Seiska uutisoi, että Hakkaraisen raittiuslupas on pettänyt ja korkki napsahtanut kunnolla auki. Seiskan toimittajalle Teuvo kertoo ottaneensa lennolla muutaman oluen, tosin artikkelissa olevan videon perusteella juominen ei ole ihan muutamaan olueen jäänyt, sen verran tuntuu mies olevan päissään.
Europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen, 60, odottaa Seiskan reportteria Helsinki-Vantaan lentoaseman ravintolassa ja laskee maskin kasvoiltaan.
www.seiska.fi
Edit. lisättäkööt, että Stephanieta Teuvon ryyppäystaidot tuntuvat kuitenkin viihdyttävän:
Teuvo Hakkarainen kirjoitti:
Stephanie seuraa kyllä kaikkea mielellään! Hänen mielestään kaikista paras on Seiskan video, jossa tulen Linnan juhlista ulos enkä meinaa pysyä pystyssä. Sitä hän on katsonut useasti, Teuvo nauraa.
Valitettavasti etsimääsi sivua ei ole olemassa, mutta huolet pois, sillä Seiskassa riittää luettavaa!
www.seiska.fi
Tuoreimmassa Seiskan jutussa Hakkarainen puolestaan kertoo Stephanien ja hänen perheenlisäyssuunnitelmistaan. Vaikka lukija saattaisi Hakkaraisen vatsanmuodoista päätellä, että mies on itse raskaana, niin Teuvo täsmentää, että synnyttämään hän ei ala. Teuvo hehkuttaa myös, että Suomessa on maailman parhaat ja tasa-arvoisimmat miehet. Stephanien ja Teuvon parisuhteeseen tämä tasa-arvo ei kuitenkaan ulotu ja Teuvo täsmentääkin, että:
Teuvon mukaan Stephanielta saa sellaista arvostusta, mitä hän ei ole Suomessa aiemmin saanut.
– Aamulla minulla on kaikki vaatteet silitettynä ennen parlamenttiin menoa. Stephanielle se on kunnia-asia. Minulle on kunnia-asia rakastaa tulevaa vaimoani henkeni uhalla. Naisen kuuluu hoitaa ne asiat, jotka naisen kuuluu. Olen perinteinen mies.
Lisäksi Teuvo on se, joka tekee parisuhteessa lopulliset päätökset:
– Koira nyt ainakin hommataan! Stephanie kovasti häitä jo suunnittelee, mutta meillä minä teen lopulliset päätökset. Kyllä minä naimisiin haluan pian mennä, siksi mentiin kihloihinkin.
Kihlattunsa, hondurasilaisen Tayling Stephanie Orantesin, 28, mielestä europarlaamentaarikko Teuvo Hakkarainen, 60, on maailman ihanin ja romanttinen mies.
www.seiska.fi
Melkein nämä Hakkaraisen toilailut naurattaisi, jos ei itkettäisi. Sketsihahmona ihan viihdyttävä, tosin on surullista, että pienen Suomen rajallisesta määrästä meppejä peräti kaksi menee tähän puhtaaseen sketsihahmokategoriaan.