Taas kerran lupaava alku muuttui joksikin muuksi. Tapasin jonkin aikaa sitten mukavan ja kauniin leidin täysin toiselta paikkakunnalta, kiinnostuksenkohteet ja huumorintajukin natsasivat hyvin. Mimmikin totesi että hänen puolestaan voitaisiin viettää nyt ilta viinipullon tai parin kera jommankumman luona ja sovittiin että toteutetaan tuo tulevana viikonloppuna minun luonani kun molemmille se töiden ja harrastusten puolesta sopii(kerran aiemmin yritettiin). Nyt parina iltana olen yrittänyt avata keskustelun WA:ssa millä aikataululla leidi on tulossa käymään, mikä on johtanut täyteen radiohiljaisuuteen ja asian välttelyyn. Jotenkin omaan nenään tämä juttu alkaa haisemaan, tuo aiemmankin vastaavan tapaamisen siirto(jonka hän teki) tuli jotenkin oudosti ja selitellen ettei työviikon jälkeen jaksa perjantaina(kuten sovittiin) tavatakaan ja kysymykseeni kävisikö sitten lauantai, en saanut mitään reaktiota.
Tuossa ylempänä se jo tulikin. Tämä aikaisempi peruutettu aika meni kategoriaan "joku muu onkin tulossa". Ilmeisesti se ei mennyt ihan nappiin koska sinun kanssasi vielä uutta aikaa katseli, mutta ilmeisesti hän tuli tästä myöhemmin toisiin aatoksiin.
Olen tässä ketjussa jo aiemmin sanonut sen, että ei nykymaailmassa enää sovita treffejä mihinkään viikon päähän. Nyky maailma on niin hektinen, on tinderiä, sosiaalista mediaa ja Whatsappia joiden antimista ei voi ikinä tietää. Tämä johtaa siihen, että tilanteet voi muuttua hyvinkin nopeasti.
Pelkästään omalla kohdallani nyt muutaman viikon sisään pelkästään instagramissa on kaksi naista ottanut minuun näissä asioissa yhteyttä. Toinen on tuttu naama salilta, toinen oli kuullemma nähnyt minut baarissa ja yhdistänyt johonkin kaverini kuvaan instassa. Tähän sitten päälle toki ne tinderit sun muut.
Eli kylmä neuvo on se, että ne treffit olisi väännettävä ihan lähipäiville jos sellaista mielenkiintoa oikeasti on. Kylmä fakta on myös se, että hirveän moni henkilö sopii treffejä ihan liukuhihnalle, pahimmillaan useita samaan aikaan. Näistä sitten valitaan vähän sen mukaan kuka sattuu olemaan sellainen sopiva. Jos illan ensimmäinen ei olekaan mukava, hänen kanssaan kanssakäyminen lopetetaan piakkoin. Jos taas häneen uppoutuu, perutaan loppuillan tärskyt. Tämä ominaisuus koskettaa kategorisesti varsinkin kahta ihmisryhmää: epätoivoisesti parisuhdetta etsivät naiset ja kyltymättömästi pillua etsivät miehet.
Toki sitten pyramidin huipulle kiivetessä myös olosuhteet muuttuu. Itse olen parisuhteisiini ajautunut enemmänkin valittuna kuin valitsijana. Sama pätee oikeastaan valtaosaan nais-suhteitani, etenkin niitä ulkoisesti parempi yksilöitä.
Nyt sitten kohdalleni osui toistamiseen ns. kruununjalokivi. Tämän kanssa pientä viestittelyä käytiin muutama vuosi sitten, jonka jälkeen oikeastaan jo uskoin menettäneeni saumani. Nyt sitten muutama viikko sitten nainen taas yllättäen minua lähestyi. Noh, enhän minä naista niin hyvin tunne että tietäisin onko vaivan arvoinen. Ne ominaisuudet jotka hänellä on nähtävissä, on kuitenkin sellaisia että montaa parempaa ei tästä maasta löydy. Toki loppu on sitten kiinni muista asioista.
Olen vaan nyt tässä uudessa tilanteessa. Melkoista peliä nainen tuntuu pelaavan. Noh käsittääkseni naisen ainakin syvällisempi kokemus miehistä on melko rajallista. Tosin tuon tason naisella varmaan suurin osa lähestymisistä on sitä suoraan iholle tyyppiä. Vähän nyt tuntuukin siltä, että nainen haastaa osoittamaan aidon mielenkiinnon häntä kohtaan. Meidän viestittely on varsin positiivista, mutta se jää joka kerta muutamaan viestiin. Olen nyt sitten itselleni antanut sen ohjenuoran, että noin viikon välein voin häntä yrittää tökkiä, ja jatkan sitä jos hän tulee vastaan. Katsotaan sitten miten homma etenee, vai eteneekö ollenkaan.
Eipä näistä niin jaksa mieltään vaivata, mutta ihan harjoittelun vuoksi ja katsotaan jos se sopiva virvelöinti jotain saalista houkuttaisi