Panzerfaust kirjoitti:CIA factbook ei kyllä ota maaraporteissaan kantaa yhtään mihinkään, mutta eipä tieysti vasurille CIA voi olla puolueeton. Enpä kyllä itsekään noteeraisi, jos joku tyrkyttäisi kuvitteellista "KGB factbookia".
Mitä tulee ketjun aiheeseen, niin sen mikä olen keskustelua täällä seurannut niin yllättäen nimim. mixu laukaisi oleellisemman: Suomessa valtaosalla(välillä myös minulla) tuottaa ongelmia kotoinen ja suhteellisen olematon muslimipopulaatio, mutta Israelin toimille ei löydy sitten millään ymmärrystä.
Se nyt on selvää, että Israel ja juutalaiset ovat mielipidesensuurissa erityisasemassa + USA:n sekä mediassa että politiikassa ON huomattava juutalaisedustus, mutta entä sitten? Islam ja ählyt ovat Euroopalle vieraampi ja pahempi naapuri kuin juutalaiset. Toki amerikkalaisena olisin lähes varmasti antisemitisti, mutta eurooppalaisille juutalaiset eivät aiheuta nykyisellään (sattuneesta syystä) juuri mitään uhkaa. Ovat vain päämaalitauluna muslimeille ja hyvä niin.
t. Lisää kriisejä ja taisteluita Lähti-Itään + Tsetsheniaan toivova Panzerfaust.
En ole vasemmistolainen.. menit henkilökohtaisuuksiin. Kysymys oli ainoastaan puolueettomista linkeistä. Voit selata jokaisen viestini läpi ja jos löydät sieltä jotain vasemmistolaista, niin onneksi olkoon. Itse katson asiaa vain omien silmieni lävitse, ja minun mielestäni USA ja Israel harrastavat nykyään sikapolitiikka. Senkö sanominen tekee minusta vasemmistolaisen? En hyväksy MITÄÄN väkivaltaa missään. Lähes kaikki valtiot ovat sikailleet joskus.. nyt sitä tekevät Israel (tukenaan USA). On se kumma, että ei voi sanoa PUOLUETONTA mielipidettä, ilman että leimataan vasemmistolaiseksi (MITÄ EN OLE).