Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Ei hätää, Kiken iskä on voittanut lotossa pääpotin, joten sen takia rahaa on riittänyt, kun ollut vaikeeta. Tulihan sieltä luonnollinen selitys pienille tuloille...
Ylipäätään nämä kaikki mahdolliset filungit olisi hyvin todennäköisesti tulleet jo julki.
Jos fiman kautta on tehty jotain joka ei kestä päivänvaloa, näyttö siitä on kirjanpidossa. Ja sen näkee vain yrittäjä itse ja kirjanpitäjä, ellei verotarkastusta ole tehty.'
Näin ollen jää avoimeksi, miten filungit (jos niitä on) olisivat voineet tulla julki.
Kikellä on yritysmuotona Oy, joten hänen pitää toimittaa kaupparekisteriin tilinpäätöksensä.
Opinpa tänään persulta Saunan taakse -termille yhden uuden merkityksen.
Jos persu sanoo: "Halonen sopii saunan taakse", niin persu tarkoittaa: "Ihmisten pitää mennä puusaunoihin ja haistella vähän ulkopuolista maailmaa, että ei tapahdu tällaisia kannanottoja"
Kun tulee sammakko suusta, niin heti korjataan mitä se "oikeasti" tarkoitti.
Varapuheenjohtajat taas vauhdissa:
Viitanen kirjoitti sunnuntaina tamperelaisen demarivaltuutetun Facebook-sivuille näin: ”Tämmöset kirjoitukset ovat kukkahattutätien ja setien mieleen. Kaikki punavihreät pitäisi lahdata 1918 malliin!!”
Viitanen itse ei ymmärrä kohua.
– En näe siinä mitään sellaista, miksi minun pitäisi katua. Ilmeisesti olen niin tyhmä, etten ymmärrä. Ihmiset heittävät netissä kaikenlaista juttua, mitä eivät tarkoita.
Aamulehti
Että näin...
Milloinkas varavaltuutetuista tuli varapuheenjohtajia? Vai onko persujen kolmas valtakunta antanut salaiset ylennykset kaikille?...
Vahva sama. Potkut puolueesta ja sulkeminen kaiken toiminnan ulkopuolella heti. Kiitos.Kyllä osaa hävettää näiden varapersujen aivopierut ihan kohtuudella. Vaikka en puoluetta ole äänestänyt niin JHA ja Soini ovat ok porukkaa jotka tuovat maamme poliittiseen hiirimäisyyteen edes jotain viihdearvoa. Nämä varaturhakkeet...ei saatana. Hiljaiseksi tosiaankin vetää.
Vahva sama. Potkut puolueesta ja sulkeminen kaiken toiminnan ulkopuolella heti. Kiitos.
Opinpa tänään persulta Saunan taakse -termille yhden uuden merkityksen.
Jos persu sanoo: "Halonen sopii saunan taakse", niin persu tarkoittaa: "Ihmisten pitää mennä puusaunoihin ja haistella vähän ulkopuolista maailmaa, että ei tapahdu tällaisia kannanottoja"
– Ei siellä ainakaan minun mielestäni ole aikarajoja ja semmosia, hän sanoi ja lisäsi, ettei hänellä ole luomiskertomukseen mitään korjattavaa.
Häneltä kysyttiin, onko hän kuullut evoluutioteoriasta.
– Oonhan mä nyt kuullut kaiken maailman paukkujuttuja tuolla, että on paukahtanut tuolla ja tullut sitten.
Uskotko siihen?
– En mä. Miten se muuten menee? Onko se joku että, tulee joku on tehnyt jonkun tulitikkupaukun avaruudessa?
Et siis usko lajien kehitykseen, kuten Darwin on sen kirjoittanut?
– En, Hakkarainen vastasi ykskantaan.
Kerrotko tarkemmin, mikä on tuo porukka "me", jonka katsot kuuluvan enemmistöön? Itse olen hetero, mutta en koe voivani huonosti, vaikka Oinonen ei ole presidentti. Päinvastoin. Voin varmasti paremmin, jos ja kun Oinonen ei tule koskaan olemaan maamme presidentti. Homoseksuaalit eivät vaikuta hyvinvointiini millään lailla. Eivät edes, vaikka tanssivat linnan juhlissa keskenään.Silloin voi heterotkin hyvin ja meitä kuitenkin on enemmistö.
Vahva sama. Potkut puolueesta ja sulkeminen kaiken toiminnan ulkopuolella heti. Kiitos.
Ilmeisesti Perussuomalaiseen puolueeseen ei mahdu erilaiset mielipiteet vaan kaikkien pitää olla samaa mieltä?? Tulee mieleen yksi entinen suurpuolue.
Minua hieman ihmetyttää, miten teet tällaisissa yhteyksissä toistuvasti tuollaisen "persuissa erilaisille mielipiteille ei taida ole tilaa" -tyylisen tulkinnan.
Miksi, oi miksi, Tosifani on niin sarkastinen, miksi hän pilaa tämän vakavan keskustelun?
Ei ole kysymys mielipiteestä kun itsekin tiedät. Kuittauksesi ei nyt kyllä toiminut.Ilmeisesti Perussuomalaiseen puolueeseen ei mahdu erilaiset mielipiteet vaan kaikkien pitää olla samaa mieltä?? Tulee mieleen yksi entinen suurpuolue.