Palstan epätoivoisimmat ottavat tästä opikseen sen, että kannattaa ilmestyä naisen oven taakse odottamaan ja tuppautua tämän kanssa saunaan. Varma saanti!Tämän nykyisen - kenties jopa lopullisesti voimassa olevan naiskumppanini kanssa - homma alkoi siten, että oltiin hieman samasta tuttavapiiristä ja nähty siellä sun täällä. Samalla kuntosalillakin käytiin ja käydään. Ei varsinaisesti tunnettu toisiamme, mutta tiesimme toisemme.
Jossain kohtaa taas kohdattiin Tinderissä. Olikohan kolmas kerta. Mesen kautta siinä sitten lätisin, että täällä näemmä ollaan taas kumpikin!
No siinä meni noin 7 kk enempi ja vähempi kirjoitellessa. Välillä kirjoiteltiin hyvinkin paljon. Kummallakin oli kaikenlaista. En yrittänyt moneen kuukauteen ehdottaa tapaamista. Joskus kyllä siis samalla salilla ja samassa baarissakin kyllä välillä nopeasti nähtiin.
Taustaa siis oli. Itse asiassa olin vajaan parin kuukauden ajan aikoinaan tapaillut hänen bestistään. Siitä on lähes 10 vuotta aikaa.
Lopulta päätin, että nyt nähdään. Aina muka jotain kiirettä toisella tai kummallakin. Tiesin hänen saunavuoroaikansa. Ja tiesin että hänen pitää mennä kerrostalon ulko-oven kautta ulos mennäkseen taloyhtiönsä saunaan. Menin viikonlopun iltana sinne talon edustalle - oltiin muuten kirjoiteltu sinä päivänäkin - ja olipa yllättynyt ilme kun meikäläinen odotteli ulkosalla. Keskustelu meni näin:
- Tässä on nyt jahkailtu tapaamisen kanssa niin kauan, että nyt nähdään. Otin pyyhkeen ja shampoon matkaan, saunotaan, lähden täältä sit suoraan baariin, jossa kaverini aikoo olla mua odottamassa.
- Ööö... Ahaa... Hah. Joo, mennään vaan.
Sitten saunottiin ilkosillaan enkä hipaissutkaan häntä. Se meni niin normaalisti kuin olisi aina saunottu keskenämme.
Tuosta parin päivän päästä alkoi tapailu, nythän tässä on asuttu yhdessä vuoden verran.
Ensitreffit saunassa siis. En tosin suosittele noin niin kuin yleispätevänä neuvona palstalaisille.
Mutta tosissaan, hienoa nähdä tuollaisenkin lähestymistavan toimivan, mutta vaaditaan kyllä aika hyvää pelisilmää. En suosittele rahakuorimiehille ja aloittelijoille.