanmuuttajat eivät äänestä Persuja

Tämä siis vain spekulaationa, ei väitteenä. Onko jollain jotain faktoja heittää puolesta/vastaan?
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valehteluksi tätä ei kuitenkaan saa tekemälläkään.
No enhän mä ole tuollaista väittänytkään.

Jos kuitenkin katsotaan tarkemmin Malminkartano A:ta ja B:tä, niin käy ilmi, että A käsittää ylivoimaisesti suurimman osan kyseistä kaupunginosaa ja nimenomaansen sosiaalilehtopuolen.
Aika samankokoiset puoliskot ne on asukasmäärissä, molemmissa annettiin parisentuhatta ääntä. Jostain syystä mä en luota sun sanaan siitä, kummalla alueella asuu enemmän mamuja. Eiköhän me pidättäydytä näissä tilastoissa, kun ne kerran on käytössä.

Ja sitten sokerit pohjalta, eli se mainitsemani kolmas äänestysalue, jossa persut olivat suurin puolue. No, sehän on (rumpujen pärinää) .. eeeeei.. enpäs paljastakaan alueen nimeä. Tehdäänkö kuitenkin niin, että SINÄ kerrot mihin kaupunginosaan kuuluu äänestysalue 47E, jossa persujen osuus annetuista annetuista äänistä oli peräti 23.8%? Ehkä voisit jopa hieman kuvailla seutukuntaakin ja kuinka se kenties poikkeaa muista saman kaupungionosan äänestysalueista.
47E on Kontula C
SDP 432 ääntä
Persut 385 ääntä

Onko 432 enemmän vai vähemmän, kuin 385?

Persuille meni Helsingissä Jakomäki ja Kivikko. Jos haluat välttämättä äänestysaluettain, niin Jakomäki A, Kivikko ja Malminkartano A. Tosin meillä ei ole dataa mamujen määristä äänestysaluettain, niin en tiedä onko tuo paras valinta tässä tapauksessa.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta Perussuomalaisten kannatusta kantasuomalaisten keskuudessa nostanee korkea mamujen määrä? Toisin sanoen, jos Perussuomalaisten kannatus on jollain alueella esim. 15%, ja maahanmuuttajien osuus alueen väestöstä on 20%, niin Perussuomalaisten kannatus kantasuomalaisten joukossa on todellisuudessa yli 15%. Jotta relevantti ero syntyisi, tämä vaatisi kuitenkin ainakin kaksi taustaoletusta, joiden toteutumisesta minulla ei ole tietoa:

1) Maahanmuuttajat äänestävät suunnilleen yhtä ahkerasti, kuin kantasuomalaisetkin
2) Maahanmuuttajat eivät äänestä Persuja

Tämä siis vain spekulaationa, ei väitteenä. Onko jollain jotain faktoja heittää puolesta/vastaan?
Ainahan spekuloida voi. Olisin yllättynyt, jos mamut äänestäisivät kantaväestöä enemmän persuja. Toisaalta uskoisin, että mamujen äänestysprosentti on pienempi, kuin kantasuomalaisten ja täysin varmasti osa mamuista äänestää persuja. Onhan persuilla mamuja toiminnassa mukana.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites Itä-Pasila sopii sun teoriaan @Geezer ?

Hesarin jutun mukaan vieraskielisiä 22%, suurimpana ryhmänä Somalit!
Vaalitulos
1 Vihreät 19,1%
2 SDP 18,1%
3 Vasemmistoliitto 16,8%
4 Kokoomus 14,6%
5 Persut 13,7%

Entäs Roihuvuori. Vieraskielisiä 16%
Vaalitulos:
1 Vihreät 359+650=1009
2 SDP 237+649=886
3 Vasemmistoliitto 196+419=615
4 Kokoomus 225+378=603
5 Persut 183+398=581

Paljon mamuja ja kaikki mokuttajapuolueet kärjessä, vihreät ykkösenä. Eihän sen näin pitänyt mennä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
No enhän mä ole tuollaista väittänytkään.

Odotatko, että linkitän puolestasi viestit, joissa väität minua valhelijaksi tai peräti sarjavalehtelijaksi?

Aika samankokoiset puoliskot ne on asukasmäärissä, molemmissa annettiin parisentuhatta ääntä. Jostain syystä mä en luota sun sanaan siitä, kummalla alueella asuu enemmän mamuja. Eiköhän me pidättäydytä näissä tilastoissa, kun ne kerran on käytössä.

No, vetoa vain luottamuksen puutteeseen, jos aihe on vaikea, etkä siksi halua paneutua asiaan. Sovitaan sitten niin, että Malminkartano on sitä poikkeava kaupunginosa, etteivät väärän väriset keskityneet siellä vain kerrostaloalueelle.

47E on Kontula C
SDP 432 ääntä
Persut 385 ääntä

Onko 432 enemmän vai vähemmän, kuin 385?

Kappas vaan, virhe, Ei tosin minun, vaan manitsemani havainnekuvan tekjän.
(linkki kuvaan)
Vuoden 2015 eduskuntavaalien suurimmat puolueet äänestysalueittain

Persut ovat siis uuden Kallion toiseksi suurin puolue, kannatuksella, joka on kaksi ja puoli kertaa korkeampi kuin Kalliossa.

Riippumatta kuvan tekijän sekoilusta 47E:n ja 47K:n välillä, nayttää vahvasti siltä, että mitä suurempi on mamujen osuus äänestysalueen asukkaista, sitä suurempaa kannatusta persut nauttivat äänstäjien keskuudessa. Sääntö, jonka muutama poikkeus vahvistaa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Mites Itä-Pasila sopii sun teoriaan @Geezer ?

Hesarin jutun mukaan vieraskielisiä 22%, suurimpana ryhmänä Somalit!
Vaalitulos
1 Vihreät 19,1%
2 SDP 18,1%
3 Vasemmistoliitto 16,8%
4 Kokoomus 14,6%
5 Persut 13,7%

Kuten alla mainitsen, poikkeuksiakin on.

Entäs Roihuvuori. Vieraskielisiä 16%
Vaalitulos:
1 Vihreät 359+650=1009
2 SDP 237+649=886
3 Vasemmistoliitto 196+419=615
4 Kokoomus 225+378=603
5 Persut 183+398=581

Täytynee tulkita niin, että maalitolpat siirtyivät taas ja vahvan mamutuksen raja laski kuuteentoista prosenttiin. Tehdäänkö sama myös Malminkartanon kohdalla?
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotatko, että linkitän puolestasi viestit, joissa väität minua valhelijaksi tai peräti sarjavalehtelijaksi?
En väittänyt valehtelijaksi tässä asiassa.

Väitin sinua valehtelijaksi siinä vasemmistoväkivaltajutussa. Perun väitteeni ja pyydän anteeksi väitettäni. Unohdin, että valitsit sen vaihtoehdon, että olet toistuvasti levittänyt väärää tietoa Li Anderssonin puheista vaivautumatta tarkistamaan mitä hän todella sanoi. Lisäksi olet ilmeisesti onnistunut missaamaan kaikki ne viestit, jossa asian oikea laita on selvitetty. Kaikesta huolimatta olin väärässä ja pyydän syytöksiäni anteeksi.

Kappas vaan, virhe, Ei tosin minun, vaan manitsemani havainnekuvan tekjän.
(linkki kuvaan)
Vuoden 2015 eduskuntavaalien suurimmat puolueet äänestysalueittain
Tossa kuvassa, minkä tohon linkkasit, ne alueet on merkitty ihan oikein. Siinä on ne kolme äänetysaluetta peruille, mitkä mä sulle jo kerroin. Että ei ollut havainnekuvan tekijän virhe.

Tää on se syy, miksi mä en luota sun arvioon tuossa Malminkartanoasiassa. Sun teksteissä on kauheasti virheitä, joita sinä itse et toki ole tehnyt, mutta kuitenkin niitä virheitä siellä on.
Persut ovat siis uuden Kallion toiseksi suurin puolue, kannatuksella, joka on kaksi ja puoli kertaa korkeampi kuin Kalliossa.
Se oli se Kontula, joka on uusi Kallio, ei kivikko. Eikä tuo juttu minun keksintöni ole, eikä sitä nyt ihan kirjaimellisesti tarvitse ottaa. Kato vaikka googlesta. Hesarin arkistoistakin pitäisi löytyä jotain asiaan liittyen.

Riippumatta kuvan tekijän sekoilusta 47E:n ja 47K:n välillä, nayttää vahvasti siltä, että mitä suurempi on mamujen osuus äänestysalueen asukkaista, sitä suurempaa kannatusta persut nauttivat äänstäjien keskuudessa.
Kuvassa Kivikoksi merkitty alue on siis Kivikko. Sitten siinä kivikon oikealla puolella on alhaalta katsoen Kurkimäki, Kontula A, Kontula B ja Kontula C. Kaikki vahvasti mokuttajapuolueiden hallussa.

Sääntö, jonka muutama poikkeus vahvistaa.
Tämäkin vielä. Se, että suurin osa ihmisistä käyttää tätä sanontaa väärin, ei tarkoita sitä, että sinun pitää käyttää sitä myös väärin. Tai siis ethän sä tee virheitä, mutta kuitenkin. Mä en jaksa tätä asiaa sulle opettaa, mutta kato vaikka tämä wikipedian linkki, jos se siitä sulle aukeaisi: Poikkeus vahvistaa säännön – Wikipedia
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Hyvää juhannusta @Geezer ja @Anssi #5 , toivottaa Perussuomalaisten Parkanon piirijärjestö. Älkää menkö hukkumaan, teidän tarjoamaanne viihdettä kaivataan vielä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tää on se syy, miksi mä en luota sun arvioon tuossa Malminkartanoasiassa. Sun teksteissä on kauheasti virheitä, joita sinä itse et toki ole tehnyt, mutta kuitenkin niitä virheitä siellä on.

Höpsis. heiluttelit tuota epäluotettavuusleimakirvestä paljon ennen kuin olit itse tilastojen ääressä.

Se oli se Kontula, joka on uusi Kallio, ei kivikko. Eikä tuo juttu minun keksintöni ole, eikä sitä nyt ihan kirjaimellisesti tarvitse ottaa. Kato vaikka googlesta. Hesarin arkistoistakin pitäisi löytyä jotain asiaan liittyen.

Ok, ei oteta kirjaimellisesti. Nyt jää vain hämärän peitoon, mikä oli tämän letkautuksen tarkoitus.

Kuvassa Kivikoksi merkitty alue on siis Kivikko. Sitten siinä kivikon oikealla puolella on alhaalta katsoen Kurkimäki, Kontula A, Kontula B ja Kontula C. Kaikki vahvasti mokuttajapuolueiden hallussa.

Ajat asiaa edelleen sivuraiteelle. Kyse ei ole ollut missään vaiheessa siitä, mikä on koko vihervasemmiston kannatus vahvasti vieraskielisten asuttamilla alueilla, vaan siitä, että persut nauttivat suurta suosiota noilla samoilla seuduilla. Se minkä minä nostin esiin mokuttajapuolueista, on että Vihreät ovat suurin puolue pääasiassa sellaisissa kaupunginosissa, joissa vieraskielisten asukkaiden osuus on vähäinen. Kumpaakaan näistä kahdesta toteauksesta et ole kyennyt osoittamaan vääräksi.

Se, että löydät ankaralla työllä Itä-Pasilan ja Roihuvuoren kaltaiset poikkeukset ei muuta kokonaiskuvaa mihinkään. Arkaralla työllä viittaan siihen, että jos olet käytäny lähtenä tilastokeskusta, niin olet selatessasi joutunut Itä-Pasilan jälkeen ohittamaan sellaisia kaupunginosia kuten Kannelmäki, Pihlajisto, Pihlajamäki, Ala-Malmi, Ylä-Malmi ja Tapulikaupunki, joissa on sekä paljon mamuja, että persuja. nohtamata tietenkään sitä, että listan loppupäässä on sellaisia paikkoja kuten Meri-Rastila, Kallahti, Vesala, Mellunmäki jne.

Tämäkin vielä. Se, että suurin osa ihmisistä käyttää tätä sanontaa väärin, ei tarkoita sitä, että sinun pitää käyttää sitä myös väärin. Tai siis ethän sä tee virheitä, mutta kuitenkin. Mä en jaksa tätä asiaa sulle opettaa, mutta kato vaikka tämä wikipedian linkki, jos se siitä sulle aukeaisi: Poikkeus vahvistaa säännön – Wikipedia

Tosi, mutta täysin merkityksetön ja aiheeseen liittymätön lillukanvarsi, kuten suurin osa kirjoittamastasi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vihreät 19.1 %
SDP 18.1 %
Vasemmisto 16.8 %
Kokoomus 14.6 %
Perussuomalaiset 13.7 %
Keskusta 8.3 %
RKP 3.5 %
Piraattipuolue 2.9 %
Kristilliset 1.3

Itä-Pasila on perusöyhön mielestä, erittäin mamutettu alue kun 22% on vieraskielisiä. Jostain syystä se ei näy perusöyhöjen kannatuksen määrässä. Ilmeisesti Itä-Pasilassa eletään onnellisina punaviherkuplaassa. Mistä se voisi johtua. Luulisi, että öyhöillä olisi isompi kannatus kun kerran näin vaarallisella seudulla asuvat.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Vihreät 19.1 %
SDP 18.1 %
Vasemmisto 16.8 %
Kokoomus 14.6 %
Perussuomalaiset 13.7 %
Keskusta 8.3 %
RKP 3.5 %
Piraattipuolue 2.9 %
Kristilliset 1.3

Itä-Pasila on perusöyhön mielestä, erittäin mamutettu alue kun 22% on vieraskielisiä. Jostain syystä se ei näy perusöyhöjen kannatuksen määrässä. Ilmeisesti Itä-Pasilassa eletään onnellisina punaviherkuplaassa. Mistä se voisi johtua. Luulisi, että öyhöillä olisi isompi kannatus kun kerran näin vaarallisella seudulla asuvat.

Tuohan on aivan nuija päätelmä. Punavihreä kupla sijaitsee vain kivenheiton päässä Itä-Pasilasta. eli Kalliossa, jossa kommarihipeillä on yli 60%:n kannatus, missä heidän seuranaan majailee kourallinen virolaisia ja venäläisiä viina- ja pilleritrokareita. Missä palvelut, siellä viherkommarit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös