Naisasiat

• 7 588 081
  • 26 609

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kännissä paneminen ei kannata. Selvin päin paljon kivempaa ja tunneherkempää.

Nyt en ole varma viittaatko fyysiseen vai henkiseen tunneherkkyyteen. Kännissä kannattaa panna, koska muuten se homma on ohi minuutissa tai kahdessa. Tytöt eivät välttämättä sellaisesta aina riemastu.

Nyt en ole varma viittaatko fyysiseen vai henkiseen tunneherkkyyteen. Kännissä kannattaa panna, koska muuten se homma on ohi minuutissa tai kahdessa. Tytöt eivät välttämättä sellaisesta aina riemastu.

Ei se aina aikaa katso. Sitä paitsi mitä väliä, omaan suoritukseenhan siinä keskitytään ja "koira"-asennosta on tunneherkkyys aika kaukana :D

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Kutsuitte minua. Kännissä olen aivan uskomaton panokone! (hei tytöt, yv-boksini laulamaan, tulkaa sitten Alkon kautta) Siis varsinkin jos olen juuri siinä tilassa, että osan muistan ja osaa en. Tai no, joskus en muista paljon mitään...

Katos perhanaa, ollaan Käyttäjänimettömän kanssa lainauksen osalta kuin samasta varresta veistettyjä, paitsi että mun luokse ei tyttöjen tarvitse tulla Alkon kautta... tai valitettavasti muutenkaan enää. Muuten voisi kullitettu ottaa kiekkoja himassa.

Eli siis, ei ole ongelmia kännissä panemisen suhteen. Seisoo kuin rautakanki tai tatti syksyisessä metsässä. Itse asiassa tyttökaveri käyttää tätä häpeilemättä hyväkseen ja on sanojensa mukaan useamman kerran hoidellut itsensä minun ei-niin-nukkuvalla veitikalla allekirjoittaneen ollessa jo unten mailla, eli sammunut. Kehtaa vielä elvistellä tekosillaan aamulla. Olen sanonut, että tuollainen toiminta täyttäisi Suomessa raiskauksen tunnusmerkit, mutta hänen sinänsä aukottoman perustelun mukaan nainen, varsinkaan kaunis, ei voi raiskata miestä!

Kännissä paneminen on kuin pizza. Eihän se maailman herkuin ruoka ole verrattuna vaikkapa 3 tähden Michelin ravintolan kulinaristisiin nautintoihin, mutta on se kuitenkin pizzaa.. eli aivan saamarin hyvää! Tosin kaverini väittää, että hyvä pizza voittaa huonon panon? Olen vastannut, että saattaa olla, mutta vaikea arvioida kun en ole koskaan vielä saanut huonoa panoa... siis muistaakseni...

Jeffrey

Jäsen
Jasso, tulipahan oltua pitkä tovi pois palstalta, mutta osuinpas sopivasti paikalle!

Vai, että kännipano... Varsinkin ilman kumia seisoo kuin Stalinin patsas, ja purkautuu ehkä kerran vuosisadassa niinkuin Vesuvius. Tämä johtaa kiistatta siihen, että kännissä jaksaa panna vain kivoja tyttöjä, tosin niinkuin aiemmin jo todettiin, kaikki tytöt on kännissä kivoja. Tosiaan saattaa olla jopa melko turhauttavaa touhua itselle, kun tuo menee sellaisen koneistamisen puolelle. Tytöt toki ovat aamusta yhtä hymyä, mutta omia palleroita saattaa pikkaisen puristaa. Jostain kumman syystä vain tuollaisen yön jälkeen saa yleensä erittäin intohimoisen huulihölkän aamusella.

Jos entuudestaan on tiedossa, tai muutoin enteilen naisen olevan lähinnä omien nautintojen perässä, jätän nämä väliin varsinkin kännissä. Usein varsinkin ruotsalaiset naiset ovat tällaisia, joiden mielestä miehen kuuluu tehdä kaikki työt, noh pahassa tapauksessa voi sitten "help yourself" ruotsalaisten naamalle, mikäs sen parempaa. Ranskattarille taas se miehen tyytyväisyys on kunnia asia. Kun sä niille kerrot siitä Vesuviuksesta, niin usein ensimmäinen kommentti on se, että onko kaikkia temppuja jo kokeiltu. Eräskin mainitsi, että tukkimalla kaikki ne aukot josta se kaasu purkautuu, voidaan aiheuttaa keinotekoinen räjähdys kun se kaasu keräytyy sinne sisään. Noh, se siitä Vesuviuksesta.

Tullaan siis sellaiseen lopputulemaan, että kännissä voi touhuta mielellään, jos naisella on jotain erityisiä ominaisuuksia tai kykyjä. Sellaiset tapaukset joissa lähinnä masturboidaan naiseen, voi suosiolla jättää darrapäiville.

Kylläpä vituttaa myöntää, että on ihastunut. Tai lähinnä vituttaa se, ettei näille tunteille kai tule ikinä 100 pros immuuniksi.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ihastuminen on kyllä ilkeä tunne - kaikesta huolimatta. Kemiallinen reaktio, joka kuitenkin on yhtä suurta huijausta..

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aika erikoinen juttu tapahtui parhaalle kaverilleni lauantaina baarissa. Ilta oli sujunut rattoisasti, kunnes pyytämättä ja yllätyksenä kaksi portsaria ilmestyi frendini taakse ja kertoi, että tämän on aika poistua baarista.

Syyksi ilmeni se, että baarissa asioinut naisasiakas oli tullut kertomaan pokeille, että kaverini olisi yrittänyt kuristaa häntä kaulasta, ja vieläpä kaksin käsin. Outoa asiassa oli se, ettei kaverini paitsi ollut tätä tehnyt, niin hän ei myöskään ollut koskaan nähnyt kyseistä, humaltuneelta vaikuttanutta naisihmistä. Ilmeisesti tämä nainen oli sekoittanut jurripäissään tämän frendini johonkin toiseen henkilöön.

No, frendini joutui sitten lähtemään. Sanoi pokeille, että ei ollut tätä tehnyt (eli sana sanaa vastaan), mutta pokejen mielestä tällä ei ollut merkitystä, kun tällainen syytös nyt oli esitetty. Asiaan ei vaikuttanut sekään, että ystäväni oli juonut hyvin vähän ja käyttäytyi tapansa mukaan rauhallisesti ja asiallisesti, kun taas kyseinen mimmi huuteli aggressiivisesti taustalla ja heilui kännissä.

Ovella vielä tämä nainen tuli potkaisemaan ulos heitettävää kaveriani perseelle, että siitäs sait senkin väkivaltainen sika. Outo ilta.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tämä on lopputuloksena, kun projekti naisista miehiä on onnistunut, ja päinvastoin. Onnellisuus.

Aasialainen on kyllä siitäkin kiva, ettei tarvitse seurakseen känniä. Aina valmiina kuin partiotyttö.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Kylläpä vituttaa myöntää, että on ihastunut. Tai lähinnä vituttaa se, ettei näille tunteille kai tule ikinä 100 pros immuuniksi.

Hirvittää ajatella niitä elämän käänteitä, jotka ovat saaneet noin kyyniseksi. Oma kokemukseni on, että silloin kun molemmat ovat likimain yhtä ihastuneita, niin elämä on suorastaan persikkaista. Toki mikäli noissa tunteissa on suuri ero, niin sitten voi sattuakin. Toisaalta kipuhan on vain heikkoutta, joka poistuu (kipuna) taivaalle, joten miksi pelätä?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aika dramaattinen juttu. Minulle on täysin uusi asia, että nainen voi kieltää isyystestin tekemisen, ainakin tuossa tapauksessa kun eivät olleet naimisissa.

Tosi inhottava juttu, kun ajattelee että mies oli kuitenkin mukana synnytysvalmennuksessa, neuvolassa jne, mutta sitten nainen muutti mielensä...

linkkiä IL:n juttuun ex-liigakiekkoilija Mikael Jämsäsen oikeustaistelusta saada nähdä lastaan:Ex-liigakiekkoilijan raskas isyyskiista päättyi suruun -"Olen aivan rikki"
Jos sinä et ole Mikael Jämsänen, niin mitä vittua tämä viesti tekee tässä ketjussa? Onko tämä joku yleinen kaatopaikka, missä voi käydä tilittämässä kaikkia mahdollisia kiistoja, joissa nainen on toisena osapuolena? Olen ollut siinä uskossa, että tässä ketjussa saa tilittää onneaan ja epäonneaan OMISSA naisasioissaan, joskus jopa neuvoa kysellen. Jos tähän vedetään mukaan kaikki mahdollinen paska tiedotusvälineistä, niin eiköhän noille kannattaisi avata ihan ikioma ketjunsa.

Palstapoliisi on jyrähtänyt.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos sinä et ole Mikael Jämsänen, niin mitä vittua tämä viesti tekee tässä ketjussa? Onko tämä joku yleinen kaatopaikka, missä voi käydä tilittämässä kaikkia mahdollisia kiistoja, joissa nainen on toisena osapuolena? Olen ollut siinä uskossa, että tässä ketjussa saa tilittää onneaan ja epäonneaan OMISSA naisasioissaan, joskus jopa neuvoa kysellen. Jos tähän vedetään mukaan kaikki mahdollinen paska tiedotusvälineistä, niin eiköhän noille kannattaisi avata ihan ikioma ketjunsa.

Pahoittelut, voin toki siirtää johonkin toiseen ketjuun. Itsekin vähän mietin, että minne kannattaisi laittaa.. Teen vaikka niin, että siirrän nyt saman tein tuonne Kierrätyksen Ihmettelyketjuun.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara

Tai ihan mitä vaan naisiin liittyvää, mahdollisuudet ovat rajattomat.

Luetaan se ketjun aloitusviesti,

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Muistaakseni Jämsäsen tapaukselle oli olemassa peräti oma ketjunsa, mutta ei nopealla haulla löytynyt.

Toivottavasti olisi joskus jotain oikeaakin asiaa tähän ketjuun.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täysin hypoteettinen kysymys, mutta tiedä vaikka jollekin olisi todellisuuttakin. Hyvällä ystävälläni on tämä espoolainen unelma, vaikka koira tosin puuttuu ja talokin on vain paritalo. Avovaimonsa sisko on hyvännäköinen ja hänellä on enemmän minun kaltaiseni ajatusmaailma ja ei ole sitä jotain löytynyt.

Mitä siitä tulisi, jos kaverit seurustelisivat siskojen kanssa? Tilanne olisi kuin Salkkareissa. Välillä olisi varmasti hauskaakin, mutta enemmän se kai loisi ongelmia, kun silloin joskus pursuittia pelatessa kaikki ei olisikaan niin hyvin.

Aivan mahdoton homma, kun asutaan ihan eri paikkakunnilla ja sen sellaista. Etäsuhteetkin on moneen kertaan pyöräytetty läpi tässä ketjussa ja vaikka sellaisessa ei ole mitään vikaa ja se toimii, niin ei sellaisesta voi aloittaa.

Ajatusleikkiä siis vain minulle, mutta kertokaa millaista se on ollut.

Viivapelote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä siitä tulisi, jos kaverit seurustelisivat siskojen kanssa? Tilanne olisi kuin Salkkareissa. Välillä olisi varmasti hauskaakin, mutta enemmän se kai loisi ongelmia, kun silloin joskus pursuittia pelatessa kaikki ei olisikaan niin hyvin.

Itsellä ei ole kokemusta ihan tuollaisesta tilanteesta, mutta jos siskokset kerran ovat läheisiä niin monesti sitä saa kaverin siitä sen toisen siskon kanssa seurustelevasta, vaikka ei aikaisemmin oltaisikaan tunnettu. En siis näkisi, että tuossa mitään ongelmaa olisi. Tuo etäsuhde juttu taas on asia erikseen. Itsellä ei etäsuhteista ole minkäänlaista kokemusta niin jätän sen takia kommentoimatta.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulipa sitten raahattua lauantai-illan päätteeksi kämpille 17 vuotta nuorempi nainen. Olo on vieläkin hämmentynyt, kun ei ole vuosikausiin telminyt kuin oman ikäistensä kanssa. Kyllä tuollainen parikymppinen tuntuu tosi nuorelta, ei siinä mitään vakavampaa suhdetta voisi kuvitella.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulipa sitten raahattua lauantai-illan päätteeksi kämpille 17 vuotta nuorempi nainen. Olo on vieläkin hämmentynyt, kun ei ole vuosikausiin telminyt kuin oman ikäistensä kanssa. Kyllä tuollainen parikymppinen tuntuu tosi nuorelta, ei siinä mitään vakavampaa suhdetta voisi kuvitella.

Jos tästä saa aasinsiltana sanoa erään toisen jutun. Olen huomannut ihan mielenkiintoisen asian. Näin kolmekymppisenä sitä luonnollisesti on jopa hieman kriiseillyt omasta iästään, että mitenköhän sitä käy, kun on aiemmin tottunut naisten huomioon ja onko tälle pikkuhiljaa tulossa stoppi. Kyllähän se kuitenkin tuntuu mukavalta ja hyvältä, että vastakkainen sukupuoli hieman huomioi.

Mulle on tullutkin vähän yllätyksenä, että oikeastaan hommassa on käynyt ihan päinvastoin, mitä alunperin olin ajatellut. Eli ne nuoret 20v mimmit ovat yhä haarukassa, mutta sitten myös parikymmentä vuotta vanhemmat naiset ovat alkaneet suhtautua meikäläiseen kiinnostuneemmin. Tätä ei kyllä mulle parikymppisenä vielä tapahtunut, vaikka ainahan sitä saa netistä jne lukea vaikka mitä urbaanilegendaa nuoria kolleja pokailevista puumista.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ihmisellä rupeaa jo 30-vuotiaana olemaan itsetunto aika hyvin reilassa. Uskon että tämä vetoaa niin nuorempaan kuin vanhempaan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihmisellä rupeaa jo 30-vuotiaana olemaan itsetunto aika hyvin reilassa. Uskon että tämä vetoaa niin nuorempaan kuin vanhempaan.

Iän myötä usein myös lompakon paksuus kasvaa. Epäilen, että tämä vetoaa ainakin joihinkin naisiin (lue: useimpiin). Mutta varmasti kyse on myös tosiaan itsetunnosta. Kolmeen-neljäänkymppiin mennessä on ehtinyt touhuta naisten kanssa jo niin paljon, että niitä on oppinut tuntemaan, eikä niitä enää jännitä. Parikymppisenä on usein paljon epävarmempi, vaikka on fyysisesti nuorempi. Toki iällä on sen verran väliä, että viriili täytyy olla, muuten pitää olla todella paksu lompakko, jotta naiset kiinnostuisivat. Mutta kyllä se aika hyvin pitää paikkansa, että näissä hommissa mies tulee aina vain paremmaksi, jos kunto kestää.

Eli ne nuoret 20v mimmit ovat yhä haarukassa, mutta sitten myös parikymmentä vuotta vanhemmat naiset ovat alkaneet suhtautua meikäläiseen kiinnostuneemmin. Tätä ei kyllä mulle parikymppisenä vielä tapahtunut, vaikka ainahan sitä saa netistä jne lukea vaikka mitä urbaanilegendaa nuoria kolleja pokailevista puumista.

Tämä puumailmiö on edelleen varsin tuore, joten ei sitä takavuosina varmaan niin ollutkaan. Ilmapiiri on muuttunut suvaitsevaisemmaksi vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhteille. Tätä on varmaan edesauttanut muun muassa se, että naisista on tullut koko ajan itsenäisempiä, myös taloudellisesti. Itse olen huomannut, että tällaiselle alle nelikymppiselle lapsettomalle miehelle olisi kummasti vientiä 40-50-vuotiaiden naisten keskuudessa. Ja kyllä tuon ikäisissä on vielä ihan hyvin säilyneitä tapauksia, mutta valitettavasti joudun kaikki torppaamaan, kun tarkoituksena on löytää lisääntymisikäinen, -kykyinen ja -haluinen nainen. Ja mielellään entuudestaan lapseton ja sellainen, joka ei etsi elättäjää ja elättää itse itsensä (=ei mikään vanhempien siivellä eläjä). Yllättävän monimutkaiseksi on mennyt tuollaisen naisen löytäminen pk-seudullakin. Siis kun pitäisi olla kaikki nuo speksit kunnossa, mielellään korkeakoulutettu, ikää jotain 30-35 ja vielä sitä ulkonäköäkin.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iän myötä usein myös lompakon paksuus kasvaa. Epäilen, että tämä vetoaa ainakin joihinkin naisiin (lue: useimpiin). Mutta varmasti kyse on myös tosiaan itsetunnosta. Kolmeen-neljäänkymppiin mennessä on ehtinyt touhuta naisten kanssa jo niin paljon, että niitä on oppinut tuntemaan, eikä niitä enää jännitä. Parikymppisenä on usein paljon epävarmempi, vaikka on fyysisesti nuorempi. Toki iällä on sen verran väliä, että viriili täytyy olla, muuten pitää olla todella paksu lompakko, jotta naiset kiinnostuisivat. Mutta kyllä se aika hyvin pitää paikkansa, että näissä hommissa mies tulee aina vain paremmaksi, jos kunto kestää...

Nyt varmaan joudun sinne humble brag-ketjuun juttuineni, mutta haluan tarkentaa, etten nyt puhunut siitä vaiheesta, kun ollaan jo jutustelemassa ja selvitetään mm. toisen itsetunnollisia ongelmia. Ennemminkin tarkoitin sitä, että kun baarissa saapuu tiskille, niin siinä ohimennen saattaa huomioida jonkun naisen käyvän vähän silmäpeliä kanssasi ja osoittavan sillä tavalla kiinnostustaan. Ja juuri tällaisten kaikenikäisten naisten huomio - tai vaikka se, että joku puristaa ohimennen perseestä - on lisääntynyt ja laventunut, vaikka ikäkriisini keskellä ajattelin, että kävisi juuri toisinpäin.

Mitä tulee näihin lompakon paksuuden testauksiin ja itsetuntokysymyksiin, niin tätä nykyä en itse pääsen niitä juurikaan käymään, sillä olen naimisissa ja toteutan keväällä ensi kertaa isäksi tulevan miehen maltillista linjaa.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ja mielellään entuudestaan lapseton ja sellainen, joka ei etsi elättäjää ja elättää itse itsensä (=ei mikään vanhempien siivellä eläjä). Yllättävän monimutkaiseksi on mennyt tuollaisen naisen löytäminen pk-seudullakin. Siis kun pitäisi olla kaikki nuo speksit kunnossa, mielellään korkeakoulutettu, ikää jotain 30-35 ja vielä sitä ulkonäköäkin.

Nuo naiset voisi kyllä unohtaa, ovat helvetin nirsoja, ylikoulutettuja suhdeasioissakin. Itsellä painaisi tuossa vielä neitsyysvaatimuskin. Eli mikset keskity suosiolla nuorempiin? Ok parikymppinen olisi itselläkin aika paha rasti, mutta ehkä n. kaksvitonen ihan passeli sijoitus.

Niinhän se kyllä on, että kotimaisissa naiset aikuistuu joskus siellä 40+ jos silloinkaan.

Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nuo naiset voisi kyllä unohtaa, ovat helvetin nirsoja, ylikoulutettuja suhdeasioissakin. Itsellä painaisi tuossa vielä neitsyysvaatimuskin. Eli mikset keskity suosiolla nuorempiin? Ok parikymppinen olisi itselläkin aika paha rasti, mutta ehkä n. kaksvitonen ihan passeli sijoitus.

Vähän arveluttaa, onko sellaisen yli kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa kovin paljon yhteistä. Vaikka riippuu tietysti tapauksesta. Ehkä mieluummin tinkisin sitten tuosta koulutuksesta. Jos nainen on koulutettu, niin yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja puheenaiheita löytyy yleensä hyvin, mutta hyvä koulutus voi tehdä naisesta myös sietämättömän änkyrän, joka pistää miehelle vastaan joka asiassa - tai nirson, jolloin kukaan ei kelpaa. Tämä tulee siitä, että nainen odottaa koulutuksen ilman muuta nostavan hänen markkina-arvoaan, vaikka naisten ja miesten markkina-arvot riippuvat eri asioista. Ja jos tuohon koulutukseen yhdistetään vielä hyvä ulkonäkö, niin silloin vääntöä tulee varmasti. Täysin väärässä naiset eivät tietysti ole tuon koulutuksen suhteen, kyllä se joidenkin miesten silmissä voi lisätä naisen markkina-arvoa. Tunnustan tämän itsekin, sillä haluan että naisen kanssa pystyy juttelemaan vaikkapa politiikasta ja muista yhteiskunnallisista asioista, mutta toisaalta koulutus on ensimmäinen kriteeri, josta naisen kohdalla voin tinkiä. Tärkeämpää on se, että nainen on hyvännäköinen ja mukava, vasta sen jälkeen aletaan katsoa muita asioita.

Olen muuten monet kerrat todistanut sitäkin, kuinka hyvännäköinen ja koulutettu nainen itkeä tuhertaa siideripöhnässä sitä, että ikää on kohta neljäkymmentä, mutta ei vain löydy miestä, eikä saa koskaan perhettä. Tuossa tilanteessa on aika turhauttavaa olla olkapäänä. Yksi tällainen on hyvä ystäväni ja työkaverini, johon olin ainakin joskus korviani myöten rakastunut, eikä tuo tunne ole vieläkään täysin haihtunut. Hän varmasti jollain tapaa tämän tietää, mutta teeskentelee, ettei tajua. Välillä tekisi mieli huutaa, että tässä olisi se mies ja voisi olla perhekin, mutta kun kukaan ei s-tana kelpaa. Ei kelpaa sellainen mies, jolla on tasaveroinen tausta, koska pitäisi päästä naimaan ylöspäin. Eipä ole tämäkään nainen paljon seurustellut, vaikka ottajia olisi varmasti ollut muitakin. Muuten en jaksaisi kovin monta ajatusta tälle uhrata, mutta kun kyseessä on harvinaisuus: nainen, joka on fiksu, koulutettu ja hyvännäköinen, mutta sen päälle vielä oikeasti mukava. Valitettavasti vain nirso.

Niinhän se kyllä on, että kotimaisissa naiset aikuistuu joskus siellä 40+ jos silloinkaan.

Tuntuu, että naisille tulee järkeä päähän turhan myöhään. Suhteellisuudentajua ja nöyryyttä alkaa löytyä vasta silloin, kun hedelmällinen ikä on ohitettu, eli juuri päälle nelikymppisenä. Silloin usein tajutaan, ettei sitä upporikasta prinssiä koskaan tullutkaan. Jonkun kanssa on saatettu kakarakin pyöräyttää, mutta silloin sitä nöyryyttä ainakin löytyy, jos lapsia ei ole. Aina puhutaan siitä, miten yksinhuoltaja- tai osa-aikaäidit ovat epätoivoisia, mutta omien kokemusteni perusteella näin ei välttämättä ole. Tuollaiset naiset ovat voineet päättää, että lapset on heillä tehty, mutta silti he odottavat, että uusi mies ottaa vieraat lapset kuin omikseen. Lasten ehdoilla mennään, ja näillä naisilla on aina vähintäänkin ne lapsensa, jos ei muuta. Sen sijaan lapsettomalla yli-ikäisellä naisella ei samanlaista selkänojaa ole.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Oma kokemukseni kesältä 2014...

Erosin tuolloin vuodenvaihteen jälkeen ja kävin siinä erokriisissä aika matalalla. Kesää kohti fiilikset parani huomattavasti ja tuli käytyä vähän "ulkoilemassa" sekä Stadissa, että Treella. Ja sama homma molemmissa kaupungeissa => 40-50 vuotiaita, erittäin itsevarmoja ladyja tuli syliin niin, että hiljaista poikaa jo hirvitti (no ei niin paljoa, etteikö olisi tullut tilanteesta vähän naatiskeltuakin). Toinen ryhmä jolta sai raskaasti huomiota oli about 30-35 vuotiaat, siitä "highschool sweetheart"-pojasta eronneet, lapsettomat mimmit, joiden biologinen kello paukkui kuin Hells Bells ja nyt pitää äkkiä löytää itselleen turvallinen, vanhempi ja vakaan toimeentulon omaava mies isäksi tuleville lapsilleen. Mulle tämä oli 100% no_no, lapset on tehty, toisesta päästy jo eroon ja toinen lähtökuopissa parin vuoden aikahaarukassa. Mulla siis ikää nyt 47v. ja pidän itseäni "aika hyvin säilyneenä", kohtuu hyväpalkkainen ja vastuullinen duuni jne.

Noh, löytyi sitten itseäni 7 vuotta nuorempi YH-mamma, jonka lapset jo isoja => kivasti sytkii!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy