Toejoen Veikko
Jäsen
Käsittääkseni kyseinen henkilö erosi ja erotettiin perussuomalaisista. Onko hän sitten kieltänyt jossain kokevansa mieltymystä kansallissosialistiin ajatuksiin? Minä en ole tuollaista ainakaan lukenut. Ja jos olisi, niin millä tiedoin sinä tai kukaan muukaan voisi väittää, että hänen kieltävä kantansa ei vastaisi totuutta? Jos jollain henkilöllä on päällään CCCP-huppari, niin tarkoittaako se henkilön olevan neukku tai kokevan neukku-sympatioita?Vaan ei, pitää selitellä natsitervehdyksen vääränlaisuutta...
Mikäli sinä ja muutamat toimittajat yritätte väittää jotain tervehdystä tai kädenojennusta natsitervehdykseksi, niin olkaa vapaat. Väittämistä huolimatta kyseinen teko ei ole lähdemateriaalin valossa natsitervehdys.
Täällä ei asiaa ole perustellut juurikaan muut kuin minä. Ja minä en ole hännystelijä. Toivon, että pitäydytään fatkoissa.Tarinankertoja kirjoitti:Täällä hännystelijät sitten koittaa vielä perustella että on oikeasti totta että oli eritervehdys tms. jauhantaa.
Ja jos se, että minä pyrin kohti faktoja on sinun mielestäsi tms. jauhantaa, niin se ehkä kertoo enemmän sinusta. Ymmärrän kyllä, että jonkinlaiset valheellisten väittämien sisällöt saattavat tuottaa joillekin tyydytystä. Useimmille ne niin tekevät. Kenties kaikille. Riippuen siitä väittämän sisällöstä. Olipa se totta tai ei.
Viimeksi muokattu: