@Noppa10 toivoin tähän saavani vastauksen sinulta, kun sanoit vierastavasi ajatusta persujen ”vääränlaisesta” politiikan teosta. Tämä tietysti saattoi jäädä perään kirjoittamani tekstiseinän alle. Minua siis oikeasti kiinnostaa, että näetkö nuo Purran vihjailevat twiitit ”väestöpohjan muutoksesta” ja kuinka suomalaiset tekee Suomen, sekä Sebun pilkkalaulut kansanedustajille/ministereille sopivina tai hyvinä politiikan keinoina?
En minä viestinnästä ole missään vaiheessa ainakaan itse puhunut, pahoittelut jos sellainen kuva on jäänyt.
En minä ainakaan itse osaa pitää yhtä tapaa tehdä politiikkaa parempana tai huonompana kuin jotain toista. Ehkäpä juuri sinun mielestä persujen tapa on huono, mutta sitten taas niitä persuja äänestävien mielestä varmaan taas hyvä. En minä tiedä kenellä olisi oikeus määritellä onko politiikan tekotapa hyvää vai huonoa.
Kuten jo aiemmin viittasin, myös muilla puolueilla on ne omat sokeat pisteensä. Minun mielestäni tuo Purran twiitti ei ole sen huonompaa politiikantekoa kuin vasemmiston ja demarien "Kokoomus haluaa aina kurjistaa köyhiä"-populismi. Varmaan Kokoomuksellakin on omansa tällä saralla, jota luonnollisesti en värilasien takaa itse näe.
Loppuun vielä sinulle kysymys; kuka mielestäsi tässä maassa sitten on oikeutettu määrittämään se, mikä politiikka on huonoa ja mikä hyvää?
Viimeksi muokattu: