Se on vain huonompi homma, että näitä kohtaamisia on, öööh.. hyvässä lykyssä ehkä kerran viidessä vuodessa. :/ ...
Tai vakavammin, kuka ylipäätään on Mr. tai Ms. Perfect?
Ehkä sä tosiaan pidät riman sitten liian korkealla? Oletko koskaan pysähtynyt miettimään asiaa vastakkaisesta näkökulmasta... varmasti olet hyvä jätkä, mutta oletko sinä itse sitten se Mr. Täydellinen? Tai vakavammin, kuka ylipäätään on Mr. tai Ms. Perfect?
Periaatteessa vastustan tietyllä tasolla tuollaista jaottelua A- ja B-luokkaan, vaikka ymmärränkin hyvin sun pointin, enkä itsekään pystyisi sitoutumaan parisuhteeseen, jos toinen ei tuntuisi siltä oikealta, joka ei - needless to say - ole sama asia kuin täydellinen.
Ehkä sun tekstejä täältä lukeneenä tulee sellainen tunne, että pistät hiukan liian paljon pelimerkkejä ulkonäköön? Tuollainen kuulostaa, sorry vaan, parikymppisten ajattelumaailmalta. Enkä mä nyt tarkoita, etteikö ulkonäkö merkkaisi itsellenikin paljon. Eihän sitä sellaisen kanssa vois olla sillee, joka ei myös ulkoisesti miellytä. Enemmän ulkonäkö on kuitenkin se ihan ensimmäinen ikiaikainen kriteeri, jossa jokainen mies jakaa ensisilmäyksellä naiset kahteen luokkaan, panisinko vaiko en? En tiedä sitten, onko allekirjoittaneella huomattavan paljon löyhemmät kriteerit (moraalin lisäksi..) tuolla saralla, mutta kyllähän niitä hyvännäköisä naisia maailmassa riittää, jos ei nyt jonoksi asti, niin tarpeeksi kuitenkin! Siitä eteenpäin se homma sitten käykin haastavaksi, kun muodollisen pätevyyden lisäksi myös sydämen pitäisi olla kohdillaan ja pääkopankin raksuttaa. Ripaus huumorintajuakaan ei ole ainakaan rasitteeksi.
Kyllähän valitettava tosiasia on, ettei näitä potentiaalisia leidejä ihan kuukausittain kohtaa, ei välttämättä joka vuosikaan mutta kyllä minun väljemmillä kriteereillä parin vuoden välein tapaa sellaisen naisen, jonka kanssa tietää, että sukat pyörisi jaloissa, jos sille tielle läksisi. Teoriassa tässä länkytän siksi, että minä olen olen omani löytänyt, ja valinnassani pysyn. Ihan tarpeeksi tuli aikanaan koeponnistettua ja kenttätestattua, jotta tietää, ettei se tuosta vaihtamalla parane, tai ei ainakan tarvitse parantua. Näillä mennään!
Niin, enkä minä kyllä usko oikein tuohon naisten kylmäkiskoiseen laskelmointiinkaan, ainakaan sen enempää kuin miesten kohdalla. Ehkä olen ollut sillä saralla sitten onnekas. Sitä paitsi vaikka väite pitäisikin paikkaansa, niin silloin täytyy itse pitää huoli siitä, että oma markkina-arvo säilyy ja on kohdillaan...
Lopussa osuit todelliseen pulmaan. Nimittäin ekan kerran se arvo putosi selvästi, kun täytin 30. Jotenkin yhdessä yössä alkoi nuorten naisten saaminen olemaan jopa huomattavan hankalaa, koska ei ne nuoret kissat mitään ikämiesliigaa seuraa noin yleensä. Kohta sitä on todella ankean paikan edessä, kun potentiaaliset kumppanit edes hauskanpitoon ovat 3kymppisiä tai enemmän :/
Tietäisitpä, kuinka vähän tiedät naisista.Kohta sitä on todella ankean paikan edessä, kun potentiaaliset kumppanit edes hauskanpitoon ovat 3kymppisiä tai enemmän :/ Todella perseestä, koko tilanne on kuin juoksuhiekassa tarpomista: Mitä enemmän rimpuilee, niin sitä syvemmälle väliinputoajaksi tippuu.
Ehkä sä tosiaan pidät riman sitten liian korkealla? Oletko koskaan pysähtynyt miettimään asiaa vastakkaisesta näkökulmasta... varmasti olet hyvä jätkä, mutta oletko sinä itse sitten se Mr. Täydellinen? Tai vakavammin, kuka ylipäätään on Mr. tai Ms. Perfect?
Jokainen haluaa saada parin, joka on vähintään samalla tasolla. Yllättävän moni haluaa saada parin, joka on ainakin hieman omaa tasoa ylempänä. Vain epätoivoiset tyytyvät omaa tasoaan huonompaan.
Varmasti on paljon sellaisia ihmisiä jotka ajattelevat kuvailemallasi tavalla. Ehkä olen vähän naiivikin, kun sanon, että sen oikean kävellessä vastaan on ihan sama mistä sosiaaliluokasta ja/tai millaisella taustalla varustettuna se vastaan kävelee.
Aikanaan itekin ajattelin asiasta melko inhorealistisesti ja kyynisestikin, todisteita siitä löytynee tästä(kin) ketjusta. Nykyisen vaimon tavatessani saivatkin sitten ennakko-odotukset ja oletukset kyytiä, yht'äkkiä sen toisen taustalla ei ollut mitään väliä. Eikä se ulkonäkökään oikeastaan ollut ratkaiseva tekijä, vaikka tottahan se on, että jos hänen ulkonäkönsä ei olisi minua miellyttänyt, niin en koskaan olisi mennyt jutulle.
Tietäisitpä, kuinka vähän tiedät naisista.
Miksi ihmeessä asiaa pitäisi miettiä vastakkaisesta näkökulmasta? Parinhaku on hyvin itsekästä toimintaa. Tarkoitus on saada mahdollisimman hyvä saalis. Jos joku sanoo muuta, hän valehtelee.
Jokainen haluaa saada parin, joka on vähintään samalla tasolla. Yllättävän moni haluaa saada parin, joka on ainakin hieman omaa tasoa ylempänä. Vain epätoivoiset tyytyvät omaa tasoaan huonompaan. Nykyään harvalla on pakko pariutua muista kuin romanttisista syistä, koska moni tulee toimeen omillaan, joten mitään järki- tai pakkoratkaisuja ei usein joudu tekemään.
Jos nämä asiat ratkaistaisiin objektiivisesti, eli jokainen tajuaisi ja hyväksyisi oman markkina-arvonsa ja voisi pariutua myös vähän tasoaan huonomman kanssa, niin maailmassa ei olisi kovin paljon pariutumisongelmia. Mutta ongelma on se, että kukaan ei pysty määrittelemään tuota markkina-arvoa kestävästi, ja ihmisillä on nyt vain tapana pyrkiä pariutumaan ns. ylöspäin.
En minä väitä mitään muuta kuin sen, että vaikutat aika lapselliselta ja pinnalliselta. Ja kokemattomuus aikuisista ja itsevarmoista naisista suorastaan huokuu sinusta. Petikumppaneita sulla on varmaankin ollut, muttet selvästikään tiedä oikeasti naisista juuri mitään.Jos nyt väität, että en ole nainut oman ikäisteni kanssa, niin olet väärässä.
En minä väitä mitään muuta kuin sen, että vaikutat aika lapselliselta ja pinnalliselta. Ja kokemattomuus aikuisista ja itsevarmoista naisista suorastaan huokuu sinusta. Petikumppaneita sulla on varmaankin ollut, muttet selvästikään tiedä oikeasti naisista juuri mitään.
Sanoinkin, että vaikutat sellaiselta, koska sellaisen kuvan jutuistasi saa. Sitä vain jäin miettimään, että mikä se kova hinta oli. Jos olet saanut näpeillesi joltain tavalliselta tytöltä, syynä ei varmaankaan ole ollut pinnallisuutesi hetkellinen puute. Jos sydämesi on särkynyt ns. mega-baben takia, olet ehkä naiivisti olettanut jotain, mikä ei ollut totta. Jos olet saanut näpeillesi joltain kylmäkiskoiselta bitchiltä, ihmistuntemuksessasi on petrattavaa. Aika harvoin törmää noin täydelliseen näyttelijään, jonka läpi ei näkisi.Ymmärrän kyllä, että olen varmasti monen silmissä keskivertoa pinnallisempi. En tosin aina ole ollut ja maksoin siitä turhan kovan hinnan, niin nyt mennään sitten näillä korteilla mitä käteen jäi. Eli sikäli turhaa kuitenkaan väittää mua lapselliseksi tai naiiviksi.
Juuri niitä, tässä ollaan ainakin samaa mieltä. Tai otetaan sen verran takaisin, että yleensä nuo osaavat kertoa asian kohteliaasti loukkaamatta toista. Paitsi jos yrittää jäädä helmaan roikkumaan liian pitkäksi aikaa.Kyllä mä tiedän "aikuisista" ja vahvoista naisista yhtä jos toista, koska eikös ne ole juuri niitä, jotka heittää aamulla pihalle ja ilmoittavat samalla, etteivät ikinä enää halua nähdä tai kuulla?
Kai nekin joskus juovat itsensä humalaan.Eikös ne vahvat ja aikuiset naiset ole enemminkin niitä joiden ei koskaan tarvitse heittää ketään ulos?
Sanoinkin, että vaikutat sellaiselta, koska sellaisen kuvan jutuistasi saa. Sitä vain jäin miettimään, että mikä se kova hinta oli. Jos olet saanut näpeillesi joltain tavalliselta tytöltä, syynä ei varmaankaan ole ollut pinnallisuutesi hetkellinen puute. Jos sydämesi on särkynyt ns. mega-baben takia, olet ehkä naiivisti olettanut jotain, mikä ei ollut totta. Jos olet saanut näpeillesi joltain kylmäkiskoiselta bitchiltä, ihmistuntemuksessasi on petrattavaa. Aika harvoin törmää noin täydelliseen näyttelijään, jonka läpi ei näkisi.
Kai nekin joskus juovat itsensä humalaan.
En viitannut siihen. Yritin ovelasti vihjailla, että kännissä voi löytää kadulta löytökoiran ja ajattelee, että vienpäs tuon kotiin, kun on niin lutunen. Selvinpäin kynnys saattaisi olla hiukan korkeampi. En siis väitä, että kaikki noin tekisivät. Mutta kyllähän se loton jättipottikin aina jollekin osuu.Ei kaikki käyttäydy, saati juo itseään sellaiseen humalaan jossa oma persoona muuttuisi radikaalisti siitä, miten selvinpäin käyttäytyisi.
Kutsuitte minua. Kännissä olen aivan uskomaton panokone! (hei tytöt, yv-boksini laulamaan, tulkaa sitten Alkon kautta) Siis varsinkin jos olen juuri siinä tilassa, että osan muistan ja osaa en. Tai no, joskus en muista paljon mitään. Ja kun siellä jo nohevat internetin kansalaiset haluavat kirjoittaa, että "niin omasta mielestäsi olet", niin kyllä nämä lausumat ovat naisilta saatuja ja heidän reagoinneistakaan ei voi erehtyä. Nimenomaan kännissä seisoo aina ja viimeisin exäni käytti himokkaana aina tilaisuutta hyväkseen ja nussitutti itseään minun kanssa aina kun olin kännissä. Ensin lähtiessäni baariin, sitten baarista tullessa ja krapulassahan sitä sitten jossain vaiheessa vielä. Sen takia sitä ei varmaan haitannut kännäämiseni ollenkaan, ehhehe.Koska sukupuolielimet tavalla tai toisella, varsinkin henkisesti, sijaitsevat korvien välissä, niin kysyttäköön, että kenellä seisoo kännissä ja tanakasti? Tai edes tuntee mitään pannessaan, edes fyysisesti varsinkin jos rakkauden aktin välistä löytyy erotiikantappaja pahimmasta päästä eli kumi. Olen taipuvainen uskomaan, että mikäli juhlakunto löytyy kännissäkin, niin korvien välissä ei ole juurikaan mitään muuta kuin alkeellisimmista himoista se alkeellisin ja tällaiset henkilöt ovat varsin yksinkertaisia. Petomaiset olotilasta riippumatta juhlakunnossa aina olevat panokoneet, ilmoittautukaa, siitäkin huolimatta, että kuvainnollisesti katsottuna kallonne läpi ulospäin porautuva kyrpä paljastuisi.