Alkoholilla ei osuutta asiaan, kun persu paskoo nurkkiin – tekevät sitä siis selvinpäin.
Kansanedustaja turmeli loma-asunnon - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Aika paljon asiavirheitä olet onnistunut saamaan yhteen virkkeeseen. Onnittelut siitä. Oletko ylpeä aikaansaannoksestasi?
Itse tapaushan on valitettava siksi, että Väätäisellä on alkoholiongelma, jonka hän on itse jo aikoja sitten toki myöntänyt. Ja ei olisi pitänyt valehdella silloin vähän aikaa sitten, että mistä ne mustelmat ovat tulleet, sillä nykymaailmassa kaikki tulee aina ennemmin tai myöhemmin ilmi koska aina löytyy joku urpo keltaisen lehdistön toimittaja, joka haluaa tuntea itsensä muita paremmaksi kiusaamalla toisia ihmisiä. Tosin voihan olla, että juuri sillä hetkellä kun ne mustelmat tuli, Väätäinen ei ollut humalassa vaan asia meni kuten hän sanoi, mutta yhtä kaikki.
Väätäinen muuten jo itse eilen Uuden Suomen blogissaan kertoi tästä asiasta ja mm. tämän jutun tehneen toimittajan soitosta ja Väätäiselle vittuilusta, aika säälittävän kuvan saa sen perusteella kyllä tästä toimittajastakin jonka nimeä en viitsi edes mainita. Kait tuollakin "uutisella" joku uutisarvo on, mutta ihmettelen kyllä että mikä koska jos Väätäinen on lomallaan ottanut kuppia, ei ole aiheuttanut ihmisille vahinkoa ja aineelliset vahingotkin on jo ajat sitten korvannut, niin mistä kohu? Tai no oikeastaan, ei tästä mitään kohua ole edes saatu aikaiseksi ja ihan hyvä niin, vaikka keltaisella lehdistöllä ilmeisen kova yritys olikin.
Jos Väätäinen olisi ollut humalassa työtehtäviä hoitaessaan tai Suomea edustaessaan, kuten jotkut muut eduskunnan alkoholiongelmaiset juopot esim. Sampsa Kataja ja Paavo Arhinmäki, niin sitten tässä olisi kohun paikka. Mutta nyt siis alkoholisti ratkesi lomallaan ryyppäämään, aiheutti aineellista vahinkoa ja on ne jo korvannutkin, mitään muuta ei ole tapahtunut.