Perussuomalaiset

  • 5 461 596
  • 43 992

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Luin noi tänne linkatut osiot ja ei nyt kyllä oikein lähtenyt. Kun otetaan yksi lause tai virke pois asiayhteydestä niin varmaan saadaan hirveän raflaavaa aikaiseksi, mutta ei nyt tässä ainakaan minusta väitetä, että 13-vuotiaat tytöt on huoria. Jokainen sitten toki tulkitsee miten asian haluaa. En kyllä allekirjoita noita tekstejä pätkän vertaa ja ihan soopaa koko setti, mutta on nyt kyllä melkoinen härkänen tehty tästä itikasta.

Hei härkänen. Hae mulle tuosta tutkielmasta edes yksi sivu, joka täyttää "tutkimuksen" kriteerit. Kokonainen sivu. Sellainen, missä on muutakin kuin sisällysluettelo, tai kansi.
Ei yhtään asiavirhettä, tai mutuilua ja jokaiselle väitteelle on joku liite, tai perustelu, joka ei ole "musta tuntuu"

Niitä on vähän päälle 400 sivua siellä. Hae yksi sivu. Pliis.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Persujen ajatuspaja hakee ja myös saa avustusta, jonka ehdoissa mm velvoitetaan avustuksen saajaa edistämään tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta.

Persujen ajatuspaja kirjoittelee peflet....anteeksi pamfletteja, joissa täysin tietoisesti trollataan tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden vastaisesti.

Ministeriö ilmoittaa tutkivansa onko annettu valtionavustus ristiriidassa julkaistujen tuotosten kanssa.

Persut aloittavat Halla-ahon johdolla uli uli ulin, että ei saa periä avustuksia takaisin. Ja ihan epistä on, että taas kiusataan persuja.

Jokseenkin tutun oloinen kuvio. Eikö siellä persuissa jo pikkuhiljaa ymmärretä, että myös persujen pitää noudattaa sääntöjä?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hei härkänen. Hae mulle tuosta tutkielmasta edes yksi sivu, joka täyttää "tutkimuksen" kriteerit. Kokonainen sivu. Sellainen, missä on muutakin kuin sisällysluettelo, tai kansi.
Ei yhtään asiavirhettä, tai mutuilua ja jokaiselle väitteelle on joku liite, tai perustelu, joka ei ole "musta tuntuu"

Niitä on vähän päälle 400 sivua siellä. Hae yksi sivu. Pliis.
Ensinnäkään en ole puolustellut tuon tekstin sisältöä, olen vain todennut, että noita ympäriinsä linkitettyjä juttuja on irroitettu asiayhteydestään, en mitään muuta. Koko teksti on täyttä soopaa. Silti petyin, koska odotin oikeasti jotain aivan aivopieru tason paskakirjoitusta, mutta törmäsin vain jonkun ihmisen mielipidekirjoitukseen, missä ei ollut niin raflaavaa sisältöä kuin mitä siellä väitettiin olevan.

Kaksi niin kauan kuin @Moderaattorit eivät puutu sinun kirjoitusasuusi, toisin kuin ovat täällä puuttuneet kaikkien muiden kirjoitusasuun en aio alkaa käymään viestinvaihtoon kanssasi. Kolmanneksi olet kirjoittanut tänne niin hyökkääviä ja suorastaan vittuilua sisältäviä viestejä viime aikoina eri kirjoittajia kohtaan ja päässyt siitäkin ilman rangaistuksia, että minulla ei ole mitään mielenkiintoa sinun kanssasi keskusteluja käydä. Kiitos.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Veikkaan että purrahallikset eivät keksi tuosta muuta moitittavaa kuin se, että se voi olla puolueelle haitaksi. Samalla pelikirjallahan meni sen fasistiksi itseään kehuneen urpon ulostus, yhteyden katkaisu geenialtaan matalan pään etnonationalisteihin ja viimeiseksi tämän voimailuvajakin potkiminen eduskuntaryhmästä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Persujen ajatuspaja hakee ja myös saa avustusta, jonka ehdoissa mm velvoitetaan avustuksen saajaa edistämään tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta.

Eikös tuossa tutkimuksessa ajeta tietyllä tavalla yhdenvertaisuutta? Kaikkien pitäisi saada seksiä, seksin pitäisi olla kansalaisoikeus eikä mikään luksushyödyke, josta tietty kansanosa jää paitsi.

Hymiö tähän varmuuden vuoksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Taitaa olla asiaproosa joillekkin tuntematon kirjallisuuden muoto. Sehän ei tarkoita, että sisältö on mitään tieteellistä tutkimusta lähdeviitteineen. Kyseessä on kirja ja niissä nyt voi olla mitä tahansa, on se sitten Ancient Aliensseja koskevaa settiä tai tässä tapauksessa yhden idiootin jorinoita. Hämäävästi kirjoittaja itse käyttää nimikkeessä nimeä tutkimus, mutta esipuheen lopuksi sanoo, että kyseessä on proosa. Ei taida olla vain monikaan vaivautunut edes oikeasti lukemaan tuota esipuhetta. Eli ei tämä mikään tutkimus ole.
Tuon tutkimuksessani julki suomalaisen valtamedian ja sen takana olevien poliittisten klusterien ja klikkien pahimmat puolueellisuudet, valheet ja tabut. En säästele mitään enkä ketään, enkä päästä kohteitani vähällä. Mutta koko ajan pysyn asiassa, perustelen näke-mykseni ja osoitan lähteideni sekä väitteideni todenperäisyyden. Huomattava on, että vies-tintä- ja mediatutkimus eivät ole olleet osa ratkaisua vaan osa ongelmaa. Siksi analyysini kohdistuu kriittisesti myös tiedejulkaisemiseen ja tiedeyhteisöön, jota valtamedia on käyt-tänyt omiin tarpeisiinsa, aivan niin kuin haastateltaviksi valikoimiaan poliitikkojakin.
Mikäli ajatukseni herättävät vastalauseita, kyse on luultavasti tulkinnallisista eroista, jotka ovat maailmankatsomuksellisia ja joihin ei ole välttämättä ratkaisua eikä sovitusta. Kyllästyttämättä lukijoitani esipuheeseen totean, että tässä kirjassa puhkaisen suomalaisen laatujournalismin suurimmat mätäpaiseet. Tyylillisesti ja sanastollisesti kirjani pyrkii ole-maan helppolukuinen ja edustamaan perinteistä akateemista proosaa.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Taitaa olla asiaproosa joillekkin tuntematon kirjallisuuden muoto. Sehän ei tarkoita, että sisältö on mitään tieteellistä tutkimusta lähdeviitteineen. Kyseessä on kirja ja niissä nyt voi olla mitä tahansa, on se sitten Ancient Aliensseja koskevaa settiä tai tässä tapauksessa yhden idiootin jorinoita. Hämäävästi kirjoittaja itse käyttää nimikkeessä nimeä tutkimus, mutta esipuheen lopuksi sanoo, että kyseessä on proosa. Ei taida olla vain monikaan vaivautunut edes oikeasti lukemaan tuota esipuhetta. Eli ei tämä mikään tutkimus ole.

Kyllä tekijä itse arvostelee esim. rahoituksen tarkistusta/mahdollista takaisin perintää sillä, ettei arvioijilla ole tieteellistä kompetenssia hänen "tutkimuksensa" arvosteluun. Ihan esittelytilaisuudesta lähtien pidän itsestään selvänä, että Hankamäki ajattelee kirjoittaneensa tieteellisen tutkimuksen. En tiedä mitä kriteerejä filosofiassa asetetaan, mutta tuskin tuo minkään alan tutkimuksena oikeasti tulisi julkaistuksi, eikä se 100% varmuudella täytä yhteiskuntatieteellisiä metodeja sillä alalla kuitenkin operoidessaan.

"Akateeminen proosa" ei ainakaan itselläni hirveästi kelloja soita, vaikka olen jopa filosofistakin kirjallisuutta aika paljon lukenut. Tarkoittaako se tässä yhteydessä sitten tietokirjaa vai mitä?
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Hämäävästi kirjoittaja itse käyttää nimikkeessä nimeä tutkimus, mutta esipuheen lopuksi sanoo, että kyseessä on proosa. Ei taida olla vain monikaan vaivautunut edes oikeasti lukemaan tuota esipuhetta. Eli ei tämä mikään tutkimus ole.
Kirjan nimessä on tutkimus ihan otsikossa. Sitä mainostettiin kaikilla tileillä tutkimuksena. Kaveri itse puhui tutkimuksesta tuossa pressissä ja kertoi osoittavansa tutkimuksen kautta ties mitä (ei osoittanut). Suomen Perustan sivuilla se oli ladattavissa tutkimuksena. Kaikki muut pressissä puhuivat siitä tutkimuksena. Tuossa introssakin on sanat "tutkimus" ja "analyysi". Lisäksi se sanoo osoittavansa lähteittensä todenperäisyyden (spoiler - ei vieläkään osoita).

Ei tämä kyllä mikään tutkimus ole, mutta sellaisena se on markkinoitu ihan joka nurkassa. Siksi sitä ei mun mielestä voi käsitellä vain "jonkun mielipidekirjoituksena".On kyllä hämäävästi kirjoittaja käyttänyt sanaa tutkimus, joo.
Älä viitsi, jooko?

Lisäksi en ole väittänyt sinun "puolustelevan tekstin sisältöä", vaan pyysin sinua tosiaan antamaan edes yhden sivun esimerkiksi siitä tutkimuksesta. Sanoit, että " noita ympäriinsä linkitettyjä juttuja on irroitettu asiayhteydestään". Varmasti niinkin on jonkun toimesta tehty (koska internet on suuri ja täynnä kauhuja), mutta kyllä tässä riittää niin paljon asiatonta asiaa, että paha tuohon asiayhteys-irroittamiseen on sortua. Itse en ainakaan tietoisesti ole irroittanut mitään asiayhteydestä, vaan nimenomaan pyrkinyt hämmästelemään sitä asiaa ja niitä yhteyksiä tuossa... tutkimuksessa.
Mutta mä jankkaan. Taas.

odotin oikeasti jotain aivan aivopieru tason paskakirjoitusta
Lähinnä tämän takia minä kysyin edes yhtä sivua, joka olisi asiallinen. Että mikä on paskakirjoituksen määritelmä sitten, kun tutkimusta mainostetaan.

Viime viikolla kuittasin ihan syystä varoituksen kun kävin sun nimimerkkiin asiattomasti kiinni. Pahoittelut siitä vielä näin jälkikäteenkin. Olisin voinut pöyristyä vähän hienovaraisemmin ja yritän tehdä niin jatkossa. Mutta emt kannattaako sun nyt juoksennella reetuamaan mun kirjoitusasusta kumminskaan. Mutta ok. Ei leikitä keskenään sitten.

EDIT: kirjoitusvihreitä
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä tekijä itse arvostelee esim. rahoituksen tarkistusta/mahdollista takaisin perintää sillä, ettei arvioijilla ole tieteellistä kompetenssia hänen "tutkimuksensa" arvosteluun. Ihan esittelytilaisuudesta lähtien pidän itsestään selvänä, että Hankamäki ajattelee kirjoittaneensa tieteellisen tutkimuksen. En tiedä mitä kriteerejä filosofiassa asetetaan, mutta tuskin tuo minkään alan tutkimuksena oikeasti tulisi julkaistuksi, eikä se 100% varmuudella täytä yhteiskuntatieteellisiä metodeja sillä alalla kuitenkin operoidessaan.

"Akateeminen proosa" ei ainakaan itselläni hirveästi kelloja soita, vaikka olen jopa filosofistakin kirjallisuutta aika paljon lukenut. Tarkoittaako se tässä yhteydessä sitten tietokirjaa vai mitä?
Tuo oli kirjoittajan itsensä käyttämä termi. Mutta kyllä siis kyseessä on ns. tietokirja kai kirjailijan itsensä mielestä. Tai mistä minä tiedän, että minä se itse pitää tuota "tutkimustaan". Mutta mikään tieteellinen tutkimushan tuo ei ole, ennemmin juurikin tuollaisen tietokirjan muodossa ja silloinhan sen totuus on aina kirjailijan omassa pääkopassa ja se pitää sellaiseksi myös tulkita. Minä en ainakaan pitänyt tuota minään tieteellisenä tutkimuksena, se kävi selväksi heti kun aloin sitä lukemaan ja totesin, että jahas tällästä paskaa joku oikeasti ajattelee.

Proosa voidaan jakaa taideproosaan eli kaunokirjallisuuteen ja asiaproosaan, asiateksteihin, joissa voidaan käyttää myös tieteellistä termistöä tai yleensä ammattisanastoa. Noin määrittelee asian wikipedia.
 

Tuamas

Jäsen
Pamfletin kirjoittaja toki on vahvasti nimimerkin @BlackWolf kanssa eri mieltä.
 

Liitteet

  • 4C0B38B3-F0A1-403C-980D-D783310A468D.jpeg
    4C0B38B3-F0A1-403C-980D-D783310A468D.jpeg
    17,4 KB · kertaa luettu: 264

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pamfletin kirjoittaja toki on vahvasti nimimerkin @BlackWolf kanssa eri mieltä.

Ihan perseestä kun tullaan katkaisemaan hyvät jutut faktoilla.

Olen nyt tovin taas lueskellut tuota ja en ole ihan varma mitä pitäisi juoda tai poltella, että tuosta saisi sitä sivuakaan järkevää irti. Mutta sen verran masokisti olen, että kyllä tuo tulee selailtua vähintään loppuun saakka.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pamfletin kirjoittaja toki on vahvasti nimimerkin @BlackWolf kanssa eri mieltä.
Miten tuo nyt eroaa minun väitteistäni? Vai väitetäänkö tuossa, että kyseessä on tieteellinen tutkimus? Kyllähän nyt monesta asiasta kirjoitetaan akateemisia kirjoja. Jos olet joskus opiskellut, niin sinullakin on hyllyt niitä täynnä. Ne on juurikin akateemiset kriteerit täyttäviä kirjoja. Eli joku professori/tohtori/asiantuntija kirjoittaa kirjan ja laittaa sinne muutaman viittauksen johonkin ja loppu on hänen omaa pohdintaa. Hyvin yleinen toimintamalli. Se, että sisältö on ihan huttua on taas, no sen kirjoittajan häpeä. Sitten jos alkaa väittämään, että kyseessä on tieteellinen tutkimus niin palataan astialle. Esim. ne yliopistojen pääsykoekirjat on yleensä tälläisiä. (akateemista kirjallisuutta)
 
Viimeksi muokattu:

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan perseestä kun tullaan katkaisemaan hyvät jutut faktoilla.

Olen nyt tovin taas lueskellut tuota ja en ole ihan varma mitä pitäisi juoda tai poltella, että tuosta saisi sitä sivuakaan järkevää irti. Mutta sen verran masokisti olen, että kyllä tuo tulee selailtua vähintään loppuun saakka.
Voimia.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ihan perseestä kun tullaan katkaisemaan hyvät jutut faktoilla.

Olen nyt tovin taas lueskellut tuota ja en ole ihan varma mitä pitäisi juoda tai poltella, että tuosta saisi sitä sivuakaan järkevää irti. Mutta sen verran masokisti olen, että kyllä tuo tulee selailtua vähintään loppuun saakka.
Jumaliste, sä olet hullu mies, sanoin äsken ääneen.
t: Kummeli ja Youtube.
 

Byvajet

Jäsen
Tapaukseen liittyvä pöyristyminen on ollut maltillista verrattuna persujen kiihkeimmän nousun aikaiseen hosumiseen. Persuista on tullut puolue, jolta odotetaankin typeryyksiä, eikä se näytä vaikuttavan kannatukseen ainakaan lyhyellä aikavälillä.

Tästä voinee päätellä, että pöyristyminen ei ole tehokas tapa ehkäistä epäsopivaa käytöstä. Ideologinen huuto ja leimaaminen hukkuvat oman äänensä alle ja muuttuvat merkityksettömiksi.
 
Persujen ajatuspaja hakee ja myös saa avustusta, jonka ehdoissa mm velvoitetaan avustuksen saajaa edistämään tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta.

Persujen ajatuspaja kirjoittelee peflet....anteeksi pamfletteja, joissa täysin tietoisesti trollataan tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden vastaisesti.

Kieltämättä on outoa että Persut lähtivät tässä kohtaa Vihreiden ja Vasemmiston linjalle ketkä ovat jo vuosikymmeniä yrittäneet haalia tänne naisia halventavaa kulttuuria.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Kieltämättä on outoa että Persut lähtivät tässä kohtaa Vihreiden ja Vasemmiston linjalle ketkä ovat jo vuosikymmeniä yrittäneet haalia tänne naisia halventavaa kulttuuria.
Tämä! Jopa pientä epäuskoisuutta pukkaa. Lukiessa mietin hetken, puhutaanko nyt oikeasta puolueesta.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Voisiko ajatella, että joku muu eduskuntapuolue julkaisisi tuon tasoista tekstiä. Onko joku yllättynyt, että persut julkaisevat tuollaista tekstiä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen Hankamäen näkemyskirjoituksia lukenut portaaleista vuosien saatossa monia. Minusta niissä oli monesti oivan kritiikin siemeniä, havaintoja maailmasta, Suomesta ja varsinkin suomalaisesta tiedeyhteisöstä, sen kumulatiivisesta sisäsiittoudesta jollain sektoreilla.
Sektoreilla, joita varsinkin Yle on rummuttanut ylös, tarjonnut medianäkyvyyttä. Valinnut toimittajan kiinnostuksen kohdeaiheen julkaistavaksi ja sitten toimittaja on oman kaverinsa sopinut haastoon, ns. haastateltavaksi tittelillä asiantuntija eli tutkijatohtori. Melko läpinäkyvää kansalaisille. Tai joillekin kansalaisille.

