Naisasiat

• 7 588 110
  • 26 609

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Käsittääkseni instagramin suosio perustuu siihen, että sieltä löytyy erilaisia kuvanmuokkaustyökaluja, joita naiset sitten tykkäävät käyttää. Tarkemmin en tiedä, koska en ole sinne rekisteröitynyt, kun sarasieppejä pystyy rekisteröitymättäkin vakoilemaan. Varmasti moni Sarankin kuva on muokattu, mutta en usko hänen niin taitava olevan, että pystyy rasvaprosenttiaan laskemaan kuviin.

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Käsittääkseni instagramin suosio perustuu siihen, että sieltä löytyy erilaisia kuvanmuokkaustyökaluja, joita naiset sitten tykkäävät käyttää.

Instan muokkaustyökalut tosiaan on hyvin pelkistettyjä, jotain kontrastien lisäämistä, mustavalkoiseksi muuttamista, varjojen lisäämistä jne. Ei siellä pysty mitään vartaloita kaventamaan. Moinen vaatii jo ihan normaalilla kuvanmuokkausohjelmallakin jonkin verran taitoa, varsinkin sellainen mikä oikeasti näyttäisi noin aidolta :D Joten eiköhän Sieppi ole ihan omin voimin kavennuksensa tehnyt jossain muualla kuin photoshopissa ;)

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
. Ero on tarkalleen miten iso? Veikkaan että marginaalinen.

Mikä kenellekin on marginaalista. Tilastokeskuksen tilastojen mukaan (2007) erikulttuuristen avioliitot päättyvät kolme kertaa todennäköisemmin eroon. Ja kyllähän tuon kokemuskin todistaa. Itse olen koko työurani toiminut monikultturiissa työpaikoissa, josta kymmenisen vuotta olen asunut ulkomailla, joten olen nähnyt monia kulttuurit ylittäviä avioliittoja. Osa toimii ja osa ei. Perstuntumalta voin kyllä vahvistaa, että herkemmin nuo eroon päättyvät, mutta toisaalta eivät kuitenkaan kaikki.

Tuon tilastollisen korkeamman eroriskin takia (jonka jokaisen monikulttuurisia liittoja seuranneiden kokemukset todistavat) hymyilyttää tuo vaahtoamisesi joidenkin erikulttuuristen naisten paremmuudesta. En sitä epäile, että etteikö yksittäistapauksessa voi tuolta tuntuakin (ainakin jonkun aikaa), mutta todellisuus ei ole tuon mukainen. Menisi vielä läpi, jos viestin pari asiasta laittaisit, mutta tuommoinen viestien tulva on yhtä erikoista kuin ilmeisen syvät ja traumaattiset ongelmasi kotimaisten naisten kannssa.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mikä kenellekin on marginaalista. Tilastokeskuksen tilastojen mukaan (2007) erikulttuuristen avioliitot päättyvät kolme kertaa todennäköisemmin eroon.

Eli kun Suomiliitoista päätyy eroon 50%, niin erikulttuurisista siis 3 x 1/2 -> 150%. Melko vakuuttava tilasto kieltämättä.

No ehkä autan sinua tässä sen verran, että arvelen Suomiliittojen todennäköisyyden pyörivän jossain 25%, kun mukaan otetaan vain ensikertalaiset ja tarpeeksi lyhyellä aikavälillä. Näin vertailutulos 75%? alkaa vaikuttaa jo uskottavammalta.

Aihe on kieltämättä aika mielenkiintoinen, pitää etsiä lisää. Aiemminkin jo koitin mutta jostain syistä näistä ei löydä aivan helposti...

Ja kyllähän tuon kokemuskin todistaa. Itse olen koko työurani toiminut monikultturiissa työpaikoissa, josta kymmenisen vuotta olen asunut ulkomailla, joten olen nähnyt monia kulttuurit ylittäviä avioliittoja. Osa toimii ja osa ei. Perstuntumalta voin kyllä vahvistaa, että herkemmin nuo eroon päättyvät, mutta toisaalta eivät kuitenkaan kaikki.

Siinä varmaan se eksotiikka auttaa ihastumisessa. Omakin kokemus.

Tuon tilastollisen korkeamman eroriskin takia (jonka jokaisen monikulttuurisia liittoja seuranneiden kokemukset todistavat) hymyilyttää tuo vaahtoamisesi joidenkin erikulttuuristen naisten paremmuudesta. En sitä epäile, että etteikö yksittäistapauksessa voi tuolta tuntuakin (ainakin jonkun aikaa), mutta todellisuus ei ole tuon mukainen.

Aasialaiset naiset ovat suomalaisia naisia keskimäärin naisellisempia, sulavakäytöksisempiä, perinteisiä arvoja omaavampia, hymyilevämpiä jne. Aasialaiset naiset ovat siis suomalaisnaisia selvästi parempia. Eipä tämä nyt (miehille) mitään ydinfysiikkaa ole, vain yksinkertainen fakta. Sinäkin kai kuuluit faktoista pitäviin? Tälläkin palstalla asiaan vihkiytyneiden kokemukset myös todentavat tämän.

Tässä toki pelaa vielä demografiakin: Aasiasta on aika helkutin paljon helpompi löytää kiinnostavaa (mm. ominaisuuslista edellä) naista. Aina ei tarvitse edes etsiä. ;-) Ovat siis huomattavasti aktiivisempiakin - se tosin johtuu toki myös esim. allekirjoittaneesta.

Menisi vielä läpi, jos viestin pari asiasta laittaisit, mutta tuommoinen viestien tulva on yhtä erikoista kuin ilmeisen syvät ja traumaattiset ongelmasi kotimaisten naisten kannssa.

Luuletko että olen täällä yksin ollut keskustelemassa. Viestini ovat siis olleet kommentteja ja vastauksia muiden viesteihin, ihan kuten missä tahansa keskustelussa. Oletko varma ettei sinulla ole jonkinlaista neuroosia puolustaa kotimaisia naisia? Mikä traumoissa on erikoista?

On sekin hassua että suomalaisen mielestä argumentti on sitä vahvempi, mitä vähemmän sitä perustelee. No näin kai täällä meillä.

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Aasialaiset naiset ovat suomalaisia naisia keskimäärin perinteisiä arvoja omaavampia
En tiedä aasialaisista, mutta kyllä suomalaisnaisetkin ovat länsi-eurooppalaisesti katsottuna keskimääräistä enemmän perinteisiin arvoihin kallellaan. Ja se on kyllä todella ällö piirre suomalaisissa. Pidän huomattavasti enemmän ranskalaisista tai espanjalaisista naisista jotka uskaltavat enemmän kuin suomalaiset peräkammarintytöt.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Okei, siis asiahan on minulle ihan sama, enkä lähde kiistelemään. Olen vain ollut siinä käsityksessä, että näistä missien insta-kuvista joku 99% on photoshopattuja. Tuota Siepin instaa kun katson, niin siellä on muutama kuva, jotka imo aika selvästi photoshopattuja...

Olin aikoinaan kesätöissä tekemässä tavallista katalogia ja jokainen kuvahan niistä tietenkin photoshopattiin jo kymmenen vuotta sitten. Miksi ihmeessä joku missi nykyaikana laittaisi aidon kuvan itsestään kuvapalveluun tuhansien ihmisen nähtäväksi? Vai onko niitä satoja tuhansia.

Mutta siis ihmettelyketjun kamaa, että miten helvetissä joku voi tunnistaa jonkun Sara Siepin tälläisen nähdessään?

Ai niin, enkä muista miten se tarina tarkalleen menee, mutta urbaanilegendahan se on kuinka joka toinen avioliitto päättyy eroon. Siinä on joku täysin väärä laskutapa miten tuohon on päädytty ja se on vain jäänyt pysyväksi faktaksi.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai niin, enkä muista miten se tarina tarkalleen menee, mutta urbaanilegendahan se on kuinka joka toinen avioliitto päättyy eroon. Siinä on joku täysin väärä laskutapa miten tuohon on päädytty ja se on vain jäänyt pysyväksi faktaksi.

Kuten tuota hieman avasin, törmäsin samaan "myytinmurtoon" koskien tosin amerikkalaisia avioliittoja. Siitä sitten sovelsin suomalaisiin. Yksi juttu siinä on siis se ettei tehdä eroa ensikertalaisten ja monikertalaisten välille, jälkimmäiset eroavat selvästi useammin.

Sama se on monikulttuurisissakin liitoissa, aika turhaa tarkastella sitä yhtenä klönttinä kun niiden keskinäiset erot ovat luonnollisesti hyvinkin suuria (no pun intended).

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä aasialaisista, mutta kyllä suomalaisnaisetkin ovat länsi-eurooppalaisesti katsottuna keskimääräistä enemmän perinteisiin arvoihin kallellaan. Ja se on kyllä todella ällö piirre suomalaisissa. Pidän huomattavasti enemmän ranskalaisista tai espanjalaisista naisista jotka uskaltavat enemmän kuin suomalaiset peräkammarintytöt.

Niin siis, "perinteikkyyshän" ei vielä tarkoita suoranaisesti tylsää, vinkkinä kaikille yksinäisille. Jokamiehen tietoihinhan sekin kuuluu että kiltit tytöt ovat lopulta niitä tiikereimpiä.

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linkki tilastokeskuksen sivuille: Tilastokeskus - Tietoaika - Päättyykö puolet avioliitoista eroon?

Tilastokeskuksen mukaan Suomessa noin puolet avioliitoista päättyy eroon, jos käytetään kokonaiseronneisuuslukua mittarina. Linkin takana tarkempi selvitys asiasta.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Aihe on kieltämättä aika mielenkiintoinen, pitää etsiä lisää.

No enpä tiedä onko tuossa mitään ihmeellistä sinällään. Yleisen elämänkokemuksen mukaan on ihan ymmärrettävää, että kulttuurierot voivat olla ongelma. Ja kun samankin kulttuurin jakavat avioparit eroavat, niin eivät nuo tilastot voisi mitenkään muutenkaan mennä.

Aasialaiset naiset ovat suomalaisia naisia keskimäärin naisellisempia, sulavakäytöksisempiä, perinteisiä arvoja omaavampia, hymyilevämpiä jne. Aasialaiset naiset ovat siis suomalaisnaisia selvästi parempia. Eipä tämä nyt (miehille) mitään ydinfysiikkaa ole, vain yksinkertainen fakta.

Tarkoititko, että tämä on faktaa yksinkertaiselle miehelle? Sillä eihän tuollaista subjektiiviseen arvioon perustuvaa mielipidettä voi edes yleistää saatikka pitää tosiasiana. Itsekin Aasiassa kolme vuotta asuneena pidän kyllä sikäläisistäkin naisista, mutta en kyllä väittäisi erityisen naisellisiksi, ainakaan fyysisesti. Toki eurooppalaiselle yleensä Aasialainen kohteliaisuus näyttäytyy sulavampana käytöksenä (ei toki rajoitu vain naisiin), mutta aasialaisissakin on eroja. Tämän voi todentaa vaikka vertaamalla Soulia ja Tokiota.

Selvennykseksi sanottakoon, etten epäile lainkaan etteivätkö omakohtaiset kokemukset ole yksilön kohdalla tosia, mutta yhtä selvää on, ettei noin kevyesti voi tulla esittämään kokemuksiaan yleistyksinä, tai puhumattakaan nyt faktoina.

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Niin siis, "perinteikkyyshän" ei vielä tarkoita suoranaisesti tylsää, vinkkinä kaikille yksinäisille. Jokamiehen tietoihinhan sekin kuuluu että kiltit tytöt ovat lopulta niitä tiikereimpiä.
Tuo on tuo suomalaisnaisten ikuisesti levittämä klisee jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Ja mitä iloa on sellaisesta naisesta joka on "tiikeri" kerran viikossa joskus avioliitossa mutta totaalinen tylsimys aina muulloin?

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Tarkemmin en tiedä, koska en ole sinne rekisteröitynyt, kun sarasieppejä pystyy rekisteröitymättäkin vakoilemaan.

Tuollaisella kompetenssilla harvemmin kannattaa lähteä väittelemään jonkin ohjelman toiminnoista, oikeastaan kompetenssi kannattaa olla olemassa ihan mistä tahansa ennen kuin lähtee kepillä jäätä kokeilemaan. Pätee etenkin, jos väitelty aihe sivuaa Sara Sieppiä tällä palstalla.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo on tuo suomalaisnaisten ikuisesti levittämä klisee jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Ja mitä iloa on sellaisesta naisesta joka on "tiikeri" kerran viikossa joskus avioliitossa mutta totaalinen tylsimys aina muulloin?

Tuon takia en koskekaan (enää) suomalaisiin.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
No enpä tiedä onko tuossa mitään ihmeellistä sinällään. Yleisen elämänkokemuksen mukaan on ihan ymmärrettävää, että kulttuurierot voivat olla ongelma. Ja kun samankin kulttuurin jakavat avioparit eroavat, niin eivät nuo tilastot voisi mitenkään muutenkaan mennä.

Toisaalta monikulttuurisissa suhteissa on valtava rikkautensa, mitä ei saman kulttuurin välisissä samassa mittakaavassa. Edelleen en aivan osta tuota koska suomalaistenkin kesken on hurjia eroja. Veikkaisin että monikulttuuriset liitot saattavat alkaa kevyemmin, osa lomaromansseina yms. Isompi välimatka tulee usein ongelmaksi. Ihmiset ottaa helpommin isompaakin riskiä palkinnon ollessa myös erityinen.

Tarkoititko, että tämä on faktaa yksinkertaiselle miehelle? Sillä eihän tuollaista subjektiiviseen arvioon perustuvaa mielipidettä voi edes yleistää saatikka pitää tosiasiana.

Arviohan ei ole kovin subjektiivinen, vaan ihan yleisesti feminiinisimmät naiset löytyvät alan tutkimusten mukaan Aasiasta. Vastaavasti maskuliinisimmat miehet Afrikasta. Fakta perustuu siihen yksinkertaiseen olettamukseen, että mies pitää naisellisesta naisesta. Siitä vaan yrittämään murtaa tuota yleistystä, lieneisi merkittävä löytö.

Itsekin Aasiassa kolme vuotta asuneena pidän kyllä sikäläisistäkin naisista, mutta en kyllä väittäisi erityisen naisellisiksi, ainakaan fyysisesti. Toki eurooppalaiselle yleensä Aasialainen kohteliaisuus näyttäytyy sulavampana käytöksenä (ei toki rajoitu vain naisiin), mutta aasialaisissakin on eroja. Tämän voi todentaa vaikka vertaamalla Soulia ja Tokiota.

Itse olenkin rajannut sektorin Aasiastakin niihin naisellisimpiin naisiin. Yksi esimerkki olisi tässä vaikka venäläiset naiset.

Selvennykseksi sanottakoon, etten epäile lainkaan etteivätkö omakohtaiset kokemukset ole yksilön kohdalla tosia, mutta yhtä selvää on, ettei noin kevyesti voi tulla esittämään kokemuksiaan yleistyksinä, tai puhumattakaan nyt faktoina.

Kyse on vuosikymmenien omasta ja muiden tutkimustyöstä. Suomessa opetetaan päin honkia, tästä syystä miehet kuolevat nuorempina.

Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
....

Mutta siis ihmettelyketjun kamaa, että miten helvetissä joku voi tunnistaa jonkun Sara Siepin tälläisen nähdessään?
...

Tuli tästä mieleen tämä eräs Siepin kuva hänen instassaan. En mä ainakaan itse heti samalla sekunnilla tunnistaisi, että Sieppihän se siinä. Jotenkin vähän outo kuva, voi toki johtua tuosta vahvasta meikistäkin.

Linkki kuvaan instagramissa: Instagram

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuollaisella kompetenssilla harvemmin kannattaa lähteä väittelemään jonkin ohjelman toiminnoista, oikeastaan kompetenssi kannattaa olla olemassa ihan mistä tahansa ennen kuin lähtee kepillä jäätä kokeilemaan. Pätee etenkin, jos väitelty aihe sivuaa Sara Sieppiä tällä palstalla.
Mielestäni en lähtenyt väittelemään minkään ohjelman toiminnoista vaan otin kantaa siihen, että onko Sara Sieppi muokannut kuviaan vai ei.

Selvästi kärsit jonkunasteisista traumoista liittyen pysyvään/vakavaan parisuhteeseen..

Pitääpä muuten ihan palata tähän yhteen lauseeseen vielä erikseen. Mun "trauma" on mahdollisesti se, että olen elämäni aikana kohdannut kaksi täysin yli muiden olevaa neitiä ja ihme kyllä, päätynyt näiden kanssa jopa sänkyyn. Mutta siinäpä se sitten, muuta ei näistä jutuista koskaan kehittynyt, paitsi ystävyyttä joka jatkuu tänäkin päivänä. Se on ihan OK. Ongelma on vain siinä, että kaikki loput ovat enemmän tai vähemmän pelkkää meren mutaa. Sitten joskus kun on jollekin antanut tilaisuuden, niin on käyty joko vieraissa tai lähdetty muiden matkaan (En kuuleman mukaan "välitä" tai ole "läsnä"). Joskus etenkin darrassa vituttaa olla yksin elämässään, mutta mitä väliä joillain C, D tai vittu E vaihtoehdoilla tekee? No panee, mutta that's it.

Toisin sanoen ajatellen vakavia parisuhteitani, niin kaikki mikä on voinut mennä päin helvettiä, niin on myös mennyt päin helvettiä :D A: et saa niitä mimmejä, joita oikeasti haluat ja B: sekundavaihtoehdotkin hyppivät vieraissa. Siksi lienee parempi antaa koko homman olla ja sikailla menemään. Pitää vain hyväksyä se, ettei ole tarjolla kuin kertakäyttökamaa. Ei kuulemma saisi olla nirso, mutta noh, mikä lopulta on se vaihtoehto? Mä en oikeasti tiedä. Miten te muut olette tällaisia tilanteita käsitelleet?

Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Toisin sanoen ajatellen vakavia parisuhteitani, niin kaikki mikä on voinut mennä päin helvettiä, niin on myös mennyt päin helvettiä :D A: et saa niitä mimmejä, joita oikeasti haluat ja B: sekundavaihtoehdotkin hyppivät vieraissa. Siksi lienee parempi antaa koko homman olla ja sikailla menemään. Pitää vain hyväksyä se, ettei ole tarjolla kuin kertakäyttökamaa. Ei kuulemma saisi olla nirso, mutta noh, mikä lopulta on se vaihtoehto? Mä en oikeasti tiedä. Miten te muut olette tällaisia tilanteita käsitelleet?
A: hyväksyin tilanteen, B: en lähtenyt tähän leikkiin, vaan jatkoin etsimistä. Löysin. Tosin siinä välissä en sikaillut, koska se ei kuulu muutenkaan luonteeseeni. Mutta missään vaiheessa en uskonut väitteeseen, että tarjolla olisi vain kertakäyttökamaa. Olin oikeassa.

A: hyväksyin tilanteen, B: en lähtenyt tähän leikkiin, vaan jatkoin etsimistä. Löysin. Tosin siinä välissä en sikaillut, koska se ei kuulu muutenkaan luonteeseeni. Mutta missään vaiheessa en uskonut väitteeseen, että tarjolla olisi vain kertakäyttökamaa. Olin oikeassa.

Löysit mitä?

godspeed

Jäsen
@Hyman Roth Olet ehkä vähän liian kyyninen etsiessäsi lopulta jotain suurta, pitkään samanlaisena kestävää tunnetta, mitä pelkkä seksi ei tarjoa. Älä ole se jota vaihdetaan kuin vaatteita, kunnioita itseäsi. Tunnistan ajattelusi, koska olen osittain samaa koulukuntaa. Mutta arvaa mitä? Se tunne punnitaan vasta kun siitä saa otteen ja myöntää itselleen heikkoutensa ja antaa vain palaa. Sinä et anna itsellesikään koskaan mahdollisuutta löytää sitä "valittua", vaan etsit pelkästään jotain pintaromanttista, mutta samaan aikaan ikiaikaista rakkautta - eihän tuollaista yhtälöä olekaan. Tuollaisen unelman sijaan, jos kiinnostuisit jostakusta toisesta ihmisenä, tekisit hänen kanssaan asioita ja olisit ns läsnä arjessakin, niin homma voisi muuttua. Sinä et ole valmis kohtaamaan sitä arkea, jota ei ole määritelty star-crossed-lovers -tyylisesti. Kyse on siitä, myönnätkö kaiken tämän itsellesi, vai jatkatko samaa linjaa, jonka myötä tilanteesi pysyy samana. Uskallatko tutustua? Se on se kysymys.

@Hyman Roth Olet ehkä vähän liian kyyninen etsiessäsi lopulta jotain suurta, pitkään samanlaisena kestävää tunnetta, mitä pelkkä seksi ei tarjoa. Älä ole se jota vaihdetaan kuin vaatteita, kunnioita itseäsi. Tunnistan ajattelusi, koska olen osittain samaa koulukuntaa. Mutta arvaa mitä? Se tunne punnitaan vasta kun siitä saa otteen ja myöntää itselleen heikkoutensa ja antaa vain palaa. Sinä et anna itsellesikään koskaan mahdollisuutta löytää sitä "valittua", vaan etsit pelkästään jotain pintaromanttista, mutta samaan aikaan ikiaikaista rakkautta - eihän tuollaista yhtälöä olekaan. Tuollaisen unelman sijaan, jos kiinnostuisit jostakusta toisesta ihmisenä, tekisit hänen kanssaan asioita ja olisit ns läsnä arjessakin, niin homma voisi muuttua. Sinä et ole valmis kohtaamaan sitä arkea, jota ei ole määritelty star-crossed-lovers -tyylisesti. Kyse on siitä, myönnätkö kaiken tämän itsellesi, vai jatkatko samaa linjaa, jonka myötä tilanteesi pysyy samana. Uskallatko tutustua? Se on se kysymys.

Hmm, ehkä fiksuin lukemani viesti pitkään aikaan. Pistää ihan miettimään. Kyllähän mä olen ollut kiinnostunut ihmisistä, kuten jo mainitsin, mutta koskaan ikinä ei ole siten, että tunne olisi molemminpuolinen. Jonkun kolmanneksi parhaan tms vaihtoehdon kanssa tulee koko ajan se olo, että nyt myyn nahkani liian halvalla, enkä saa mitään oleellista siitä diilistä itselleni.

Öö... etkö pysty arvaamaan kontekstin perusteella?

No voin, en mä hölmö ole. Lähinnä kelasin, että mitä löysit suhteessa niihin naisiin, "joita et ikinä saanut/hyväksyit tilanteen"? Jouduitko tyytymään tai tekemään jonkun tietoisen kompromissin?

Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joskus etenkin darrassa vituttaa olla yksin elämässään, mutta mitä väliä joillain C, D tai vittu E vaihtoehdoilla tekee? No panee, mutta that's it.

Ei kuulemma saisi olla nirso, mutta noh, mikä lopulta on se vaihtoehto? Mä en oikeasti tiedä. Miten te muut olette tällaisia tilanteita käsitelleet?

Minä kyllä ymmärrän tätä ajattelutapaa. Olen itsekin joskus törmännyt sellaisiin naisiin, joiden rinnalla kukaan muu ei tunnu miltään. Ja pahin ongelmahan se on nimenomaan silloin, jos tuollaisia naisia pääsee vähän maistamaan, mutta ei saa kokonaan omakseen. Silloin se syö kyllä pahasti miestä ja vaikuttaa tuleviin suhteisiin.

Siitäkin olen samaa mieltä, että joillain C-, D- ja E-vaihtoehdoilla ei tee mitään. Suhdetta kannattaa yrittää vain sellaisen naisen kanssa, joka tuntuu A-vaihtoehdolta. Muuta kannattaa yrittää vain siinä tapauksessa, jos osaa taitavasti kusettaa itseään. Minä en ainakaan osaa.

Hyvä uutinen on kuitenkin se, että tuosta tilanteesta voi päästä yli. Tunteet haalistuvat ennen pitkää, ja sitten taas jonain päivänä eteen tulee nainen, joka tuntuu A-vaihtoehdolta, ja jonka kohdalla ei mieti enää menneitä. Ja se tulee ihan varmasti, vaikka sitä ei uskoisikaan.

Hyvä uutinen on kuitenkin se, että tuosta tilanteesta voi päästä yli. Tunteet haalistuvat ennen pitkää, ja sitten taas jonain päivänä eteen tulee nainen, joka tuntuu A-vaihtoehdolta, ja jonka kohdalla ei mieti enää menneitä. Ja se tulee ihan varmasti, vaikka sitä ei uskoisikaan.

Se on vain huonompi homma, että näitä kohtaamisia on, öööh.. hyvässä lykyssä ehkä kerran viidessä vuodessa. :/ Vaikka tapaan naisia paljon, niin mitään oikeasti päräyttävää ei tosiaan kohtaa juuri ikinä. En sitten tiedä, että olenko vain liian kriittinen, mutta itsensä kusettaminen ja psyykkaaminen hokien "on se ihan hyvä nainen" ei toimi mullakaan. Faktisesti oikeasti hyvät, kiinnostavat ja vaikutuksen tekevät naiset ovat joko varattuja tai sitten vaatimustaso niin korkealla, ettei tavallisen sällin kannata liian tosissaan edes yrittää. Mutta minkäs teet, kun on kerran ajanut Ferraria ei juuri kiinnosta siirtyä jonkun riisikulhon takapenkille, noin kuvainnollisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy