Trollaatteko, vai ettekö oikeasti ymmärrä?
Kyse oli keskustelusta, jossa yksi osapuoli ilmoitti, ettei Perussuomalaisten pitäisi olla missään olosuhteissa päättämässä asioista. Minä olen eri mieltä, koska niin moni suomalainen heidät tuonne on halunnut päättämään. En minäkään haluaisi sinne Vasemmistoliittoa, koska ihan yhtä haitallinen puolue se on tälle maalle kuin persutkin. Silti minä sen hyväksyn, että vasurit siellä saattavat olla, koska se demokratia.
Tuolla jo aiemmin kirjoitinkin, että mielelläni luen politiikasta niin kriittisiä kuin ylistäviäkin tekstejä ja mielipiteitä. Tämä yksikin nimimerkki, jonka kirjoitusta alunperin lainasin, ei muuta teekään kuin tuuttaa "pelle-persut", idiootti-persut" ja "Tynkkynen on urpo"-tyylisiä viestejä kahteen eri ketjuun tasaisin väliajoin. Ja kun joku kysyy perusteluja, harvoinpa sellaisia löytyy. Ja kun joku, huomauttaa mahdollisista perusteluista, että toimitaanhan samalla lailla muuallakin - saadaan yleensä hassunhauska vastaus joltain kolmannelta nimimerkiltä; "mutku vasemmisto".