Perussuomalaiset

  • 5 569 461
  • 44 578

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kun tulee sammakko suusta, niin heti korjataan mitä se "oikeasti" tarkoitti.

Varapuheenjohtajat taas vauhdissa:

Viitanen kirjoitti sunnuntaina tamperelaisen demarivaltuutetun Facebook-sivuille näin: ”Tämmöset kirjoitukset ovat kukkahattutätien ja setien mieleen. Kaikki punavihreät pitäisi lahdata 1918 malliin!!”

Viitanen itse ei ymmärrä kohua.

En näe siinä mitään sellaista, miksi minun pitäisi katua. Ilmeisesti olen niin tyhmä, etten ymmärrä. Ihmiset heittävät netissä kaikenlaista juttua, mitä eivät tarkoita.

Aamulehti

Että näin...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Varapuheenjohtajat taas vauhdissa:

Viitanen kirjoitti sunnuntaina tamperelaisen demarivaltuutetun Facebook-sivuille näin: ”Tämmöset kirjoitukset ovat kukkahattutätien ja setien mieleen. Kaikki punavihreät pitäisi lahdata 1918 malliin!!”

Viitanen itse ei ymmärrä kohua.

En näe siinä mitään sellaista, miksi minun pitäisi katua. Ilmeisesti olen niin tyhmä, etten ymmärrä. Ihmiset heittävät netissä kaikenlaista juttua, mitä eivät tarkoita.

Aamulehti

Että näin...

Milloinkas varavaltuutetuista tuli varapuheenjohtajia? Vai onko persujen kolmas valtakunta antanut salaiset ylennykset kaikille?

Todellinen idioottihan tuo on ja toivottavasti suljetaan puolueen toiminnasta, mutta jotenkin taas kuitenkin hiipii mieleen, miksi media ei uutisoinnut tuolloin, kun keskustan ehdokkaana ollut henkilö suunnitteli tappavansa Halla-ahon feisbuuk sivuillaan. Mutta kyllähän persujen varapuheenjohtajien idioottimaiset puheet herättävät toki enemmän huomiota, kun muiden puolueiden eduskuntavaaliehdokkaat.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Milloinkas varavaltuutetuista tuli varapuheenjohtajia? Vai onko persujen kolmas valtakunta antanut salaiset ylennykset kaikille?...

Silloin kun hänet on tehtäviinsä valittu. Viitanen on Perussuomalaisten Tampereen paikallisosaston toinen varapuheenjohtaja ja Tampereen kaupunginvaltuuston varavaltuutettu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä osaa hävettää näiden varapersujen aivopierut ihan kohtuudella. Vaikka en puoluetta ole äänestänyt niin JHA ja Soini ovat ok porukkaa jotka tuovat maamme poliittiseen hiirimäisyyteen edes jotain viihdearvoa. Nämä varaturhakkeet...ei saatana. Hiljaiseksi tosiaankin vetää.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä osaa hävettää näiden varapersujen aivopierut ihan kohtuudella. Vaikka en puoluetta ole äänestänyt niin JHA ja Soini ovat ok porukkaa jotka tuovat maamme poliittiseen hiirimäisyyteen edes jotain viihdearvoa. Nämä varaturhakkeet...ei saatana. Hiljaiseksi tosiaankin vetää.
Vahva sama. Potkut puolueesta ja sulkeminen kaiken toiminnan ulkopuolella heti. Kiitos.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Vahva sama. Potkut puolueesta ja sulkeminen kaiken toiminnan ulkopuolella heti. Kiitos.

Samaa mieltä. Kyllä vituttaa noiden Saarakkalan, Packalenin, Juvosen, Hongiston, Jalosen ym.. puolesta, kun tekevät hyvää duunia istunnoissa ja sitten nämä vitun vara-valtuutetut paistattelevat typeryyksiensä kanssa Iltapuluissa. Kiitos, näkemiin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Opinpa tänään persulta Saunan taakse -termille yhden uuden merkityksen.

Jos persu sanoo: "Halonen sopii saunan taakse", niin persu tarkoittaa: "Ihmisten pitää mennä puusaunoihin ja haistella vähän ulkopuolista maailmaa, että ei tapahdu tällaisia kannanottoja"


Persut on tyhmiä, ei kai se kenellekään enää yllätys ole. Yksinkertaista ja sellaista hiukan vähälahjaista sakkia. Se mikä toki yllättää, on näiden jatkuva kyky tehdä itsestään naurunalaisia ja siinä mielessä heillä on kyllä paikkansa politiikassa.

Kyllähän porukka, joka on valinnut tällaisia ajatuksia hautovan tyypin edustajakseen, ansaitsee kaiken minkä saa: Teuvo Hakkaraiselta kysyttiin, uskooko hän maailman olevan 6000 vuotta vanha, kuten luomiskertomuksessa sanotaan.

– Ei siellä ainakaan minun mielestäni ole aikarajoja ja semmosia, hän sanoi ja lisäsi, ettei hänellä ole luomiskertomukseen mitään korjattavaa.

Häneltä kysyttiin, onko hän kuullut evoluutioteoriasta.

– Oonhan mä nyt kuullut kaiken maailman paukkujuttuja tuolla, että on paukahtanut tuolla ja tullut sitten.

Uskotko siihen?

– En mä. Miten se muuten menee? Onko se joku että, tulee joku on tehnyt jonkun tulitikkupaukun avaruudessa?

Et siis usko lajien kehitykseen, kuten Darwin on sen kirjoittanut?

– En, Hakkarainen vastasi ykskantaan.
 
Viimeksi muokattu:

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ilman muuta Timoa äänestetään pressaksi mutta itse toivoisin että Soini jatkaa puheenjohtajana ja Oinosesta tehdään pressa. Silloin voi heterotkin hyvin ja meitä kuitenkin on enemmistö.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Silloin voi heterotkin hyvin ja meitä kuitenkin on enemmistö.
Kerrotko tarkemmin, mikä on tuo porukka "me", jonka katsot kuuluvan enemmistöön? Itse olen hetero, mutta en koe voivani huonosti, vaikka Oinonen ei ole presidentti. Päinvastoin. Voin varmasti paremmin, jos ja kun Oinonen ei tule koskaan olemaan maamme presidentti. Homoseksuaalit eivät vaikuta hyvinvointiini millään lailla. Eivät edes, vaikka tanssivat linnan juhlissa keskenään.

Haluan tietää kumpi on todellisuudessa suurempi uhka heterojen enemistölle, homoseksuaalisuus vai Oinonen presidenttinä. Avasin aiheesta äänestyksen, jonne kaikki heterot toivon mukaan käyvät mielipiteensä ilmaisemassa.
 

Mace

Jäsen
Ilmeisesti Perussuomalaiseen puolueeseen ei mahdu erilaiset mielipiteet vaan kaikkien pitää olla samaa mieltä?? Tulee mieleen yksi entinen suurpuolue.

Minua hieman ihmetyttää, miten teet tällaisissa yhteyksissä toistuvasti tuollaisen "persuissa erilaisille mielipiteille ei taida ole tilaa" -tyylisen tulkinnan. Uskoisin, että Tadun mielestä erilaisille mielipiteille on kyllä tilaa, mutta hän on sitä mieltä, ettei mielipiteitään tule esittää noin käsittämättömän typerällä ja epäsivistyneellä tavalla. Ei kaikenlaista käyttäytymistä voi perustella ja mukaoikeuttaa sillä, että sattuu olemaan jostain asiasta eri mieltä. Tyhmyys on vain tyhmyyttä, erimielisyydestä tai samanmielisyydestä riippumatta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minua hieman ihmetyttää, miten teet tällaisissa yhteyksissä toistuvasti tuollaisen "persuissa erilaisille mielipiteille ei taida ole tilaa" -tyylisen tulkinnan.

Miksi, oi miksi, Tosifani on niin sarkastinen, miksi hän pilaa tämän vakavan keskustelun?

Joo, kyllähän tämä tiedossa on jo pitkään ollut että Perussuomalaisten avainpoliitikot voivat olla hyvinkin fiksuja henkilöitä, mutta että nämä puolueen liepeillä pyörivät kuntatason pikkupersut saattavat olla sitten sitäkin hölmömpiä ja päästellä suustaan milloin mitäkin. Tätä vielä korostaa sosiaalinen media ja puolueen agenda siitä miten asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä. Hankala tilanne kaiken kaikkiaan Ps:lle, sammakot pitäisi saada kuriin, mutta toisaalta: tämmöisiä "saunan taakse"-puheita monet puolueen äänestäjistä juuri odottavatkin. Puolue ei voi kovin lujasti purra kättä joka sitä ruokkii.

No, ainakin politiikassa on siitä kauan puuttunutta väriä, katsoi asiaa miten päin tahansa.
 

Mace

Jäsen

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ilmeisesti Perussuomalaiseen puolueeseen ei mahdu erilaiset mielipiteet vaan kaikkien pitää olla samaa mieltä?? Tulee mieleen yksi entinen suurpuolue.
Ei ole kysymys mielipiteestä kun itsekin tiedät. Kuittauksesi ei nyt kyllä toiminut.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Maukasta sarkasmia TosiFanilta, jos kohteena oli Tosifani.

No suvaitsevaisuuden puutteesta ei voi kyllä herraa moittia, kun suvaitsee kuitenkin esim. kuolemantuottamukset, pahoinpitelyt, lahjonnat, Baader-Meinhoff ylistykset, alaikäisten ahdistelut, rattijuoppoilun ym..
 

kovalev

Jäsen
Teuvon radiohaastattelu eiliseltä. Kyseessä siis "päivän kansanedustaja" -haastattelu Ylellä (josta muuten James Hirvisaari kieltäytyi):
Pn kansanedustaja Teuvo Hakkarainen | Politiikkaradio | Toista | YLE Areena | yle.fi

Haastattelun alku menee ihan mukiinmenevästi, mutta mentäessä asiakysymyksiin alkaa myös haastattelijan epäröinnistä kuulua syvä hämmennys.
Kieltämättä tilanne on toimittajallekin haastava, kun on tottunut poliitikoilta pikemminkin ylipitkiin vastauksiin ja nyt haastateltavan tietämys ja vastaukset eivät juurikaan eroa amiskundin vastaavista.
Liikuttavaa kuitenkin lähetyksiin soittavien eläkeläisten tuki kansanedustajalle.

Kannattaa kuunnella ja hämmentyä.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huh huh, kyllä sitä oikein selkäpiitä karmii, että itse jossain vaiheessa harkitsin äänestäväni persuja. Politiikan harmaus ärsytti ja ajattelin, että tuovatpa väriä jne. Lisäksi ajattelin, että ihan hyvä, että maahanmuuttoidealismiin tulisi pikkasen riitasointua. No kun vaalit lähestyivät, niin aloin tajuamaan, että ei tota porukkaa vaan voi äänestää.

Nää kuntatason pölhökustaat on toki mitä on, mutta kyllä mä ton puolueen äänestämisen harkitsemisenkin jätin ihan sen fiksuimpien ja valovoimaisimpien tyyppien takia. Vaikka siellä olis 50 Soinin tasosta tapausta, niin en äänestäis.

Kyllä pitää hylätä menneisyyyteen katsominen ja lintukoto-nostalgiaan perustuva jälkiviisastelupolitiikka. Ja vaikka munkin on välillä vaikee sulatella tätä monikulttuurisempaa ja homomyönteisempää meininkiä, niin ihmisiä ne on siinäkuin me valkoiset umpiheterotkin...

Kekkosen aika on ohi. Lapsuus on ohi. Maailma on monimuotoinen paikka ja tässä puolueessa suhtautuminen monimuotoisuuteen on kaikkien negatiivisinta. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Modernissa maailmassa tää sakki on viimeisin mitä äänestäisin. Ellei sitten synny vielä pahempia ryhmiä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Hakkaraista nyt on helppo kaikkien haukkua ja ei mies mikään viisauden perikuva ole. Faktahan on kuitenkin se, että suurin osa kansanedustajista, eritoten ensikertalaiset ovat autuaan tietämättömiä oikeastaan mistään. Ei nämä vihreiden, demareiden, vasemmistoliiton ihmeet yhtään sen fiksumpia. Jani Toivolan suurin saavutus taitaa olla tanssikoulun perustaminen eduskuntaan. Kokkareilla on tilanne vähän eri, kun siellä on näistä uusistakin edustajista suurin osa on poliittisia broilereita, jotka ovat saaneet hyvän koulutuksen puolueen taholta. Lasse Männistölläkin on meriittinä se, että hän oli yksi pääarkkitehdeistä jotka junailivat Kauppakorkeakoulun Ylioppilaskunnan kymmenien miljoonien omaisuuden käytännössä ylioppilaskuntatoiminnan ulkopuolelle ennen Teknillisen Korkeakoulun, Kauppakorkeakoulun ja Taideteollisen Korkeakoulun ylioppilaskuntien yhdistymistä Aalto-hankkeessa. Kaikki tämä totta kai tapahtui äärimmäisen kyseenalaisin keinoin, ja jopa todistusaineisto tämän prosessin läpiviennistä yritettiin kokoomuslaisesti hävittää.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hakkaraista nyt on helppo kaikkien haukkua ja ei mies mikään viisauden perikuva ole. Faktahan on kuitenkin se, että suurin osa kansanedustajista, eritoten ensikertalaiset ovat autuaan tietämättömiä oikeastaan mistään. Ei nämä vihreiden, demareiden, vasemmistoliiton ihmeet yhtään sen fiksumpia....

Mediassa olevien lausuntojen perusteella boldattua väitettä on vähän vaikea uskoa. Kyllähän Hakkaraisen lausunnot ovat viisaudessaan ylivoimaisia.
 
Mediassa olevien lausuntojen perusteella boldattua väitettä on vähän vaikea uskoa. Kyllähän Hakkaraisen lausunnot ovat viisaudessaan ylivoimaisia.

Näin on. Paljon olen erilaisia kumisaappaita poliitikoissa nähnyt, mutta ei nyt äkkisältään tule ketään mieleen, joka olisi samalla tasolla Hakkaraisen kanssa. Minkähänlainen esiintyjä mies on ollut kampanjassaan? Miten ihmeessä ihmiset ovat sankoin joukoin hänet kansanedustajakseen äänestäneet?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Samasta syystä kuin Kike Elomaankin. Hypetys ennen vaaleja loi mielipiteen, että Perussuomalaisia on äänestettävä! Ei sillä ehdokkaalla niin väliä.
Hakkaraisen kaltainen trollihan on huomattavan viihdyttävä hahmo eduskunnassa. Trollin hänestä tekee tapa kertoa medialle mielipiteitään ja todennäköisesti myös provoja tietäen, että median ja vastustajien pasmat menevät täysin sekaisin. Loistavaa huumoria seurata vaikka 99 % asioista olen hänen kanssaan täysin eri mieltä.

Oinonen taas on antanut itsestään kuvan täydellisenä idioottina, joka oikeasti uskoo olevansa Jeesus. Ei käyttöä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hakkaraisen kaltainen trollihan on huomattavan viihdyttävä hahmo eduskunnassa.

Hakkarainen ei ole trolli. Hakkarainen on vain yksinkertaisesti...pöljä. Kaverin sivistys ja yleistieto on tuohon työtehtävään nollaluokkaa eli trollista ei ole mielestäni kyse. Yksinkertainen ja pöljä ihminen on Hakkarainen, joka tällä juntti-imagollaan sai omat äänestäjät puolelleen. Lyhyen ajan sisään äijä on mokanut itsensä jo niin moneen kertaa, että ei mitään rajaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös