Hankamäki käsittelee noita sukupuoliasioita ymmärtääkseni keski-ikäisen homon näkökulmasta, joten incel-lällättely ei taida käsitteen yleisessä merkityksessä osua. Mutta joo, tuskin on naisten suhteeen kokemusasiantuntija.
Olen tietoinen kaverin seksuaalisesta suuntautumisesta, mutta ajattelin olla mainitsematta. Vaikutti jotenkin vähän turhan osoittelevalta (tosin osoittelin kyllä muuten aika kusipäisesti, koska porilainen keskustelukulttuuri). Mutta ilmihän se käy mm. tässä tosi raflaavassa Uuden Suomen "
hylätty homo"-jutussa 2011.
Eli ei incel, vaan omavalintaisesti supercel!
Nyt on 2020 ja kyllä keski-ikäiset homotkin voivat olla mediasalaliittokuplassa eläviä misogyynejä, näköjään.
Tuo terminologia, joka paistaa koko paperin läpi on aika helvetin tuttu chanien ja lautojen alfa-keskusteluista, jossa Chadit vie naiset ja incelit murjottaa. Dem feels, man. Oon suht varma, että tuossa paperissa ei ollut pelkästään keski-ikäisen homon näkökulmaa, vaan on yritetty saada alt right -pepesammakot suomennettuun muotoon. Ja edelleenkin - koko setti on kyllä niin sakeaa paskaa, että tutkimukseksi en sitä kyllä kutsuisi ilman aseella uhkaamista.
Suomen Perustan omassa esittelyssä
todetaan: " Jukka Hankamäki osoittaa tutkimuksessaan, että median halkeaminen ei ole politiikasta erillinen ilmiö. Se johtuu väestörakenteeseen revenneestä kuilusta, jonka syinä ovat maahanmuutto ja Euroopan unionin liittovaltiopolitiikka. "
Ja eikä saatana kyllä osoita. Ei tuossa ole mitään tuloksia, dataa, tai oikeisiin lähteisiin perustuvaa ajattelua. Tuo on aivan liian pitkä ja poukkoileva mielipidekirjoitus vailla mitään oikeaa antia yhteiskunnalle. Feels bad, man.
Mutta mä tsekkaan joku päivä tuon julkaisuvideon, jos koet oikeasti sen avaavan jotain juttua johonkin suuntaan tässä nyt. Ooksä lukenut tuota settiä yhtään, kun osaat sanoa herran tuovan homonäkökulmaa keskusteluun?
Ps. Onko Marko Hamilo oikeasti nimi? Pliis sano, että se on ainakin työskennellyt Carrieo Fisherrion kanssa?