Naisasiat

  • 7 489 372
  • 26 542
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jotenkin näppärästi jätät lähes joka kerta vastaamatta, kun sinulta kysytään yhtään mitään konkretiasta. Nytkin jätit vastaamatta äskeisen viestini lopussa esittämiini kysymyksiin. Kysymykseni ovat varsin simppeleitä ns. suljettuja kysymyksiä vastattavaksi, joihin voi vastata ihan yhdellä tai muutamalla sanalla molempiin.
Edelleen, jos yksityiskohdat ja tarkemmat detailit mun liikkeistä tai hänen mukavuudestaan mua kohtaan kiinnostaa silkasta uteliaisuudesta, yksityisviestiillä voin kertoa näistä mikäli sinäkin tosiaan olet oikeasti vain utelias. Julkisesti koen kertoneeni meistä kahdesta jo enemmän kuin tarpeeksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Seurustelusuhde on hieno asia. Varsinkin alkuvaiheessa ja alun innostuksessa virtaa paljon hyvää energiaa ja hyvää oloa.
Myöhemmin tulee tasaantumisen vaihe. Silloin on edelleen hyviä asioita keskenään, mutta mahdolliset ristiriitaisuudet, omat toiveet ym. Tulevat esille.
Jatkossa voi tulla suhteen hiipumista, toistuvaa riitelyä joissa ongelmia ei saada ratkaistua, taikka lisääntyvää tarvetta vetäytyä omiin oloihinsa.
Mikä suhdetta ei ylläpidä, hieman kehitäkin ja saa ongelmia ratkaistua, suhde lähestyy loppuaan.
Keskimäärin pari vuotta, ja suhde on eletty (oma arvio). Toki se voi loppua aikaisemminkin, mikäli jompikumpi tekee "päätöksiä/äkkiliikkeitä/hölmöilyjä." Tai se kestää pidempään, mikäli on yhteinen talous, asuntolainaa ja varsinkin jos on jo lapsi/lapsi tulossa.

Lisäys. Myöhemmällä iällä suhteen rakentaminen on toisenlaista. Silloin tietää hyvin mitä haluaa ja mitä ei halua. Silloin voi olla tilanne, että oma elämä on jo tasaantunut omiin linjoihinsa. Silloin voi olla hyvää aikaa tehdä niitä asioita, joista pitää.
Toki silloin voi olla myös elämä kolhinut. Tai vahvempi halu pitää jääräpäisesti kiinni omista asioistaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Julkisesti koen kertoneeni meistä kahdesta jo enemmän kuin tarpeeksi.
Et sinä teistä kahdesta ole yhtään mitään kertonut. Olet kirjoitellut tänne haavekuvista, mitä sinulla on.

Niin paljoa toimintasi ei minua kiinnosta, että lähtisin sinulle näistä asioista yksityisviestiä kirjoittamaan. Lisäksi kaiken sen julkisesti kirjoittamasi jälkeen, olisi enemmän kuin paikallaan myös julkisesti jotain kirjoittaa.

Joka tapauksessa, viestissäni (#23601), joka on vähän ylempänä tässä ketjussa esittämäni kysymykset eivät suoranaisesti vaadi mitään julkisia paljastuksia teistä kahdesta, joten noihin voinet vastata ihan julkisestikin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Seurustelusuhde on hieno asia. Varsinkin alkuvaiheessa ja alun innostuksessa virtaa paljon hyvää energiaa ja hyvää oloa.
Myöhemmin tulee tasaantumisen vaihe. Silloin on edelleen hyviä asioita keskenään, mutta mahdolliset ristiriitaisuudet, omat toiveet ym. Tulevat esille.
Jatkossa voi tulla suhteen hiipumista, toistuvaa riitelyä joissa ongelmia ei saada ratkaistua, taikka lisääntyvää tarvetta vetäytyä omiin oloihinsa.
Mikä suhdetta ei ylläpidä, hieman kehitäkin ja saa ongelmia ratkaistua, suhde lähestyy loppuaan.
Keskimäärin pari vuotta, ja suhde on eletty (oma arvio). Toki se voi loppua aikaisemminkin, mikäli jompikumpi tekee "päätöksiä/äkkiliikkeitä/hölmöilyjä." Tai se kestää pidempään, mikäli on yhteinen talous, asuntolainaa ja varsinkin jos on jo lapsi/lapsi tulossa.
Hyvää tekstiä sulta. Mun mielestä nyky-sukupolvessa suurin yksittäinen syy siihen miksi ihmiset eroavat yhä vain useammin, on se että niistä negatiivisista fiilareista ei keskustella tarpeeksi kumppanin kanssa. Toinen ottaa etäisyyttä ja se toinen saattaa ruveta funtsimaan että rakastaako tuo mua ees enää kun tuntuu välttelevän mua. Alkaa molemminpuolinen syyttely ja riitely ja jos tämä skisma vain jatkuu päivästä ja viikosta toiseen ilman edes sitä välirauhaa, niin pian ollaankin jo toinen jalka ulkona ovesta.

En ole mikään parisuhde-ekspertti mutta aika monet parisuhteen ongelmat ovat ratkaistavissa rehellisellä keskustelulla ja sillä että kumpikin koittaa kaiken keskellä ymmärtää toisen tunteet ja fiilikset.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Et sinä teistä kahdesta ole yhtään mitään kertonut. Olet kirjoitellut tänne haavekuvista, mitä sinulla on.

Niin paljoa toimintasi ei minua kiinnosta, että lähtisin sinulle näistä asioista yksityisviestiä kirjoittamaan. Lisäksi kaiken sen julkisesti kirjoittamasi jälkeen, olisi enemmän kuin paikallaan myös julkisesti jotain kirjoittaa.

Joka tapauksessa, viestissäni (#23601), joka on vähän ylempänä tässä ketjussa esittämäni kysymykset eivät suoranaisesti vaadi mitään julkisia paljastuksia teistä kahdesta, joten noihin voinet vastata ihan julkisestikin.
Kerron julkisesti mun tilanteesta juuri sen verran kuin olen valmis puhumaan julkisesti. Jos et halua saada multa yksityisviestiä, mutta haluat kuitenkin mun avautuvan yksityiskohdista julkisesti niin et kyllä musta tämän enempää irti enää saa ja olet vapaa syyttämään pelkurimaiseksi haaveilijaksi. Ei oikeastaan hetkauta mua mihinkään suuntaan.

Jos tää olisi joku mun frendiryhmä whatsappissa, saattaisin olla hieman avoimempi, mutta fakta on: et tunne minua, en tunne sinua. Jos haluat yksityiskohtia, saat ne yv:llä. Jos et halua yv:tä, et saa yksityiskohtia. End of story.
 

Nick Neim

Jäsen
Eli toisin sanoen mitään ei ole tapahtunut, ja tämä saaga aloittaa tai on aloittamassa nyt sen toisen kierroksensa.

On jotenkin hankala kuvitella, että miksi noinkin paljon tilanteestaan kirjoittanut käyttäjä ei kertoisi mitään konkreettista, jos vain jotain pientäkin sellaista olisi. Varsinkin, kun kysytyt kysymykset eivät ole erityisen arkoja tai henkilökohtaisia, vaan enemmänkin yleisen tason "lähdittekö kahville" tai "onko mitään konkreettista tapahtunut" tason kysymyksiä.

Vilpittömästi toivon kaiken menevän hyvin jos kyseinen nainen on olemassa, mutta tällä keittiöpsykologin tulkinnalla ei kieltämättä kovin hyvältä vaikuta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kerron julkisesti mun tilanteesta juuri sen verran kuin olen valmis puhumaan julkisesti.
Näinhän sen asian kuuluu ollakin, eikä kukaan sinua vaadi oikeastaan enempää tekemäänkään. Ottaen huomioon kuitenkin sen, mitä kaikkea olet haaveistasi ja kuvitelmistasi kirjoittanut tähän mennessä, on linjauksesi olla vastaamatta mihinkään asiaan, missä pitäisi jostain konkretiasta kertoa, vähän erikoinen. Mutta mennään tällä.

Joka tapauksessa, alla näkyvässä lainauksessa esitetyt kysymykset eivät olisi mitään tilanteestasi kertomista vaan ihan vaan muuta vastaamista.
Vastaa nyt rehellisesti edes näihin kysymyksiin. Onko tuota kertomaasi naiskuviota lainkaan olemassa oikeassa elämässä? Vai vedätätkö vain meitä muita palstalaisia, jotka aika paljon ovat käyttäneet aikaa ja ajatusta sinun neuvomiseen tässä nimenomaisessa naisasiassa?

Venkoilusi kysymysten välttelyssä on lähes yhtä taidokasta kuin muinaisella palstapersoona Zalmonellalla. Tai ei ihan, hän sentään väitti vastanneensa kysymyksiin, sinä ohitat ne kokonaan, ikään kuin niitä ei olisi koskaan esitettykään.

Tästä eteen päin, ainakin siihen asti kunnes toisin todistetaan, ajattelen tästä (sinun) työkaverina olevasta naisesta ja siihen liittyvästä "kuviosta", että kyseessä on puhdas mielikuvituksen tuote ja fiktiivinen tarina kaikkinensa ja tältä osin olet onnistunut trollaamaan monia meitä palstalaisia hienosti. Samalla lupaan, että en enää kommentoi ainakaan tässä ketjussa tätä trollaamaasi ihastumiskuviota millään tapaa (ellei tarinaa siis jotenkin todeksi todisteta). Luultavasti luen viestisi edelleen, en aio laittaa sinua ignoreen tai muutakaan, koska onhan nuo viihdyttävää Sinä&Minä -tasoista tarinointia.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvää tekstiä sulta. Mun mielestä nyky-sukupolvessa suurin yksittäinen syy siihen miksi ihmiset eroavat yhä vain useammin, on se että niistä negatiivisista fiilareista ei keskustella tarpeeksi kumppanin kanssa.
Ei. Nykysukupolven ero edellisiin on siinä, että parisuhteelta vaaditaan enemmän. Enää ei riitä, että puolisolla on pulssi ja säädylliset vanhemmat. Vaaditaan tunneälyä, kykyä sanoittaa omia tulevaisuuskuvia ja tavoitteita.

Miten sitten ihmiset ylipäänsä pariutuvat? Ottamalla selvää. Menemällä sinne treffeille, joilla selvitetään, onko toinen kiinnostunut vai ei. Tai sitten ihan vain kysymällä. Et voi tietää, jos laahustat työpaikan käytävillä haaveillen papin aamenesta tai telepaattisista yhteyksistä.

On nimittäin olemassa sellainenkin mahdollisuus, että tämä sinun kohteesi tykkää huomiostasi, vaikka mitään suurempaa kiinnostusta ei ole. Tällaistakin naiset (ja miehet) harrastavat, kun elämässä on muuten hiljaista.

Tuossa edellä oli hyvä stoori vastaavasta tilanteesta, joka päättyi pakkeihin ja kaverisuhteeseen. Siinä on sinullekin todennäköinen skenaario. Pakit ovat usein hyvä asia. Niitä jaellaan silloin, kun intressit eivät täsmää. Jälkikäteen lähes aina huomaa, että hei, se oli hyvä juttu, kun ei me kumminkaan oltaisi sovittu yhteen. Kaikki säästivät aikaa ja vaivaa.

Pakkeja ei myöskään kannata pelätä, sillä ne tulevat joka tapauksessa - joko suoraan tai epäsuorasti. Voit kuitenkin parantaa mahdollisuuksiasi rehellisellä lähestymisellä. Enkä tarkoita nyt sitä, että kompastut banaaninkuoreen, minkä seurauksena rintakehänne osuvat yhteen ja huulet vaipuvat minuutin mittaiseen suuteloon.

Ihmiset arvostavat sitä, että teet aikeesi selviksi. Näytät sitä helvetin suuntavilkkua, jos olet kääntymässä. Mitä kauemmin vitkuttelet, sitä nolommaksi tilanne käy; sinulle ja kohteellesi. Mieti, miltä hänestä tuntuu, jos vuoden jatkuneen ystävyyden jälkeen pamautat, että olet koko tämän ajan pyrkinyt epätoivoisesti iskemään häntä? Sen jälkeen on kiva mutustella palaveripullaa neukkarissa ja naureskella toiminnallesi. Jos sen sijaan näytät korttisi välittömästi, voitte joko jatkaa huolettomasti ystävinä tai mennä sinne treffeille.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Seurustelusuhde on hieno asia. Varsinkin alkuvaiheessa ja alun innostuksessa virtaa paljon hyvää energiaa ja hyvää oloa.
Myöhemmin tulee tasaantumisen vaihe. Silloin on edelleen hyviä asioita keskenään, mutta mahdolliset ristiriitaisuudet, omat toiveet ym. Tulevat esille.
Jatkossa voi tulla suhteen hiipumista, toistuvaa riitelyä joissa ongelmia ei saada ratkaistua, taikka lisääntyvää tarvetta vetäytyä omiin oloihinsa.
Mikä suhdetta ei ylläpidä, hieman kehitäkin ja saa ongelmia ratkaistua, suhde lähestyy loppuaan.
Keskimäärin pari vuotta, ja suhde on eletty (oma arvio). Toki se voi loppua aikaisemminkin, mikäli jompikumpi tekee "päätöksiä/äkkiliikkeitä/hölmöilyjä." Tai se kestää pidempään, mikäli on yhteinen talous, asuntolainaa ja varsinkin jos on jo lapsi/lapsi tulossa.

Lisäys. Myöhemmällä iällä suhteen rakentaminen on toisenlaista. Silloin tietää hyvin mitä haluaa ja mitä ei halua. Silloin voi olla tilanne, että oma elämä on jo tasaantunut omiin linjoihinsa. Silloin voi olla hyvää aikaa tehdä niitä asioita, joista pitää.
Toki silloin voi olla myös elämä kolhinut. Tai vahvempi halu pitää jääräpäisesti kiinni omista asioistaan.

Tämäpä hyvin kirjoitettu, kokonaisuudessaan. Olen ollut 13 vuotta saman naisen kanssa ja koska aloitimme nuorina (lukioikäisinä) alku oli hyvinkin myrskyisää kummankin etsiessä itseään. Jos nyt vertaa nykyistä itseä ja 13 vuoden takaista keskenkasvuista poikaa, voi taputtaa itseään olalle hyvästä työstä ja fiksuista päätöksistä. Helpolla tähän pisteeseen ei toki olla päästy, kliseisesti sanottuna myötä- ja vastamäet on koluttu hyvinkin tarkkaan.

Entäs vastapuoli sitten? Eihän hän tietenkään enää ole se sama 18-kesäinen tyttö, johon palavasti rakastuin. Tilalle on kasvanut (onneksi ei fyysisesti paljon) itsevarma, osaava ja viisas nainen, jonka kanssa on kunnia kasvattaa omaa jälkikasvua. Jos toisen kanssa muuten luonteet, kiinnostuksenkohteet ja elämänarvot kohtaavat, on ihan keskustelemalla mahdollista selvitä aika kriittisistäkin ongelmista. On sellainen fiilis, että yhdessä mennään päätyyn saakka. Rakastan ja kunnioitan vaimoani syvästi, vaikken ehkä ihan niin tulenpalavasti kuin teininä. Paitsi välillä... :D
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kerron julkisesti mun tilanteesta juuri sen verran kuin olen valmis puhumaan julkisesti.

Mutta kerrothan sitten kumminkin sen, jos siinä jotain oikeasti tapahtuu ja syntyy romantiinen suhde?

Koska kyllä sen verran on kanssakeskustelijoita kompattava, että jos et edes sitä, niin sitten kyllä melkein viestisi kuuluisivat enemmän "Romanttiset fantasiat" -ketjuun, koska tässä kuitenkin enimmäkseen keskustellaan todellisesta naisasioiden laidasta ja jos niiden toivoo toisin olevan, niin yleensä siihen sisällytetään myös selitys, että miten ne todellisuudessa sillä hetkellä on.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mutta kerrothan sitten kumminkin sen, jos siinä jotain oikeasti tapahtuu ja syntyy romantiinen suhde?
Lupaan kertoa sitten kun jotain taas tapahtuu. Ensimmäisistä varsinaisista liikkeistä on vierähtänyt vasta noin viikko ja tällä hetkellä ilmassa saattaa olla ainakin jonkin asteista kipinää. Ja kuten sanottu, jos se kipinä konkretisoituu joku päivä vaikka yhteiseen illanviettoon, lupaan olla pimittämättä totuutta. Yhtä lailla jos tämä tarina päättyy pakkeihin tai friendzonelle, saatte senkin kuulla sitten kun sen aika on.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tästä @Smitty#41 tarinasta on syntynyt muutama mielleyhtymä.

Osa epäilee häntä trolliksi. Porukka kommentoi tarinaa siitä huolimatta, vaikka hermot alkaavat mennä tarinan kertojaan ja sekin epäilyttää vedätetäänkö meitä. Olen lukenut muutamaa samantyyppistä ketjua Vauva fi:n Aihe vapaasta. Niihin on joka tapauksessa tullut paljon hyvää juttua, oli totuus mikä hyvänsä.

Mulle tästä kaikesta on alkanut tulla tosi paljon mieleen elokuva Walter Mittyn ihmeellinen elämä (The Secret Life of Walter Mitty). Toivottavasti meidän haaveilijankin tarinalla on onnellinen loppu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noin yleisesti sanoisin, että parisuhde syntyy aika helposti, jos on syntyäkseen. Ihmiset lähentyvät melko helposti, jos ovat lähentyäkseen. Jos kiinnostus on molemminpuolista, kumpikin pyrkii jollain tavalla tekemisiin toisen kanssa. Hyvä tapa on sellainen, josta kumpikin voi kunniallisesti perääntyä, jos kaikki ei menekään toivotulla tavalla.

Jos on vaikka työkaverista kyse, kannattaa pyrkiä toisen kanssa tekemisiin jonkun muun syyn varjolla, pyytää vaikka toista lounaalle. Se on työkavereiden kesken ihan neutraalia, vaikka tarkoitusperät olisivatkin muut. Ihan ensimmäisenä ei kannata täräyttää, että mitäs jos alettaisiin seurustella, ensin pitää vähän tunnustella tilannetta ja edetä sitten sen mukaan. Mutta jos kumpikin haluaa samaa, juttu kyllä etenee. Kaksi ihmistä keksii keinoja olla yhdessä, jos molemmat sitä haluavat.

Jos suhdetta haluaa, niin liian ujo ei voi olla. Aloitteita pitää tehdä. Mutta nimenomaan ensin pieniä aloitteita, ja sitten vähän suurempia, jos näyttää siltä, että hommasta voisi tulla jotain. Tosi paljon pitää kyllä osata lukea toista, ja tällainen pelisilmä kehittyy vasta yrityksen ja erehdyksen kautta. Mutta jos ei yritä, ei mitään saakaan.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Smittyn tapauksessa kyllä kompattava muita siinä, että hieman outoa ja harmillista, että ensin kolme kuukautta avataan kaikkia ajatuksia ja haaveita tilanteen suhteen, mutta sitten kun kansa käy kärsimättömäksi ja yrittää patistaa tekemään jotain konkreettista, niin ei avata enää mitään asian tiimoilta.

Itsehän siis tiedän jotain yksityiskohtia kun yksityisviestin herralta sain, mutta kuitenkin toisen kirjoittajan päätöstä kunnioittaen en nyt lähde avaamaan näitä merkkejä ja asioita sen enempää, mistä hän mielestään on varma toisenkin osapuolen tunteista. Sanotaan näin, että itse en vielä kirkkoa lähtisi varaamaan tietämieni asioiden perusteella, mutta tottakai Smitty itse aistii sen toisen osapuolen käytöksen ehkä herkemmin ja tarkemmin kuin me täällä ruudun välityksellä.

Mutta edelleen itsekin toivoisin suurempaa ja konkreettisempaa peliliikettä ja siitä meille kaikille infoa tännekin, kun nyt täällä iso joukko on ihmisiä elämässä hengessä mukana!
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@madeOFspade
Yhteisten jutteluhetkien lisäksi suosittelisin ihan yksikseen menemistä ammattilaisen kanssa jutuille. Ehkä vielä eri ihminen, jonka kanssa olette parina olleet. Ainakin itsellä kun asiat alkoi mennä pitkäaikaisessa suhteessa umpisolmuun, niin pariterapia ei ollut mitenkään henkilökohtaisesti eteenpäin vievää. Vasta kun itse pääsi avautumaan oikein kunnolla ihan itsekkäästi omat (typerätkin) ajatukset ja psykologi keskittyi vain sinuun, alkoi itsellekin sitten valjeta mitä sitä tahtoo ja mistä on valmis tinkimään. Meillä työpaikka oikein kehotti asiaan, kun henkilöstöpäällikölle kerroin, että siviilissä myllertää.

Tämä ihan vaan sillä, että sinulla tuntuisi olevan tarvetta vielä aihetta käsitellä. Ei siten että tilanteet olisivat lainkaan samanlaiset.

Nonni, tuli nyt vasta ilmoitus tästä viestistäsi.

Voisi sitä melkein käydä juttelemassa jollekin muulle yksinään. Saattaisi tehdä ihan hyvää. Ei tuo tilanne "onneksi" ole nyt ihan akuuteimmillaan kun tuli oman terveyden kanssa vähän ylimääräistä huolta.

Onhan silti asiassa käsiteltävää enemmän minulla kuin puolisollani, siis siltä kantilta jos lapsiluku jää nykyiseen.

Hyvä vinkki ja täytyy testata. Kiitos.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Harvoin on ketju valahtanut näin alas! @Smitty#41 päivityksiä tilanteeseen, joko on tapahtunut jotain konkreettista vai vieläkö haihatellaan?

Oma tilanne on suorastaan erinomainen, tässäkin ketjussa höpisseestä Tinder-tapauksesta on kuoritunut viikko viikolta vain mukavampi ja positiivisempi tapaus. Hirmu hyvin tullaan juttuun melkein kaikissa tärkeissä asioissa ja tytön tupakanpolttokin loppui kuin seinään, kun aikanaan tuli puheeksi etten varsinaisesti näe yhteistä tulevaisuutta tupakoitsijan kanssa.

Itse olen jo hänen sisarukset ja vanhemmat nähnyt ja ensi viikolla vuorossa minun perheen luona vierailu. Vauhti tuntuu välillä jopa melko nopealta, mutta kun hyvältä ja oikealta tuntuu niiin mennään nyt tällä kertaa sitten hieman vauhdikkaammin. Ja eipä tuo perheen näkeminen nyt mikään maailman suurin juttu ole, vaikkei nyt ihan jokaista tyttöä siellä tulekaan käytettyä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o nyt tuli vedettyä vituiksi tai aivan vältettävissä ollut asia olisi ollut.

Tapaillut tässä yhtä neitoa kolmisen kuukautta ja hyvin on mennyt. Omat ja toisen tunteet kasvaneet tasaista tahtia.
No tänään sitten kilahti paska tuulettimeen aivan huolella.
Tuli aamulla pari viestiä Whatsappissa kun vielä nukuin, että "Sä ootkin aika tekopyhä ihminen. Väität että oot kiinnostunut ja haluat olla mun kanssa ja sitten sulla on Tinder käytössä. Kiitos ja heippa hei! Oon kokenut jo ihan tarpeeksi valehtelevia ihmisiä elämässäni"

Meikäläinen oli sitten tosiaan unohtanut kokonaan, että mullahan oli Tinder edelleen aktiivisena. En sitä kertaakaan ollut käyttänyt, kun ollaan tapailtu mutta enpä edes jotenkin tajunnut, että tosiaan siellähän mulla se profiili loistaa kaikelle kansalle.

No, nainen oli tehnyt tästä hyvinkin nopeat johtopäätökset ja kun yritin asiaa selvitellä niin nopeasti tuli huomattua, että kaikki kanavat oli laitettu meikäläiseltä blokkiin. Siis jopa puhelut.

Neidon aiempi suhde oli kuulemma päättynyt siihen, kun ukkonsa oli juossut milloin missäkin ja kyllä mä tuon reaktion ymmärrän, raju se silti on.
ja en sitä tiedä miten tuolta Tinderistä meikäläinen löytyi, mutta ehkä joku tämän kaveri sieltä sattui bongaamaan tutun naaman, kun meikäläistä kuitenkin niille mainostanut yms.

Mä en oikeasti tiedä mitä vittua mä teen. En ole valmis luovuttamaan, mutta jotenkin tuntuu creepyltä mennä toisen ovelle "kerjäämään". Ja ihan eri asia uskooko tuo edes minua, mutta en silti halua että tälläiseen väärinkäsitykseen tämä loppuu.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Joo-o nyt tuli vedettyä vituiksi tai aivan vältettävissä ollut asia olisi ollut.

Tapaillut tässä yhtä neitoa kolmisen kuukautta ja hyvin on mennyt. Omat ja toisen tunteet kasvaneet tasaista tahtia.
No tänään sitten kilahti paska tuulettimeen aivan huolella.
Tuli aamulla pari viestiä Whatsappissa kun vielä nukuin, että "Sä ootkin aika tekopyhä ihminen. Väität että oot kiinnostunut ja haluat olla mun kanssa ja sitten sulla on Tinder käytössä. Kiitos ja heippa hei! Oon kokenut jo ihan tarpeeksi valehtelevia ihmisiä elämässäni"

Meikäläinen oli sitten tosiaan unohtanut kokonaan, että mullahan oli Tinder edelleen aktiivisena. En sitä kertaakaan ollut käyttänyt, kun ollaan tapailtu mutta enpä edes jotenkin tajunnut, että tosiaan siellähän mulla se profiili loistaa kaikelle kansalle.

No, nainen oli tehnyt tästä hyvinkin nopeat johtopäätökset ja kun yritin asiaa selvitellä niin nopeasti tuli huomattua, että kaikki kanavat oli laitettu meikäläiseltä blokkiin. Siis jopa puhelut.

Neidon aiempi suhde oli kuulemma päättynyt siihen, kun ukkonsa oli juossut milloin missäkin ja kyllä mä tuon reaktion ymmärrän, raju se silti on.
ja en sitä tiedä miten tuolta Tinderistä meikäläinen löytyi, mutta ehkä joku tämän kaveri sieltä sattui bongaamaan tutun naaman, kun meikäläistä kuitenkin niille mainostanut yms.

Mä en oikeasti tiedä mitä vittua mä teen. En ole valmis luovuttamaan, mutta jotenkin tuntuu creepyltä mennä toisen ovelle "kerjäämään". Ja ihan eri asia uskooko tuo edes minua, mutta en silti halua että tälläiseen väärinkäsitykseen tämä loppuu.
En tiedä Tinderistä mitään, mutta jos siinä on joku toimintaploki, millä voit todistaa ettet sitä ole käyttäny niin eikun ovelle vaan.

Muuten kyllä vittumainen tilanne. Toivottavasti selviää hyvinpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo-o nyt tuli vedettyä vituiksi tai aivan vältettävissä ollut asia olisi ollut.

Tapaillut tässä yhtä neitoa kolmisen kuukautta ja hyvin on mennyt. Omat ja toisen tunteet kasvaneet tasaista tahtia.
No tänään sitten kilahti paska tuulettimeen aivan huolella.
Tuli aamulla pari viestiä Whatsappissa kun vielä nukuin, että "Sä ootkin aika tekopyhä ihminen. Väität että oot kiinnostunut ja haluat olla mun kanssa ja sitten sulla on Tinder käytössä. Kiitos ja heippa hei! Oon kokenut jo ihan tarpeeksi valehtelevia ihmisiä elämässäni"

Meikäläinen oli sitten tosiaan unohtanut kokonaan, että mullahan oli Tinder edelleen aktiivisena. En sitä kertaakaan ollut käyttänyt, kun ollaan tapailtu mutta enpä edes jotenkin tajunnut, että tosiaan siellähän mulla se profiili loistaa kaikelle kansalle.

No, nainen oli tehnyt tästä hyvinkin nopeat johtopäätökset ja kun yritin asiaa selvitellä niin nopeasti tuli huomattua, että kaikki kanavat oli laitettu meikäläiseltä blokkiin. Siis jopa puhelut.

Neidon aiempi suhde oli kuulemma päättynyt siihen, kun ukkonsa oli juossut milloin missäkin ja kyllä mä tuon reaktion ymmärrän, raju se silti on.
ja en sitä tiedä miten tuolta Tinderistä meikäläinen löytyi, mutta ehkä joku tämän kaveri sieltä sattui bongaamaan tutun naaman, kun meikäläistä kuitenkin niille mainostanut yms.

Mä en oikeasti tiedä mitä vittua mä teen. En ole valmis luovuttamaan, mutta jotenkin tuntuu creepyltä mennä toisen ovelle "kerjäämään". Ja ihan eri asia uskooko tuo edes minua, mutta en silti halua että tälläiseen väärinkäsitykseen tämä loppuu.
Noh. En tiedä haluatko kuulla tätä, mutta aikamoinen ylireagointi kyseiseltä naisihmiseltä. Joko hän reagoi sairaalloisen vahvasti, tai hän olisi muutenkin pistänyt kohta välit poikki, mutta sai nyt tekosyyn. Miten hän muuten sai tietää sinun ”olevan” Tinderissä paitsi swaippaamalla itse?

ikävä homma tosin
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Joo-o nyt tuli vedettyä vituiksi tai aivan vältettävissä ollut asia olisi ollut.

Tapaillut tässä yhtä neitoa kolmisen kuukautta ja hyvin on mennyt. Omat ja toisen tunteet kasvaneet tasaista tahtia.
No tänään sitten kilahti paska tuulettimeen aivan huolella.
Tuli aamulla pari viestiä Whatsappissa kun vielä nukuin, että "Sä ootkin aika tekopyhä ihminen. Väität että oot kiinnostunut ja haluat olla mun kanssa ja sitten sulla on Tinder käytössä. Kiitos ja heippa hei! Oon kokenut jo ihan tarpeeksi valehtelevia ihmisiä elämässäni"

Meikäläinen oli sitten tosiaan unohtanut kokonaan, että mullahan oli Tinder edelleen aktiivisena. En sitä kertaakaan ollut käyttänyt, kun ollaan tapailtu mutta enpä edes jotenkin tajunnut, että tosiaan siellähän mulla se profiili loistaa kaikelle kansalle.

No, nainen oli tehnyt tästä hyvinkin nopeat johtopäätökset ja kun yritin asiaa selvitellä niin nopeasti tuli huomattua, että kaikki kanavat oli laitettu meikäläiseltä blokkiin. Siis jopa puhelut.

Neidon aiempi suhde oli kuulemma päättynyt siihen, kun ukkonsa oli juossut milloin missäkin ja kyllä mä tuon reaktion ymmärrän, raju se silti on.
ja en sitä tiedä miten tuolta Tinderistä meikäläinen löytyi, mutta ehkä joku tämän kaveri sieltä sattui bongaamaan tutun naaman, kun meikäläistä kuitenkin niille mainostanut yms.

Mä en oikeasti tiedä mitä vittua mä teen. En ole valmis luovuttamaan, mutta jotenkin tuntuu creepyltä mennä toisen ovelle "kerjäämään". Ja ihan eri asia uskooko tuo edes minua, mutta en silti halua että tälläiseen väärinkäsitykseen tämä loppuu.

Kokeile kirjettä. Jo ihan noin niin kuin käyttöliittymämuodoltaan voi tehdä vaikutuksen. Kerrot siinä lyhkäseen faktat ja katsot mihin se johtaa. Se kulkee perillekin sen verran hitaasti, että pahin tilanne ehtii hieman rauhoittua.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kokeile kirjettä. Jo ihan noin niin kuin käyttöliittymämuodoltaan voi tehdä vaikutuksen. Kerrot siinä lyhkäseen faktat ja katsot mihin se johtaa. Se kulkee perillekin sen verran hitaasti, että pahin tilanne ehtii hieman rauhoittua.

Ja ehdottomasti 5 euron seteli mukaan kirjekuoreen.

Aika dorka reaktio naiselta, jos ei anna edes mahdollisuutta selittää vaan heti vaan vetää johtopäätökset ja ylireagoi kilaripäissään. Olikohan se se sama nainen mikä jossain telkkariohjelmassa kilahti kun miehensä oli ollut joskus kauan sitten Napakympissä? Jätä se sika!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo-o nyt tuli vedettyä vituiksi tai aivan vältettävissä ollut asia olisi ollut.

Tapaillut tässä yhtä neitoa kolmisen kuukautta ja hyvin on mennyt. Omat ja toisen tunteet kasvaneet tasaista tahtia.
No tänään sitten kilahti paska tuulettimeen aivan huolella.
Tuli aamulla pari viestiä Whatsappissa kun vielä nukuin, että "Sä ootkin aika tekopyhä ihminen. Väität että oot kiinnostunut ja haluat olla mun kanssa ja sitten sulla on Tinder käytössä. Kiitos ja heippa hei! Oon kokenut jo ihan tarpeeksi valehtelevia ihmisiä elämässäni"

Meikäläinen oli sitten tosiaan unohtanut kokonaan, että mullahan oli Tinder edelleen aktiivisena. En sitä kertaakaan ollut käyttänyt, kun ollaan tapailtu mutta enpä edes jotenkin tajunnut, että tosiaan siellähän mulla se profiili loistaa kaikelle kansalle.

No, nainen oli tehnyt tästä hyvinkin nopeat johtopäätökset ja kun yritin asiaa selvitellä niin nopeasti tuli huomattua, että kaikki kanavat oli laitettu meikäläiseltä blokkiin. Siis jopa puhelut.

Neidon aiempi suhde oli kuulemma päättynyt siihen, kun ukkonsa oli juossut milloin missäkin ja kyllä mä tuon reaktion ymmärrän, raju se silti on.
ja en sitä tiedä miten tuolta Tinderistä meikäläinen löytyi, mutta ehkä joku tämän kaveri sieltä sattui bongaamaan tutun naaman, kun meikäläistä kuitenkin niille mainostanut yms.

Mä en oikeasti tiedä mitä vittua mä teen. En ole valmis luovuttamaan, mutta jotenkin tuntuu creepyltä mennä toisen ovelle "kerjäämään". Ja ihan eri asia uskooko tuo edes minua, mutta en silti halua että tälläiseen väärinkäsitykseen tämä loppuu.
Vilpittömästi onnittelen. Kuten veli @Uimalakki tuossa totesi, väistit luodin.

Näistä asioista on niin paljon kokemusta, että tuo on mitä varmin merkki vain todeta, että et vaan tuntenut naista. Nyt tunnet jo paljon paremmin.

Ihmisillä on tapana jumittua tuollaisten epäreilujen kanssa pitemmäksi aikaa. Etenkin kun suu tukitaan. Voimia siihen koitokseen.

Juokse. Lujaa.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo-o nyt tuli vedettyä vituiksi tai aivan vältettävissä ollut asia olisi ollut.
Nythän sää tempun teit. En halua lyödä lyötyä, mutta jos Tinderiä käyttää ja sieltä jonkun sellaisen löytää johon haluaa oikeasti panostaa, niin tottakai pitäisi tuossa ajassa tajuta vähintään piilottaa itsensä tarjottimelta, jos ei poistaa koko tunnusta.

Lyönnit sikseen. Osa täällä on sitä mieltä, että väisitt luodin ja hyvä että tämmöinen tuli jo nyt esiin, ja ovatkin ehkä oikeassa. Itse kuitenkin sanoisin, että ei kannata vielä luovuttaa. Joissakin viesteissä tuntuu olevan myös hieman vähättelyä naisen reaktiota kohtaan. Me kun jokainen olemme omanlaisemme persoona ja etenkin jos on tullut petetyksi menneisyydessä, niin sitä tuskin haluaa kokea uudestaan. Viestisi perusteella tunnut vieläpä välittävän naisesta sen verran kovasti, ettei kyse ole ihan mistä tahansa tapauksesta. Sellaisia naisia on riittämiin, joiden kohdalla voi todeta että "nyt tuli mokattua, mutta eipä tämä menetys maailmanloppu ole". Viestisi kertoo, että tämä nainen on jotain muuta.

Annat nyt muutaman päivän verran aikaa tilanteelle rauhoittua. Nainen on saattanut tunnekuohuissaan toimia hetken mielijohteesta blokkaillessaan sinut joka suunnasta, mutta voi tulla kohta toisiin ajatuksiin. Eli yrität soittaa joskus tuossa alkuviikon aikana. Tai tuo @MacRef in ehdotus kirjeestä voisi toimia myös. Nykyisenä someaikana harvinainen tapa lähestyä ja kertoo omalla tavallaan siitä, ettet ole valmis luovuttamaan. Eikä ole liian creepyäkään. Mutta älä lähde runoilemaan, vaan kuten jo aiemmin sinulle kerrottiin, kerro faktat ja katso mihin riittää.

Miten hän muuten sai tietää sinun ”olevan” Tinderissä paitsi swaippaamalla itse?
No jos ei ihan erakkoluonteinen nainen ole kyseessä, niin varmasti Tinderiä käyttäviä ystäviä riittää ja ystäväpiirin tiedossa on vähintään kuvien välityksellä tiedossa, miltä @king of the jungle näyttää. Varmaan tuossa ajassa joku on nähny palstaveljemme livenäkin. Siinä kun on sitten tinderiä selaillut, niin on huomannut tutun näköisen kundin ja sitten kysynyt kaveriltaan, että "etkös sää tapaile tätä?". Ei se mahdotonta ole, että nainen itsekin olisi tinderiä swaippaillut, mutta on niitä muitakin mahdollisuuksia saada tuollainen asia selville.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
@king of the jungle

Joo, itse olen sen verran monta kertaa tapaillut mustasukkaista naista että ihan suoraan suosittelen ettet ota mitään yhteyttä enää. Ei siitä tule mitään jos kerran on päässyt kylvämään epävarmuuden siemenen niin toinen epäilee ja pelkää koko ajan. Ei tuollaisen kanssa olosta vaan tule mitään, kun oma vapaus menee ihan täysin.

Paska säkä, mutta minkäs teet. Vahinkoja sattuu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maria,

sinä upea nainen. Sinä sitoudut projektiin, joka ei ole helppo meille kummallekaan, muttei varsinkaan sinulle. Me teemme sen järkisyistä. Mutta minä olen mukana sataprosenttisesti. Minä olen tukenasi aina. Jokaisena hetkenä.

Se toteutuu. Vihdoinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös