Mielenkiintoista. Mä olen ennenkin törmännyt ihmisiin, jotka ei pysty myöntämään virheitään, mutta sä taidat olla kyllä kaikista pahin tapaus tällä saralla.
Toisaalta, jos sä et ole väärässä, niin osoita toki se kohta, missä tein virheen. Tuon pitäisi olla kovin helppoa tällaisessa asiassa.
Nyt tämä hauskuus vasta alkaakin. Puhuin noista kahdesta kaupupungin osasta vilkaistuani pikaisesti erästä havainnekuvaa. Tosiasiassa äänestysalueita, joissa Persut olivat suurin puolue onkin kolme. Jätetään sokerit kuitenkin pohjalle odottamaan. Ettei kenellekään tätä jaarittelua seuranneelle tulisi sellaista kuvaa, että olen yhtä epärehellinen kuin sinä, niin kuvasta katsomani maapala ei ole koko Malminkartano ja
siltä osin väitteeni oli virheellinen. Valehteluksi tätä ei kuitenkaan saa tekemälläkään.
Jos kuitenkin katsotaan tarkemmin Malminkartano A:ta ja B:tä, niin käy ilmi, että A käsittää ylivoimaisesti suurimman osan kyseistä kaupunginosaa ja nimenomaan sen sosiaalilehtopuolen. Eli toteamukseni saa itseasiassa lisävahvistuksen kaupunginosassa, jossa on kaksi äänestysaluetta, persut olivat suurempi siinä, missä mamutus on korkeampi. No, sinä voit tietysti kiemurrella, että emme voi tietää asuvatko
väärän värisiksi nimittämäsi henkilöt lähiössä vai sen kyljessä olevalla pientaloalueella. Loppujen lopuksi virheeni oli puhua kaupunginosista eikä äänestysalueista. Eli, korjataan. Persut olivat viime eduskuntavaaleissa
kolmen vahvasti mamutetun helsinkiläisen äänestysalueen suurin puolue.
Ja sitten sokerit pohjalta, eli se mainitsemani kolmas äänestysalue, jossa persut olivat suurin puolue. No, sehän on (rumpujen pärinää) .. eeeeei.. enpäs paljastakaan alueen nimeä. Tehdäänkö kuitenkin niin, että SINÄ kerrot mihin kaupunginosaan kuuluu
äänestysalue 47E, jossa persujen osuus annetuista annetuista äänistä oli peräti 23.8%? Ehkä voisit jopa hieman kuvailla seutukuntaakin ja kuinka se kenties poikkeaa muista saman kaupungionosan äänestysalueista.