Naisasiat

• 7 589 510
  • 26 609

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noin yleisesti sanoisin, että parisuhde syntyy aika helposti, jos on syntyäkseen. Ihmiset lähentyvät melko helposti, jos ovat lähentyäkseen. Jos kiinnostus on molemminpuolista, kumpikin pyrkii jollain tavalla tekemisiin toisen kanssa. Hyvä tapa on sellainen, josta kumpikin voi kunniallisesti perääntyä, jos kaikki ei menekään toivotulla tavalla.

Jos on vaikka työkaverista kyse, kannattaa pyrkiä toisen kanssa tekemisiin jonkun muun syyn varjolla, pyytää vaikka toista lounaalle. Se on työkavereiden kesken ihan neutraalia, vaikka tarkoitusperät olisivatkin muut. Ihan ensimmäisenä ei kannata täräyttää, että mitäs jos alettaisiin seurustella, ensin pitää vähän tunnustella tilannetta ja edetä sitten sen mukaan. Mutta jos kumpikin haluaa samaa, juttu kyllä etenee. Kaksi ihmistä keksii keinoja olla yhdessä, jos molemmat sitä haluavat.

Jos suhdetta haluaa, niin liian ujo ei voi olla. Aloitteita pitää tehdä. Mutta nimenomaan ensin pieniä aloitteita, ja sitten vähän suurempia, jos näyttää siltä, että hommasta voisi tulla jotain. Tosi paljon pitää kyllä osata lukea toista, ja tällainen pelisilmä kehittyy vasta yrityksen ja erehdyksen kautta. Mutta jos ei yritä, ei mitään saakaan.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Smittyn tapauksessa kyllä kompattava muita siinä, että hieman outoa ja harmillista, että ensin kolme kuukautta avataan kaikkia ajatuksia ja haaveita tilanteen suhteen, mutta sitten kun kansa käy kärsimättömäksi ja yrittää patistaa tekemään jotain konkreettista, niin ei avata enää mitään asian tiimoilta.

Itsehän siis tiedän jotain yksityiskohtia kun yksityisviestin herralta sain, mutta kuitenkin toisen kirjoittajan päätöstä kunnioittaen en nyt lähde avaamaan näitä merkkejä ja asioita sen enempää, mistä hän mielestään on varma toisenkin osapuolen tunteista. Sanotaan näin, että itse en vielä kirkkoa lähtisi varaamaan tietämieni asioiden perusteella, mutta tottakai Smitty itse aistii sen toisen osapuolen käytöksen ehkä herkemmin ja tarkemmin kuin me täällä ruudun välityksellä.

Mutta edelleen itsekin toivoisin suurempaa ja konkreettisempaa peliliikettä ja siitä meille kaikille infoa tännekin, kun nyt täällä iso joukko on ihmisiä elämässä hengessä mukana!

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@madeOFspade
Yhteisten jutteluhetkien lisäksi suosittelisin ihan yksikseen menemistä ammattilaisen kanssa jutuille. Ehkä vielä eri ihminen, jonka kanssa olette parina olleet. Ainakin itsellä kun asiat alkoi mennä pitkäaikaisessa suhteessa umpisolmuun, niin pariterapia ei ollut mitenkään henkilökohtaisesti eteenpäin vievää. Vasta kun itse pääsi avautumaan oikein kunnolla ihan itsekkäästi omat (typerätkin) ajatukset ja psykologi keskittyi vain sinuun, alkoi itsellekin sitten valjeta mitä sitä tahtoo ja mistä on valmis tinkimään. Meillä työpaikka oikein kehotti asiaan, kun henkilöstöpäällikölle kerroin, että siviilissä myllertää.

Tämä ihan vaan sillä, että sinulla tuntuisi olevan tarvetta vielä aihetta käsitellä. Ei siten että tilanteet olisivat lainkaan samanlaiset.

Nonni, tuli nyt vasta ilmoitus tästä viestistäsi.

Voisi sitä melkein käydä juttelemassa jollekin muulle yksinään. Saattaisi tehdä ihan hyvää. Ei tuo tilanne "onneksi" ole nyt ihan akuuteimmillaan kun tuli oman terveyden kanssa vähän ylimääräistä huolta.

Onhan silti asiassa käsiteltävää enemmän minulla kuin puolisollani, siis siltä kantilta jos lapsiluku jää nykyiseen.

Hyvä vinkki ja täytyy testata. Kiitos.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Harvoin on ketju valahtanut näin alas! @Smitty#41 päivityksiä tilanteeseen, joko on tapahtunut jotain konkreettista vai vieläkö haihatellaan?

Oma tilanne on suorastaan erinomainen, tässäkin ketjussa höpisseestä Tinder-tapauksesta on kuoritunut viikko viikolta vain mukavampi ja positiivisempi tapaus. Hirmu hyvin tullaan juttuun melkein kaikissa tärkeissä asioissa ja tytön tupakanpolttokin loppui kuin seinään, kun aikanaan tuli puheeksi etten varsinaisesti näe yhteistä tulevaisuutta tupakoitsijan kanssa.

Itse olen jo hänen sisarukset ja vanhemmat nähnyt ja ensi viikolla vuorossa minun perheen luona vierailu. Vauhti tuntuu välillä jopa melko nopealta, mutta kun hyvältä ja oikealta tuntuu niiin mennään nyt tällä kertaa sitten hieman vauhdikkaammin. Ja eipä tuo perheen näkeminen nyt mikään maailman suurin juttu ole, vaikkei nyt ihan jokaista tyttöä siellä tulekaan käytettyä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o nyt tuli vedettyä vituiksi tai aivan vältettävissä ollut asia olisi ollut.

Tapaillut tässä yhtä neitoa kolmisen kuukautta ja hyvin on mennyt. Omat ja toisen tunteet kasvaneet tasaista tahtia.
No tänään sitten kilahti paska tuulettimeen aivan huolella.
Tuli aamulla pari viestiä Whatsappissa kun vielä nukuin, että "Sä ootkin aika tekopyhä ihminen. Väität että oot kiinnostunut ja haluat olla mun kanssa ja sitten sulla on Tinder käytössä. Kiitos ja heippa hei! Oon kokenut jo ihan tarpeeksi valehtelevia ihmisiä elämässäni"

Meikäläinen oli sitten tosiaan unohtanut kokonaan, että mullahan oli Tinder edelleen aktiivisena. En sitä kertaakaan ollut käyttänyt, kun ollaan tapailtu mutta enpä edes jotenkin tajunnut, että tosiaan siellähän mulla se profiili loistaa kaikelle kansalle.

No, nainen oli tehnyt tästä hyvinkin nopeat johtopäätökset ja kun yritin asiaa selvitellä niin nopeasti tuli huomattua, että kaikki kanavat oli laitettu meikäläiseltä blokkiin. Siis jopa puhelut.

Neidon aiempi suhde oli kuulemma päättynyt siihen, kun ukkonsa oli juossut milloin missäkin ja kyllä mä tuon reaktion ymmärrän, raju se silti on.
ja en sitä tiedä miten tuolta Tinderistä meikäläinen löytyi, mutta ehkä joku tämän kaveri sieltä sattui bongaamaan tutun naaman, kun meikäläistä kuitenkin niille mainostanut yms.

Mä en oikeasti tiedä mitä vittua mä teen. En ole valmis luovuttamaan, mutta jotenkin tuntuu creepyltä mennä toisen ovelle "kerjäämään". Ja ihan eri asia uskooko tuo edes minua, mutta en silti halua että tälläiseen väärinkäsitykseen tämä loppuu.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Joo-o nyt tuli vedettyä vituiksi tai aivan vältettävissä ollut asia olisi ollut.

Tapaillut tässä yhtä neitoa kolmisen kuukautta ja hyvin on mennyt. Omat ja toisen tunteet kasvaneet tasaista tahtia.
Tuli aamulla pari viestiä Whatsappissa kun vielä nukuin, että "Sä ootkin aika tekopyhä ihminen. Väität että oot kiinnostunut ja haluat olla mun kanssa ja sitten sulla on Tinder käytössä. Kiitos ja heippa hei! Oon kokenut jo ihan tarpeeksi valehtelevia ihmisiä elämässäni"

Meikäläinen oli sitten tosiaan unohtanut kokonaan, että mullahan oli Tinder edelleen aktiivisena. En sitä kertaakaan ollut käyttänyt, kun ollaan tapailtu mutta enpä edes jotenkin tajunnut, että tosiaan siellähän mulla se profiili loistaa kaikelle kansalle.

No, nainen oli tehnyt tästä hyvinkin nopeat johtopäätökset ja kun yritin asiaa selvitellä niin nopeasti tuli huomattua, että kaikki kanavat oli laitettu meikäläiseltä blokkiin. Siis jopa puhelut.

Neidon aiempi suhde oli kuulemma päättynyt siihen, kun ukkonsa oli juossut milloin missäkin ja kyllä mä tuon reaktion ymmärrän, raju se silti on.
ja en sitä tiedä miten tuolta Tinderistä meikäläinen löytyi, mutta ehkä joku tämän kaveri sieltä sattui bongaamaan tutun naaman, kun meikäläistä kuitenkin niille mainostanut yms.

Mä en oikeasti tiedä mitä vittua mä teen. En ole valmis luovuttamaan, mutta jotenkin tuntuu creepyltä mennä toisen ovelle "kerjäämään". Ja ihan eri asia uskooko tuo edes minua, mutta en silti halua että tälläiseen väärinkäsitykseen tämä loppuu.
En tiedä Tinderistä mitään, mutta jos siinä on joku toimintaploki, millä voit todistaa ettet sitä ole käyttäny niin eikun ovelle vaan.

Muuten kyllä vittumainen tilanne. Toivottavasti selviää hyvinpäin.

Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Noh. En tiedä haluatko kuulla tätä, mutta aikamoinen ylireagointi kyseiseltä naisihmiseltä. Joko hän reagoi sairaalloisen vahvasti, tai hän olisi muutenkin pistänyt kohta välit poikki, mutta sai nyt tekosyyn. Miten hän muuten sai tietää sinun ”olevan” Tinderissä paitsi swaippaamalla itse?

ikävä homma tosin

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan

Kokeile kirjettä. Jo ihan noin niin kuin käyttöliittymämuodoltaan voi tehdä vaikutuksen. Kerrot siinä lyhkäseen faktat ja katsot mihin se johtaa. Se kulkee perillekin sen verran hitaasti, että pahin tilanne ehtii hieman rauhoittua.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kokeile kirjettä. Jo ihan noin niin kuin käyttöliittymämuodoltaan voi tehdä vaikutuksen. Kerrot siinä lyhkäseen faktat ja katsot mihin se johtaa. Se kulkee perillekin sen verran hitaasti, että pahin tilanne ehtii hieman rauhoittua.

Ja ehdottomasti 5 euron seteli mukaan kirjekuoreen.

Aika dorka reaktio naiselta, jos ei anna edes mahdollisuutta selittää vaan heti vaan vetää johtopäätökset ja ylireagoi kilaripäissään. Olikohan se se sama nainen mikä jossain telkkariohjelmassa kilahti kun miehensä oli ollut joskus kauan sitten Napakympissä? Jätä se sika!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

Vilpittömästi onnittelen. Kuten veli @Uimalakki tuossa totesi, väistit luodin.

Näistä asioista on niin paljon kokemusta, että tuo on mitä varmin merkki vain todeta, että et vaan tuntenut naista. Nyt tunnet jo paljon paremmin.

Ihmisillä on tapana jumittua tuollaisten epäreilujen kanssa pitemmäksi aikaa. Etenkin kun suu tukitaan. Voimia siihen koitokseen.

Juokse. Lujaa.

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nythän sää tempun teit. En halua lyödä lyötyä, mutta jos Tinderiä käyttää ja sieltä jonkun sellaisen löytää johon haluaa oikeasti panostaa, niin tottakai pitäisi tuossa ajassa tajuta vähintään piilottaa itsensä tarjottimelta, jos ei poistaa koko tunnusta.