Hankamäki on oppinut sivistyssanoja eli hän on suomalainen filosofian tohtori ja valtiotieteen tohtori.
Miten vitussa hän voisi olla jotenkin väärässä?

Hankamäki luuli menevänsä heittämällä läpi kansanedustajaksi, mutta persuhomotohtoria ei sittenkään äänestetty.
Hän katkeroitui, mökötti hiljaa kolossaan, mutta sai sitten Suomen Perustalta mahdollisuuden (eli apurahan , rahoituksen) tehdä massiivinen filosofistiedekritiikkinen eepos : Länsimaiden Rappion Arvailun Perusteet, osa 1.

Liian iso urakka, lähti homma handusta eli filosofian tohtori valtiotieteilijällä tunteella kiitämään kohti jotakin.

En ole tosin lukenut tuotostaan eli heittelen mielikuvillani ja tunteella näitä rivejä, seuraan tavallaan peliä, pelaajaa jonka olen joskus nähnyt.

Väitän, että Hankamäellä on ollut hetkensä, hänen on sivaltanut säiläänsä Suomen tiedekentän joihinkin heikkoihin pisteisiin minusta hyvin.
Hän on tohtorisihminen, suomalaisen koulutusjärjestelmön neropateimpia siis.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Väitän, että Hankamäellä on ollut hetkensä, hänen on sivaltanut säiläänsä Suomen tiedekentän joihinkin heikkoihin pisteisiin minusta hyvin.
Hän on tohtorisihminen, suomalaisen koulutusjärjestelmön neropateimpia siis.

Aika moni on taustaan katsomatta tänään ehtinyt kehua tai kommentoida nimenomaan Hankamäen aiempia kirjoituksia/juttuja järkevämmäksi. Mutta että sitten on seurannut katkeroituminen ja synkkyys.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös tuossa tutkimuksessa ajeta tietyllä tavalla yhdenvertaisuutta? Kaikkien pitäisi saada seksiä, seksin pitäisi olla kansalaisoikeus eikä mikään luksushyödyke, josta tietty kansanosa jää paitsi.

Hymiö tähän varmuuden vuoksi.

Persut voisi ajaa bordellien laillistusta. Saisi sitten pillua edes rahalla...

Ei ole varmaan mestarilla helppoa kun 50% kannattajista äiti pukee töihin/kortistoon ja kansanedustajista vähintään se 20% on samoja rassukoita. Persut voisi olla vieläkin isompi puolue jos jollain edustajalla mestarin lisäksi olisi edes hiukan järkeä päässä.

Toisaalta, en ole politiikan asiantuntija joten ehkä tuo linja toimii. Voisi kyllä saada lisää ääniä muista puolueista jos joku olisi käynyt peruskoulun jälkeen jonkun koulun loppuun.(kärjistetty kommentti). Jätän jatkisen politiikan tähän.
 
Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aika moni on taustaan katsomatta tänään ehtinyt kehua tai kommentoida nimenomaan Hankamäen aiempia kirjoituksia/juttuja järkevämmäksi. Mutta että sitten on seurannut katkeroituminen ja synkkyys.

Minulta muuten jäi kirjailematta yksi ajatelmahäivähdys tuohon viestiini eli taustallani ristillä marttyyririippuvaisena:

Olisi hemmetin ovela ja rohkea peliliike ollut Hankamäeltä vetää tietoisesti ööverit tuolla sanakikkailullaan.
Menee tohtorin horinat Suomen Perustassa läpi kuitenkin eli julkaistaan ( Jouko Jokinenkin olisi hyväksynyt) ja mediahärdelli generoituu, erään sortin sykloni eli sanailun pyörremyrsky Suomeen.

Voisiko tohtori J. nimeäänvaihtava Hankamäki olla niin ylimenschi että olisikin vain vetänyt mainoskampanjan?
Nostanut eläimen pöydälle ja pannut sitä perseeseen? Kissujuttu filosofitaiteilijalta koska hän tuntee että sanomaa on, paljon. Tulossa.

Hankamäki on vuorokaudessa tullut tunnetuksi. Aivan yht hailee mikä on kuvansa.
Tai onhan se jännän kontroversiaali. Kiinnostaa joitakin, toimittajia ja jotakin kustantajaa...

edit korjasin jokaisen Hankasalo sukunimen Hankamäeksi, koska se taitaa olla totuudellisempaa, nimi mitä tarkoitin.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Persut voisi ajaa bordellien laillistusta. Saisi sitten pillua edes rahalla...
No tämähän olisi hyvä idea. Kannattaisin tuota. Käyttäisin köyhyyden bordelleja? En välttämättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös