Mun luottamus ihmisiin sekä erityisesti perussuomalaisten jäseniin ei ole noin korkealla.Halla-ahon ei tarvitse sanoa mitään. Ihmisillä on silmät päässä. Huhtasaarilla ei kannua nostella.
Mun luottamus ihmisiin sekä erityisesti perussuomalaisten jäseniin ei ole noin korkealla.Halla-ahon ei tarvitse sanoa mitään. Ihmisillä on silmät päässä. Huhtasaarilla ei kannua nostella.
Halla-ahon ei tarvitse sanoa mitään. Ihmisillä on silmät päässä. Huhtasaarilla ei kannua nostella.
Tämähän oli kait pakollinen homma, jotta Perussuomalaisten puoluehallitukseen tuli enemmistö "halla-aholaisia", eikä Soini olisi voinut syrjäyttää halla-aholaisia.Niillä samoilla, jotka edellisessä kokouksessa juuri äänestivät Huhtasaaren ja Hakkaraisen puolueen johtoon?
Mikäs sitten pakotti valitsemaan Huhtasaaren presidenttiehdokkaaksi?Tämähän oli kait pakollinen homma, jotta Perussuomalaisten puoluehallitukseen tuli enemmistö "halla-aholaisia", eikä Soini olisi voinut syrjäyttää halla-aholaisia.
Siihen en osaa vastata. En tiedä oliko muita halukkaita ollenkaan.Mikäs sitten pakotti valitsemaan Huhtasaaren presidenttiehdokkaaksi?
Tämähän oli kait pakollinen homma, jotta Perussuomalaisten puoluehallitukseen tuli enemmistö "halla-aholaisia", eikä Soini olisi voinut syrjäyttää halla-aholaisia.
Mikäs sitten pakotti valitsemaan Huhtasaaren presidenttiehdokkaaksi?
No nyt on vaaleissa todistettu, että "halla-aholaisia" on persuista murskaenemmistö ja sinisten valehtelu pitäisi hitaimillekin olla selvää.
Jotenkin on semmoinen tunne, että Halla-ahon vakan alla kytee aika tavalla, mutta pystyy nykyään pitämään näistä asioista julkisesti suunsa kiinni.Jotenkin on sellainen tunne, että Mestari on opetuslapsiinsa verrattuna lopulta aika suvakki.
Kyllä. Ja kun sanotaan suvakki, niin se pitää tulkita niinkuin aika usein muutoinkin eli fiksumpi kuin vertailuryhmänsä.Jotenkin on sellainen tunne, että Mestari on opetuslapsiinsa verrattuna lopulta aika suvakki.
Onko kukaan lukenut tuota Lauri Nurmen kirjaa "Perussuomalaisten hajoamisen historia" ja jos on, niin onko lukemisen arvoinen?
Muiden kaksinaismoralismi on sen verran selvää, että persuille käy hyvin, että muut puhuvat noin älyttömästi. Sataa sinne kuuluisaan laariin. Ja minua ei oikeasti kiinnosta vähääkään, mitä Antti Rinne tai Jan Vapaavuori tekivät reilut kymmenen vuotta sitten, kuten minua ei myöskään kiinnosta ollenkaa, mitä Halla-aho kirjoitti vuonna 2003 tai vuonna 2006.
minua ei myöskään kiinnosta ollenkaa, mitä Halla-aho kirjoitti vuonna 2003 tai vuonna 2006.
Minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti.
- Halla-aho 2006
13 vuotta myöhemmin tämä maailmankaikkeuden alhaisin repliiti kelpaisi hallituskumppaniksi. Tämä ilmeisesti ei ole kaksinaismoralistista?
Hakkaraisen tuomio nostetaan esille siksi, että se on äärimmäisen ironinen ottaen huomioon, että hänen politiikkansa kärki on estää maahanmuuttajia tulemasta Suomeen tekemään seksuaalirikoksia.Meillä on pian pääministerinä entinen rötöstelevä isännöitsijä. Helsingin pormestarina tuomittu väkivaltarikollinen, mutta juuri persujen sakkotuomioihin johtaneet rikokset ovat se suuri ongelma?
Muiden kaksinaismoralismi on sen verran selvää, että persuille käy hyvin, että muut puhuvat noin älyttömästi. Sataa sinne kuuluisaan laariin. Ja minua ei oikeasti kiinnosta vähääkään, mitä Antti Rinne tai Jan Vapaavuori tekivät reilut kymmenen vuotta sitten, kuten minua ei myöskään kiinnosta ollenkaa, mitä Halla-aho kirjoitti vuonna 2003 tai vuonna 2006.
Asia yhteydestä, kun irrotetaan lauseita, niin kenestä tahasta saadaan tehtyä hirviö.
Sosiaalidemokraatin selkäranka
Sieltä vaan lukemaan kyseisen blogiteksti. Vähän kuitenkin arvelen, että sinua ei sen lukeminen itse asiassa kiinnosta, vaan tykkäät vain öyhöttää, mikä sinulle totta kai suotakoon.
Joku voisi ajatella että on hieman eroa jos tuomio on annettu vuonna 1983 vai 2018, mutta keskiverto perussuomalainen ei tällaiseen tietenkään kykene.Meillä on pian pääministerinä entinen rötöstelevä isännöitsijä. Helsingin pormestarina tuomittu väkivaltarikollinen, mutta juuri persujen sakkotuomioihin johtaneet rikokset ovat se suuri ongelma?
Aika merkittävä vaikutus noissa on sillä, että katuuko vanhoja rötöstelyjään vai ei. Aikooko jatkaa samalla tiellä, vai onko muuttanut huonoja tapojaan. Myöntääkö tehneensä väärin, vai onko rikostuomio vain parin ihmisen mielipide ja oliko tekemänsä seksuaalinen väkivaltainen ahdistelu vain leikkiä, jota väkivallan uhri käyttää hyväkseen saadakseen julkisuutta jne.Meillä on pian pääministerinä entinen rötöstelevä isännöitsijä. Helsingin pormestarina tuomittu väkivaltarikollinen, mutta juuri persujen sakkotuomioihin johtaneet rikokset ovat se suuri ongelma?
Halla-aholta on lukuisia kertoja kyselty onko mies vielä samaa mieltä kirjoituksistaan. Kyllä on. Allekirjoittaa edelleen kaiken kirjoittamansa. Esimerkiksi sen, kun kertoi, että olisi "yksinomaan iloinen" jos "maahanmuuttajajengi" raiskaisi nimeltä mainitsemansa vihreiden istuvan kansanedustajan. Myöhemmin Halla-aho totesi, että kansanedustajan mainitseminen nimeltä oli epäviisasta, mutta olevansa periaattesta edelleen samaa mieltä.Muiden kaksinaismoralismi on sen verran selvää, että persuille käy hyvin, että muut puhuvat noin älyttömästi. Sataa sinne kuuluisaan laariin. Ja minua ei oikeasti kiinnosta vähääkään, mitä Antti Rinne tai Jan Vapaavuori tekivät reilut kymmenen vuotta sitten, kuten minua ei myöskään kiinnosta ollenkaa, mitä Halla-aho kirjoitti vuonna 2003 tai vuonna 2006.