Vain heteroille. Kumpi pahempi, homoseksuaalisuus vai Oinonen

  • 3 084
  • 14

Suurempi uhka heteroiden hyvinvoinnille

  • Kumpikaan ei uhkaa lainkaan

    Ääniä: 34 24,3%
  • Homoseksuaalisuus

    Ääniä: 18 12,9%
  • Oinonen presidenttinä

    Ääniä: 77 55,0%
  • Molemmat yhtä paljon

    Ääniä: 11 7,9%

  • Äänestäjiä
    140

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eräs palstaveli antoi ymmärtää, että Pentti Oinosen valinta maamme presidentiksi saisi heterotkin voimaan hyvin. Ottamatta kantaa siihen, voivatko heterot tällä hetkellä hyvin vai ei, haluan tietää kumpi on mahdollisesti suurempi uhka palstan heteroiden hyvinvoinnille, homoseksuaalisuus vai Oinonen presidenttinä.

Koska kyseessä on tutkimus heteroiden hyvinvoinnista, pyydän tulosten oikeellisuuden turvaamiseksi palstan homo- ja bi-seksuaaleja tyytymään tällä kertaa tulosten seurantaan ja kommentointiin äänestämisen sijaan.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Oinonen presidenttinä todennäköisesti katkoisi ainakin muutamia hiussuonia päästäni. Homoseksuaalisuus puolestaan ei vaikuta minun kohdallani yhtään mitenkään mihinkään. Vastaan siis Oinonen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua heterona uhkaisi vain se, jos en saisi pillua. Sitä kuitenkin saan, joten ei mun tartte äänestää ollenkaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minulle on aivan sama, mitä homot tekevät, mutta pelkkä ajatus Oinosesta pressana sai minut äänestämään häntä vastaan.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oinonen on jopa Hakkaraista enemmän pihalla kaikesta. Viihdyttäviä henkilöitä toki molemmat, politiikan Jarkko Ruutuja.

Oinonen pressana, ei kiitos. Tosin taitaisi olla erilaiset Linnan Juhlat kiljutynnyreineen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minua henkilökohtaisesti ei uhkaa kumpikaan, joskin joskus aikoinaan ilmeisesti hiusmuotini (poninhäntä) innoittamana sain torjua tämän tästä miesten lähentely-yrityksiä rujon kaveriporukkani repeillessä vierestä seuratessaan - haistakaa...
Oinosesta ei pressaa Suomeen tule, tuskin esim. Somaliaankaan, joten eipä sekään uhkaa ketään.

Muuten olen tässä kysymyksessä vahvasti Evilin linjoilla.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Millä tavalla homoseksuaalisuus uhkaisi minun hyvinvointiani? Vaikea kuvitella tilannetta. Ehkäpä siinä tapauksessa, että homoseksuaalisuus yleistyisi räjähdysmäisesti muoti-ilmiön tavoin, ja kaikki stereotypiat kävisivät toteen. UrhoTV alkaisi lähettää sisustusohjelmia ja vaatekaupoissa housuvalikoimat rajoittuisivat kireisiin nahkapöksyihin. Työympäristössä kaikki olisi ihkua ja jonotus miesten vessaan ei johtuisi kusihädästä, vaan siitä peilistä.

Oinosen kohdalla tulee melko usein revettyä herran puheille, ehkä se voisi uhata terveyttäni, jos Oinosen hardcorefanit pillastuisivat spontaanista naurukohtauksestani ja löisivät ihan täyttä.

Vastasin ylimmän.
 

scholl

Jäsen
Halonen presidenttinä on jo koettu ja se on ollut melkoinen uhka meidän hyvinvoinnillemme, joten ei voi mennä enää huonommaksi. Niinpä en vastaa mitään.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miesten homoseksuaalisuus ei ole minulle uhka, mutta naisten lisääntynyt homoseksuaalisuus huonontaa mahdollisuuksia. BI-touhu naisilla taas on jopa suotavaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minua heterona uhkaisi vain se, jos en saisi pillua. Sitä kuitenkin saan, joten ei mun tartte äänestää ollenkaan.
Ikinä ei ole minulta pillu jäänyt saamatta homojen takia. Monta kertaa on jäänyt kyllä muista syistä saamatta. Silti on aivan mahdollista että olen joskus nuoruudessani saattanut erehtyä vonkaamaan lepakolta kun ne kaikki eivät ole kumminkaan rekkakuskin näköisiä. Kukaan ei ole kuitenkaan tunnustautunut ikinä lesboksi. Sitä on joko annettu mukisematta tai mukistu jotain ja oltu antamatta.

Tadun kommenttia naisten lisääntyneestä homoseksuaalisuudesta en kyllä niele ihan sellaisenaan. Tuossa voi siinä mielessä olla kuitenkin perää, että l- ja bi-naiset tunnustavat varmaan avoimemmin väriään ulospäin kuin joskus takavuosina. Ilmiötä saattaa korostaa vielä homouden jokseenkin överiksi mennyt käsittely medioissa. Homo ja lesbo sitä-ynnä-tätä, vähän väliä tulee samaa länkytystä. Ikään kuin tähdellisempiä asioita ei juuri olisi kuin homojen oikeudet, homojen loukkaantumiset ja huohottaminen homosuvaitsevaisuuden puolesta tai homoja vastaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Ei aavistustakaan, että kuka vitun Oinonen, mutta sinne ääneni. Kuulostaa nimenäkin homolta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
On vielä kolmas kategoria: ensin on mukistu, mutta jos vonkaajalla on riittänyt kärsivällisyyttä ja/tai viinaa, on lopulta taivuttu antamaan.
Nelikenttämalli antaa mahdollisuuden vielä neljännellekin vaihtoehdolle. Siis ensin meinattiin antaa mukisematta, mutta sitten tultiin joko järkiinsä tai muuten vaan saatiin torttu housuun. Miten vaan, mutta ei kumminkaan annettu. Mukistiin mahdollisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös