Jos nuo ovat todellakin siitä kirjasta, jonka Hankamäki julkaisi persujen puoluejohdon kanssa yhdessä samassa tilaisuudessa...
Onhan se. Mun mielikuvitus ei mitenkään riittäisi kirjoittamaan tällaista dadaa näin pitkiä kappaleita. Mä ctrl+c ctrl+v vaan.
Kyseinen juttu löytyy sivulta 249. Laitan vähän isommankin leikkauksen siitä, koska koko setti on huikeaa.
Paljastavaa on, että seksin myymistä feministit eivät ole halunneet kriminalisoitavan, vaikka ongelman alkupää on naisten omassa toiminnassa: panttaamisessa ja kaupustelussa. Sen sijaan naisliike on pyrkinyt arvottamaan seksiä myyvät naiset ”huonoiksi”, sillä he rikkovat ”kunniallisina” itseään pitävien naisten pihtauskartellin ja siten vievät ”kunniallisilta naisilta” mahdollisuuden saada miehiltä lahjoja ja suosionosoituksia ”normaalissa” jokapäiväisessä vuorovaikutuksessa. Sugar daddy-, sokerideittailu- ja grooming-ilmiöiden yleistyminen johtuu suureksi osaksi naisten omasta pihtauspolitiikasta. Siinä mielessä olen toki itsekin sosialisti, että katson kaikille olevan hyväksi saada ja antaa seksiä ilmaiseksi. Sekä valtavirtamediassa että sosiaalisessa mediassa saavutettu julkisuus on keskeisessä asemassa, kun luodaan seksuaalista markkina-arvoa, ja tämän valtamedia on huomannut sekä käyttänyt sitä tehokkaasti hyväkseen. Feminismin ohjesäännöt näkyvät myös kasvatuksessa ja populaarikulttuurissa, jotka ovat muodostuneet pitkälti samoiksi nykyisessä postmodernissa merkityksettömyydessä. Kolmetoistavuotiaat tytöt ja heidän kaltaisensa homopojat kuuntelevat Lady Gagan, Madonnan ja Lana Del Reyn luentoja, joissa opetetaan, miten näytetään ja kuulostetaan huorilta. Näiden prostituutiota ihannoivien pyhimyskuvien varjossa naisliike tekee tytöistä lutkanarsistisia pissiksiä, jotka kieltävät seksiä itseltään ja muilta ja jotka sen vuoksi elävät jatkuvassa sadomasokistisessa itsensä ja toisten ihmisten kiusaamistilanteessa. Koska ongelma on ideologinen, siihen ei auta viiltely eikä sukupuolielinten silpominen, jota kutsutaan transsukupuolisuudeksi. Myöskään seksuaalisesta häirinnästä tai valtiatarten toiveita noudattamattomasta seksistä valittaminen ei edistä kenenkään asioita. Ihmiskunta on hengissä sen merkiksi, että ihmiset tällä planeetalla tekevät aloitteita ja harjoittavat ”seksuaalista häirintää”. Koska väestönkasvu painottuu kehitysmaihin ja syntyvyys länsimaissa laskee, tämä kertoo miesvihamielisen viestin menneen perille vain Lännessä. Sen sijaan Afrikassa ja Kaukoidässä väestöräjähdyksen paineaalto kasvaa, mutta tästä varsinaisesta ongelmasta poliittinen vihervasemmisto on länsimaiden tuhoa toivoessaan hiljaa.
Ihan siksi vain tulin vielä tänne, että kun se tutkielma kerran katosi ennätysvauhtia (oho), niin
tässä on Dropbox-linkki ko. tutkielmaan pdf-muodossa. Silvuplee ja bon ape tit.
Minä ihan sitä vielä, että kun Suomen Perusta ilmoittaa tällä hetkellä, että: " Suomen Perusta haluaa edistää yhteiskunnallista keskustelua julkaisutoiminnallaan. Ulkopuolisten tekijöiden julkaisut eivät ole sen kannanottoja "
Itse "tutkielmassa" toki todetaan heti sivulla 11 "Kiitän ajatuspaja Suomen Perustaa tilaisuudesta
toimia sen palveluksessa vuoden ajan. Kiitokseni keskusteluista Simo Grönroosille, Marko Hamilolle, Arto Luukkaselle ja Matias Turkkilalle, jotka arvioivat työtäni sen viimeistelyvaiheessa." (boldaus toki oma)
Ja tietenkin heti ekalla sivulla " Copyright © 2020 Jukka Hankamäki ja Suomen Perusta "
Mutta ulkopuoliset toimijat eivät edusta... sattui vaan sillai tymästi käymään, että ihan vahingossa pääsi tuollainen pieni mielipidekömmähdys. Hups.
Ei
tietenkään edusta kenenkään arvoja, mutta sopii kysyä, että miten tuo pääsi kaikkien lukijasilmien ohi livahtamaan? Kun ei ole kyse ihan vaan "muutamasta raflaavasta kohdasta", vaan väittäisin että tuolla ei löydy sivuakaan tekstipuolelta, joka täyttäisi tutkielman määritelmät. Mulla ei ainakaan osunut silmiin ja nyt ne vuotaa muutenkin verta, kun olen selaillut tuota ihan tarpeettoman paljon.
Eli niinku kenen mielestä (miinus tietysti Hankamäki) tämä oli hyvä idea millään tavalla?
Ja Halla-ahokin ilmoitti, ettei ole "julkaisuprosessin kanssa missään tekemisissä", oltuaan kirjaimellisesti teoksen julkaisun kanssa tekemisissä ihan intter_netissä ja kaikkea. Metrin päässä siitä julkaisijasta julkaisuhetkellä. Ei ole tarkoitus lällätellä Halla-aholle, vaan kunhan kiukuttelen sitä, että kuinka nopeasti sitä yritetään kaikki vierittää "jonkun ulkopuolisen" niskoille. Kukaan ei tietenkään oikolukenut koko touhua metriäkään. Hupsista, saatana.
On varmaan tosi masentavaa toimia tuollaisessa porukassa.
Kukahan on seuraava "hold my beer" -kokeilija?
EDIT: tässä siis nimimerkki Jur ihan vaan riehuu keskenään. Tekstin alun lainatulla nimimerkillä ei ole tekemistä mussutukseni kanssa. Hymiö.