4
444
Kuulemma Tavio ja Purra edustavat puolueen älykkösiipeä. Ensin mainittu on vissiin saanut Kreationistilta opit gradun plagioimiseen, koska jopa minä olen viidellä suoritetulla opintopisteellä paremmin perillä juridiikan perusteista, ja jälkimmäinen taisi reputtaa peruskoulun. Näin nämä asiat ainakin koetaan. Tulevan kotikaupunkini Lohjan kunnanvaltuustossa on muuten ikuinen suosikkini, Slunga-Poutsalo. Pääsen näkemään ihan käytännön tasolla, miten asiat siellä koetaan. Varmasti hienoja hetkiä luvassa.Onko tässä kylähullupuolueessa yhtään vakavastiotettavaa poliitikkoa? Vai onko kyse vain mädättyneen suvakkivalemedian antamasta valheellisesta kuvasta?
Nyt Juvan lihapää, Peltokangas, Kretsu-Laura, Sahuri ja kaikenmaailman ja janimäkelät ovat ottaneet persunarratiivin haltuunsa oikein urakalla. Eli: onko tässä puolueen irvikuvassa sellaista porukkaa joka nostaa kytkintä kyllästyttyään näiden metsäläisten mölinöihin?
Niin ja onhan siellä se salaliittoteoreetikko, joka ei tietenkään ole missään vastuussa ylläpitämänsä fb-ryhmän sisällöstä, vaikka on ihan itse keksinyt aiheenkin sille. Montakohan 5G-mastoa on jo ehtinyt räjäyttää suojellessaan lepakoita?