Naisasiat

  • 7 482 573
  • 26 542

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rubiikin kuutiota on hemmetin hankala saada ratkaistua toljottamalla sitä kaukaa. Sitä pitää käännellä ja väännellä. Eikä sitä silti kyllä saa ratkottua kun vain aivan erityisnerokkaat ihmiset.

Itsehän olen Mensa-kerhossa, joten tiedätte jo miten minä kuution kanssa pärjään.

En oo koskaan tainnu saada sitä ees yhtä sivua oikein. Ärsyttävä saatanan kapistus, autistien hommia!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Rubiikin kuutiota on hemmetin hankala saada ratkaistua toljottamalla sitä kaukaa. Sitä pitää käännellä ja väännellä. Eikä sitä silti kyllä saa ratkottua kun vain aivan erityisnerokkaat ihmiset.
Niin että ovatko nuo sitten pohjimmiltaan kuitenkaan niin kovin erilaisia?
 

Nick Neim

Jäsen
Välillä on tuntunut siltiä, kuin hän tietäisi mitä ajattelen ennen kuin kerkeän edes sanomaan sitä ääneen.
Auts. Tämähän on nimittäin todella huono merkki jatkoa ajatellen, jos vieläkään mitään ei ole tapahtunut.

Sano se nyt silti varmuudeksi ääneen, jos kyseessä ei olekaan mikään ennustajaeukko.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Rubiikin kuutiota on hemmetin hankala saada ratkaistua toljottamalla sitä kaukaa. Sitä pitää käännellä ja väännellä. Eikä sitä silti kyllä saa ratkottua kun vain aivan erityisnerokkaat ihmiset.

Itsehän olen Mensa-kerhossa, joten tiedätte jo miten minä kuution kanssa pärjään.

En oo koskaan tainnu saada sitä ees yhtä sivua oikein. Ärsyttävä saatanan kapistus, autistien hommia!

Se on ihan helppo ratkaista. Irrottaa vaan ne tarrat ja liimaa yhdeksän samanväristä samalle sivulle.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
On vaan ekasta päivästä saakka ollut niin mahottoman hyvä fiilis tästä naisesta ja kun ne muutamat epäilyksetkin hän on kuitannut lähes tulkoon saman tien niin mitä tässä voi muuta sanoa? Onko tämä todella tapahtumassa ja miten tämä on mahdollista? En tiedä, mutta se tunne että haluan olla juuri tuon ihmisen seurassa missä vain vahvistuu päivä päivältä. Voin vain toivoa että siellä toisessa päässä on jotain vastaavanlaisia tuntemuksia, enkä ole koko tämän ajan kuvitellut ystävänomaista kohteliasuutta romanttisten fiilisten lämmittelyksi. Mene ja tiedä, naiset kun ovat monimutkaisempia ratkaista kuin rubiikin kuutio. Mutta fiilis kaikesta on koko ajan vain parempi ja selkeämpi joten tässä on kaiketi ihan kiva seilata eteenpäin ja edetä kliseisesti päivä kerrallaan fiiliksen mukaan miettimättä asioita liikaa etukäteen.

Tuohon boldattuun sanon että kyllä ja ei. Mutta sen voin sanoa, että naiset eivät ole sen kummempia kuin me miehetkään. Ihan yhtälailla naisia jännittää ja ujostuttaa, eikä se jutteleminen ole sen kummempaa kuin miesten kanssa.

Ja senkin voin kertoa, että tällä saatanan jahkailulla et saavuta yhtään mitään. Jokainen päivä uppoat syvemmälle harhakuviisi. Tulkitset hänen eleistä ja muista että varmaan on molemminpuolista, mutta miten erotat normaalin ystävällisyyden ja kohteliaisuuden ihastumisesta?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jätkät, helpompaa on katsoa netistä apuja, niin asia kuin asia ratkeaa. Täältäkin on tullut jo niin paljon hyviä neuvoa ettei ole parviälyn voittanutta.
Silloin kun kuutio tuli, muistaakseni 1980, osasin tuon vääntää. Ohjeesta tietenkin, jotka taisivat olla jossakin lehdessä. Muutama minuutti tuohon meni ja sen "kaavan" oppi muistamaan, kun toistoja oli tarpeeksi. Oli kyllä aikamoinen hittilelu tuolloin.

Mutta kyllähän tuon voi myös naiseen rinnastaa, ettei mene aivan ooteeksi. Kun opettelee sen oikean kaavan niin voi olla helpompaa ja lopputulos tyydyttävä. Reeniä reeniä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Silloin kun kuutio tuli, muistaakseni 1980, osasin tuon vääntää. Ohjeesta tietenkin, jotka taisivat olla jossakin lehdessä. Muutama minuutti tuohon meni ja sen "kaavan" oppi muistamaan, kun toistoja oli tarpeeksi. Oli kyllä aikamoinen hittilelu tuolloin.

Mutta kyllähän tuon voi myös naiseen rinnastaa, ettei mene aivan ooteeksi. Kun opettelee sen oikean kaavan niin voi olla helpompaa ja lopputulos tyydyttävä. Reeniä reeniä.

Yksi hyvä keino on muuten myös heittää sekoitettu Rubikin kuutio pois ja ostaa tilalle uusi, jossa on valmiiksi palikat oikein päin.

Tämän voi rinnastaa ruskeisiin kirjekuoriin, että pysytään edes välillisesti aiheessa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin että ovatko nuo sitten pohjimmiltaan kuitenkaan niin kovin erilaisia?

Oletko yrittänyt työntää pippeliä Rubikin kuution sisään? Minä en, mutta luulen että siinä voisi olla yksi aika merkittävä ero.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Todella moni puhuu kauniisti parisuhteistaan, mutta onko
ollut päinvastaisia fiiliksiä?

Itsellä takana yhdessäoloa oman kumppanin kanssa jo useampia
vuosia, eikä ole mitään suurta ongelmaa. Kuitenkin samaan aikaan mieli halajaisi tavallaan kokea sitä ihastumisen tunnetta uudelleen.

Tunne ei kuitenkaan ole sellainen että haluaisi olla kenenkään muun kanssa pitkään. Enemmänkin itsekäs oman arvon ulosmittaaminen. Miten muut
ovat toimineet vastaavien fiiliksien kanssa?

Pysähdy miettimään, miksi pohjimmiltasi haluaisit tuntea sen (ihastumisen tunteen). Sehän on loppujen lopuksi melko kuluttavaakin. Ihan vakavasti pohtisin, onko kysymys itsetunnon ongelmista.

Tietenkin romantiikalle kannattaa antaa mahdollisuus ja nähdä vaivaakin. Näinä ilmastonmuutoksen aikoina suosittelen Roomaa. Jos tili on tyhjä tai lomia ei ole, niin lähempääkin löytyy. Myös romantiikassa voi mennä epämukavuusalueelle.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Oletko yrittänyt työntää pippeliä Rubikin kuution sisään? Minä en, mutta luulen että siinä voisi olla yksi aika merkittävä ero.
Ei se taida mahtua kuution sisälle, naisen sisään voisi joskus käydä jos ensin löytää kotiavaimet.
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Pysähdy miettimään, miksi pohjimmiltasi haluaisit tuntea sen (ihastumisen tunteen). Sehän on loppujen lopuksi melko kuluttavaakin. Ihan vakavasti pohtisin, onko kysymys itsetunnon ongelmista.

Tietenkin romantiikalle kannattaa antaa mahdollisuus ja nähdä vaivaakin. Näinä ilmastonmuutoksen aikoina suosittelen Roomaa. Jos tili on tyhjä tai lomia ei ole, niin lähempääkin löytyy. Myös romantiikassa voi mennä epämukavuusalueelle.

Jep, ehkä tässä on kyse ainakin osittain oman itsetunnon väliaikaisesta heikkoudesta. Nimittäin silloin kun menee muilla elämän osa-alueilla erittäin vahvasti, ei tule tällaisia edes mietittyä. Ehkä vastaus siis löytyykin jostain muualta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vaikka nimesi onkin @Huono pakki , niin mitä naisiin tulee, niin huonoja pakkeja ei voi oikeestaan edes saada. Heh, tämä viesti tais lähteä heti vähän laukalle.

Mitä oikeesti halusin sulle vastata, niin olen noihin kaverikortteihin tällaisena lyhyehkön puoleisena miehenä vähän liiankin tottunut. Siispä en suoranaisesti osaisi enää järkyttyä, mikäli nainen toteaisi ettei halua mitään vakavaa mun kanssa. Matkalle on mahtunut kyllä sellaisiakin tapauksia, joissa itse olen ollut täysin samoilla linjoilla, kuten viime vuotinen Pokemon Go:n kautta puolivahingossa syntynyt kaverisuhde erääseen naiseen, joka oli juuri muuttanut fyysisestikin mua tosi lähelle, mitä pidin alkujaan tosi lupaavana merkkinä. Lopulta olimme kuitenkin elämäntyyleiltämme niin erilaisia, että kumpikin taisi itsekseen hiljaa todeta että pysytään ihan vain frendeinä ja that's it. Mitään ei rikottu ja molemminpuolinen arvostus lienee korkealla edelleen siitä huolimatta, että romanttista liekkiä emme saaneet roihumaan hyvistä aineksista huolimatta.

Olen monesti todennut itsekseni, että tässä nykyisessä daamissa on jotain niin erikoista ja erilaista kuin missään aiemmin tapaamassani naisessa. Välillä on tuntunut siltiä, kuin hän tietäisi mitä ajattelen ennen kuin kerkeän edes sanomaan sitä ääneen. Sitten tulee niitä hetkiä jolloin hän tietää sanoa mulle juuri ne oikeat sanat, jotka saavat mut jälkikäteen sanattomaksi ja mähän en ihan pienestä sanattomaksi mene. Tähän kun lisätään vielä sekin että siitä lähin kun menin parin viikon tuntemisen jälkeen omalla hölmöllä tyylilläni näyttämään että mä muuten taidan tykätä susta, niin tuon jälkeen hän on tehnyt ja sanonut niin paljon asioita tehdäkseni oloni keveämmäksi, että juuri siksi olen useasti istunut vain itsekseni kotona ja todennut että tähän tunteeseen en pysty löytämään edes niitä kuuluisia sanoja.

Tiettyjen ihmisten kanssa tulee näitä välittömiä klikkejä, mutta näin vahvaa yhteyttä en ole aiemmin tuntenut ketään kohtaan alle kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen. Saati että oikeasti uskoisin sekä itseeni kaiken sen keskellä, kuin myös siihen että ehkä tuo vaan oikeesti tykkää musta niinäkin hetkinä kun pidän itseäni täytenä klovnina?

On vaan ekasta päivästä saakka ollut niin mahottoman hyvä fiilis tästä naisesta ja kun ne muutamat epäilyksetkin hän on kuitannut lähes tulkoon saman tien niin mitä tässä voi muuta sanoa? Onko tämä todella tapahtumassa ja miten tämä on mahdollista? En tiedä, mutta se tunne että haluan olla juuri tuon ihmisen seurassa missä vain vahvistuu päivä päivältä. Voin vain toivoa että siellä toisessa päässä on jotain vastaavanlaisia tuntemuksia, enkä ole koko tämän ajan kuvitellut ystävänomaista kohteliasuutta romanttisten fiilisten lämmittelyksi. Mene ja tiedä, naiset kun ovat monimutkaisempia ratkaista kuin rubiikin kuutio. Mutta fiilis kaikesta on koko ajan vain parempi ja selkeämpi joten tässä on kaiketi ihan kiva seilata eteenpäin ja edetä kliseisesti päivä kerrallaan fiiliksen mukaan miettimättä asioita liikaa etukäteen.
Eli sä et ole vieläkään tehnyt mitään asian eteen? Yks juttu hei. Naiset ovat kuule ihan yhtä monimutkaisia kuin miehet. Tommoinen ajattelu on kuin jostain naistenlehtien sivuilta, niin kuin koko tämä sun kuvio. Esim. mihinkään kysymykseen et vastaa suoraan tai sitten et tiedä näihin vastausta. Onko tuo nainen varattu? Miten hän näyttää sen että on susta kiinnostunut? Nämä kaksi nyt olis kiva tietää alkuun. Muuten musta tuntuu että joko sä puhut paskaa, tai sitten sä olet kehittänyt kaiken tän vaan oman pään sisälläs. Oli miten oli, sä satutat vaan itseäsi tällä haihattelulla.

Siis olettaen että puhut nyt totta, niin toi sun ihastuminen ja miten sä kuvailet tätä naista, jota et tunne yhtään, on todella kipeää. Parikymmentä runoa tästä naisesta runoketjuun ja on joku mystinen yhteys jne. Ei ei ei ja ei. Elämä ei ole mikään romanttinen slovari tai elokuva. Nyt kerrot ja mietit itsellesi jotain konkreettista tästä naisesta ja teet jotain. Tai sitten tää kaikki on sun pään sisällä ja totaalista paskapuhetta vaan jota et osaa lopettaa kun ihmiset täällä yrittävät auttaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli sä et ole vieläkään tehnyt mitään asian eteen? Yks juttu hei. Naiset ovat kuule ihan yhtä monimutkaisia kuin miehet. Tommoinen ajattelu on kuin jostain naistenlehtien sivuilta, niin kuin koko tämä sun kuvio. Esim. mihinkään kysymykseen et vastaa suoraan tai sitten et tiedä näihin vastausta. Onko tuo nainen varattu? Miten hän näyttää sen että on susta kiinnostunut? Nämä kaksi nyt olis kiva tietää alkuun. Muuten musta tuntuu että joko sä puhut paskaa, tai sitten sä olet kehittänyt kaiken tän vaan oman pään sisälläs. Oli miten oli, sä satutat vaan itseäsi tällä haihattelulla.

Siis olettaen että puhut nyt totta, niin toi sun ihastuminen ja miten sä kuvailet tätä naista, jota et tunne yhtään, on todella kipeää. Parikymmentä runoa tästä naisesta runoketjuun ja on joku mystinen yhteys jne. Ei ei ei ja ei. Elämä ei ole mikään romanttinen slovari tai elokuva. Nyt kerrot ja mietit itsellesi jotain konkreettista tästä naisesta ja teet jotain. Tai sitten tää kaikki on sun pään sisällä ja totaalista paskapuhetta vaan jota et osaa lopettaa kun ihmiset täällä yrittävät auttaa.
Eiköhän kyse ole (kieltämättä taidokkaasta) trollista. Jatkuvasti pitkiä viestejä, joissa ei kerrota yhtään mitään konkreettista vaikka niitä on kysytty. Paljon on neuvoja annettu, mutta mitään ei tapahdu vaan kaikki viestit ovat samansisältöisiä.

Ehkä tämä trollailu jossain vaiheessa huipentuu siihen kun nämä kaksi nuorta ihmistä ratsastavat aamunkoittoon onnellisina. Uskoo ken tahtoo.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eiköhän kyse ole (kieltämättä taidokkaasta) trollista. Jatkuvasti pitkiä viestejä, joissa ei kerrota yhtään mitään konkreettista vaikka niitä on kysytty.
Jos haluat kuulla yksityiskohtaisempia tietoja niin voin laittaa yv:llä. Täällä en ala niistä avautumaan.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Eiköhän kyse ole (kieltämättä taidokkaasta) trollista. Jatkuvasti pitkiä viestejä, joissa ei kerrota yhtään mitään konkreettista vaikka niitä on kysytty. Paljon on neuvoja annettu, mutta mitään ei tapahdu vaan kaikki viestit ovat samansisältöisiä.

Ehkä tämä trollailu jossain vaiheessa huipentuu siihen kun nämä kaksi nuorta ihmistä ratsastavat aamunkoittoon onnellisina. Uskoo ken tahtoo.

Mutta potenssi on noussut, lähestymistä on tehty ja niitä kuuluisia aloitteita (Niinimaan sanoin aihioita). On vain oltava kärsivällinen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
On vain oltava kärsivällinen.
Nimenomaan. Tää lause pätee niin rakkauteen ja oikeastaan kaikkiin muihinkin ihmissuhteisiin. Mikä kiire kaikilla on 'rakentaa Rooma päivässä' so to speak'?

Viime vuosina oon opetellu nauttimaan tästä matkasta jollanen elämä on päivä kerrallaan. En aio vakuutella itseäni enää yhdellekään naiselle. Mikäli tämä ihastuminen ja vahva ystävyys/luottamussuhde jossain kohtaa roihahtaa rakkaudeksi niin loppujen lopuksi mun tarvii vain hengittää ja tehä ne oikeat liikkeet kun niiden aika on.

Kyllä, on aivan uskomatonta että mulla meni lähes kuusi viikkoa saada konkreettinen aloite aikaiseksi mutta jos se että yritän nyt kaikkeni ollakseni hyvä hänelle kuten hän on ollut mulle jo pidempään ei riitä tai johda mihinkään, niin eipä ainakaan tarvitse jäädä syyttelemään itteäni tai itkemään elämän epäreiluutta. Kävi mitä kävi, onneksi avasin lopultakin silmäni että nyt on alettava tekemään jotain jos edes etäisesti haaveilen orastavasta seurustelusuhteesta jollain aikajanalla.
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Luepa sitten vaikka se mun edellisen sivun viesti. Löytyy aivan sen sivun lopusta. Muuta en aio kommentoida.

No eipä tuostakaan vastauksesta mitään konkreettista käy ilmi. Olet lisännyt effort leveliä voi tarkoittaa sinun tapauksessasi hyvin myös sitä, että olet lisännyt haavekuviisi lisää pilvilinnoja ja ajattelet ko. naista entistä enemmän.

Kyllä, on aivan uskomatonta että mulla meni lähes kuusi viikkoa saada konkreettinen aloite aikaiseksi mutta jos se että yritän nyt kaikkeni ollakseni hyvä hänelle kuten hän on ollut mulle...

Voi kääk sinun kanssa. Ei sitä mahdollista seurustelusuhdetta saa aloitettua olemalla hyvä toiselle, jos se toiminta jää sille olen hyvä toiselle -tasolle.

Äläkä ole nyt turhan vaatimaton. Olet noita ajatuksiasi kirjaillut tänne jo sen verran, että ihan turha esittää kainoa ja olla kertomatta noista väitetyistä konkreettisista toimista. Joten jos olet jotain tehnyt, niin raportoi niistä meille muillekin, koska olet sellaista saagaa tässä muutenkin tehnyt.

Tai sitten tosiaan aletaan päätyä ajatukseen siitä, että trollaat meitä taidokkaasti. Vastaa nyt rehellisesti edes näihin kysymyksiin. Onko tuota kertomaasi naiskuviota lainkaan olemassa oikeassa elämässä? Vai vedätätkö vain meitä muita palstalaisia, jotka aika paljon ovat käyttäneet aikaa ja ajatusta sinun neuvomiseen tässä nimenomaisessa naisasiassa?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nimenomaan. Tää lause pätee niin rakkauteen ja oikeastaan kaikkiin muihinkin ihmissuhteisiin. Mikä kiire kaikilla on 'rakentaa Rooma päivässä' so to speak'?

Viime vuosina oon opetellu nauttimaan tästä matkasta jollanen elämä on päivä kerrallaan. En aio vakuutella itseäni enää yhdellekään naiselle. Mikäli tämä ihastuminen ja vahva ystävyys/luottamussuhde jossain kohtaa roihahtaa rakkaudeksi niin loppujen lopuksi mun tarvii vain hengittää ja tehä ne oikeat liikkeet kun niiden aika on.

Kyllä, on aivan uskomatonta että mulla meni lähes kuusi viikkoa saada konkreettinen aloite aikaiseksi mutta jos se että yritän nyt kaikkeni ollakseni hyvä hänelle kuten hän on ollut mulle jo pidempään ei riitä tai johda mihinkään, niin eipä ainakaan tarvitse jäädä syyttelemään itteäni tai itkemään elämän epäreiluutta. Kävi mitä kävi, onneksi avasin lopultakin silmäni että nyt on alettava tekemään jotain jos edes etäisesti haaveilen orastavasta seurustelusuhteesta jollain aikajanalla.
Anteeksi vaan, mutta sun näkemys naisista ja rakkaudesta ovat helvetin kaukana todellisuudesta. Naiset ovat ihmisiä nekin ja ihmissuhteet ihmissuhteita.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
No eipä tuostakaan vastauksesta mitään konkreettista käy ilmi. Olet lisännyt effort leveliä voi tarkoittaa sinun tapauksessasi hyvin myös sitä, että olet lisännyt haavekuviisi lisää pilvilinnoja ja ajattelet ko. naista entistä enemmän.
Tämä on sinun mielikuvasi ja ymmärrän sen oikeastaan erittäin hyvin, sillä saatat tietää mun ns. originaalin naisvautumisen viime vuoden alulta, jolloin mielikuvani parisuhteesta oli ehkä "hieman" delusionaalinen.

Joka tapauksessa, en voi muuta kuin vakuutella että noista ajoista on kasvettu ihmisenä ja opittu että naiseen takertuminen emotionaalisella tasolla ei ole tervettä. Se jos osa nimimerkeistä ovat edelleen skeptisiä sen suhteen, mitä sanon ja teen niin en voi muuta kuin kohauttaa hartioitani ja todeta että jokainen tuntee oman itsensä parhaiten at the end of the day.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tämä on sinun mielikuvasi ja ymmärrän sen oikeastaan erittäin hyvin, sillä saatat tietää mun ns. originaalin naisvautumisen viime vuoden alulta, jolloin mielikuvani parisuhteesta oli ehkä hieman delusionaalinen.
Pohdintani ei liity mitenkään aiempaan naisavautumiseesi, vaan vain ja ainoastaan tähän, mistä olet nyt noin syyskuun alkupuolelta lähtien tänne kirjoitellut.

Jotenkin näppärästi jätät lähes joka kerta vastaamatta, kun sinulta kysytään yhtään mitään konkretiasta. Nytkin jätit vastaamatta äskeisen viestini lopussa esittämiini kysymyksiin. Kysymykseni ovat varsin simppeleitä ns. suljettuja kysymyksiä vastattavaksi, joihin voi vastata ihan yhdellä tai muutamalla sanalla molempiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös