Naisasiat

  • 7 489 372
  • 26 542

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jep, älä jää himaan. Itse tein vastaavassa tilanteessa sen virheen - jumituin kotiin, liikaa viinaa ja suuri osa sosiaalisista suhteista jäi. Iso virhe, Ja sitä olenkin aika isolla vaivalla paikkaillut.

Omalla kohdalla suurin - oikeastaan ainut - virhe jonka olen aikoinaan tehnyt, on että olen kuunnellut muita ja kokeillut vastaavasti. Kaikki nuo klassiset deittailuvihjeet, lol. Itsehän siis esimerkiksi jumituin liki totaalisesti seinien sisälle ja ulos sosiaalisesta. Tuo osoittautui jälkikäteen erinomaiseksi jutuksi, koska näin ollen kun viimeinen seinä oli vastassa ei ollut yksinkertaisesti enää mitään hävittävää, päinvastoin, sitä oivalsi että tässähän vasta on voitettavaa! Umpikujan paras ratkaisu: vaihda katua.

"Kotisohvalta ei tule kukaan sua hakemaan." Heh, juuri noinkin kävi. Naiseni kutsui itsensä kotiini. Eiköhän tämä ole toisaalta nykyaikaa. Lopuksi tietysti on paikallaan esittää muistutus siitä, ettei omatkaan vinkit välttämättä päde kaikkien kohdalla.

Syvennetään vielä vähän aiheesta. Voisin suositella kenelle tahansa kuuluisten ja hyväksi todettujen Pelimiesten oppeja, ne nimittäin todellakin toimivat. Itse käytin jopa pari vuotta (enemmän ja vähemmän) noiden materiaalien esim. videoiden katseluun. Niistä oppii kaiken oleellisen. Tärkeimpänä koko pariutumiskuvion logiikan. Sitten kun näiden parissa on viihtynyt ja logiikan sisäistänyt, voi hyvillä mielin jatkaa eteenpäin. Kotimaisista Laasanen on toki varmaan ykkönen teorian tasolla, mutta ulkomaisista esim. David DeAngelo ja Frank Mackey ovat loistavia opettajia.

Mutta ei niissä yksinhuoltajissa mitään vikaa ole.

Outo joskin yleinen ajatus. Jokuhan niitä on käsitellyt.
Sallittakoon tässä menneen maailman vertaus, kuin ostaisi uuden cd-levyn ja kotona se onkin rispaantunut.

Ehkä kliseiden kuningas, mutta aika auttaa. Usko pois.

Elämässä tuo pitää kyllä 100%. Mihin tahansa vaivaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Omalla kohdalla suurin - oikeastaan ainut - virhe jonka olen aikoinaan tehnyt, on että olen kuunnellut muita ja kokeillut vastaavasti.

Syvennetään vielä vähän aiheesta. Voisin suositella kenelle tahansa kuuluisten ja hyväksi todettujen Pelimiesten oppeja, ne nimittäin todellakin toimivat.
Eli sä koet tehneesi virheen kun olet kuunnellut muita ja tehnyt heidän kehoitusten mukaisesti ja sitten itse vielä neuvot muita tekemään samaa virhettä?
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Eli sä koet tehneesi virheen kun olet kuunnellut muita ja tehnyt heidän kehoitusten mukaisesti ja sitten itse vielä neuvot muita tekemään samaa virhettä?

Tiivistetään: pelimiesopit ovat olennainen osa yleissivistystä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
0

Näin kokeneemmin silmin aivan turhaan jumittaudutaan siihen kuvioon.

Tuota. Minkälainen kuvio sulla siis on? Miten tapasit nykyisen naisesi? Hän on Thaimaalainen? Asutte Suomessa?
Olisi mielenkiintoista kuulla kyllä sinun "tarina".


Jerry100:lle vielä, kun tärkein meinasi unohtua. Pidä kaikessa tekemisessäsi lapset kuitenkin etusijalla

Meillä on siis hyvät välit. Olemme sopineet kaikista asioista hyvässä hengessä. Hyväksyn eron. Onnea hän myös tavoittelee ja siihen hänellä on täysi oikeus. Meillä on siis 5 ja 8 vuotiaat lapset. Mistään elatusmaksuista me ei sovita vaan laitamme kaikki kulut puoliksi miinus lapsilisät.


se vitutus/ahdistus ottaa oman aikansa, teetpä sitten ihan mitä vain.
Mutta nää suhdeasiat on minusta ihan sama kuin mikä muukin tahansa asia. Jos epäonnistuu tai kokee epäonnistuneensa niin ei sitä voi jäädä suruttelemaan vaan äkkiä pää pystyyn ja eteenpäin. Taisi olla, että sullakin on lapsia. Minun muksut ovat sitä ikää, että katsovat pikkukakkosta ja siellä on se hemmetin hyvä biisi "älä luovuta, koita uudestaan"

Samaa laulua täällä kuunneltu lapsien toimesta, "kaikki sua kannustaa" tai jotenkin niin se jatkuu.
Tämä eteenpäin meno on tietenkin se mitä pitäisi tehdä. Se vaan tuntuu nyt niin helvetin vaikealta. Ei riitä kiinnostus,energia tai muukaan. No onneksi sentään sain nyt pari kertaa viikossa sen säbän itselleni niin saa ainakin sen ajaksi muuta mietittävää. Kai.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tuota. Minkälainen kuvio sulla siis on? Miten tapasit nykyisen naisesi? Hän on Thaimaalainen? Asutte Suomessa?
Olisi mielenkiintoista kuulla kyllä sinun "tarina".

Kiitos, käsitän kyllä että oma tilanteesi on vähän eri jne.

No olen tätä, tarinaa, hieman täällä aiemmin avannutkin. Yksi aasialainen tyttö (feministi lue: nainen) pyydysti minut neuroverkkojen avulla luoksensa ja loppu on historiaa. Avautui, että maailmassa on tosiaan naisia joka lähtöön.
Minusta tämä viesti on erittäin rohkaiseva. Monet tietysti onnellistuvat Suomessakin, mutta muutakin voi olla. Toki itselläni oli kansainvälisiä kontakteja muutenkin (mesessä).

Tällä hetkellä asumme Suomessa kaikista maailman maista. Vaimon oleskelulupa ollut nyt vetämässä rapiat 5 kk, eli paperitöitä on oltava valmis jatkuvasti tekemään!

Ai niin, sellaisen pikkuvinkin antaisin että deittisivustoja ei tarvitse mennä selailemaan (olen sellaisistakin onnistuneita tarinoita kyllä kuullut). Edes postimyyntikatalogia en yölukemistona pitänyt vahvoista huhuista huolimatta. Suosittelen ehdottomasti facebookia ja sieltä kaverihaulla eteenpäin, eli kun lisää yhden niin niitä (naisia) alkaa tulla jopa äkkiä lisää, ja sitä rataa. Kätevää.
 
Viimeksi muokattu:
K

kiwipilot

Nämä postimyynti- ja mesevaimot ovat kyllä tavallaan ihan hieno juttu - ja Win-Win -tilanne: suomalainen pillua saamaton, ns. normaalilla tavalla pariutumiseen kykenemätön tossukka saa kokea "aidon" rakkauden ja vastavuoroisesti yksi miljoonista onneaan onkivista thai-, indo- tai filpparinaisista pääsee pois köyhyyden kierteestä, elättäen samalla sukunsa tuon onnellisen suomijurpon rahoilla. Kaikki voittaa - paitsi erinäiset keskustelupalstat missä nämä Patilan sankarit spämmäävät käsitystään siitä ainoasta ja oikeasta rakkaudesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nämä postimyynti- ja mesevaimot ovat kyllä tavallaan ihan hieno juttu - ja Win-Win -tilanne: suomalainen pillua saamaton, ns. normaalilla tavalla pariutumiseen kykenemätön tossukka saa kokea "aidon" rakkauden ja vastavuoroisesti yksi miljoonista onneaan onkivista thai-, indo- tai filpparinaisista pääsee pois köyhyyden kierteestä, elättäen samalla sukunsa tuon onnellisen suomijurpon rahoilla. Kaikki voittaa - paitsi erinäiset keskustelupalstat missä nämä Patilan sankarit spämmäävät käsitystään siitä ainoasta ja oikeasta rakkaudesta.

Harmittaa nämä tietämättömien sekoilut kuinka ei voi olla oikeata suhdetta, jos joku sattuu olemaan oikein Aasiasta kotoisin. Mistä nämä purkaukset johtuu? Olisiko aika mennä itseen ja miettiä sitä omaa suhdettaan?

Kaveri meni taannoin naimisiin aasialaisen tytön kanssa ja lapsikin on tulossa. Tyttö on oppinut suomea ja käy koulussa, kivan kämpän löysivät myös eräästä ympäryskunnasta ja elämä hymyilee.

Oma tyttöystäväni on valkoihoinen ja tietynlaisia kulttuurijuttuja välillä tulee, mutta tavallisia ihmisiä nekin ovat. Onhan Suomessakin roskasakkia, mutta kaikki eivät ole.

Kertokaa nyt siis ihan tarkalleen ottaen miksi kaikki ei-suomalaiset ovat aina lähtökohtaisesti tunteettomia oman edun tavoittelijoita? Tietenkin niitäkin on, samalla lailla kuin suomalaiset tytöt haluavat alistaa miestään ja etsiä aidan toiselta puolta nurmikkoa.

Minulle on aivan yhdentekevää minkä maan passi jollain on, jos on muuten maailman ihanin tyttö. Joillekin se ei selvästikään sitä ole, mutta miksi?
 
K

kiwipilot

Harmittaa nämä tietämättömien sekoilut kuinka ei voi olla oikeata suhdetta, jos joku sattuu olemaan oikein Aasiasta kotoisin. Mistä nämä purkaukset johtuu? Olisiko aika mennä itseen ja miettiä sitä omaa suhdettaan?

Kaveri meni taannoin naimisiin aasialaisen tytön kanssa ja lapsikin on tulossa. Tyttö on oppinut suomea ja käy koulussa, kivan kämpän löysivät myös eräästä ympäryskunnasta ja elämä hymyilee.

Oma tyttöystäväni on valkoihoinen ja tietynlaisia kulttuurijuttuja välillä tulee, mutta tavallisia ihmisiä nekin ovat. Onhan Suomessakin roskasakkia, mutta kaikki eivät ole.

Kertokaa nyt siis ihan tarkalleen ottaen miksi kaikki ei-suomalaiset ovat aina lähtökohtaisesti tunteettomia oman edun tavoittelijoita? Tietenkin niitäkin on, samalla lailla kuin suomalaiset tytöt haluavat alistaa miestään ja etsiä aidan toiselta puolta nurmikkoa.

Minulle on aivan yhdentekevää minkä maan passi jollain on, jos on muuten maailman ihanin tyttö. Joillekin se ei selvästikään sitä ole, mutta miksi?

Ymmärsit tapasi mukaan - ilmeisen tahallasi - taas päin persettä; toki sait taas näppärästi lisättyä kirjoitettujen viestien saldoasi. Kätevää.

Mut, mut, totta munassa löytyy kaikenlaisia tarinoita ja ihan oikeitakin, vilpittömiä juttuja. Itse otin kantaa vain näihin selviin tapauksiin missä kotimainen kysyntä kohtaa ulkomaisen tarjonnan jolloin molemmat tietävät humpan juonen. Vai etkö ole tietoinen näistä Sir Vili tjsp. bisneksistä? Lisäksi tälläkin palstalla mestaroiva sankari julistaa itäistä rakkauttaan siihen malliin, että ainakin itse olen siinä käsityksessä ettei kyseessä ole vaikkapa tuossa edellä kuvailemasi kaltainen tapaus. Lisäksi kaikesta paistaa korostunut viha suomalaista naisainesta kohtaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ymmärsit tapasi mukaan - ilmeisen tahallasi - taas päin persettä; toki sait taas näppärästi lisättyä kirjoitettujen viestien saldoasi. Kätevää.

Mut, mut, totta munassa löytyy kaikenlaisia tarinoita ja ihan oikeitakin, vilpittömiä juttuja. Itse otin kantaa vain näihin selviin tapauksiin missä kotimainen kysyntä kohtaa ulkomaisen tarjonnan jolloin molemmat tietävät humpan juonen. Vai etkö ole tietoinen näistä Sir Vili tjsp. bisneksistä?

Mitenköhän kirjoitettujen viestien määrä tähän liittyy? Tämä näyttäisi olevan numero 13519. En keksi miten se on kätevää sillä se on ainakin minulle aivan random-numero.

Tietenkin maailma on täynnä humpan juonen tietäviä. En keksi sitäkään mihin se liittyy.

Taannoiselta Filiippinien reissulta jäi fasetyttö mikä ei kyllä kysynyt viisumia tai muutenkaan tehnyt epäselväksi, että silti olisi kiva päästä pois sieltä. Kun torjuin hänet, niin joskus vuoden päästä hänellä oli statuksessa seurustelee jonkun vanhemman brittiherran kanssa.

Ihana tyttö, mutta turhan vajavainen yhteinen kieli, että siitä olisi voinut mitään rakentaa. Ihan oikeita töitä teki ja siinä sivussa oli joku iltakoulukin, mutta en rakastunut. Toisinkin olisi voinut käydä, kun kuitenkin ihan kivasti synkkasi. Tehtiin meinaa muutakin kuin pantiin vai oliko se niin, että eihän se ole mahdollista.

Toki tuo nykykuvio vähän ihmetyttää ja kenties muuttuikin postimyyntivaimoksi, mutta sitä me emme voi tietää. Poistin myös kavereista, kun ei siitä mitään tullut. Ei harmita, mutta se oli hyvä ihmiskohtaaminen mikä olisi voinut johtaa johonkin tavallisen, vaikkakin kaakaonruskean tytön kanssa.

Mainitsemallani kaverilla oli melkoinen paperisirkus saada pysyvä oleskelulupa vaimollensa ja pari hylsyä ja jotain väliaikaislupia siinä ehti olla. Ei taida viranomainenkaan uskoa, että joskus ihmiset ihan oikeasti haluavat olla yhdessä.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Joo kiitosta vaan. Näin se ajatus varmaan kannattaa itselle myydä. Tartuin nyt härkää sarvista ja menin paikalliseen Säbäjoukkueesen pelailemaan. Ja jos ensiviikolla hankkisi vaikka kuntosalikortin kun asuu sen verran lähellä salia niin sinne voi kipittää aina kun seinät kaatuu muuten päälle. Tästä se on lähdettävä jotenkin. Vaikka niin helvetin vaikeaa on.

Loistavaa, juuri näin!

Ja kun mainitsit tuon salille kipittämisen niin se oikeasti toimii. Itsellä ainakin varsinkin alkuaikona usein iski jonkinlainen masennus tai ahdistus iltaisin, ja tähän auttaa loistavasti lenkki tai puntti. Pääsee nimenomaan pois sieltä seinien välistä ihmisten ilmoille, ja huolet unohtuvat ainakin hetkeksi. Samalla teet jotain hyödyllistä, joka parantaa itsetuntoa, ylipäänsä henkistä hyvinvointia kun saa jotain aikaiseksi, ja tietysti myös fyysistä kuntoa. Liikunnasta on oikeasti helvetisti apua, vaikka sitä voikin olla alkuun vaikea uskoa.

EDIT: Etenkin jos vertaa siihen ryyppäämiseen.

Tsemppiä!
 

Molkke

Jäsen
Pakko kirjoittaa itsekin tähän ketjuun, jota usein tulee luettua. Iloitsen suuresti ilon ja onnen löytäneiden puolesta ja samaistun eron ja ahdistuksen tiloihin sitä läpi käyvien kohdalla. Itsellä tilanne on jotain siltä väliltä. Olen käynyt läpi kolme vakavaa suhdetta, ikää sen 27-vuotta. Kaksi ensimmäistä kestivät noin 4 vuotta molemmat, joidenka perään tuli suhde todella nuoren ulkomaalaisenn tytön kanssa. Ensimmäiset kaksi päättyivät kumppanien hairahduksiin, kolmas neidon käyttäessä minua hyväkseen. Tämän huomasin eron hetkellä. Suhde oli toki lyhyt, alta vuoden mutta muutto tytön kotimaahan molempien suunnitelmissa. Näiden suhteiden jälkeen elin lähes vuoden yksin. Tein hullun lailla töitä, join, uhkapelasin ja pelehdin naisten kanssa minkä ehdin. Kaipasin kuitenkin koko ajan suhdetta. Lopulta tapasin naisen, itseäni nuoremman josta olin aiemmin voinut vain haaveilla. En koe olevani komea, korkeintaan sosiaalisesti lahjakas. Kuitenkin tämä nainen, itsenäinen yrittäjä joka myös tekee mallinkeikkoja haluaa minua. Nainen on jotain mitä en koskaan kuvitellut saavani. Kaunis, seksikäs, hyvässä työssä. Ulkoisesti 100x minua parempi. En tajua mitä hän minussa näkee. Ongelma onkin, että nyt puolen vuoden seurustelun jälkeen olen edelleen epävarma ja pelkään naisen löytävän paremman niinkuin edellisetkin löysivät. Nainen kaikella käytöksellään ja puheillaan antaa minun uskoa ettei syytä ole epäillä. Tiedän olevani idiootti kun edes epäilen. Nauti, sanovat monet. Historia kuitenkin luo epävarmuutta. Kirjoituksellani toivonkin saavani lisää "hyväksyntää" tunteilleni ja varmuutta, että olen idiootti. Rakastan naistani ja haluan jakaa kaiken hänen kanssaan.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
...Lopulta tapasin naisen, itseäni nuoremman josta olin aiemmin voinut vain haaveilla. En koe olevani komea, korkeintaan sosiaalisesti lahjakas. Kuitenkin tämä nainen, itsenäinen yrittäjä joka myös tekee mallinkeikkoja haluaa minua. Nainen on jotain mitä en koskaan kuvitellut saavani. Kaunis, seksikäs, hyvässä työssä. Ulkoisesti 100x minua parempi. En tajua mitä hän minussa näkee. Ongelma onkin, että nyt puolen vuoden seurustelun jälkeen olen edelleen epävarma ja pelkään naisen löytävän paremman niinkuin edellisetkin löysivät..

Ensinnäkin.. en ole tällä vastauksella kannustamassa, että kaikki hyvin, jatka samaan malliin, koska selvästikään kirjoittamasi perusteella näin ei asianlaita ole. Mutta tilanne on sikäli lohdullinen, että vika näyttäisi olevan sinussa, ei naisessasi, joten juuri sinä voit asian myös korjata ennenkuin on liian myöhäistä!

Olet vielä suht nuori kaveri ja kun kirjoitit, että nykyinen kumppanisi on vielä sinuakin nuorempi, niin paljon voi tietenkin vielä tapahtua elämässä ja parisuhteessa. Tärkeintä, että pyritte yhdessä kohtaamaan elämää ja teitä ihmisinä muokkaavia asioita ja keskustelette niistä. Muuten elämä vie vääjäämättä aluksi eri suuntiin ja sitä kautta eri osoitteisiin.

Mitä tulee naisten (ellei nyt puhuta ihan teini-ikäisistä tai sen juuri ohittaneista todella nuorista likoista), niin naisille ulkonäkökeskeisyys ei ole yleistäen ihan niin korostunutta kuin monille miehille vaan naiset arvostavat meissä miehissä monia muitakin ominaisuuksia. Asian voi myös tiivistää niin, että kun nainen on sinut jo kertaalleen todennut ulkoisesti "riittävän komeaksi", niin en oikein jaksa uskoa, että suhteenne enää ulkonäöllisiin seikkoihin kariutuisi. Tältä osin huolesi on mitä luultavimmin täysin turha! Kirjoitit, että tyttökaverisi on näyttävä ja kaunis... tällaiset naiset saavat huomiota enemmän päivässä kuin sinä (oletettavasti) kuukaudessa/vuodessa vastakkaiselta sukupuolelta, joten tällaiseen luonnonlakiin on turha hirttäytä millään tavalla kiinni henkisesti.. olla epävarma tai mustasukkainen. Jos hän olisi halunnut jonkin muun, hänellä olisi ollut siihen lukuisia mahdollisuuksia. Mutta hän halusi yrittää juuri sinun kanssasi!

Nimittäin enemmän kuin ulkonäköseikkoihin, homma voi todellakin päättyä siihen, että epävarmuutesi jatkuu ja syvenee. Naiset vaistoavat tämän sisäsyntyisesti. Epävarmuus, ylikorostunut miellyttämisen halu, tossukkamaisuus tai janan toisessa äärilaidassa kontrollointi, uhkailu, pahimmillaan agressiivisuus jne... eivät ole abribuutteja, jotka ylläpitävät (tervehenkisen) naisen kiinnostusta jatkaa parisuhteessa. Edellä kirjoitettu ei todellakaan kannusta käyttäytymään välinpitämättömästi (sillä sekin on virhe) tyttökaveriasi kohtaan, mutta naiset arvostavat sitä, että sinulla on myös oma tahto ja elämä. Tavallaan näet vaivaa, että olet valmis sovittamaan tyttökaverisi tarpeet (edelleen...tiettyyn rajaan asti..) muuhun elämääsi.. se saa kokemaan, että välität juuri hänestä. Sinulla on iso etu siinä, että koet olevasi sosiaalisesti lahjakas joten käytä sitä taitoa. Kirjoitit itse, että luultavasti tämä puoli oli se, mikä sai tyttökaverisi kiinnostuksen heräämään, joten älä heitä sitä romukoppaan, vaan vie "peliä" eteenpäin vahvuuksiesi kautta (en viittaa pelimiesteorioihin, vaan näin lätkäpalstalla ihan vaan jääkiekkoon..)

Eipä muuta kuin yrityksen ja erehdyksen kanssa eteenpäin.. toivottavasti saatte homman toimimaan!
 
Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Harmittaa nämä tietämättömien sekoilut kuinka ei voi olla oikeata suhdetta, jos joku sattuu olemaan oikein Aasiasta kotoisin. Mistä nämä purkaukset johtuu? Olisiko aika mennä itseen ja miettiä sitä omaa suhdettaan?..

Eiköhän nämä purkaukset ole enemmänkin Klose16 kohdistettuja kuin varsinaisesti ulkomaalaisiin likkoihin. Kai se nyt on sanomattakin päivänselvää kaikille normaalijärkisille, että rakastua voi (aidosti) kansallisuuteen tai ihon väriin katsomatta yhtä lailla kuin se, että hyväksikäyttöä, alistamista jne.. voi tapahtua kaikissa suhteissa maasta tai kansallisuudesta riippumatta. Kyllähän Klose16 kommenteillaan ihan tahallaan provosoi. Silti niihin aina joku tarttuu!

Naurattaa ajatuskin siitä, että joku tulisi kommentoimaan puolisolleni jostain alistetusta postimyyntimorsiamesta, heh. Hän korkeintaan katsoisi hämmästyneenä, miten joku voi olla noin sivistymätön ja huonokäytöksinen moukka. Yhtä kaikki, en ota näitä täällä heitettyjä kommentteja tosissaan esitettyinä; ne ovat vaan vastaprovoa Kloselle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana pitikin istua kapakassa pilkkuun asti. Kait tässä selviää treffeille. No näkeepähän etten ole mikään nynny. Pari siideriä vaikka vetäsee matkalla niin ei kaljalle haise. Itse asiassa kesällä jo piti nähdä, mutta en uskaltanut. Hitto kun toinen etsii ukkoa taloon ja lapselle isukkia ja mulle riittäisi joku kaks näkemistä viikkoon. Kolme on jo vähän liikaa ja neljä menee överiksi. Viidessä naru kaulaan kun ihmisellä ei ole enää omaa elämää.

Niin joo eilen kapakassa vaihdoin taas yhden mummon kanssa numeroita ja aamulla pistin viestiä, mutta ei tule vastarakkautta. Eilen muka oli niin innoissaan ja pyysi mukaan, mutta en ollut niin kännissä että olisin viitsinyt lopettaa juomista.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Mä en vaan tajua tätä. Vai siis onko nykyäänkin nuoret suomalaiset vielä niin noh, isänmaallisia, ettei voida etsiä sitä kalaa merta edempää?

Näin kokeneemmin silmin aivan turhaan jumittaudutaan siihen kuvioon.

No en tiedä onko kyse isänmaallisuudesta, ainakaan laajemmin, mutta onhan tuossa kiistatta omat esim. logistiset ongelmansa. Kyllä minullekin ulkomaalainen ihan hyvin kävisi ja olisi varmaan paljon todennäköisempää että joku ulkomaalainen olisi minusta kiinnostunut kun suomalainen mutta silti on tuon järjestäminen kuitenkin aika kommervikasta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
No en tiedä onko kyse isänmaallisuudesta, ainakaan laajemmin, mutta onhan tuossa kiistatta omat esim. logistiset ongelmansa. Kyllä minullekin ulkomaalainen ihan hyvin kävisi ja olisi varmaan paljon todennäköisempää että joku ulkomaalainen olisi minusta kiinnostunut kun suomalainen mutta silti on tuon järjestäminen kuitenkin aika kommervikasta.

Totta. Monille suomalaisille tuo on käytännössä ylittämätön kynnys. Tiedän hyvin, koska en itsekään voinut tuollaista vakavasti ajatella.

MUTTA. Se on kynnys vain niin kauan ennen kuin siitä menee yli. Kun tahtotila on tarpeeksi suuri ja oikea nainen sattuu kohdalle, ei nuo byrokratiat ja valtameret ole kuin hidasteita. Matkahan voi olla jännäkin.
Siksikin täällä olen koittanut vähän edes avartaa ihmisten mieliä erilaisista mahdollisuuksista. Kuten sanonta kuuluu, se voi muuttaa koko elämäsi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No en tiedä onko kyse isänmaallisuudesta, ainakaan laajemmin, mutta onhan tuossa kiistatta omat esim. logistiset ongelmansa.

Eihän se mikään oikea logistinen ongelma ole vaan ihan puhdas rahakysymys. Ei tavallisella suomalaisella ihmisellä ole rahaa.

Juuri oli uutisissa kuinka Suomessa on edelleen kalliit palvelut ja tavarat ja vähäinen ostovoima eikä euro ole tehnyt tehtäväänsä. Jos haluaa käydä vaikkapa liigatason jääkiekko-otteluissa, niin mistäpä laitat säästöön suhteen ylläpitämiseen merien taakse.

Viisumeita sun muita saa anomalla eikä se ole mikään oikea ongelma. Oikea ongelma on se, että vaikka kuinka olisi tahtoa ja molemminpuolista kiinnostusta, niin taloudellista mahdollisuutta suhteeseen ei ole.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Eihän se mikään oikea logistinen ongelma ole vaan ihan puhdas rahakysymys. Ei tavallisella suomalaisella ihmisellä ole rahaa.

Tarkoitin logistisella ongelmalla myös rahaa, kokonaisuutena tuossa on vain useita asioita miksi se ei ole yleistasolla ratkaisu kovinkaan monella.

Toki on täysin mahdollista että sen saa järjestettyä. Kyllä varmaan rahakin riittäisi jos on suurin piirtein keskipalkkainen ja asuu jossain suht edullisella paikkakunnalla ja on jo asunto hankittu jossa kaksi voi asua. Ei se nyt niin järjettömän kallista ole ottaa yhtä henkilöä talouteen asumaan, toki alussa matkusteluun voi mennä rahaa. Ulkomaalainen voi kuitenkin työtäkin täällä tehdä, jotain hommaa voi löytyä vaikka ei kieltä osaisikaan. Se on toki sitten eri asia kuka ulkomaalainen haluaa tulla ja muuttaa tänne jos olosuhteet ovat vähän nihkeät ja joutuisi ns. hanttihommiin.

edit. Jos nyt oletusarvona pidetään että on itse sinkku eikä ole lapsiakaan jolloin kuluja ei muuten ole kovin paljon ja jos tälläistä elämää on jonkun aikaa viettänyt niin ehkä säätössäkin on rahaa.

Kuitenkin kun lasketaan yhteen kaikki hommat mitä tuosta seuraa niin harva lähtee tosissaan sellaista ajamaan, mutta ei tietenkään mahdotonta ole.
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joutsenia ja sorsia rengastetaan.
31.12.2016 rengastettiin Neanderthaler ~ NTD.
Jalat yhä vieläkin neljä tuumaa maan pinnan yläpuolella. Kotimainen, hyväksi havaittu yli 180 senttinen kaunis leidi - löysin kirjastosta. Skeidispuhetta ulkomaisista ostotytöistä tai ostorakkaudesta riittää vaikka kuinka. Vetäkää sieltä tumppupeilin edessä housut nilkoista takaisin ylös ja painukaa sinne vi*un pihalle, vaikka jo tänään.
Ei netistä naisia löydy ja tähän loppuun iso CAPS: saatana. CAPS loppu.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Joutsenia ja sorsia rengastetaan.
31.12.2016 rengastettiin Neanderthaler ~ NTD.
Jalat yhä vieläkin neljä tuumaa maan pinnan yläpuolella. Kotimainen, hyväksi havaittu yli 180 senttinen kaunis leidi - löysin kirjastosta. Skeidispuhetta ulkomaisista ostotytöistä tai ostorakkaudesta riittää vaikka kuinka. Vetäkää sieltä tumppupeilin edessä housut nilkoista takaisin ylös ja painukaa sinne vi*un pihalle, vaikka jo tänään.
Ei netistä naisia löydy ja tähän loppuun iso CAPS: saatana. CAPS loppu.

Onnea!

P.S. Raha kannattaa muistaa tasaisin väliajoin, sopivasti kirjan välissä tai vaikka pinkissä kuoressa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnea!

P.S. Raha kannattaa muistaa tasaisin väliajoin, sopivasti kirjan välissä tai vaikka pinkissä kuoressa.
Voi helvetti, sait nauramaan! Voi olla yllätys daamille, kokeilen! "50 shades of winter´s killing".
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Kirjoitellaanpas hieman jonkinlaisesta positiivisesta ongelmasta vaihteeksi. Kolmisen viikkoa sitten tutustuin yhteisten kavereiden kautta synnyinseudullani asuvaan mukavaan neitiin. Sen illan jälkeen ollaan treffattu kaksi kertaa, kerran hänen asuinpaikkakunnallaan ja jälkimmäisen kerran täällä opiskelukaupungissani. Aivan loistavat illat ja päivät ollaankin vietetty yhdessä, selvää on se, että jollain asteella tulee jatkumaan. Asumiskuviot vain hidastavat, kun ei pääse näkemään kuin max kerran viikossa. Itselleni se on pelkästään hyvä asia, nyt kun valmistumisen kynnyksellä olisi mahkut pitää hauskaa vielä tämän kaupungin naisten kanssa.

Mutta. Tämä neiti valmistui jo ja pitää juhlat lähiviikkoina. Nyt hän sitten kysyi, että haluanko tulla sinne juhliin, vai onko se liikaa tässä kohtaa. Aika kahden vaiheilla olen, tekisikö sinne meneminen tästä jutusta liian vakavaa liian nopeasti? Sitä en halua vielä, enhän tiedä edes missä asun neljän kuukauden kuluttua. Toisaalta, jos en mene, niin mitä mahtaa naisen päässä liikkua... Jotenkin tuntuisi, että hän haluasi tosissaan minun muuttavan takaisin kotiseudulle opintojen jälkeen. Se ei mahdottomuus olekaan, potentiaalinen työpaikkakin siellä sijaitsee. Mutta nyt en halua sitoutua mihinkään, hieman epävarmasta tulevaisuudestani johtuen.

En varsinaisesti kysy neuvoa, koska jokainen tilanne on omanlaisensa. Mutta, jos jollain on kokemuksia samankaltaisista jutuista, niin olisi hyvä kuulla, miten olette toimineet ja mihin se johti. Tämä on kyllä mahtava neiti, mutta ehkä pitäisi painaa jarrupoljinta tämän etenemisen kanssa ja jättää menemättä niihin juhliin. Onko kukaan ollut täysin samanlaisessa tilanteessa?
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Mutta. Tämä neiti valmistui jo ja pitää juhlat lähiviikkoina. Nyt hän sitten kysyi, että haluanko tulla sinne juhliin, vai onko se liikaa tässä kohtaa. Aika kahden vaiheilla olen, tekisikö sinne meneminen tästä jutusta liian vakavaa liian nopeasti? Sitä en halua vielä, enhän tiedä edes missä asun neljän kuukauden kuluttua. Toisaalta, jos en mene, niin mitä mahtaa naisen päässä liikkua... Jotenkin tuntuisi, että hän haluasi tosissaan minun muuttavan takaisin kotiseudulle opintojen jälkeen. Se ei mahdottomuus olekaan, potentiaalinen työpaikkakin siellä sijaitsee. Mutta nyt en halua sitoutua mihinkään, hieman epävarmasta tulevaisuudestani johtuen.

Oma mielipide on, että et helvetissä mene. Ilmeisesti olet nuori vielä. Keskityt nussimaan siltä aivot pihalle, parhaimmillaan teet siitä vakipanon. OIkeastaan mitään muita säätöjä ei nuorena kannata edes harkita. Ehkä joku harjoittelusuhde max 6kk jossain vaiheessa menee. Joskus kolmenkympin jälkeen voi sitten miettiä uudestaan tai olla miettimättä.

Ja jos pillun saanti huolettaa, niin kyllä sitä irtoaa, hyvännäköisiltä laatutytöiltäkin. Pääasia, että saa niiden kanssa suun auki. Muilla ominaisuuksilla ei niin kauhesti ole merkitystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös