Naisasiat

  • 7 505 862
  • 26 557
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
On niitä vapaana, mutta kriteerit on niin kovat, ettei jonkun Taneli-Tavallisen kannata edes vaivautua ajattelemaan asiaa. Timanttisen fyysisen preesensin lisäksi pitäisi olla massia, tavoitteellisuutta, kosmopoliittisuutta ym ym. Tiedän tapauksen, jossa liian pieni toimistotila oli naiselle deal breaker. Jotkin oudot alakulttuurit on asia erikseen, mutta sielläkin vain "uskottavimmat" rastapäät, puunhalaajat tai räbäyttäjät ns saavat.

Kun sitte mennään yli kolmenkympin, niin osa niistä ennen kympin misuista palautuu markkinoille arvoilla 6-7 tai hyvällä lykyllä jopa kasina. Sitten on perse levinnyt joko synnytyksessä tai siiderillä, pentu huutaa kotona tai se halutaan sinne asap, erotraumat puretaan uuteen kundiin ja koko homma on innotonta paskaa, jonka kokeminen unelmien täyttymykseksi vaatii jo raskasta itselleen valehtelua.

Onko tässä yhtälössä oikeastaan mitään tavoittelemisen arvoista? Miksi sitä ei vain kävisi huorissa?

Allekirjoitan täysin tuon, että alakulttuureissa haetaan jotain friikkejä ja se ok. Ei minua tai ketään oikeaa miestä kiinnosta nainen, jonka unelmamies on jopolla ajava jeesus.

En allekirjoita, että "normaalilla" ulkonäöllä eli arvosanalla 7 tytöllä on tuollaisia vaatimuksia ukolle. Kyllähän suurinosa pareista on ihan taviksia molemmat.

Tuo viimeinen kappaleesi pitää täysin paikkaansa.
 

sinikettu

Jäsen
On niitä vapaana, mutta kriteerit on niin kovat, ettei jonkun Taneli-Tavallisen kannata edes vaivautua ajattelemaan asiaa. Timanttisen fyysisen preesensin lisäksi pitäisi olla massia, tavoitteellisuutta, kosmopoliittisuutta ym ym. Tiedän tapauksen, jossa liian pieni toimistotila oli naiselle deal breaker.
Itse en ihan niele tätä. Vaikeaa se saattaa olla, muttei mahdotonta. Itse tiedän monta miespuolista, jotka ovat esimerkiksi yliopistomaailmasta huijanneet itselleen aivan vitun laadukkaita naaraita suhteessa omaan tasoon.

Vaikutuksen tekeminen ihmisiin ei oikeasti vaadi mitään erityisiä meriittejä. Keskitason jampoille sosiaalisten taitojen kehitys on varmaankin se hankalin pakollinen ominaisuus, joka on laitettava kuosiin. Siis oikeasti hyvät sosiaaliset taidot, ei mitään äijäporukan munanmittauskisan kultamitalia. Sitä, että osaat keskustella, kuunnella, tarjota tunne-elämän tukea, auttaa ongelmien ratkomisessa, saat henkilön tuntemaan itsensä paremmaksi ihmiseksi, osaat tuoda henkilön parhaita ominaisuuksia esiin, joustaa omaa käyttäytymistäsi tilanteen vaatiessa ja niin edelleen. Väittäisin, että hyvin isolla osalla miehistä on suuria vaikeuksia edellisten kohtien kanssa. Sitten itketäänkin paskaa geenilottoa ja maailman pahuutta.

Helpompi on hommata keskitason deittikumppaneita, mutta ei laadukkaampienkaan hommaaminen mikään mahdotonta ole, jos viitsii edes jonkin verran itseään tietyillä osa-alueilla kehittää. Epäonnistumisen sietokyky on myös korvaamaton ominaisuus. Jos kuitenkin edes vaikka joka viideskymmenes nainen suostuu pyyntöön, tilanne saattaa olla ennenpitkää se, että kainalossa pyörii sellainen kaunokainen, jota et ikimaailmassa olisi sinne voinut kuvitella.
 
Itse en ihan niele tätä. Vaikeaa se saattaa olla, muttei mahdotonta. Itse tiedän monta miespuolista, jotka ovat esimerkiksi yliopistomaailmasta huijanneet itselleen aivan vitun laadukkaita naaraita suhteessa omaan tasoon.

Vaikutuksen tekeminen ihmisiin ei oikeasti vaadi mitään erityisiä meriittejä. Keskitason jampoille sosiaalisten taitojen kehitys on varmaankin se hankalin pakollinen ominaisuus, joka on laitettava kuosiin. Siis oikeasti hyvät sosiaaliset taidot, ei mitään äijäporukan munanmittauskisan kultamitalia. Sitä, että osaat keskustella, kuunnella, tarjota tunne-elämän tukea, auttaa ongelmien ratkomisessa, saat henkilön tuntemaan itsensä paremmaksi ihmiseksi, osaat tuoda henkilön parhaita ominaisuuksia esiin, joustaa omaa käyttäytymistäsi tilanteen vaatiessa ja niin edelleen. Väittäisin, että hyvin isolla osalla miehistä on suuria vaikeuksia edellisten kohtien kanssa. Sitten itketäänkin paskaa geenilottoa ja maailman pahuutta.

Helpompi on hommata keskitason deittikumppaneita, mutta ei laadukkaampienkaan hommaaminen mikään mahdotonta ole, jos viitsii edes jonkin verran itseään tietyillä osa-alueilla kehittää. Epäonnistumisen sietokyky on myös korvaamaton ominaisuus. Jos kuitenkin edes vaikka joka viideskymmenes nainen suostuu pyyntöön, tilanne saattaa olla ennenpitkää se, että kainalossa pyörii sellainen kaunokainen, jota et ikimaailmassa olisi sinne voinut kuvitella.

No jaa, joka 50s on jo niin pessimistinen ja työläs ennuste, ettei ehkä maksa vaivaa. Kyllähän sitä voi olla vaikka miten hyvä kuuntelija ja puhuja ja lohduttaja, niin lopulta 99/100 päätyy vain ns parhaaksi homokaveriksi tai muuksi aisankannattajaksi. Evoluutio ja 190 cm moottoripyörämiehet kärjistetysti vie lopulta sen täyspotin.

Itellä ongelma on se, että kun hengaa vain kauniiden naisten kanssa, niin ne keskitason ym mimmit ei näytä miltään. Käy juuri niin, että sovitut treffit unohtuu hyvä jos ei saman päivän aikana.
 

sinikettu

Jäsen
Kyllähän sitä voi olla vaikka miten hyvä kuuntelija ja puhuja ja lohduttaja, niin lopulta 99/100 päätyy vain ns parhaaksi homokaveriksi tai muuksi aisankannattajaksi.
En nyt tarkoita, että viehättävien naisten ääressä pitäisi aina olla mielin kielin ja alistua friendzonettamaan vuosikausiksi. Itse asiassa mielestäni yksi suurimmista virheistä naisten kanssa on olla liian myönteleväinen. On huomattavan eri asia kyetä tarjoamaan tunne-elämän tukea sellaisilla hetkillä, kun sille on oikeasti tarvetta, kuin yrittää mielistellä naista jokaisessa asiassa. Jos joku kiinnostaa seksuaalisissa merkeissä, se kannattaa kyllä ilmaista ihan rehellisesti oikeanlaisessa tilanteessa. Jos ei toisessa päässä nappaa, hivuttautuu vaan koko hommasta irti.

Evoluutio ja 190 cm moottoripyörämiehet kärjistetysti vie lopulta sen täyspotin.
Tämä on sellaista vanhan kansan ajattelua, että oksat pois. Kyllä, jos oot komea 190 cm jätkä, niin se on helvetin iso etu. Jos et ole, mitään ei ole vielä menetetty. Paskalla asenteella saa aikaan paskaa jälkeä mitään sen kummemmin tekemättä.
 

sinikettu

Jäsen
Itellä ongelma on se, että kun hengaa vain kauniiden naisten kanssa, niin ne keskitason ym mimmit ei näytä miltään. Käy juuri niin, että sovitut treffit unohtuu hyvä jos ei saman päivän aikana.
Hä? Mä oon ollut aina aika varma, että jos kykenet jatkuvasti hengailemaan kauniiden naisten kanssa, kykenet myös aika ajoittain sellaisia panemaan. Naiset syystä tai toisesta viehättyvät sellaisista miespuolisista, jotka oleskelevat nättien tyttöjen seurassa. Taitaa olla ihan tutkittua faktaa. Naiset usein tulkitsevat tilanteen siten, että miespuolisella henkilöllä on jotain sellaisia ominaisuuksia, jotka pitävät kauniita naisia ympärillä, ja viehättyvät tästä asiasta. Kannattais yrittää käyttää tätä pientä kikkaa hyväksi. Käy vaikka baareissa tai jossain tapahtumissa ja pyydä pientä jelppiä tuntemiltas naisilta.
 
Tämä on sellaista vanhan kansan ajattelua, että oksat pois. Kyllä, jos oot komea 190 cm jätkä, niin se on helvetin iso etu. Jos et ole, mitään ei ole vielä menetetty. Paskalla asenteella saa aikaan paskaa jälkeä mitään sen kummemmin tekemättä.

No ainakin se tietty etulyöntiasema on menetetty heti. Pelkällä asenteellakin voi saada jonkun lohdutuspalkinnon joo, mutta loppujen lopuksi kuka niitä muistelee? Lottovoittajia on naistenkin suhteen aika harvassa, muille jää yksinäisyys, vittumainen kompromissi "ei nyt muutakaan saa" tai haaveissa elely "siitä oikeasta".
 
Hä? Mä oon ollut aina aika varma, että jos kykenet jatkuvasti hengailemaan kauniiden naisten kanssa, kykenet myös aika ajoittain sellaisia panemaan. Naiset syystä tai toisesta viehättyvät sellaisista miespuolisista, jotka oleskelevat nättien tyttöjen seurassa. Taitaa olla ihan tutkittua faktaa. Naiset usein tulkitsevat tilanteen siten, että miespuolisella henkilöllä on jotain sellaisia ominaisuuksia, jotka pitävät kauniita naisia ympärillä, ja viehättyvät tästä asiasta. Kannattais yrittää käyttää tätä pientä kikkaa hyväksi. Käy vaikka baareissa tai jossain tapahtumissa ja pyydä pientä jelppiä tuntemiltas naisilta.

Öööh.. no siis olenhan mä hyvä frendi monen sellaisen kanssa, mutta kyllä ne pitää ihan itte huolen siitä, etten ymmärrä mitään enempää ja väärin. Kyllä kauniit naiset edelleenkin preferoi vastaavalla tavalla komeita plus menestyneitä miehiä, ei mitään tavallisia tapauksia. Plus että nehän on aina varattuja ja jos jostain syystä ei ole, niin mua tarvitaan korkeintaan tietolähteeks vapaista miehistä. Eli suo siellä ja toinen täällä, ei tässä tilanteessa oikeen mitään järkevää ulospääsyä ole. :D
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Eli suo siellä ja toinen täällä, ei tässä tilanteessa oikeen mitään järkevää ulospääsyä ole. :D

Taitaa olla niin, että on olemassa vain naisia. Jos niitä ymmärrät saat, jos et, et. Omien harhojensa perässä saa toki juoksennella hamaan tappiinsa, jos ei usko, ettei sateenkaaren päässä ole ruukullista kultaa. Kysymys naisten, niinkuin kaiken muunkin suhteen on pelkästään motivaatiosta, mikäli sitä ei asiaan ole, voi rasvan levittäminen leivällekin jäädä tekemättä ja voileipä saamatta.

Sen kyllä näen moukkamaisena, että jos sopii jotakin jonkun kanssa, siitä kiinnipitäminen on kunnia asia ja esteen ilmaantuessa muistaa sen ilmoittaa. tämä nyt koskee kaikkia ihmissuhteita, ei pelkästään naisasioita. Purkauksiasi kun olen täältä useammankin tullut lukeneeksi, en sinänsä jännitä, saatko koskaan sitä kuvittelemaasi laatunaista, enemmänkin alan arpoa kestäisikö sinua edes kapinen kiertopalkinto, ilman reilua taloudellista porkkanaa. Koiran kanssa voisit pärjätä, ne ei paljoa vaadi, että aidosti rakastavat, mutta vaivaahan niistäkin kyllä lopulta on.
 

sinikettu

Jäsen
Öööh.. no siis olenhan mä hyvä frendi monen sellaisen kanssa, mutta kyllä ne pitää ihan itte huolen siitä, etten ymmärrä mitään enempää ja väärin. Kyllä kauniit naiset edelleenkin preferoi vastaavalla tavalla komeita plus menestyneitä miehiä, ei mitään tavallisia tapauksia. Plus että nehän on aina varattuja ja jos jostain syystä ei ole, niin mua tarvitaan korkeintaan tietolähteeks vapaista miehistä.
En tarkoita, että kavereitas yrittäsit kuksia. Tarkoitan sitä, että ennestään tuntemattomat naiset katsovat suopeammin niitä, jotka muiden kauniiden naisten suosion ovat saavuttaneet. Vaikka oot minkälainen persläpi, uusille ihmisille voi yrittää ainakin hetken aikaa teeskennellä olevansa parempaa persoonaa. Vanha, klassinen ja toimiva kikka saada huoneen kauneimman naisen huomio on ensin herättää toiseksi kauneimman huomio itseensä. Jos se ei toimi, ei muuta kuin kipuamaan portaita yksi kerrallaan alaspäin. Jossain vaiheessa tärppää.

Vähän vaan valitettavasti aina välillä kuulostat menetetyltä tapaukselta. Ei pahalla.
 
Taitaa olla niin, että on olemassa vain naisia. Jos niitä ymmärrät saat, jos et, et. Omien harhojensa perässä saa toki juoksennella hamaan tappiinsa, jos ei usko, ettei sateenkaaren päässä ole ruukullista kultaa. Kysymys naisten, niinkuin kaiken muunkin suhteen on pelkästään motivaatiosta, mikäli sitä ei asiaan ole, voi rasvan levittäminen leivällekin jäädä tekemättä ja voileipä saamatta.

Sen kyllä näen moukkamaisena, että jos sopii jotakin jonkun kanssa, siitä kiinnipitäminen on kunnia asia ja esteen ilmaantuessa muistaa sen ilmoittaa. tämä nyt koskee kaikkia ihmissuhteita, ei pelkästään naisasioita. Purkauksiasi kun olen täältä useammankin tullut lukeneeksi, en sinänsä jännitä, saatko koskaan sitä kuvittelemaasi laatunaista, enemmänkin alan arpoa kestäisikö sinua edes kapinen kiertopalkinto, ilman reilua taloudellista porkkanaa. Koiran kanssa voisit pärjätä, ne ei paljoa vaadi, että aidosti rakastavat, mutta vaivaahan niistäkin kyllä lopulta on.

Mitä tarkoitat motivaatiolla tässä asiayhteydessä? Pitäisikö alkaa takiaisena piirittämään jotakuta vai? Mun motivaatio loppuu siinä vaiheessa, kun heittäydytään hankalaksi tai muuten vittumaiseksi.

No kyllä mä yleensä ilmoitan jos en paikalle pääse, mutta joskus vaan unohtuu, vaikka ois päivän ainoa asia. Oudointa on, että tämäkin jonka vahingossa oharoin haluis kuitenkin yhä mennä johonkin. Jotkut ei tajua helpolla, ettei loppuunsa kiinnosta yhtään. Jos joku on unohtanut mut samaan tyyliin, niin en mä ala vollottaa sellasen perään. Ihme meininkiä.
 
En tarkoita, että kavereitas yrittäsit kuksia. Tarkoitan sitä, että ennestään tuntemattomat naiset katsovat suopeammin niitä, jotka muiden kauniiden naisten suosion ovat saavuttaneet. Vaikka oot minkälainen persläpi, uusille ihmisille voi yrittää ainakin hetken aikaa teeskennellä olevansa parempaa persoonaa. Vanha, klassinen ja toimiva kikka saada huoneen kauneimman naisen huomio on ensin herättää toiseksi kauneimman huomio itseensä. Jos se ei toimi, ei muuta kuin kipuamaan portaita yksi kerrallaan alaspäin. Jossain vaiheessa tärppää.

Vähän vaan valitettavasti aina välillä kuulostat menetetyltä tapaukselta. Ei pahalla.

Niin, pitäis kai alkaa opetella feikkaamaan. En vaan osaa, jos joku on ruma tai epäkiinnostava, niin en mä vaan jaksa muodon vuoksi olla kiinnostunut ja kiva. Mitä taas tulee portaiden kulkemisessa alaspäin, niin päätyy lopulta vaan pohjalle. Ehkä se sitten on menetettynä tapauksena olemista, kun ei suostu siihen ja ottamaan jotain jakojäännöstä, jota parhaimmillaankin pystyy vain sietämään haluamisen sijaan.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mitä tarkoitat motivaatiolla tässä asiayhteydessä?

Ihan samaa, mitä motivaatio tarkoittaa ihan minkä tahansa aktiviteetin kanssa, luulin tämän esimerkillä valaisseeni. Mikäli jotain tahtoo, siihen pitää panostaa, jotta onnistuisi, mikäli ei, ei varmasti onnistu.Hannu hanhia ja inttikavereita on vain mielikuvituksessa, jokainen joutuu siihen panostamaan, mihin pyrkii.

Se kokeeko sen panostamisen posina vai negana on luonnekysymys, yleensä negailemalla ei onnistu missään, mitä yrittää. Herää miete, että jos niin on vastenmielistä ja rasittavaa, niin miksi sillä turhaan mieltänsä kuormittaa. Voihan siitä tietty jotain masokistista nautintoa saada joku yksilö, nuori Wertherihän tuommoisesta lähinnä mieleen tulee ja mielenterveydelliset kysymykset.
 
Ihan samaa, mitä motivaatio tarkoittaa ihan minkä tahansa aktiviteetin kanssa, luulin tämän esimerkillä valaisseeni. Mikäli jotain tahtoo, siihen pitää panostaa, jotta onnistuisi, mikäli ei, ei varmasti onnistu.Hannu hanhia ja inttikavereita on vain mielikuvituksessa, jokainen joutuu siihen panostamaan, mihin pyrkii.

Se kokeeko sen panostamisen posina vai negana on luonnekysymys, yleensä negailemalla ei onnistu missään, mitä yrittää. Herää miete, että jos niin on vastenmielistä ja rasittavaa, niin miksi sillä turhaan mieltänsä kuormittaa. Voihan siitä tietty jotain masokistista nautintoa saada joku yksilö, nuori Wertherihän tuommoisesta lähinnä mieleen tulee ja mielenterveydelliset kysymykset.

Tarkoitin siis ihan konkreettisella ja käytännöllisellä tasolla. Mitä toimenpiteitä tarkoitat? Hommaa rahaa, lihaksia, uusia vaatteita yms ja ehkä natsaa? Vai mitä sillä panostamisella tarkoitat?

En mä muuten pohdikaan, mutten tajua missä homma menee aina vikaan. Tai ok, ymmärrän kyllä, että kun ei riitä, niin ei riitä. Ja sitten jos joku tulee mulle tyrkylle, niin koko homma vaan yleensä vituttaa, koska ne on ehkä tosi mukavia mutta ulkoisesti kiinnostavia ko multainen peruna.

Joka tapauksessa elämä on opettanut, että naistenkin suhteen joutuu yrittämään keskivertojamppana x-kertaisen määrän johonkin toiseen nähden. Ja miksi? Loppujen lopuksi naiset lähtee jonkun parempitasoisen matkaan kuitenkin koska "rakastuin". Kerää siinä sitten motivaatiota panostaa. Voi vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Rumat, rahattomat, lahjattomat ja tunnevammaiset tyytyköön tasoonsa, sukupuoleen katsomatta ja sama koskee myös Hyma Rothin kaltaisia keskivertojamppoja (häntä itseään lainatakseni). Miten nyt vittu kellään voi olla niin irrationaaliset kuvitelmat, että keskivertojamppa vailla mitään erityisominaisuutta yhtä-äkkiä kelpaisi A-luokan naisille? Aikamoista ajanhukkaa moisesta edes itkeminen; kun kohtalo on näyttänyt keskisormea, elämän ruletti jumittanut pysyvästi rosvosektorille ja ikääntyvän pälvikaljukin jo kolkuttaa oven takana? Herää nyt, tai ainakin lopeta ruikuttaminen!

Naisia kyllä riittää; myös niitä kauniita, fiksuja ja empaattisia! Sä et vaan niitä - ainakaan enää - saa, enkä voi kyllä mitenkään syyttää naisia, kun sun juttuja lukee!

Suosittelen viinaa ja huoria lääkkeeksi! Viinalla voit juoda naisen kauniiksi ja rahalla saa keskivertokin kaunista ainakin yhdeksi yöksi, tai edes tunniksi.

Nimimerkki: En ole ikinä mennyt ruman kanssa sänkyyn...
 
Sen kun vain näissä karkeloissa muistaa, että 100% eroista johtuu huonosta parivalinnasta. Ei kannata tyytyä johonkin. Minä olin jo tyytymässä, mutta löytyikin paras. Ei vituta sitten vanhempanakaan, ei tarvitse pakoreissuja kotoa tai kisutella tyttöjä baarissa - koska kukapa haluaisi heikompaan lähteä.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Rumat, rahattomat, lahjattomat ja tunnevammaiset tyytyköön tasoonsa, sukupuoleen katsomatta ja sama koskee myös Hyma Rothin kaltaisia keskivertojamppoja (häntä itseään lainatakseni). Miten nyt vittu kellään voi olla niin irrationaaliset kuvitelmat, että keskivertojamppa vailla mitään erityisominaisuutta yhtä-äkkiä kelpaisi A-luokan naisille? Aikamoista ajanhukkaa moisesta edes itkeminen; kun kohtalo on näyttänyt keskisormea, elämän ruletti jumittanut pysyvästi rosvosektorille ja ikääntyvän pälvikaljukin jo kolkuttaa oven takana? Herää nyt, tai ainakin lopeta ruikuttaminen!

Naisia kyllä riittää; myös niitä kauniita, fiksuja ja empaattisia! Sä et vaan niitä - ainakaan enää - saa, enkä voi kyllä mitenkään syyttää naisia, kun sun juttuja lukee!

Suosittelen viinaa ja huoria lääkkeeksi! Viinalla voit juoda naisen kauniiksi ja rahalla saa keskivertokin kaunista ainakin yhdeksi yöksi, tai edes tunniksi.

Nimimerkki: En ole ikinä mennyt ruman kanssa sänkyyn...

Tämähän on muuten täysin totta. Joku poikkeus välillä vahvistaa säännön, mutta pääsääntöisesti juuri näin. Tossa kun noita Tinderiä ym sovelluksia epätoivoisesti päivittäin skulaavia duunikavereita katselee, niin ei kovin fiksu tarvitse olla huomatakseen, miksei kukaan mimmi kiinnostu edes vähää alusta. Ja tähän ei käy selitykseksi naisten suurempi valta valinnassa.
 
Rumat, rahattomat, lahjattomat ja tunnevammaiset tyytyköön tasoonsa, sukupuoleen katsomatta ja sama koskee myös Hyma Rothin kaltaisia keskivertojamppoja (häntä itseään lainatakseni). Miten nyt vittu kellään voi olla niin irrationaaliset kuvitelmat, että keskivertojamppa vailla mitään erityisominaisuutta yhtä-äkkiä kelpaisi A-luokan naisille? Aikamoista ajanhukkaa moisesta edes itkeminen; kun kohtalo on näyttänyt keskisormea, elämän ruletti jumittanut pysyvästi rosvosektorille ja ikääntyvän pälvikaljukin jo kolkuttaa oven takana? Herää nyt, tai ainakin lopeta ruikuttaminen!

Naisia kyllä riittää; myös niitä kauniita, fiksuja ja empaattisia! Sä et vaan niitä - ainakaan enää - saa, enkä voi kyllä mitenkään syyttää naisia, kun sun juttuja lukee!

Suosittelen viinaa ja huoria lääkkeeksi! Viinalla voit juoda naisen kauniiksi ja rahalla saa keskivertokin kaunista ainakin yhdeksi yöksi, tai edes tunniksi.

Nimimerkki: En ole ikinä mennyt ruman kanssa sänkyyn...


Miten niin tunnevammainen? Rahaton usein, se on totta. Mutta noinhan se menee muuten, en mä niin yksinkertainen ole, ettenkö sitä mekanismia tajuaisi. Faktisesti en vaan halua olla minkään 6-7 eukon kanssa edes samassa pöydässä, kun joskus on tottunut parempaan. Olis ihan tajuton nöyryytys mennä sellasen kanssa sänkyyn, pitäis olla varmaan viikko suihkussa sen jälkeen.

Olis tosi kivaa, jos osaisi tykätä niistä ns tavallisista tytöistä ja nähdä niissä jotain kaunista. Helpottaisi kummasti. Mutta en mä niissä näe muuta kuin puutteita puutteiden perään. Sellasen kanssa treffeille meno on jotain samaa, kun menis kysyy Gigantista jo valmiiksi paskana olevaa telkkaria täyteen hintaan.
 
Tämähän on muuten täysin totta. Joku poikkeus välillä vahvistaa säännön, mutta pääsääntöisesti juuri näin. Tossa kun noita Tinderiä ym sovelluksia epätoivoisesti päivittäin skulaavia duunikavereita katselee, niin ei kovin fiksu tarvitse olla huomatakseen, miksei kukaan mimmi kiinnostu edes vähää alusta. Ja tähän ei käy selitykseksi naisten suurempi valta valinnassa.

No tinderissä noin keskimäärin äijät ettii epätoivoisesti pesää ja mimmit mittaa ns markkina-arvoaan. Siellä jos missä ne komeet pärjää ja loput elää turhissa kuvitelmissa. Ruma --> swipe
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
No tinderissä noin keskimäärin äijät ettii epätoivoisesti pesää ja mimmit mittaa ns markkina-arvoaan. Siellä jos missä ne komeet pärjää ja loput elää turhissa kuvitelmissa. Ruma --> swipe

Onko tämä oikeasti näin pinnallista nykyään? Jos mies on vaikka pienituloinen, pari kg 2 ylipainoinen, tavallinen kaveri niin hänellä on heikot mahdollisuudet (tai mahdottomuus) saada itselleen hyvännäköinen nainen? Eikö sen miehen sosiaaliset taidot kuitenkin ole se suurin tekijä lähteekö nainen mukaan vai ei.
Mihin tämä perustuu? Tuon logiigan mukaan ei 7 nainen voi saada 9 miestä.
Ja jos ja kun tämä nyt perustuu täysin toisen ulkoisiin olemuksiin, niin ei mikään ihme että jengi on niin saatanan onnettomia parisuhteissa nykyään, ja mitä, 40% avoliitoista päättyy eroon..?
 
Onko tämä oikeasti näin pinnallista nykyään? Jos mies on vaikka pienituloinen, pari kg 2 ylipainoinen, tavallinen kaveri niin hänellä on heikot mahdollisuudet (tai mahdottomuus) saada itselleen hyvännäköinen nainen? Eikö sen miehen sosiaaliset taidot kuitenkin ole se suurin tekijä lähteekö nainen mukaan vai ei.
Mihin tämä perustuu? Tuon logiigan mukaan ei 7 nainen voi saada 9 miestä.
Ja jos ja kun tämä nyt perustuu täysin toisen ulkoisiin olemuksiin, niin ei mikään ihme että jengi on niin saatanan onnettomia parisuhteissa nykyään, ja mitä, 40% avoliitoista päättyy eroon..?

No näin se vain menee. Kiva luonne on hyvä bonus miehelle, mutta ei varsinaisesti se prioriteetti nro 1. Täydellinen ulkonäkö ja elämäntilanne työn yms suhteen ajaa edelle useimmilla naisilla, aivan kuten hyvä perse ja nätti naama meillä miehillä. En ole tähän päivään mennessä tavannut yhtään "tyytymään" joutunutta kaunista naista, se on nykyään miehen osa. Jos siis haluu siihen mennä. Itse en.. naisehdokkaita on, mutta onhan kaupassakin perunaa. Kiinnostaa yhtä paljon. Jos ei saa parasta, niin sama kattoo pornoa, välttyy edes ylimääräiseltä suihkulta
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
No tinderissä noin keskimäärin äijät ettii epätoivoisesti pesää ja mimmit mittaa ns markkina-arvoaan. Siellä jos missä ne komeet pärjää ja loput elää turhissa kuvitelmissa. Ruma --> swipe
Kyl mää oon siä ihan pärjänny, vaikka ulkonäöllisiä erikoisominaisuuksia ei ole mitään. Toki jos on täysin tylsä äijä eikä osaa kirjoittaa mitään mielenkiintoista esittelytekstiin niin voi voi.

Unelmieni nainen (ainakin about kuukauden ajalta) sanoi haluavansa lopettaa yhteydenpidon tuossa vähän aikaa sitten. Tarinaa löytyy täältäkin. Nyt sitten taas alkoi tulemaan viestiä ja kahvittelukutsuja. Että mitähän vittua. No on sen verran mukava tyttö, että kyllä sille ihan mielellään tsättäilee ja kaipa se joskus tulee ilmi, että mitähän taka-ajatuksia hänellä on. Olisi tässä pari muutakin kierroksessa, että toivottavasti tulee ilmi ennemmin kuin myöhemmin. Itse ajattelin antaa tämän keissin mennä vähän omalla painollaan ja katotaan mitä käy. Pallo on nyt hänellä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulla on tainut käydä tuuri, kun en tunne yhtäkään @Hyman Roth n kuvailemaa naista. Kiinostaisi myös tietää mikä on se syy miksi keskivertojampan edes pitäisi saada sitä parasta a-luokkaa? Muutenkin kuulostaa naurettavalta tekstit, jossa joutuisi viikon olemaan suihkussa keskivertonaisen jälkeen, kun on tottunut parempaan. Mitä tämä parempi on? Voisitko arvon @Hyman Roth linkittää pari kuvaa, missä olisi sekä niitä 10 naisia sekä sitten keskivertonaisia.
 
Minulla on tainut käydä tuuri, kun en tunne yhtäkään @Hyman Roth n kuvailemaa naista. Kiinostaisi myös tietää mikä on se syy miksi keskivertojampan edes pitäisi saada sitä parasta a-luokkaa? Muutenkin kuulostaa naurettavalta tekstit, jossa joutuisi viikon olemaan suihkussa keskivertonaisen jälkeen, kun on tottunut parempaan. Mitä tämä parempi on? Voisitko arvon @Hyman Roth linkittää pari kuvaa, missä olisi sekä niitä 10 naisia sekä sitten keskivertonaisia.

Ei ole kyse siitä, että pitäisi saada tai se olisi joku oikeus, siis a-luokkaa. Joskus kun oli nuorempi ja komeampi, niin kuitenkin toisinaan kävi ja se määrittelee tason. Toki olin silloinkin vain joku hätävara tai väline tehdä joku muu mustikseksi. Mutta silti, oli se jotain sellaista, mitä keskiverron naapurintytön kanssa ei pysty kokemaan ikinä. Ellei sitten tosiaan juo itteensä jurriin ja kuvittele asioita paremmaksi ko mitä ne on. Paskat mä nakkaan jostain tunteista, ei ne tähän liity mitenkään. Siitäkö pitäis olla otettu, että joku Kaisa-keskiverto näkee mut potentiaalisena kumppanina ja siitä pääsee eroon vain lupautumalla treffeille johon ei edes jaksa mennä.. voi elämä. Mitään kuvia en jaksa linkkailla, mutta mieti itse eroa naisen johon ei rahkeet riitä ja jonkun mahdollisuuden välillä. Kai sulla sen verran mielikuvitusta on?
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Unelmieni nainen (ainakin about kuukauden ajalta) sanoi haluavansa lopettaa yhteydenpidon tuossa vähän aikaa sitten. Tarinaa löytyy täältäkin. Nyt sitten taas alkoi tulemaan viestiä ja kahvittelukutsuja.

Tällälailla kauniisti sanoen kyllä mä laittaisin tuon naisen kilometritehtaalle. Suurella todennäköisyydellä ei mennyt uuden miehen kanssa kaikki putkeen ja nyt vähän haluaa sua takaisin. Toisin sanoen nyt joutuu tyytymään sinuun.

panet kerran kun niin unelmien nainen on ja sen jälkeen ei mitään reagointia tai vastakaikua.
 

Jeffrey

Jäsen
Keskivertojampat, ja kauniit naiset. Onko se todella niin vaikea yhtälö?

Itse voin sanoa seurustelleeni kaksi kertaa elämäni aikana. Ensimmäinen kesti reilun vuoden, toinen kokonaisuudessaan lähes neljä. Molemmat naiset oli omilla ansioillaan sellaisessa asemassa, että iltapäivälehdet soittelivat minulle haastattelujen perään, yhtään en antanut.

Tästä edellisestä erosin reilu kaksi vuotta sitten kesällä. Ero oli kaikinpuolin perseestä ja silloin myös laitoin itseni melkoiseen myllyyn. Tuli pantua siellä ja täällä, tutkittua itseänsä ja samalla asteittain vajottua sille "keskiarvojampan" tasolle. Kyse ei ollut mistään muusta kuin omista valinnoista ja asenteesta. Sen voin kyllä myöntää, että itselle se alkukontaktin ottaminen naiseen on aina ollut hieman hankalaa, varsinkin siihen "A-luokkaa". Myös molempiin parisuhteisiin päädyin valittuna, en valitsijana ja ainakin jälkimmäisessä tulos oli kyllä todella huono.

Miksikö sitten vajosin arvoasteikossa alemmaksi? Varmasti suurin syy on siinä, että ei minua kiinnostanut miellyttää ketään. Ei oikein vieläkään, mutta nyt en ehkä enää jaksa olla myöskään puolitahallani piikikäs. Paljon oli myös siinä, että vähäseksisen suhteen jälkeen pääsin vihdoin toteuttamaan seksuaalista itseäni käytännössä rajattomasti. Kaikki me sen tiedämme, että seksinlaatu ei ole ulkonäkösidonnaista ja naisia tulikin pantua ihan laidasta laitaan omia tarpeita tyydyttäessä ja erilaisuutta etsiessä. Tuolloin moni vähän pillua saava kaverini vittuilikin minulle, että kyllä hekin saisivat jos kaikkia panisivat. Noh, en minäkään kyllä nyt kaikkia pannut, kyllä kaikissa oli joku juttu johon huomion kiinnitin vaikka kokonaisuus olisikin ollut vinksallaan. Tuolloin kuitenkin yksi "paljon paneva" kaveri piti porukassa puoliani kertomalla miestyypistä joille yksittäiset panot eivät ole niin tärkeitä, mutta odottakaa vaan jos se jonkun kanssa taas alkaa seurustelemaan niin kyllä se on priimaa.

Noh, siinä tosiaan meni muutama vuosi. Elin vähän mustalaiselämää asumalla useammassa eri kaupungissa, useammassa eri maassa useammalla eri mannerlaatalla. Pariin vuoteen kertyi muutama sata parittelukumppania, itsestä tuli opittua ja kaikkea tuli nähtyä. Pikkuhiljaa sitä alkoi vielä paremmin korostumaan se mikä itselle on tärkeää ja mikä ei. Muutama priimapimu meni tuolloin ohi suun lähinnä joko oman hölmöilyn tai asenteiden vuoksi. Ei siinä, uponneita kustannuksia.

Joskus muinoin, silloin vielä kun tämä ketju oli Jatkoajan aktiivisin, täällä joku mainitsi erosta toipumiseen menevän karkeasti puolet siitä mitä seurustelu kesti. Minulla tuo taitaa pitää pelottavan hyvin kutinsa. Tuossa loppukeväästä pääsin kuntosalilla tekemään lähempää tuttavuutta A+ luokan naaraan kanssa. Tuo valitettavasti ehti sitten kadota ennen yhteystietojen vaihtamista, eikä enää tuolla vastaankaan tullut. Kumminkin itselleni taas askel oikeaan suuntaan, aloitteellisempaan itseeni ja nimenomaan aloitteellisuuteen sitä parempaa porukkaa kohtaan. Ja osoitus siitä, että eron tuoma epävarmuus yms. alkaisi olla taakse jäänyttä.

Nyt sitten viime viikonloppuna koin itselleni todella poikkeuksellisen tilanteen, onnistuin jallittamaan erittäin erittäin viehättävää, ihan mukavan ja fiksun oloista likkaa koko illan. Tällä kertaa numeronkin muistin pyytää jonka hän antoi saatesanoilla "mä en kyllä ole sellainen joka antaa numeroaan jossain baarissa". Tämä nyt sitten taas meni sillä klassisella kaavalla, että sunnuntaina neiti vastasi ensimmäiseen viestiini kahdella lauseella, toiseen yhdellä ja kolmanteen ei enää tullut vastausta ollenkaan. Toki tuolle voi olla useampikin muukin syy, kuin "ei kiinnosta". Neiti on esimerkiksi hyvin nuori, joka saattaa vaikuttaa tuohon asiaan. Pitänee vielä kerran yrittää vähän tökkiä, mutta toki kaksi vastaamatonta viestiä on sitten no no.

Niin tai näin. Itse olen ihan tyytyväinen omaan suoritukseeni tämän naisen suhteen, vaikka se nyt tähän jäisikin. Toki omat elämänvalintani ovat ajaneet minut siihen, että olen viimeistelemässä opintojani siinä iässä kun olisi ehkä ollut jo hyvä jotain jo saavuttaakkin, mutta muutoin lienen edelleen ihan kilpailukykyinen yksilö, mikäli toinen ei etsi sitä tasapaksuinta ja "tavallisinta" miestä rinnalleen. Suunta on nyt kuitenkin oikea, ja jos tuon tason naisille kymmenelle teen sen aloitteen, ehkä parin kanssa pääsen siitä eteenpäin ja jos sieltä löytyisi sitten sellainen jolla on myös muita kuin ulkoisia avuja.

Tulipahan tekstiä. jota kukaan ei varmaan jaksa lukea. Pääpointti nyt kuitenkin siinä, että paljon on omasta asenteesta ja siitä omasta asemoinnista kiinni. Jokainen voi olla niissä tietyissä rajoissa aika monessa eri asemassa. Esimerkiksi itse voin olla asemassa jossa keskiverto nainen, etsii paremman luokan miestä. Tai sitten hyvä mies hyvälle naiselle tai jopa hyvä mies erinomaiselle naiselle joka ei hae ihan sitä mitä siinä luokassa on tarjolla.

Ei muuta veljet kun leuka rintaan, itseään niskasta kiinni ja hommiin. Pettymyksiä tulee, mutta ne kuuluu tähän hommaan. Murehditaan niitä se yksi ilta ja siirretään katseet seuraavaan taisteluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös