Naisasiat

  • 7 503 997
  • 26 557
En minä väitä mitään muuta kuin sen, että vaikutat aika lapselliselta ja pinnalliselta. Ja kokemattomuus aikuisista ja itsevarmoista naisista suorastaan huokuu sinusta. Petikumppaneita sulla on varmaankin ollut, muttet selvästikään tiedä oikeasti naisista juuri mitään.

Ymmärrän kyllä, että olen varmasti monen silmissä keskivertoa pinnallisempi. En tosin aina ole ollut ja maksoin siitä turhan kovan hinnan, niin nyt mennään sitten näillä korteilla mitä käteen jäi. Eli sikäli turhaa kuitenkaan väittää mua lapselliseksi tai naiiviksi. Kyllä mä tiedän "aikuisista" ja vahvoista naisista yhtä jos toista, koska eikös ne ole juuri niitä, jotka heittää aamulla pihalle ja ilmoittavat samalla, etteivät ikinä enää halua nähdä tai kuulla?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ymmärrän kyllä, että olen varmasti monen silmissä keskivertoa pinnallisempi. En tosin aina ole ollut ja maksoin siitä turhan kovan hinnan, niin nyt mennään sitten näillä korteilla mitä käteen jäi. Eli sikäli turhaa kuitenkaan väittää mua lapselliseksi tai naiiviksi.
Sanoinkin, että vaikutat sellaiselta, koska sellaisen kuvan jutuistasi saa. Sitä vain jäin miettimään, että mikä se kova hinta oli. Jos olet saanut näpeillesi joltain tavalliselta tytöltä, syynä ei varmaankaan ole ollut pinnallisuutesi hetkellinen puute. Jos sydämesi on särkynyt ns. mega-baben takia, olet ehkä naiivisti olettanut jotain, mikä ei ollut totta. Jos olet saanut näpeillesi joltain kylmäkiskoiselta bitchiltä, ihmistuntemuksessasi on petrattavaa. Aika harvoin törmää noin täydelliseen näyttelijään, jonka läpi ei näkisi.

Kyllä mä tiedän "aikuisista" ja vahvoista naisista yhtä jos toista, koska eikös ne ole juuri niitä, jotka heittää aamulla pihalle ja ilmoittavat samalla, etteivät ikinä enää halua nähdä tai kuulla?
Juuri niitä, tässä ollaan ainakin samaa mieltä. Tai otetaan sen verran takaisin, että yleensä nuo osaavat kertoa asian kohteliaasti loukkaamatta toista. Paitsi jos yrittää jäädä helmaan roikkumaan liian pitkäksi aikaa.
 
Sanoinkin, että vaikutat sellaiselta, koska sellaisen kuvan jutuistasi saa. Sitä vain jäin miettimään, että mikä se kova hinta oli. Jos olet saanut näpeillesi joltain tavalliselta tytöltä, syynä ei varmaankaan ole ollut pinnallisuutesi hetkellinen puute. Jos sydämesi on särkynyt ns. mega-baben takia, olet ehkä naiivisti olettanut jotain, mikä ei ollut totta. Jos olet saanut näpeillesi joltain kylmäkiskoiselta bitchiltä, ihmistuntemuksessasi on petrattavaa. Aika harvoin törmää noin täydelliseen näyttelijään, jonka läpi ei näkisi.

Melkein voisi sanoa, että vyyhti oli sekoitus kaikkea tuota kolmea. Ero, jossa päälle päin luonteeltaan tavallisesta ja ulkonäöltään todella näyttävästä mimmistä löytyykin se kylmäkiskoinen narttu. No, siitä on jo vuosia ja vuosia, mutta kaikessa nöyryyttävyydessään vähintäänkin kasvattava kokemus. Paradoksaalista kyllä, helpoin tapa käsitellä asia ja jatkaa eteenpäin oli omaksua itselle tietyt piirteet tämän naisihmisen tavasta kohdella vastakkaista sukupuolta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei kaikki käyttäydy, saati juo itseään sellaiseen humalaan jossa oma persoona muuttuisi radikaalisti siitä, miten selvinpäin käyttäytyisi.
En viitannut siihen. Yritin ovelasti vihjailla, että kännissä voi löytää kadulta löytökoiran ja ajattelee, että vienpäs tuon kotiin, kun on niin lutunen. Selvinpäin kynnys saattaisi olla hiukan korkeampi. En siis väitä, että kaikki noin tekisivät. Mutta kyllähän se loton jättipottikin aina jollekin osuu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koska sukupuolielimet tavalla tai toisella, varsinkin henkisesti, sijaitsevat korvien välissä, niin kysyttäköön, että kenellä seisoo kännissä ja tanakasti? Tai edes tuntee mitään pannessaan, edes fyysisesti varsinkin jos rakkauden aktin välistä löytyy erotiikantappaja pahimmasta päästä eli kumi. Olen taipuvainen uskomaan, että mikäli juhlakunto löytyy kännissäkin, niin korvien välissä ei ole juurikaan mitään muuta kuin alkeellisimmista himoista se alkeellisin ja tällaiset henkilöt ovat varsin yksinkertaisia. Petomaiset olotilasta riippumatta juhlakunnossa aina olevat panokoneet, ilmoittautukaa, siitäkin huolimatta, että kuvainnollisesti katsottuna kallonne läpi ulospäin porautuva kyrpä paljastuisi.
Kutsuitte minua. Kännissä olen aivan uskomaton panokone! (hei tytöt, yv-boksini laulamaan, tulkaa sitten Alkon kautta) Siis varsinkin jos olen juuri siinä tilassa, että osan muistan ja osaa en. Tai no, joskus en muista paljon mitään. Ja kun siellä jo nohevat internetin kansalaiset haluavat kirjoittaa, että "niin omasta mielestäsi olet", niin kyllä nämä lausumat ovat naisilta saatuja ja heidän reagoinneistakaan ei voi erehtyä. Nimenomaan kännissä seisoo aina ja viimeisin exäni käytti himokkaana aina tilaisuutta hyväkseen ja nussitutti itseään minun kanssa aina kun olin kännissä. Ensin lähtiessäni baariin, sitten baarista tullessa ja krapulassahan sitä sitten jossain vaiheessa vielä. Sen takia sitä ei varmaan haitannut kännäämiseni ollenkaan, ehhehe.

Toinen esimerkki. Muistan, kun näin kelloradion erään naisen sängyn vieressä. Tultiin yksistä juhlista. Kello näytti 3.07. Seuraava muistikuvani on yksi takauma siitä, että panen sitä naista ja seuraava on se, että kello on 6.40. Herättiin puolen päivän aikaan alastomana. Siinä vähän aikaa miettiessä kysyin, että me vissiin pantiin yöllä. "Joo" oli vastaus, ja leveä hymy sen päälle. Sen jälkeen kysyin, että mahtoikohan meillä mennä pitkäänkin. "No en nyt muista, jotain päälle kolme tuntia ainakin". Aha. "No oliko meillä kivaa?". "Oli tosi kivaa". Ja se nainen oli sulaa vahaa sen koko päivän ja monta muutakin päivää. Ja näitä nyt on muitakin esimerkkejä vaikka kuinka paljon.

Ei kun sitä vaan, kun olet ennenkin sanonut, että kännissä ei seiso ja kaikki seksi on humalassa paskaa, niin tuo on vaan sinun elämääsi, ei kaikkien. Ennemminkin selvinpäin voi olla hankalampaa jos ei koe täyttä kemiaa jonkun tietyn naisen kanssa. Kännissä sen sijaan kaikki on usein niin paljon ihanaisempaa ja jokainen nainen on ihana. Paitsi tietenkin sotanorsut ei silloinkaan.
 
Kännissä paneminen on kyllä energian heittämistä hukkaan. Parempi vain käydä rullakebab, polttaa partsilla viimeinen rööki ja mennä nukkumaan. Paljon virkeämpi olo huomenna, kun herää. Tokihan se pöhnässä tekisi mieli, mutta kaikkea kivaa ei yleensä voi saada samalla reissulla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kommenttinne selittävät sen miksi ne naiset ovat niin iloissaan, kun olen niitä kännissä pannut. Segmenttihommia.

Ja just kännissä se on tunneherkintä.. Jälkeenpäin joskus hävettää, että ei helevettiläinen, olipa se herkkää kaikin puolin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kännissä paneminen ei kannata. Selvin päin paljon kivempaa ja tunneherkempää.

Nyt en ole varma viittaatko fyysiseen vai henkiseen tunneherkkyyteen. Kännissä kannattaa panna, koska muuten se homma on ohi minuutissa tai kahdessa. Tytöt eivät välttämättä sellaisesta aina riemastu.
 
Nyt en ole varma viittaatko fyysiseen vai henkiseen tunneherkkyyteen. Kännissä kannattaa panna, koska muuten se homma on ohi minuutissa tai kahdessa. Tytöt eivät välttämättä sellaisesta aina riemastu.

Ei se aina aikaa katso. Sitä paitsi mitä väliä, omaan suoritukseenhan siinä keskitytään ja "koira"-asennosta on tunneherkkyys aika kaukana :D
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Kutsuitte minua. Kännissä olen aivan uskomaton panokone! (hei tytöt, yv-boksini laulamaan, tulkaa sitten Alkon kautta) Siis varsinkin jos olen juuri siinä tilassa, että osan muistan ja osaa en. Tai no, joskus en muista paljon mitään...

Katos perhanaa, ollaan Käyttäjänimettömän kanssa lainauksen osalta kuin samasta varresta veistettyjä, paitsi että mun luokse ei tyttöjen tarvitse tulla Alkon kautta... tai valitettavasti muutenkaan enää. Muuten voisi kullitettu ottaa kiekkoja himassa.

Eli siis, ei ole ongelmia kännissä panemisen suhteen. Seisoo kuin rautakanki tai tatti syksyisessä metsässä. Itse asiassa tyttökaveri käyttää tätä häpeilemättä hyväkseen ja on sanojensa mukaan useamman kerran hoidellut itsensä minun ei-niin-nukkuvalla veitikalla allekirjoittaneen ollessa jo unten mailla, eli sammunut. Kehtaa vielä elvistellä tekosillaan aamulla. Olen sanonut, että tuollainen toiminta täyttäisi Suomessa raiskauksen tunnusmerkit, mutta hänen sinänsä aukottoman perustelun mukaan nainen, varsinkaan kaunis, ei voi raiskata miestä!

Kännissä paneminen on kuin pizza. Eihän se maailman herkuin ruoka ole verrattuna vaikkapa 3 tähden Michelin ravintolan kulinaristisiin nautintoihin, mutta on se kuitenkin pizzaa.. eli aivan saamarin hyvää! Tosin kaverini väittää, että hyvä pizza voittaa huonon panon? Olen vastannut, että saattaa olla, mutta vaikea arvioida kun en ole koskaan vielä saanut huonoa panoa... siis muistaakseni...
 

Jeffrey

Jäsen
Jasso, tulipahan oltua pitkä tovi pois palstalta, mutta osuinpas sopivasti paikalle!

Vai, että kännipano... Varsinkin ilman kumia seisoo kuin Stalinin patsas, ja purkautuu ehkä kerran vuosisadassa niinkuin Vesuvius. Tämä johtaa kiistatta siihen, että kännissä jaksaa panna vain kivoja tyttöjä, tosin niinkuin aiemmin jo todettiin, kaikki tytöt on kännissä kivoja. Tosiaan saattaa olla jopa melko turhauttavaa touhua itselle, kun tuo menee sellaisen koneistamisen puolelle. Tytöt toki ovat aamusta yhtä hymyä, mutta omia palleroita saattaa pikkaisen puristaa. Jostain kumman syystä vain tuollaisen yön jälkeen saa yleensä erittäin intohimoisen huulihölkän aamusella.

Jos entuudestaan on tiedossa, tai muutoin enteilen naisen olevan lähinnä omien nautintojen perässä, jätän nämä väliin varsinkin kännissä. Usein varsinkin ruotsalaiset naiset ovat tällaisia, joiden mielestä miehen kuuluu tehdä kaikki työt, noh pahassa tapauksessa voi sitten "help yourself" ruotsalaisten naamalle, mikäs sen parempaa. Ranskattarille taas se miehen tyytyväisyys on kunnia asia. Kun sä niille kerrot siitä Vesuviuksesta, niin usein ensimmäinen kommentti on se, että onko kaikkia temppuja jo kokeiltu. Eräskin mainitsi, että tukkimalla kaikki ne aukot josta se kaasu purkautuu, voidaan aiheuttaa keinotekoinen räjähdys kun se kaasu keräytyy sinne sisään. Noh, se siitä Vesuviuksesta.

Tullaan siis sellaiseen lopputulemaan, että kännissä voi touhuta mielellään, jos naisella on jotain erityisiä ominaisuuksia tai kykyjä. Sellaiset tapaukset joissa lähinnä masturboidaan naiseen, voi suosiolla jättää darrapäiville.
 
Kylläpä vituttaa myöntää, että on ihastunut. Tai lähinnä vituttaa se, ettei näille tunteille kai tule ikinä 100 pros immuuniksi.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ihastuminen on kyllä ilkeä tunne - kaikesta huolimatta. Kemiallinen reaktio, joka kuitenkin on yhtä suurta huijausta..
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aika erikoinen juttu tapahtui parhaalle kaverilleni lauantaina baarissa. Ilta oli sujunut rattoisasti, kunnes pyytämättä ja yllätyksenä kaksi portsaria ilmestyi frendini taakse ja kertoi, että tämän on aika poistua baarista.

Syyksi ilmeni se, että baarissa asioinut naisasiakas oli tullut kertomaan pokeille, että kaverini olisi yrittänyt kuristaa häntä kaulasta, ja vieläpä kaksin käsin. Outoa asiassa oli se, ettei kaverini paitsi ollut tätä tehnyt, niin hän ei myöskään ollut koskaan nähnyt kyseistä, humaltuneelta vaikuttanutta naisihmistä. Ilmeisesti tämä nainen oli sekoittanut jurripäissään tämän frendini johonkin toiseen henkilöön.

No, frendini joutui sitten lähtemään. Sanoi pokeille, että ei ollut tätä tehnyt (eli sana sanaa vastaan), mutta pokejen mielestä tällä ei ollut merkitystä, kun tällainen syytös nyt oli esitetty. Asiaan ei vaikuttanut sekään, että ystäväni oli juonut hyvin vähän ja käyttäytyi tapansa mukaan rauhallisesti ja asiallisesti, kun taas kyseinen mimmi huuteli aggressiivisesti taustalla ja heilui kännissä.

Ovella vielä tämä nainen tuli potkaisemaan ulos heitettävää kaveriani perseelle, että siitäs sait senkin väkivaltainen sika. Outo ilta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tämä on lopputuloksena, kun projekti naisista miehiä on onnistunut, ja päinvastoin. Onnellisuus.

Aasialainen on kyllä siitäkin kiva, ettei tarvitse seurakseen känniä. Aina valmiina kuin partiotyttö.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Kylläpä vituttaa myöntää, että on ihastunut. Tai lähinnä vituttaa se, ettei näille tunteille kai tule ikinä 100 pros immuuniksi.

Hirvittää ajatella niitä elämän käänteitä, jotka ovat saaneet noin kyyniseksi. Oma kokemukseni on, että silloin kun molemmat ovat likimain yhtä ihastuneita, niin elämä on suorastaan persikkaista. Toki mikäli noissa tunteissa on suuri ero, niin sitten voi sattuakin. Toisaalta kipuhan on vain heikkoutta, joka poistuu (kipuna) taivaalle, joten miksi pelätä?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aika dramaattinen juttu. Minulle on täysin uusi asia, että nainen voi kieltää isyystestin tekemisen, ainakin tuossa tapauksessa kun eivät olleet naimisissa.

Tosi inhottava juttu, kun ajattelee että mies oli kuitenkin mukana synnytysvalmennuksessa, neuvolassa jne, mutta sitten nainen muutti mielensä...

linkkiä IL:n juttuun ex-liigakiekkoilija Mikael Jämsäsen oikeustaistelusta saada nähdä lastaan:Ex-liigakiekkoilijan raskas isyyskiista päättyi suruun -"Olen aivan rikki"
Jos sinä et ole Mikael Jämsänen, niin mitä vittua tämä viesti tekee tässä ketjussa? Onko tämä joku yleinen kaatopaikka, missä voi käydä tilittämässä kaikkia mahdollisia kiistoja, joissa nainen on toisena osapuolena? Olen ollut siinä uskossa, että tässä ketjussa saa tilittää onneaan ja epäonneaan OMISSA naisasioissaan, joskus jopa neuvoa kysellen. Jos tähän vedetään mukaan kaikki mahdollinen paska tiedotusvälineistä, niin eiköhän noille kannattaisi avata ihan ikioma ketjunsa.

Palstapoliisi on jyrähtänyt.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos sinä et ole Mikael Jämsänen, niin mitä vittua tämä viesti tekee tässä ketjussa? Onko tämä joku yleinen kaatopaikka, missä voi käydä tilittämässä kaikkia mahdollisia kiistoja, joissa nainen on toisena osapuolena? Olen ollut siinä uskossa, että tässä ketjussa saa tilittää onneaan ja epäonneaan OMISSA naisasioissaan, joskus jopa neuvoa kysellen. Jos tähän vedetään mukaan kaikki mahdollinen paska tiedotusvälineistä, niin eiköhän noille kannattaisi avata ihan ikioma ketjunsa.

Palstapoliisi on jyrähtänyt.

Pahoittelut, voin toki siirtää johonkin toiseen ketjuun. Itsekin vähän mietin, että minne kannattaisi laittaa.. Teen vaikka niin, että siirrän nyt saman tein tuonne Kierrätyksen Ihmettelyketjuun.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Jos sinä et ole Mikael Jämsänen, niin mitä vittua tämä viesti tekee tässä ketjussa? Onko tämä joku yleinen kaatopaikka, missä voi käydä tilittämässä kaikkia mahdollisia kiistoja, joissa nainen on toisena osapuolena? Olen ollut siinä uskossa, että tässä ketjussa saa tilittää onneaan ja epäonneaan OMISSA naisasioissaan, joskus jopa neuvoa kysellen. Jos tähän vedetään mukaan kaikki mahdollinen paska tiedotusvälineistä, niin eiköhän noille kannattaisi avata ihan ikioma ketjunsa.

Palstapoliisi on jyrähtänyt.

Tai ihan mitä vaan naisiin liittyvää, mahdollisuudet ovat rajattomat.

Luetaan se ketjun aloitusviesti,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös