Mikäs sitten pakotti valitsemaan Huhtasaaren presidenttiehdokkaaksi?
Persuthan eivät edes halunneet asettaa ehdokasta ennen kuin Niinistö alkoi ulisemaa puoluekokouksesta.
Jotenkin on semmoinen tunne, että Halla-ahon vakan alla kytee aika tavalla, mutta pystyy nykyään pitämään näistä asioista julkisesti suunsa kiinni.Jotenkin on sellainen tunne, että Mestari on opetuslapsiinsa verrattuna lopulta aika suvakki.
Kyllä. Ja kun sanotaan suvakki, niin se pitää tulkita niinkuin aika usein muutoinkin eli fiksumpi kuin vertailuryhmänsä.Jotenkin on sellainen tunne, että Mestari on opetuslapsiinsa verrattuna lopulta aika suvakki.
Onko kukaan lukenut tuota Lauri Nurmen kirjaa "Perussuomalaisten hajoamisen historia" ja jos on, niin onko lukemisen arvoinen?
Muiden kaksinaismoralismi on sen verran selvää, että persuille käy hyvin, että muut puhuvat noin älyttömästi. Sataa sinne kuuluisaan laariin. Ja minua ei oikeasti kiinnosta vähääkään, mitä Antti Rinne tai Jan Vapaavuori tekivät reilut kymmenen vuotta sitten, kuten minua ei myöskään kiinnosta ollenkaa, mitä Halla-aho kirjoitti vuonna 2003 tai vuonna 2006.
minua ei myöskään kiinnosta ollenkaa, mitä Halla-aho kirjoitti vuonna 2003 tai vuonna 2006.
Minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti.
- Halla-aho 2006
13 vuotta myöhemmin tämä maailmankaikkeuden alhaisin repliiti kelpaisi hallituskumppaniksi. Tämä ilmeisesti ei ole kaksinaismoralistista?
Hakkaraisen tuomio nostetaan esille siksi, että se on äärimmäisen ironinen ottaen huomioon, että hänen politiikkansa kärki on estää maahanmuuttajia tulemasta Suomeen tekemään seksuaalirikoksia.Meillä on pian pääministerinä entinen rötöstelevä isännöitsijä. Helsingin pormestarina tuomittu väkivaltarikollinen, mutta juuri persujen sakkotuomioihin johtaneet rikokset ovat se suuri ongelma?
Muiden kaksinaismoralismi on sen verran selvää, että persuille käy hyvin, että muut puhuvat noin älyttömästi. Sataa sinne kuuluisaan laariin. Ja minua ei oikeasti kiinnosta vähääkään, mitä Antti Rinne tai Jan Vapaavuori tekivät reilut kymmenen vuotta sitten, kuten minua ei myöskään kiinnosta ollenkaa, mitä Halla-aho kirjoitti vuonna 2003 tai vuonna 2006.
Asia yhteydestä, kun irrotetaan lauseita, niin kenestä tahasta saadaan tehtyä hirviö.
Sosiaalidemokraatin selkäranka
Sieltä vaan lukemaan kyseisen blogiteksti. Vähän kuitenkin arvelen, että sinua ei sen lukeminen itse asiassa kiinnosta, vaan tykkäät vain öyhöttää, mikä sinulle totta kai suotakoon.
Joku voisi ajatella että on hieman eroa jos tuomio on annettu vuonna 1983 vai 2018, mutta keskiverto perussuomalainen ei tällaiseen tietenkään kykene.Meillä on pian pääministerinä entinen rötöstelevä isännöitsijä. Helsingin pormestarina tuomittu väkivaltarikollinen, mutta juuri persujen sakkotuomioihin johtaneet rikokset ovat se suuri ongelma?
Aika merkittävä vaikutus noissa on sillä, että katuuko vanhoja rötöstelyjään vai ei. Aikooko jatkaa samalla tiellä, vai onko muuttanut huonoja tapojaan. Myöntääkö tehneensä väärin, vai onko rikostuomio vain parin ihmisen mielipide ja oliko tekemänsä seksuaalinen väkivaltainen ahdistelu vain leikkiä, jota väkivallan uhri käyttää hyväkseen saadakseen julkisuutta jne.Meillä on pian pääministerinä entinen rötöstelevä isännöitsijä. Helsingin pormestarina tuomittu väkivaltarikollinen, mutta juuri persujen sakkotuomioihin johtaneet rikokset ovat se suuri ongelma?
Halla-aholta on lukuisia kertoja kyselty onko mies vielä samaa mieltä kirjoituksistaan. Kyllä on. Allekirjoittaa edelleen kaiken kirjoittamansa. Esimerkiksi sen, kun kertoi, että olisi "yksinomaan iloinen" jos "maahanmuuttajajengi" raiskaisi nimeltä mainitsemansa vihreiden istuvan kansanedustajan. Myöhemmin Halla-aho totesi, että kansanedustajan mainitseminen nimeltä oli epäviisasta, mutta olevansa periaattesta edelleen samaa mieltä.Muiden kaksinaismoralismi on sen verran selvää, että persuille käy hyvin, että muut puhuvat noin älyttömästi. Sataa sinne kuuluisaan laariin. Ja minua ei oikeasti kiinnosta vähääkään, mitä Antti Rinne tai Jan Vapaavuori tekivät reilut kymmenen vuotta sitten, kuten minua ei myöskään kiinnosta ollenkaa, mitä Halla-aho kirjoitti vuonna 2003 tai vuonna 2006.
Väittäisin, että ilman niitä kirjoituksia Perussuomalaiset olisivat saaneet jatkaa 2017 hallituksessa. Toki ilman niitä kirjoituksia Halla-Aho ei olisi tässä ja tuskinpa persutkaan olisivat jytkytelleet.Halliksen kirjoituksia sen kummemmin puolustelematta (on siellä aika järkkyäkin kamaa), niin:
Jos Hallan vastustajien ainoat poliittiset hyökkäysaseet ovat 15v vanhat blogikirjoitukset, niin ei hirveän hyvin mene.
Halla-aholta on lukuisia kertoja kyselty onko mies vielä samaa mieltä kirjoituksistaan. Kyllä on. Allekirjoittaa edelleen kaiken kirjoittamansa. Esimerkiksi sen, kun kertoi, että olisi "yksinomaan iloinen" jos "maahanmuuttajajengi" raiskaisi nimeltä mainitsemansa vihreiden istuvan kansanedustajan. Myöhemmin Halla-aho totesi, että kansanedustajan mainitseminen nimeltä oli epäviisasta, mutta olevansa periaattesta edelleen samaa mieltä.
Oletko sinä sitä mieltä, että esim vihreiden tai sdp:n naiskansanedustajien pitäisi riemumielin ja hymyt naamoillaan rientää tekemään tiivistä yhteistyötä Jussin kanssa, joka "vilpittömästi ja täydestä sydämestään" olisi "yksinomaan iloinen", jos nämä naiset joutuisivat joukkoraiskauksen uhriksi?
Linkit edellä kerrottuun ja muutama muukin Jussin mielipide juttu löytyy esim tästä hesarin jutusta: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006075317.html
En ole Halla-ahon kanssa samaa mieltä monista noista asioista mitä tuolla käsitellään. Itselläni ei ole noin raflaavat mielipiteet ja en toivo kenellekään tapahtuvan mitään väärää.
Et sä sitten lopulta niin kaukana ollutkaan Mestarin mielipiteistä.Tämä porukka on ihan oikeasti, täydellisesti syypää siihen, että ulkomaalaiset raiskaa ja tappaa suomessa naisia ja lapsia, täydellisesti syypää 100% ja silti täälläkin osa ihmisistä hiljaisesti ja jopa äänekkäästi hyväksyy tämän asian.
Nuo rikokset joista poliitikot ja muut päättäjät ovat selvinneet täysin ilman minkäänlaista edes pelkoa tuomiosta ovat sen tason rikoksia ihmisyyttä vastaan ja myös rikos Suomen kansaa kohtaan. Tämä piilotetaan ja selitellään valkoiseksi ja on ihan täysin paradoksaalinen asia ja en näe mitään muuta syytä sille kuin sen, että moni tienaa tällä mamu ja turvapaikka hommalla.
Kirjoitat ensin näin:
Ja sitten otat tällaisen vaihteen:
Et sä sitten lopulta niin kaukana ollutkaan Mestarin mielipiteistä.
Eihän seksin hamuaminen ole rikos, jos se on molemmin puolin vapaaehtoista ja tapahtuu täysi-ikäisten kesken. MIksi VOK:n naiset pitäisi tuomita sen vuoksi?VOKin seksiä hamuavia naisia ja kaikkia jotka tästä turvapaikka sekaannuksesta on hyötynyt, ole tuomittu millään tavalla.
Mistä oikeuslaitoksen pitäisi tuomita Halla-ahon maalittama naiskansanedustaja?Sanoinko jossain, että meillä ei ole samoja mielipiteitä? Mielestäni sanoin tai ainakin yritin sanoa, että itse en toivo ketään raiskattavan tai hakattavan yms. vaan oikeuslaitokset sitten hoitaa rangaistusasiat.
Onko Trump mielestäsi kansanpetturi ja "100% vastuussa maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista"? Hänhän ei ole tilkinnyt rajaa, vaikka puheet ovat kovat.Sanoinko jossain, että meillä ei ole samoja mielipiteitä? Mielestäni sanoin tai ainakin yritin sanoa, että itse en toivo ketään raiskattavan tai hakattavan yms. vaan oikeuslaitokset sitten hoitaa rangaistusasiat.
Eihän seksin hamuaminen ole rikos, jos se on molemmin puolin vapaaehtoista ja tapahtuu täysi-ikäisten kesken. MIksi VOK:n naiset pitäisi tuomita sen vuoksi?
Mistä oikeuslaitoksen pitäisi tuomita Halla-ahon maalittama naiskansanedustaja?