Repolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Kai se jossain hoidossa on mielikuvitus tyttöystävänsä kanssa. Eihän se nukkunutkaan lainkaan pahimmassa spämmitulvassa.
Vain täydet douchebagit lyövät vetoja jonkun random-anonyymien kanssa internetin keskustelupalstoilla. Sitä se loputon pätemisen tarve teettää.
Miten toi Hillaryn Shillary-nimittely. Ei siinä ole jonnemaisia elementtejä?Minä taas olen sitä mieltä, että on melkoisen jonnemaista nimitellä suomenkielisellä palstalla ihmisiä douchebageiksi. Sitä se amerikkalaisen paskaviihteen liiallinen kuluttaminen teettää.
Minä taas olen sitä mieltä, että on melkoisen jonnemaista nimitellä suomenkielisellä palstalla ihmisiä douchebageiksi. Sitä se amerikkalaisen paskaviihteen liiallinen kuluttaminen teettää.
Miten toi Hillaryn Shillary-nimittely. Ei siinä ole jonnemaisia elementtejä?
Yritätkö nyt asiakeskustella röllin kanssa? Viihdyttävä tapaus ainakin oman aikansa, mutta tietynlainen etäisyys on parempi säilyttää.Miten toi Hillaryn Shillary-nimittely. Ei siinä ole jonnemaisia elementtejä?
MustatKortit teki ratkaisunsa, sitä kunnioitettako.
Kyllä minuakin silti Klosen asemassa harmittaisi ilmaisen rahan "menettäminen".
Sehän ei ollut mitään ilmaista rahaa, vaan Klose panosti vetoihin MK:ta vastaan 19 euroa.
Kyllä sitä pitää itsekin kokeilla narsistia tökätä. Ei sitä muuten usko.Yritätkö nyt asiakeskustella röllin kanssa? Viihdyttävä tapaus ainakin oman aikansa, mutta tietynlainen etäisyys on parempi säilyttää.
Varmaan jokainen käsittää että tämän topikin takia MustatKortit ei voi palata.
Johtunee pääasiassa siitä, että kadonnut nimimerkki edusti lähinnä hyväksyttyjä/sallittuja mielipiteitä. Siitä syystä puolustelu.
Vedon voittanut nimimerkki taas edustaa usein ei-hyväksyttyjä/kiellettyjä mielipiteitä. Sen vuoksi palstan "oikeassa olijat" eivät haluaisi tunnustaa tästä nimimerkistä mitään positiivista. Vauvan pelastaminen tulipalosta oli nappiin osunut vertauskuva.
Erinomainen esimerkki kaikenkaikkiaan yhteisön luomasta paineesta kohti yhtä sallittua totuutta.
Toki pitää muistaa että jos se olisi homojen adoptoima vauva, niin ei se sitä pelastaisi.Vauvan pelastaminen tulipalosta oli nappiin osunut vertauskuva.
Hän on käyttänyt aikaa analyysin tekemiseen, kertoimien arviointiin jne. Sitähän vedonlyönti on. Sen saman ajan olisi voinut käyttää muiden kohteiden analysointiin. Lisäksi 19 e pääoma on ollut poissa muiden kohteiden pelaamisesta, pelikassa näet tuskin on ääretön. Hän olisi saanut rahansa, mikäli olisi pelannut tavanomaisen vedonvälittäjänsä kautta. Nyt hän ei välttämättä nähnyt järkeväksi panostaa Trumpiin yhtään enempää muiden välittäjien kautta, olihan riski erittäin suuri.No jos Klose on oikeasti pistänyt sen 19 euroa menemään, niin asia muuttuu. Sen verran huonosti on saagaa tullut seurattua, että mihin tämä raha meni?
No jaa, samanlainen olkiukko voidaan rakentaa myös toiseen suuntaan, jos salaliittoja aletaan rakentaa. Ehkä kaiken takana ovatkin matut?Johtunee pääasiassa siitä, että kadonnut nimimerkki edusti lähinnä hyväksyttyjä/sallittuja mielipiteitä. Siitä syystä puolustelu.
Ihan varmasti yksi asioista eniten perillä olevista kirjoittajista ikinä tällä palstalla. Mistä tuossa vedossa oli kyse?
Selasin tuon aikanaan vetoa lyödessä aiheesta käydyn keskustelun
Kyllä produktiivinen ihminen tuohon pystyy, ja pystyy siinä ohessa tekemään vielä paljon muutakin. MustatKortit -nimimerkin takana olevaa henkilöä en tunne enkä luultavasti ole koskaan tavannutkaan, mutta päättelen hänet sekä hyvin monilahjakkaaksi että ahkeraksi kaveriksi. Tämän havainnon saattoi tehdä helposti vain lukemalla hänen sisältöjään, ja myös nopeita hyvää sisältöä tarjonneita vastauksia ihan livetilanteessa tapahtuneissa postaustenvaihdoissa. Hänen kyvyistään ja osaamisestaan on palstahistoriassa paljon näyttöä, eikä häntä analysoidakseen tarvitse tukeutua vain siihen, mitä hän itse on väittänyt esim. opiskelleensa, tehneensä ja osaavansa.On muuten täysin käsittämätön tuo 30 000 viestin määrä. Itse olen nyt vaikuttanut palstalla noin kaksi vuotta pidempään mitä MK vaikutti. Kasaan on karttunut vasta reilu 5100 viestiä, vaikka paljon on tullut tänne suollettua jos minkämoista sontaa ja ties mistä, siinä sivussa toki varmasti muutama viesti ihan asiaakin.
Ei olisi, koska yksityishenkilöiden väliset vedonlyönnit taitaa olla laittomia vedonlyöntejä.Eikö olisi mahdollista, että Klossukka menisi poliisille ja kertoisi tilanteensa? Eli veto tehty ja yhteiset ehdot vedolle sovittu, mutta maksu laiminlyöty?
Eikö olisi mahdollista, että Klossukka menisi poliisille ja kertoisi tilanteensa?
Ei olisi, koska yksityishenkilöiden väliset vedonlyönnit taitaa olla laittomia vedonlyöntejä.