Lyönnit sikseen. Osa täällä on sitä mieltä, että väisitt luodin ja hyvä että tämmöinen tuli jo nyt esiin, ja ovatkin ehkä oikeassa. Itse kuitenkin sanoisin, että ei kannata vielä luovuttaa. Joissakin viesteissä tuntuu olevan myös hieman vähättelyä naisen reaktiota kohtaan. Me kun jokainen olemme omanlaisemme persoona ja etenkin jos on tullut petetyksi menneisyydessä, niin sitä tuskin haluaa kokea uudestaan. Viestisi perusteella tunnut vieläpä välittävän naisesta sen verran kovasti, ettei kyse ole ihan mistä tahansa tapauksesta. Sellaisia naisia on riittämiin, joiden kohdalla voi todeta että "nyt tuli mokattua, mutta eipä tämä menetys maailmanloppu ole". Viestisi kertoo, että tämä nainen on jotain muuta.

Annat nyt muutaman päivän verran aikaa tilanteelle rauhoittua. Nainen on saattanut tunnekuohuissaan toimia hetken mielijohteesta blokkaillessaan sinut joka suunnasta, mutta voi tulla kohta toisiin ajatuksiin. Eli yrität soittaa joskus tuossa alkuviikon aikana. Tai tuo @MacRef in ehdotus kirjeestä voisi toimia myös. Nykyisenä someaikana harvinainen tapa lähestyä ja kertoo omalla tavallaan siitä, ettet ole valmis luovuttamaan. Eikä ole liian creepyäkään. Mutta älä lähde runoilemaan, vaan kuten jo aiemmin sinulle kerrottiin, kerro faktat ja katso mihin riittää.

Miten hän muuten sai tietää sinun ”olevan” Tinderissä paitsi swaippaamalla itse?
No jos ei ihan erakkoluonteinen nainen ole kyseessä, niin varmasti Tinderiä käyttäviä ystäviä riittää ja ystäväpiirin tiedossa on vähintään kuvien välityksellä tiedossa, miltä @king of the jungle näyttää. Varmaan tuossa ajassa joku on nähny palstaveljemme livenäkin. Siinä kun on sitten tinderiä selaillut, niin on huomannut tutun näköisen kundin ja sitten kysynyt kaveriltaan, että "etkös sää tapaile tätä?". Ei se mahdotonta ole, että nainen itsekin olisi tinderiä swaippaillut, mutta on niitä muitakin mahdollisuuksia saada tuollainen asia selville.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
@king of the jungle

Joo, itse olen sen verran monta kertaa tapaillut mustasukkaista naista että ihan suoraan suosittelen ettet ota mitään yhteyttä enää. Ei siitä tule mitään jos kerran on päässyt kylvämään epävarmuuden siemenen niin toinen epäilee ja pelkää koko ajan. Ei tuollaisen kanssa olosta vaan tule mitään, kun oma vapaus menee ihan täysin.

Paska säkä, mutta minkäs teet. Vahinkoja sattuu.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maria,

sinä upea nainen. Sinä sitoudut projektiin, joka ei ole helppo meille kummallekaan, muttei varsinkaan sinulle. Me teemme sen järkisyistä. Mutta minä olen mukana sataprosenttisesti. Minä olen tukenasi aina. Jokaisena hetkenä.

Se toteutuu. Vihdoinkin.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Joo, itse olen sen verran monta kertaa tapaillut mustasukkaista naista että ihan suoraan suosittelen ettet ota mitään yhteyttä enää. Ei siitä tule mitään jos kerran on päässyt kylvämään epävarmuuden siemenen niin toinen epäilee ja pelkää koko ajan. Ei tuollaisen kanssa olosta vaan tule mitään, kun oma vapaus menee ihan täysin.

Paska säkä, mutta minkäs teet. Vahinkoja sattuu.

Tähän kommentoin sen verran, että mustasukkainen nainen on kyllä aikalailla eri asia kuin nainen, joka vetää herneet nekkuun siitä, että kumppanilla on aktiivinen profiili Tinderissä. Toki saman asian eri asteista kysymys, mutta nyt kerrottuun tilanteeseen pidän jonkin sortin mustasukkaisuutta ihan ymmärrettävänä. Reaktio on toki ollut vahva, ehkä yliampuvakin, mutta kerrotut taustat huomioiden pidän sitäkin ymmärrettävänä.

On toki mahdollista, että tässä palstakollegamme on väistänyt luodin, mutta en nyt aivan yksioikoisesti asioita enempää tuntematta lähtisi tuota pitämään ainoana vaihtoehtona. Toki kunkin on itse tehtävä ratkaisunsa ja päätöksensä, tekeekö vielä jotain vai ei. Jonkinmoinen asioiden loppuselvittely voisi joka tapauksessa olla hyvä käydä, vaikka se ei enää suhdetta pelastaisikaan. Mistäs sen tietää, jos king of the jungle joskus päätyy suhteeseen tuon nykyisen jo exän kaverin tai tutun kanssa. Silloin ei ole hyvä juttu, jos tuon naisen ensireaktio on tämä tarina Tinderistä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyviä näkökulmia on tullut tähän king of the junglen ongelmaan.

Väittäisin, että jos nainen on kiinnostunut tosissaan sinusta, niin varmaan hän haluaa suurimman kiukun laannuttua edes kuulla selityksesi. Jos tämä kariutuu ensimmäiseen (?) mokaan niin aika heikoissa kantimissa olisi suhde alkujaankin ollut.

12961

Jäsen
Nythän sää tempun teit. En halua lyödä lyötyä, mutta jos Tinderiä käyttää ja sieltä jonkun sellaisen löytää johon haluaa oikeasti panostaa, niin tottakai pitäisi tuossa ajassa tajuta vähintään piilottaa itsensä tarjottimelta, jos ei poistaa koko tunnusta.

Tai ainakin pitäisi tajuta käyttää maksullista versiota, jossa profiilia näytetään vain niille joista olet tykännyt. Eikö se ollut vielä niin, että Tinder näyttää yhteiset facebook-kaveritkin ja voi sillä perusteella swipata vasuriin? Tällainen oli tuo varattujen versio ainakin joskus, hyvin väisti kaverinkaverit ja naisen tutut.

Tinderissä on helvetisti varattua porukkaa, joilla ei ole tarkoitustakaan tavata matchejaan, ainoastaan vähän mittailla tämänhetkistä markkina-arvoaan. Esilläoloa tinderissä voisi minusta verrata baarissa flirttailuun.

Ei vaan, kyllähän tuo aikamoista ylireagointia on naiseltakin, ainakin kaikkien yhteydenottokanavien blokkaaminen. Jos todellista tinderin käyttöä ei tosiaan ollut, niin minä törmäisin naisen oven taakse ihmettelemään, miten kyseinen yhteydenottotapa blokataan. Jos en saisi mahdollisuutta selittää, niin antaisin koko homman olla.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikenlisäksi eikös se oma profiili jää Tinderiin pyörimään, vaikka sen sovelluksen esimerkiksi poistaisi omasta kännykästä. Luulisi, että näin on varmaan käynyt monelle, joille tietotekniikka ei ole vahvuus.

teppana

Jäsen
Antaa tilanteen vain rauhoittua. Ei voimakkaasti reagoivat ihmiset ole automaattisesti mitään roskiskamaa. Omat haasteensa siinä varmasti on rakentaa elämää ihmisen kanssa joka menee nollasta sataan sekunnissa. Mutta kaikilla meillä on omat kiemuramme.

Tuo kirje kuulostaa aika hyvältä idealta. Anteeksipyyntöä ei kannata vesittää runoilulla vaikka se tuntuisi kirjoittaessa hyvältä. Parhaiten viesti yleensä menee perille kun suoraan ja rehdisti pahoittelee ja kertoo yksinkertaisesti tilanteen taustat. Jos kyseessä on aito unohdus sen pitäisi normaalissa kanssakäymisessä olla ok. Jos kyseinen unohdus on liian suuri pala naiselle niin siinä tapauksessa ei suhde varmaan olisi koskaan edennytkään pitkälle.

Itse en Tinderissä ole koskaan ollut, mutta mielikuvat siitä ovat sellaiset että en pitäisi hyvänä jos oma puoliso siellä olisi. Mutta voihan se olla jollekin vain markkina-arvon mittailua.

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikenlisäksi eikös se oma profiili jää Tinderiin pyörimään, vaikka sen sovelluksen esimerkiksi poistaisi omasta kännykästä. Luulisi, että näin on varmaan käynyt monelle, joille tietotekniikka ei ole vahvuus.
On siellä mahdollisuus myös itsensä piilottamiseen sekä tunnuksen poistamiseen. Sovelluksen poistolla et piilota mitäön muuta kuin oman tinderin käyttömahdollisuutesi kyseisellä laitteella.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On siellä mahdollisuus myös itsensä piilottamiseen sekä tunnuksen poistamiseen. Sovelluksen poistolla et piilota mitäön muuta kuin oman tinderin käyttömahdollisuutesi kyseisellä laitteella.
Juuri näin. Eli varmasti Tinderissä pyörii monen miehen/naisen profiili heidän tietämätttään.

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen

Ei kun annat hyvä mies olla. Vastaavia tapauksia riittää, että ylireagoi tuollaisella vauhdilla niin voimakkaasti, että suljetaan kaikkiin kanaviin. Kertoo ihmisestä paljon, jos ei anna toiselle edes mahdollisuutta selittää asioita. Joko hänelle on jäänyt kovat traumat aiemmasta suhteesta, tai on muuten vaan täysin epäkypsä luottamaan ihmissuhteisiin ja kaikki miehet on ns perseestä. Vastaavia ylireagointeja tulisi tapahtumaan satavarmasti. Next.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maria,

sinä upea nainen. Sinä sitoudut projektiin, joka ei ole helppo meille kummallekaan, muttei varsinkaan sinulle. Me teemme sen järkisyistä. Mutta minä olen mukana sataprosenttisesti. Minä olen tukenasi aina. Jokaisena hetkenä.

Se toteutuu. Vihdoinkin.

Theodor (nimi ehkä muutettu),

Mitä helvettiä sinä täällä nyt noin suurieleisesti kailotat? Mehän ollaan vaan jumalauta Jokeri-peliä menossa katsomaan, joo perseestähän se tulee olemaan, minulle varsinkin koska olen varsin älykäs ihminen, mutta ei tässä nyt minulle mitään paraatia ja omaa liputuspäivää tarvitse sen takia alkaa järjestämään. Ja järkisyyt, en nyt tiiä, saatiin joo ne ilmaisliput että onhan ne tavallaan hyvä käyttää pois. Mutta rajota nyt vähän tota teatraalisuuttasi!

Ystävällisin terveisin,

Maria (nimi ehkä muutettu)

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Tulihan sitten itsellekin asiaa tänne. 12 vuotta tuli yhteistä taivalta, kunnes tiet erkanee. Perse. Kamalaa kun tunteet kuolevat. Vaikka minä päätöksen tein, niin silti aivan romuna.

teppana

Jäsen
Tulihan sitten itsellekin asiaa tänne. 12 vuotta tuli yhteistä taivalta, kunnes tiet erkanee. Perse. Kamalaa kun tunteet kuolevat. Vaikka minä päätöksen tein, niin silti aivan romuna.

Pysäyttäviä hetkiä. Oma isäni erosi 17 vuoden avioliitosta ja reilun vuoden ajan en ollut varma tuleeko siitä miehestä enää entisensä. Silminnähden raskasta oli ero käsitellä. Erosta on nyt aikaa reilut 13 vuotta ja isä on yli kymmenen vuoden ajan ollut elämänsä onnellisimmassa parisuhteessa. Sure vain rauhassa, mutta muista että uuteen onneen on mahdollisuus.

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
@teppana kyllähän tää on pysäyttävää. Jännä kuinka voi käydä läpi aika lyhyessä ajassa varsin mittavan tunneskaalan. Duunistakaan tahdo tulla mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy