Onko sitten niin, että Hankamäen ajatukset ovat PS:n kannattajienkin valtavirtaa? Näin voisi päätellä ainakin Iltalehden artikkelin kommenttiosiosta
Mä en päässyt tuonne kommenttiosioon. Onko ne nykyään vain kirjautuneille tjsp?
Kävin silti mieleni pahoittamassa
Twitterissä tuon Kososen "okm käy parhaillaan läpi..."-twiitin vastauksia. Toki puhutaan vain muutamasta vastaajasta, mutta aika totuttu kuvio sinänsä änkkäämisessä. Sananvapaus mainittu. Kateelliset vihervasemmiston (yllätystermi) sabotöörit mainittu. Valtamedian pelko kilpailusta. Asioista ei saa puhua. Sensuuri. Suvaitsevainen sivistyneistö yrittää taas lakaista maton alle jne jne.
Marxilaisuus, kommunismi, diktatuuri, lainaukset pelkkää vääristelyä koska koko nivaskassa on kuitenkin enemmän asiaa kuin puppua.
Tämä ihan fine, mutta olen aika varma, että tosi harva on edes vilkaissut tuota "tutkielmaa".
Ja yksi freekku-toimittaja jo riemuitsee, että "läppä meni läpi!"
Mä kaipaan sitä aikaa, kun keski-ikäiset eivät vain osanneet mennä internettiin.
Josko nyt suksisin muualle tästä ketjusta. Olisi hyvä. Mutta haluaisin tähän loppuun esittää pyynnön -
voisiko joku PS-ihminen, tai -henkien edes yrittää spinnata tätä "tutkimusta" positiiviseen valoon? Miksi se on julkaistu ja miten voi olla perusteltua että a) valtionrahoitus ja b) Persut nostivat tuon esiin niin sivuillaan, twitterissä kuin virallisessa lehdistötilaisuudessa (tai mikä tuumaustankkituntiengine toi onkaan)? Jos siihen ei olla tutustuttu ennalta (vaikea uskoa, kun Hamilo siinä vieressä kuitenkin pönötti), niin miksi sitä julkaistaan? Jos se on luettu ennalta, niin mitä ikiaikaista vittua on tapahtunut vaatimukselle faktoista, tai edes tutkimuksesta?
Tällä hetkellä olen meinaan sitä mieltä, että tuo tutkimus enemmän tai vähemmän edustaa PerusSuomalaisten ajatusmaailmaa puolueena. Sen rahoitti PS:n ajatushautomo ja se julkaistiin PS:n puheenjohtajan (ja tiedottajan ja muun väen) seistessä vieressä PS-logojen komeillessa taustalla. Siitä tiedotettiin kaikissa PS:n viestintäkanavissa ja Hankamäki oli siellä ymmärtääkseni puolueen kutsusta esittelemässä teostaan.
Ps. Jos joku vielä onelinerittää näiden incel-kommenttien perään että "se onkin homo! BUSTED!", niin se ei kyllä ole niin mahtava vasta-argumentti kuin mitä voisi kuvitella.
Mä menen mellakoimaan Trump-ketjuun. Nähdään.